Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, relatie & seks biechttopic

+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Carrie zo 25 aug 2013 - 23:21

xxjojootjexx schreef::cheering: :cheering:

Omdat het topic geopend is en om de laatste vragen Laughing
Jojo, het is nu wel duidelijk dat jij graag over seks praat en schrijft. Dat hoef je toch niet elke keer zo erbovenop te leggen?
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 23:22

Hoelang zijn jij en je vriend al samen, laatste Biechtje?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Laurientje zo 25 aug 2013 - 23:23

Biechtje schreef:Goed dat dit topic er is! Ik heb ook een biecht of vraag voor tips eigenlijk.
Ik kom heel moeilijk klaar. Eigenlijk kom ik alleen klaar als ik het zelf doe en dan het liefste met de douchekop. Dat werkt en ik weet hoe.
Mijn vriend weet dit en vindt dit niet erg. Maar het vervelende is dat het tijdens de seks gewoon niet lukt. Ik kan me gewoon niet genoeg ontspannen. Het voelt eigenlijk als twee verschillende dingen: Seks met mezelf en seks met m'n vriend. Even zelf klaarkomen is eigenlijk mijn ontspanmomentje, het iets privé en van mezelf. Niemand weet hoe ik kijk, wat ik doe en hoe ik het precies doe; dit voelt als iets van mij.
Maar toch wil ik heel graag dat het een keer lukt tijdens de seks met m'n vriend. We proberen het wel, juist door er wel al dan niet geen aandacht op te vestigen. Bewust of onbewust mee bezig zijn, niks werkt. Het lukt bijna, maar net niet. Net alsof ik onbewust denk dat klaarkomen niet bij seks met hem hoort. Ik kan het niet samenvoegen als het ware. Ik speel met mezelf en hij kijkt toe, maar dat orgasme blijft uit. Het is zoiets privé, misschien wil ik dat onbewust wel niet delen?
Heeft iemand hier tips voor? Samen douchen past niet in de douche, anders had ik dat allang geprobeerd. Hij weet het ook dat ik dat doe en is niet erg. De seks is verder ontzettend goed en ik heb niets te klagen en ik kom zelf ook echt wel aan m'n orgasmes toe privé, maar eigenlijk moet ik 1+1 bij elkaar optellen om het samen te voegen een orgasme niet zien als een privé ontspanmomentje, maar als iets van ons samen, maar ik weet niet hoe.
Missschien kun je hem een keer blinddoeken? Omdat je verteld dat niemand weet hoe je doet, hoe je kijkt of wat dan ook...? Misschien voel je je dan wat zekerder? Of laat hem mee kijken als jij in de douche bent!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  xxjojootjexx zo 25 aug 2013 - 23:25

Carrie schreef:
xxjojootjexx schreef::cheering: :cheering:

Omdat het topic geopend is en om de laatste vragen Laughing
Jojo, het is nu wel duidelijk dat jij graag over seks praat en schrijft. Dat hoef je toch niet elke keer zo erbovenop te leggen?
lol! 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 23:26

Weg


Laatst aangepast door Biechtje op zo 1 sep 2013 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Carrie zo 25 aug 2013 - 23:30

xxjojootjexx schreef:
Carrie schreef:
xxjojootjexx schreef::cheering: :cheering:

Omdat het topic geopend is en om de laatste vragen Laughing
Jojo, het is nu wel duidelijk dat jij graag over seks praat en schrijft. Dat hoef je toch niet elke keer zo erbovenop te leggen?
lol! 
Ja ik bedoel, je gaat toch niet juichen voor orale seks? Of ben ik nou gek?
Carrie
Carrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 90
Registratiedatum : 21-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  stella.nova zo 25 aug 2013 - 23:32

Jojootje niet om je aan te vallen maar ik vind je de laatste tijd zo over de top over sex praten. Terwijl je een paar weken geleden nog een topic opende dat je nooit sex had met je man? Ik vind het een gewoon een beetje raar overkomen sorry. Zoveel topics de laatste tijd van jou over sex.
stella.nova
stella.nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 82
Registratiedatum : 30-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 23:38

Ik heb ook wat te biechten.
De laatste tijd heb ik een soort van smetvrees wat betreft seks, en dat lijkt alleen maar erger te worden. Ik moet altijd eerst douchen van te voren, wil mijn vriend alleen maar oraal bevredigen als hij heeft gedoucht, vind het smerig om te zoenen nadat we orale seks hebben gehad, en ga het liefst direct erna ook weer douchen. Ik vind het zelf heel vervelend, want het spontane is er wel van af. Maar ik kan het anders gewoon niet. Ik denk zelf dat het te maken heeft met mijn onzekerheid over mijn lichaam. Dat hygiëne iets is waar ik wel grip op heb. Maar het is wel gewoon stom.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Rush zo 25 aug 2013 - 23:40

Wij douchen 99% van te tijd ook van te voren. Yes 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 23:40

Biechtje: Oké, nee ik dacht, misschien zijn jullie nog niet zo lang bij elkaar en moet het nog wennen. Goede tips van Laurientje trouwens! 

Stella.nova: Nou ja, ik kan me ook voorstellen dat de behoefte om over seks te praten groter is als je geen seks hebt. Dat kan best frustrerend zijn natuurlijk, en dan ben je er waarschijnlijk meer mee bezig, dus is het niet gek als je er ook meer over praat. Ik vind je opmerking sowieso niet zo gepast, dit haalt de open sfeer er behoorlijk uit. Ik kan me voorstellen dat mensen zich door zulke opmerkingen bezwaard gaan voelen om te praten over seksualiteit. En alsof je alleen over seks mag praten als je het ook regelmatig doet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 23:43

Ik weet niet goed waar te beginnen dus misschien is het wel heel warrig.
wij hebben eigenlijk nooit sex, een keer of 4 per jaar misschien maar (we hebben een vaste relatie en wonen samen)
Nu hebben we laatst een keer een poging gedaan om sex te hebben maar hij kan hem niet stijf houden. Er lang duurt een vrijpartij op deze manier ook niet. Het lukt ook niet op hem opnieuw stijf te krijgen. 
Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Ik heb het idee dat mijn partner me niet erg aantrekkelijk vind, hij laat het in elk geval nooit merken. zou het daaraan liggen? Hoe kan ik/kunnen we er nu voor zorgen dat hij wel een stijve blijft houden zodat we ook kunnen genieten van de sex en dat hij ook klaar kan komen. Waar kan het anders nog aan liggen?
Nog een extra vraag, ik pijp nooit, heb het ooit wel geprobeerd maar zou dit nu toch wel vaker willen proberen, hoe geef ik aan dat ik dit alleen wil doen als hij net gedouched heeft? ik vond het de vorige keer echt niet fris ruiken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 23:45

stella.nova schreef:Jojootje niet om je aan te vallen maar ik vind je de laatste tijd zo over de top over sex praten. Terwijl je een paar weken geleden nog een topic opende dat je nooit sex had met je man? Ik vind het een gewoon een beetje raar overkomen sorry. Zoveel topics de laatste tijd van jou over sex.
Nah. Wat een rare reactie zeg.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Joan zo 25 aug 2013 - 23:48

Laatste biechtje, vervelend dat jullie zo weinig seks hebben. Om op je laatste vraag in te gaan, misschien kun je de volgende keer bij hem onder de douche stappen en hem dan gaan pijpen? Dan weet je zeker dat alles fris en fruitig is!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SoGood zo 25 aug 2013 - 23:53

Laatste biechtje, ik kan me voorstellen dat wanneer je weinig vrijt met elkaar, seks op een gegeven moment een beladen ding wordt en ik kan me voorstellen dat jouw vriend het idee heeft dat hij 'moet' presteren of zoiets. Praten jullie hierover? Misschien kan je beginnen om wat vaker intiem te zijn met elkaar, zonder dat je echt seks hebt. Gewoon steeds een stapje verder gaan, om zo ook de spanning te verhogen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 0:12

Ik biecht op dat ik een buitenechtelijke 'relatie' heb. Al ongeveer een jaar, al hebben we drie weken geleden voor het eerst echt seks gehad. Daarvoor bleef het bij zoenen. Hij is ook getrouwd. We zien allebei geen toekomst voor ons samen en willen bij onze partners blijven. We zijn gewoonweg gek op elkaar, hebben een hechte band en kunnen niet om elkaar heen (we werken bij hetzelfde bedrijf). Ik weet dat ik negatieve reacties ga krijgen op deze post maar ik geloof aan de andere kant ook niet dat ik de enige ben. Zijn er hier meer meiden die een zon situatie zitten? Ik weet dat het slecht is. Ik ga me geeneens verdedigen maar ik wilde het wel graag kwijt.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Bliss ma 26 aug 2013 - 0:19

xxjojootjexx schreef:
Bliss schreef:

@ Biechtje: ik slik ook niet.
Komt dat doordat je geen vaste relatie hebt? Of doe je het bij een vaste relatie ook niet?
Nee, bij een vaste relatie doe ik het ook niet. Ok, er komt heus wel eens een beetje in m'n mond terecht laughcry, maar de hele handel doorslikken gaat me te ver, vind het gewoon een goor idee ook.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Anoniem Antwoord ma 26 aug 2013 - 0:20

Laatste biechtje met buitenechtelijke 'relatie' Stop er alsjeblieft mee. Ik heb het ook mee gemaakt en mij heeft het heel veel pijn en tranen gekost. Het duurde bij mij ook ongeveer een jaar. Het klinkt net als bij jou maar denk alsjeblieft aan jezelf en stop ermee. Dat je collegas bent helpt niet. Je blijft elkaar zien dus die spanning houden. En zo kom je nooit los van elkaar. Als je niet te veel ellende wilt meemaken had je al moeten stoppen. Echt als kon kiezen tussen nu en een jaar terug koos ik voor een jaar terug en had ik niet de keuze gemaakt die ik nu wel had gemaakt.

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Anoniem Antwoord ma 26 aug 2013 - 0:21

Laatste biechtje:

Ik heb bijna in een soortgelijke situatie gezeten, alleen heb ik het toch afgekapt.
Er is een enorme klik tussen mij en mijn baas, we zijn beide getrouwd, maar er hangt een ontzettende spanning tussen ons. Hij zocht steeds contact met mij en ik wist waar dat op uit zou draaien als ik er mee door zou gaan.
We hebben 1x een soort van gezoend en daarna heb ik me ontzettend schuldig gevoeld naar mijn man, maar die spanning blijft. Ook nu ik duidelijk heb gemaakt dat ik het niet wil.

Heb je geen last van schuldgevoel? Waarom ga je er mee door?

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 0:22

Joan, ik vind het lastig om zomaar bij hem onder de douche te gaan staan, daar houdt hij niet echt van. Ik zal eens een poging wagen.
 
Sogood, nee we praten hier niet over. Ik heb wel eens vaker gezegd dat ik vind dat we te weinig sex hebben, dat ik meer aandacht wil maar hij doet er niks mee. Hij wijst me ook erg vaak af dus ik ben nu maar gestopt met hem proberen te verleiden.
Ik vind het ook echt vervelend dat hij problemen heeft met hem stijf houden. Voorheen was dit nooit maar dit is echt de laatste 2 jaar ontstaan.

Intiem zijn we nooit, we zoenen nooit (af en toe een kus als we elkaar zien). Zoals hier omschreven ‘hand- en mondwerk’ dat doen we nooit dus ik weet ook niet zo goed waar te beginnen. Wat ik moet doen om intiemer te worden en om hem een beetje te verleiden. Ik voel me zo opgelaten en voorschut staan, hij zegt meestal ‘doe niet zo gek’ als ik probeer een zoenpartij uit te lokken.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 0:23

Bliss schreef:
xxjojootjexx schreef:
Bliss schreef:

@ Biechtje: ik slik ook niet.
Komt dat doordat je geen vaste relatie hebt? Of doe je het bij een vaste relatie ook niet?
Nee, bij een vaste relatie doe ik het ook niet. Ok, er komt heus wel eens een beetje in m'n mond terecht laughcry, maar de hele handel doorslikken gaat me te ver, vind het gewoon een goor idee ook.
Ik ook niet. Bleh.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  xxjojootjexx ma 26 aug 2013 - 0:23

@Carrie: Ik wel, ik hou ervan om het te geven. Ben blij als hij het mij laat doen, het maakt mij vrolijk. 

@Stella.Nova: Dat mag jij vinden. 

Voor beiden, Jullie mogen uiteraard heel veel vinden van mij, maar is dat nou echt nodig om dat in een topic als deze te gaan verkondigen? Laten we even lekker on-topic blijven.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 0:24

Ik biecht op dat mijn man en ik weinig seks hebben. Ik wil daar graag verandering in brengen. Als we seks hebben os dat meestal op mijn initiatief maar dat vindt hij erg fijn. Ik denk dat hij het zelf niet goed durft uit angst om door mij afgewezen te worden.

Maar goed,  als we seks hebben komt hij heel snel klaar. Soms al binnen een minuut nadat hij in me is gekomen. Dat betekent dat we heel voorzichtig zijn om zijn orgasme uit te stellen maar dat leidt er weer toe dat ik niet klaarkom. Daarvoor heb ik wat meer stimulatie nodig dan dat hele rustige voorzichtige. 

Hebben jullie tips om het wat langer uit te kunnen stellen? De frequentie proberen we in ieder geval al op te voeren, hopelijk heeft dat ook effect.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Bliss ma 26 aug 2013 - 0:24

Hmm, dat klinkt niet echt als een gezonde relatie in mijn ogen. Hebben jullie al relatietherapie overwogen? Als hij het al gek vindt als je eens lekker wil zoenen, dan snap ik idd dat er van seks niet echt sprake is. Praten jullie er ook nooit over?

Edit: dit ging over het één na laatste biechtje.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 0:27

xxjojootjexx schreef:@Carrie: Ik wel, ik hou ervan om het te geven. Ben blij als hij het mij laat doen, het maakt mij vrolijk. 

@Stella.Nova: Dat mag jij vinden. 

Voor beiden, Jullie mogen uiteraard heel veel vinden van mij, maar is dat nou echt nodig om dat in een topic als deze te gaan verkondigen? Laten we even lekker on-topic blijven.
Haha, het komt oversekst over;)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Pineco ma 26 aug 2013 - 0:30

Biechtje schreef:Joan, ik vind het lastig om zomaar bij hem onder de douche te gaan staan, daar houdt hij niet echt van. Ik zal eens een poging wagen.
 
Sogood, nee we praten hier niet over. Ik heb wel eens vaker gezegd dat ik vind dat we te weinig sex hebben, dat ik meer aandacht wil maar hij doet er niks mee. Hij wijst me ook erg vaak af dus ik ben nu maar gestopt met hem proberen te verleiden.
Ik vind het ook echt vervelend dat hij problemen heeft met hem stijf houden. Voorheen was dit nooit maar dit is echt de laatste 2 jaar ontstaan.

Intiem zijn we nooit, we zoenen nooit (af en toe een kus als we elkaar zien). Zoals hier omschreven ‘hand- en mondwerk’ dat doen we nooit dus ik weet ook niet zo goed waar te beginnen. Wat ik moet doen om intiemer te worden en om hem een beetje te verleiden. Ik voel me zo opgelaten en voorschut staan, hij zegt meestal ‘doe niet zo gek’ als ik probeer een zoenpartij uit te lokken.
Ik vind net als Bliss dat dit niet als een gezonde relatie klinkt. Wil hij er ook niet over praten op een moment dat het niet aan de orde is, dus niet pas op het moment dat jij een poging waagt en hij die afwijst? Want dan is de situatie al niet meer ideaal voor een normaal gesprek denk ik.

Als jullie al langer bij elkaar zijn en samenwonen, moet je over dit soort dingen toch kunnen praten? Dat hou je anders nooit vol lijkt mij. Ook dat je hem liever alleen pijpt als hij net gedoucht heeft, zou ik hem gewoon zeggen. Ik vind dat zelf ook het fijnst en mijn man weet dat gewoon, daar is toch niets geks aan om dat tegen je partner te zeggen? Niet na al die tijd samen in ieder geval.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum