Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, relatie & seks biechttopic

+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Burgemeester Julia zo 25 aug 2013 - 21:40

In dit topic kun je terecht voor biechten over onderwerpen betreffende liefde, relatie en seks. Biechten kan via het anonieme biechtaccount.

Gebruikersnaam: Biechtje
Wachtwoord: ikbiechtop


Reageren op een biechtje kan ook anoniem. Hiervoor kun je het Anoniem Antwoord account gebruiken.

Gebruikersnaam: Anoniem Antwoord
Wachtwoord: anoniemantwoord





Let op: Zowel het Biechtje account als het Anoniem Antwoord account mogen alleen in de biechttopics gebruikt worden. Posts onder één van deze accounts buiten deze topics worden verwijderd.

Wees je ervan bewust dat de Burgemeesters IP-adressen kunnen zien en ook kunnen zien welke forummer daarbij hoort. We gaan uiteraard discreet met deze informatie om.

Hou er ook rekening mee dat je als biechtje herkend kunt worden aan je situatie en/of schrijfstijl.

Burgemeester Julia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 22:05

Ik lees hier op het forum veel over handwerk en mondwerk.
Maar wat ik me al een tijdje afvraag doet echt iedereen aan mondwerk?
Ik vind mondwerk ontvangen nog wel gaan maar niet geweldig maar mondwerk geven vind ik dus echt niet fijn. Ik vind dat smerig (al vind ik hem natuurlijk niet smerig) maar ik houd er niet van. En omdat ik er niet van geniet kan ik het ook helemaal niet want heb het vaak geprobeerd. Mijn vriend heeft dit geaccepteerd.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 22:11

Ik wel, maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten. Je hoeft toch ook niet alles wat met sex te maken heeft leuk te vinden of fijn te vinden?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Anoniem Antwoord zo 25 aug 2013 - 22:13

Ik snap je gevoel wel.
Vroeger deden wij veel aan mondwerk, maar inmiddels ook een stuk minder.
Mijn vriend vindt het wel leuk en fijn om te doen, maar ik kan er zelf niet echt van genieten, dus we doen dat niet heel vaak. Zelf mondwerk geven doe ik ook niet vaak, dat vindt mijn vriend wel jammer, maar hij vindt handwerk en het 'echte' werk ook erg leuk.

Als je vriend het geaccepteerd heeft, dan maakt het niet uit dat jullie het niet doen toch?
Het moet voor beide partijen fijn zijn natuurlijk.

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Anoniem Antwoord zo 25 aug 2013 - 22:25

Ik vind orale seks juist leuk en lekker, zowel ontvangen als geven. Mijn ervaring is dat mannen daar altijd enorm van genieten, dus dat maakt het extra leuk om te doen vind ik (en verder denk ik er maar niet te veel bij na). Ik heb dan weer meer moeite met 'handwerk'; het aftrekken heb ik gewoon niet zo goed 'in de vingers' en ik bedenk dan altijd dat hij het zelf toch beter kan, dus ik ga dan maar zo snel mogelijk over op pijpen laughcry 

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Pineco zo 25 aug 2013 - 22:35

Ik vind het wel lekker, zowel geven als ontvangen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet aan iedereen besteed is Wink  Ik heb er ook niet altijd zin in hoor, het ligt een beetje aan de situatie. Het is niet zo dat iedere vrijpartij hier met mondwerk gepaard gaat.

Sperma doorslikken vind ik trouwens echt niet lekker, het gebeurt af en toe wel eens in het heetst van de strijd en mijn man vindt het geweldig Very Happy Maar ik ben er op zijn zachtst gezegd geen fan van, mondwerk is hier vooral voorspel eigenlijk.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 22:42

Vind je alles aan orale seks geven smerig? Ook alleen kusjes geven daar bijvoorbeeld? Als je bepaalde aspecten vooral vies vindt, zou je die natuurlijk weg kunnen laten en alleen doen waar jij je goed bij voelt. Maar als jij het niet wil, en je vriend vindt dat niet erg, dan is er eigenlijk geen probleem. Ik zou me dan niet laten beïnvloeden door wat anderen doen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 22:45

Hé SG, ik zie in jou wel een goede seksuologe eigenlijk Very Happy Al eens overwogen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Laurientje zo 25 aug 2013 - 22:49

Luce schreef:Ik wel, maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten. Je hoeft toch ook niet alles wat met sex te maken heeft leuk te vinden of fijn te vinden?
Hier sluit ik mij bij aan!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 22:50

Grappig dat je het zegt Bliss, eigenlijk lijkt me dat best leuk. Of geven van seksuele voorlichting aan kinderen en jongeren, of werken bij de GGD/Rutgers WPF.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 22:52

Een vraag aan de dames die pijpen, slikken jullie ook?
Ik pijp hem zeer regelmatig, zeker paar keer in de week, maar slikken doe ik niet.. Vind het niet lekker..

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  xxjojootjexx zo 25 aug 2013 - 22:56

:cheering: :cheering:

Omdat het topic geopend is en om de laatste vragen Laughing

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Bliss zo 25 aug 2013 - 22:57

SuperGrover schreef:Grappig dat je het zegt Bliss, eigenlijk lijkt me dat best leuk. Of geven van seksuele voorlichting aan kinderen en jongeren, of werken bij de GGD/Rutgers WPF.
Ja precies, zoiets zie ik jou wel doen. Vind je ook altijd zo volwassen overkomen voor je leeftijd (hier spreekt granny) en gewoon heel openminded. Nou, wie weet wat de toekomst je brengt.

@ Biechtje: ik slik ook niet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  xxjojootjexx zo 25 aug 2013 - 22:58

Bliss schreef:

@ Biechtje: ik slik ook niet.
Komt dat doordat je geen vaste relatie hebt? Of doe je het bij een vaste relatie ook niet?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Caresses zo 25 aug 2013 - 23:00

@Slikken biechtje:
Meestal wel, soms niet. De ene keer smaakt het een beetje zoetig dus dan slik ik het wel door. Soms smaakt het heel bitter en dan deponeer ik het subtiel in een handdoekje dat naast het bed ligt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  silly-one zo 25 aug 2013 - 23:01

Aan slik-biectje.
Ik slik niet. Ik heb het een keer gedaan en ik vond het heel smerig. Helaas voor de mannen want die vinden het geil, maar als ik slik en vervolgens een half uur loop te kophalzen is het ook niet leuk meer voor hun.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Caro zo 25 aug 2013 - 23:02

Biechtje schreef:Ik lees hier op het forum veel over handwerk en mondwerk.
Maar wat ik me al een tijdje afvraag doet echt iedereen aan mondwerk?
Ik vind mondwerk ontvangen nog wel gaan maar niet geweldig maar mondwerk geven vind ik dus echt niet fijn. Ik vind dat smerig (al vind ik hem natuurlijk niet smerig) maar ik houd er niet van. En omdat ik er niet van geniet kan ik het ook helemaal niet want heb het vaak geprobeerd. Mijn vriend heeft dit geaccepteerd.
Mag ik ook vragen wát je er niet lekker aan vindt? Je zegt dat je het smerig vindt, maar is dat het idee van jouw mond op zijn gevoelige plekken of ruikt/ smaakt het vies? Want maakt het voor jou verschil of hij net gewassen is? 

Kijk.. niemand wordt ontzettend heerlijk geurend en fris van onder als je de hele dag in een lange broek + boxer loopt. Ook wij vrouwen niet. Dus als dat het is.. misschien kun je het eens overwegen als hij net gedoucht is en dan heel rustig beginnen met een paar kusjes. Niks meer en niks minder. Of heel even het puntje van je tong gebruiken. 

Maar als je uberhaupt de gedachte aan pijpen smerig en vies vindt, dan moet je het vooral niet doen. Zeker niet tegen je zin in. Maar ik weet dus niet precies of je het zelf een probleem vindt :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Anoniem Antwoord zo 25 aug 2013 - 23:05

Biechtje schreef:Een vraag aan de dames die pijpen, slikken jullie ook?
Ik pijp hem zeer regelmatig, zeker paar keer in de week, maar slikken doe ik niet.. Vind het niet lekker..
Bij mijn ex slikte ik vaker niet dan wel. Eigenlijk bijna nooit.. maar dat kwam omdat het smerig smaakte. Hij zorgde dan ook slecht voor zichzelf. Wat ik dan wel deed, is hem gewoon klaar laten komen in mijn mond en het dan gewoon eruit laten sijpelen. Dus geen gesloten mond maar open. Zelfde effect voor hem, ik hoefde zijn zaad niet door te slikken.

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Laurientje zo 25 aug 2013 - 23:06

Caro schreef:
Biechtje schreef:Ik lees hier op het forum veel over handwerk en mondwerk.
Maar wat ik me al een tijdje afvraag doet echt iedereen aan mondwerk?
Ik vind mondwerk ontvangen nog wel gaan maar niet geweldig maar mondwerk geven vind ik dus echt niet fijn. Ik vind dat smerig (al vind ik hem natuurlijk niet smerig) maar ik houd er niet van. En omdat ik er niet van geniet kan ik het ook helemaal niet want heb het vaak geprobeerd. Mijn vriend heeft dit geaccepteerd.
Mag ik ook vragen wát je er niet lekker aan vindt? Je zegt dat je het smerig vindt, maar is dat het idee van jouw mond op zijn gevoelige plekken of ruikt/ smaakt het vies? Want maakt het voor jou verschil of hij net gewassen is? 

Kijk.. niemand wordt ontzettend heerlijk geurend en fris van onder als je de hele dag in een lange broek + boxer loopt. Ook wij vrouwen niet. Dus als dat het is.. misschien kun je het eens overwegen als hij net gedoucht is en dan heel rustig beginnen met een paar kusjes. Niks meer en niks minder. Of heel even het puntje van je tong gebruiken. 

Maar als je uberhaupt de gedachte aan pijpen smerig en vies vindt, dan moet je het vooral niet doen. Zeker niet tegen je zin in. Maar ik weet dus niet precies of je het zelf een probleem vindt :-).
Ja of onder de douche smile
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Anoniem Antwoord zo 25 aug 2013 - 23:06

Slikken doe ik in principe wel, maar eigenlijk ga ik nooit zolang door met pijpen. Mijn man vindt het lastig om klaar te komen van pijpen en komt liever klaar door penetratie. Prima dus dat doen we dan meestal. Maar ik wil best slikken als het toch gebeurt.

Biechtje over pijpen: ik ben er zelf wel dol op, maar kan me voorstellen dat het niet altijd even lekker is. Ik vind een pispiemel ook nooit zo fris, hoewel ik er niet echt mee zit. Het weerhoudt me althans niet.
Misschien kan je met je partner afspreken om alleen oraal te bevredigen na het douchen. En misschien niet zo diep te gaan. Ik deepthroat erg graag, maar je kunt ook alleen likken of het topje in je mond doen.

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SuperGrover zo 25 aug 2013 - 23:06

xxjojootjexx schreef::cheering: :cheering:

Omdat het topic geopend is en om de laatste vragen Laughing
Cheer om de laatste vragen? Jeuj, pijpen?! Haha...

Bliss: Dank je wel! Het lijkt me erg leuk, maar het probleem is dat ik te veel interesses heb. Dus ik ga met mijn studie toch niet helemaal die kant op, zoals het nu lijkt. Maar we gaan het zien inderdaad.

Biechtje: Tot nu toe heb ik nog nooit geslikt. Maar eigenlijk ben ik inmiddels best benieuwd, dus ik wil het toch een keer proberen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Caro zo 25 aug 2013 - 23:09

Anoniem Antwoord schreef:Slikken doe ik in principe wel, maar eigenlijk ga ik nooit zolang door met pijpen. Mijn man vindt het lastig om klaar te komen van pijpen en komt liever klaar door penetratie. Prima dus dat doen we dan meestal. Maar ik wil best slikken als het toch gebeurt.

Biechtje over pijpen: ik ben er zelf wel dol op, maar kan me voorstellen dat het niet altijd even lekker is. Ik vind een pispiemel ook nooit zo fris, hoewel ik er niet echt mee zit. Het weerhoudt me althans niet.
Misschien kan je met je partner afspreken om alleen oraal te bevredigen na het douchen. En misschien niet zo diep te gaan. Ik deepthroat erg graag, maar je kunt ook alleen likken of het topje in je mond doen.
Sorry, thee kwam door mijn neus hierdoor Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 23:15

Biechtje schreef:Een vraag aan de dames die pijpen, slikken jullie ook?
Ik pijp hem zeer regelmatig, zeker paar keer in de week, maar slikken doe ik niet.. Vind het niet lekker..
Nee, nooit.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 23:17

Weg


Laatst aangepast door Biechtje op zo 1 sep 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  xxjojootjexx zo 25 aug 2013 - 23:19

SuperGrover schreef:
xxjojootjexx schreef::cheering: :cheering:

Omdat het topic geopend is en om de laatste vragen Laughing
Cheer om de laatste vragen? Jeuj, pijpen?! Haha...

Bliss: Dank je wel! Het lijkt me erg leuk, maar het probleem is dat ik te veel interesses heb. Dus ik ga met mijn studie toch niet helemaal die kant op, zoals het nu lijkt. Maar we gaan het zien inderdaad.

Biechtje: Tot nu toe heb ik nog nooit geslikt. Maar eigenlijk ben ik inmiddels best benieuwd, dus ik wil het toch een keer proberen.
Haha, ja allebei ja dus angel 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum