Liefde, relatie & seks biechttopic
+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Liefde, relatie & seks biechttopic
Maar dat klopt ook. Het beheerst mijn leven elke dag, elk uur. Ik ben continue bezig met bedenken hoe het beter/anders kan. Maar daar had ik al eens een topic over geopend paar maanden geleden denk ik. Ik biecht of zeg daar nu niet over in dit topic, daarom snap ik niet waarom er toch even de nadruk op gelegd moet worden.Paper Crown schreef:Haha, het komt oversekst over;)xxjojootjexx schreef:@Carrie: Ik wel, ik hou ervan om het te geven. Ben blij als hij het mij laat doen, het maakt mij vrolijk.
@Stella.Nova: Dat mag jij vinden.
Voor beiden, Jullie mogen uiteraard heel veel vinden van mij, maar is dat nou echt nodig om dat in een topic als deze te gaan verkondigen? Laten we even lekker on-topic blijven.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, (bijna) iedereen weet wel van mijn liefde van vorig jaar af. Waar ik nogmaals even voor de zekerheid wil bevestigen dat daar nooit iets fysieks is gebeurd! (ik weet dat daar mensen over hebben gepraat dat ze het niet geloofde maar goed.. het is toch echt zo).Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik een buitenechtelijke 'relatie' heb. Al ongeveer een jaar, al hebben we drie weken geleden voor het eerst echt seks gehad. Daarvoor bleef het bij zoenen. Hij is ook getrouwd. We zien allebei geen toekomst voor ons samen en willen bij onze partners blijven. We zijn gewoonweg gek op elkaar, hebben een hechte band en kunnen niet om elkaar heen (we werken bij hetzelfde bedrijf). Ik weet dat ik negatieve reacties ga krijgen op deze post maar ik geloof aan de andere kant ook niet dat ik de enige ben. Zijn er hier meer meiden die een zon situatie zitten? Ik weet dat het slecht is. Ik ga me geeneens verdedigen maar ik wilde het wel graag kwijt.
Punt is.. hoe spannend, leuk en hecht julie band ook nu is: hier kan niet heel veel meer uitkomen dan ellende. Ik ben er op tijd bijgeweest maar na mij is er nog iets met iemand gebeurd wat verder ging dan met mij en ook al deed dat mij pijn: die pijn bleef alleen bij mij. Uiteindelijk is zijn vriendin achter de waarheid gekomen, hij is bij zijn vriendin + kids gebleven en dat andere collegaatje: die is heeeel snel vertrokken.
Ik snap dondersgoed dat afstand nemen moeilijk is, soms bijna niet te doen. Maar hoe dan ook: een van jullie partners gaat hierachter komen. Dit kan niet lang geheim blijven.. De kans da thet uitkomt is gewoon steeds groter, zeker omdat jullie verliefde gevoelens hebben en dat zorgt ervoor dat je roekeloos en dommer wordt (zie een van de laatste Quests ). Je wordt minder zorgvuldig, ook omdat je denkt dat het al die tijd al goed is gegaan.
Als er geen toekomst voor jullie samen is, dan moet je het afkappen. De pijn die je dan hebt is lastig en heel moeilijk, maar je houdt hem wel bij jezelf. Of je het aan je partner wil/ kan opbiechten, dat is compleet aan jezelf. En zal ook aan de band liggen die je met je partner hebt.
En bedenk je dat hoe dan ook dit soort relaties áltijd consequenties hebben voor de werkvloer. En die zijn zelden tot nooit positief. Een van de twee, of beiden, moet dan toch vaak ander werk zoeken. bedenk je dus echt heel goed wat je het op spel zet. En praat erover, uiteindelijk heeft het mij wel geholpen te blijven praten, met vriendinnen, hier op het forum en dat zorgde uiteindelijk voor genoeg realiteitszin om het te stoppen voordat het echt tever ging en fysiek zou worden.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Je weet dat ik in dezelfde situatie heb gezeten. En ik snap dat het je iedere dag/ uur/ minuut bezig houdt. Misschien iets meer de balans zoeken in wat je openbaar zet? Ik snáp jou, maar ik snap ook hoe het op anderen kan overkomen :-).xxjojootjexx schreef:Maar dat klopt ook. Het beheerst mijn leven elke dag, elk uur. Ik ben continue bezig met bedenken hoe het beter/anders kan. Maar daar had ik al eens een topic over geopend paar maanden geleden denk ik. Ik biecht of zeg daar nu niet over in dit topic, daarom snap ik niet waarom er toch even de nadruk op gelegd moet worden.Paper Crown schreef:Haha, het komt oversekst over;)xxjojootjexx schreef:@Carrie: Ik wel, ik hou ervan om het te geven. Ben blij als hij het mij laat doen, het maakt mij vrolijk.
Voor beiden, Jullie mogen uiteraard heel veel vinden van mij, maar is dat nou echt nodig om dat in een topic als deze te gaan verkondigen? Laten we even lekker on-topic blijven.
Caro- Ratel
@Bliss/Pineco, pogingen om te praten heb ik wel ondernomen maar dan heb ik wel het verkeerde moment gekozen ja. Dus praten we niet.
Maar hoe begin ik dan op het juiste moment? Ik wil ook geen verwijtenlijst van wat hij in mijn ogen ‘fout’ doet. Ik wil wel praten maar man wat vind ik dit moeilijk. Ik weet gewoon niet hoe.
Wij wonen al langer samen maar praten is niet ons sterkste punt. Mijn partner is erg preuts dus dat helpt ook niet mee, hij vind al snel dingen ‘gek’.
Maar hoe begin ik dan op het juiste moment? Ik wil ook geen verwijtenlijst van wat hij in mijn ogen ‘fout’ doet. Ik wil wel praten maar man wat vind ik dit moeilijk. Ik weet gewoon niet hoe.
Wij wonen al langer samen maar praten is niet ons sterkste punt. Mijn partner is erg preuts dus dat helpt ook niet mee, hij vind al snel dingen ‘gek’.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Is het erg dan? Iedereen praat toch over dat wat hen bezig houdt. Er zijn ook mama's die de mamagrot niet uitkomen. Er zijn ook dames die praktisch alleen in de dieet topics plaatsen. Wanneer ik minder reageer hier, weten jullie tenminste dat er weer leven in onze brouwerij zitCaro schreef:Je weet dat ik in dezelfde situatie heb gezeten. En ik snap dat het je iedere dag/ uur/ minuut bezig houdt. Misschien iets meer de balans zoeken in wat je openbaar zet? Ik snáp jou, maar ik snap ook hoe het op anderen kan overkomen :-).xxjojootjexx schreef:Maar dat klopt ook. Het beheerst mijn leven elke dag, elk uur. Ik ben continue bezig met bedenken hoe het beter/anders kan. Maar daar had ik al eens een topic over geopend paar maanden geleden denk ik. Ik biecht of zeg daar nu niet over in dit topic, daarom snap ik niet waarom er toch even de nadruk op gelegd moet worden.Paper Crown schreef:Haha, het komt oversekst over;)xxjojootjexx schreef:@Carrie: Ik wel, ik hou ervan om het te geven. Ben blij als hij het mij laat doen, het maakt mij vrolijk.
xxjojootjexx- Kletskop
Biertje dan maar?xxjojootjexx schreef:Is het erg dan? Iedereen praat toch over dat wat hen bezig houdt. Er zijn ook mama's die de mamagrot niet uitkomen. Er zijn ook dames die praktisch alleen in de dieet topics plaatsen. Wanneer ik minder reageer hier, weten jullie tenminste dat er weer leven in onze brouwerij zitCaro schreef:
Je weet dat ik in dezelfde situatie heb gezeten. En ik snap dat het je iedere dag/ uur/ minuut bezig houdt. Misschien iets meer de balans zoeken in wat je openbaar zet? Ik snáp jou, maar ik snap ook hoe het op anderen kan overkomen :-).
Caro- Ratel
Woon je ver bij mij vandaan?
xxjojootjexx- Kletskop
Biechtje met de buitenechtelijke relatie: dat loopt natuurlijk uit op een drama, hoe dan ook, want er zijn géén goede uitkomsten. Want óf iemand komt erachter en het wordt een drama met scheidingen en gedonder op het werk, of het stopt om bijv ruzie of omdat het niet werkt, en dan zit je met een hoop ellende en gedoe op het werk (en minnaars die gedumpt worden willen uit wraak ook nog weleens iedereen op de hoogte stellen) of jullie worden goed verliefd, maar dat ben je zo te lezen al, en dat is ook een onhoudbare situatie.
Het feit dat je al een jaar zo bezig bent en pas net seks hebt geeft al wel aan dat het niet puur om de seks gaat. Heb hetzelfde gehad, pas na een maand of 9 werd er überhaupt een keer gezoend. Alle opties 100.000 keer doorgenomen, ook begonnen met 'we willen niet bij onze partner weg' en dat kán werken, maar ik bleek het niet te kunnen, zoveel heftige emoties voor twee verschillende mannen, het werd een constant getouwtrek, en dan deed ik nog niet eens iets stiekem.
Het feit dat je al een jaar zo bezig bent en pas net seks hebt geeft al wel aan dat het niet puur om de seks gaat. Heb hetzelfde gehad, pas na een maand of 9 werd er überhaupt een keer gezoend. Alle opties 100.000 keer doorgenomen, ook begonnen met 'we willen niet bij onze partner weg' en dat kán werken, maar ik bleek het niet te kunnen, zoveel heftige emoties voor twee verschillende mannen, het werd een constant getouwtrek, en dan deed ik nog niet eens iets stiekem.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
True, dat kan niet goed blijven gaan. En daarbij lijkt het nu leuk en aardig, misschien ben je ook wel verliefd maar nu zie je maar 1 kant van hem. Je bevindt je op glad ijs en ik kan me voorstellen dat het spannend, interessant, soms ook heel fijn en aantrekkelijk voelt maar uiteindelijk kan je er heel veel onomkeerbaar kapot mee maken en dan is er geen weg meer terug. Hoewel het nu niet zo voelt, is jezelf nu terug trekken misschien wel de makkelijkste en de beste optie.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat overigens niet makkelijk hoeft te zijn, daarom heb ik zo ontzettend lang aangemodderd, stoppen met roken was makkelijker dan stoppen met die man.SoGood schreef:True, dat kan niet goed blijven gaan. En daarbij lijkt het nu leuk en aardig, misschien ben je ook wel verliefd maar nu zie je maar 1 kant van hem. Je bevindt je op glad ijs en ik kan me voorstellen dat het spannend, interessant, soms ook heel fijn en aantrekkelijk voelt maar uiteindelijk kan je er heel veel onomkeerbaar kapot mee maken en dan is er geen weg meer terug. Hoewel het nu niet zo voelt, is jezelf nu terug trekken misschien wel de makkelijkste en de beste optie.
Maar het stopzetten heeft mij iig ook echt wel ruim een jaar ontzettend veel pijn en liefdesverdriet en moeite gekost, heel naar en pijnlijk dus, alleen waren alle alternatieven nog naarder en pijnlijker op lange termijn.
Artemis- Prater
Precies. En ik ben overigens van mening dat het volledig stoppen met het contact dan nog het beste werkt. Misschien moet je dan ook overwegen om een andere baan te zoeken?Artemis schreef:Wat overigens niet makkelijk hoeft te zijn, daarom heb ik zo ontzettend lang aangemodderd, stoppen met roken was makkelijker dan stoppen met die man.SoGood schreef:True, dat kan niet goed blijven gaan. En daarbij lijkt het nu leuk en aardig, misschien ben je ook wel verliefd maar nu zie je maar 1 kant van hem. Je bevindt je op glad ijs en ik kan me voorstellen dat het spannend, interessant, soms ook heel fijn en aantrekkelijk voelt maar uiteindelijk kan je er heel veel onomkeerbaar kapot mee maken en dan is er geen weg meer terug. Hoewel het nu niet zo voelt, is jezelf nu terug trekken misschien wel de makkelijkste en de beste optie.
Maar het stopzetten heeft mij iig ook echt wel ruim een jaar ontzettend veel pijn en liefdesverdriet en moeite gekost, heel naar en pijnlijk dus, alleen waren alle alternatieven nog naarder en pijnlijker op lange termijn.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat denk ik ook. Ik kon iig niet blijven werken waar ik werkte, gelukkig kon dat sowieso al niet omdat mijn contract afliep, maar anders was ik zelf op zoek gegaan naar een andere baan. Ik kon het ook pas stopzetten toen ik daar niet meer werkte. Daarvoor al 100x geprobeerd, maar elke keer als we elkaar zagen ging het mis.
Ik zou het niet trekken om hem nu wekelijks een paar keer te moeten zien.
Ik zou het niet trekken om hem nu wekelijks een paar keer te moeten zien.
Artemis- Prater
Herkenbaar van dat stoppen met roken. Mán.. wat waren wij een verslaving voor elkaar. Echt.. je kan je zó enorm hoog voelen maar dan weer net zo hard naar beneden kukelen en dat werkt als een drugs bijna. Echt. En stoppen voor mij/ ons kost nog steeds moeite. We moeten continue op onze hoede zijn bij elkaar. Ik ga alleen niet weg bij dit bedrijf, hij gaat niet weg en gelukkig zien we elkaar niet meer dagelijks.
Soms is het nog wel lastig, zoals bij gezamelijke uitjes etc etc. Maar goed.. het is al een héél stuk beter dan het was.
En echt.. Artemis heeft mij destijds ook een PM gestuurd om me te waarschuwen en ik wíst dat ze gelijk had. Ik wist het dondersgoed... en nogmaals: ik ben er nog genadig van afgekomen. Met die andere collega een heel stuk minder (ook omdat ze verder niet functioneerde hoor maar goed..).
Soms is het nog wel lastig, zoals bij gezamelijke uitjes etc etc. Maar goed.. het is al een héél stuk beter dan het was.
En echt.. Artemis heeft mij destijds ook een PM gestuurd om me te waarschuwen en ik wíst dat ze gelijk had. Ik wist het dondersgoed... en nogmaals: ik ben er nog genadig van afgekomen. Met die andere collega een heel stuk minder (ook omdat ze verder niet functioneerde hoor maar goed..).
Caro- Ratel
Ik biecht op dat ik graag wat wil biechten, maar het niet durf omdat de burgemeesters ip-adressen kunnen vergelijken.
Biechtje- Prater
Dan moet je het dus gewoon niet doen.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik graag wat wil biechten, maar het niet durf omdat de burgemeesters ip-adressen kunnen vergelijken.
Doe ik ook niet, als ik wat te biechten zou hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik snap niet zo goed wat je met deze biecht wilt zeggen, als je dat niet gezegd had en gebiecht had, was er sowieso niets aan de hand geweest, toch? Nu prikkelt het de nieuwsgierigheid van burgemeesters alleen maar des te meer, lijkt mij. Maar dan nog, volgens mij wordt daar tegenwoordig heel discreet mee om gegaan.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik graag wat wil biechten, maar het niet durf omdat de burgemeesters ip-adressen kunnen vergelijken.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Nou... Als hij het goed doet, wil ik best wel juichenCarrie schreef:Ja ik bedoel, je gaat toch niet juichen voor orale seks? Of ben ik nou gek?xxjojootjexx schreef:Carrie schreef:Jojo, het is nu wel duidelijk dat jij graag over seks praat en schrijft. Dat hoef je toch niet elke keer zo erbovenop te leggen?xxjojootjexx schreef:
Omdat het topic geopend is en om de laatste vragen
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Snap ik wel. Maar ik denk dat dat een stukje vertrouwen is die je de burgemeesters geeft, of je kiest er idd voor het niet te doen.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik graag wat wil biechten, maar het niet durf omdat de burgemeesters ip-adressen kunnen vergelijken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Btw. ik moet nog steeds oefenen op bananen en komkommers.
Biechtje dat enkel prive klaarkomt: ik snap heel goed dat dat een stukje is van jezelf. Enkel je wilt dit graag met hem delen. Denk er niet over na, probeer je gewoon te laten gaan. Echt samen intiem zijn. En onthoud dat er ook vrouwen zijn die uberhaupt nog nooit zijn klaargekomen, laat staan door hun partner. Het is iets wat je kan delen als je echt alles blootgeeft.
Verder vindt ik het heel vervelend om te horen van het ene biechtje dat haar vriend totaal niet meer enig fysiek contact met haar wil. Klinkt mij echt niet gezond en zeker iets om het over te hebben en wellicht in therapie te gaan. Lijkt me ook echt slecht voor je zelfvertrouwen. Nee, ik zou zo'n relatie niet willen.
Biechtje dat enkel prive klaarkomt: ik snap heel goed dat dat een stukje is van jezelf. Enkel je wilt dit graag met hem delen. Denk er niet over na, probeer je gewoon te laten gaan. Echt samen intiem zijn. En onthoud dat er ook vrouwen zijn die uberhaupt nog nooit zijn klaargekomen, laat staan door hun partner. Het is iets wat je kan delen als je echt alles blootgeeft.
Verder vindt ik het heel vervelend om te horen van het ene biechtje dat haar vriend totaal niet meer enig fysiek contact met haar wil. Klinkt mij echt niet gezond en zeker iets om het over te hebben en wellicht in therapie te gaan. Lijkt me ook echt slecht voor je zelfvertrouwen. Nee, ik zou zo'n relatie niet willen.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ten eerste is dit natuurlijk geen relevante biecht in dit topic.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik graag wat wil biechten, maar het niet durf omdat de burgemeesters ip-adressen kunnen vergelijken.
Ten tweede, dat we het kunnen wil niet zeggen dat we het doen. En we kunnen en doen niets met die informatie. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat dergelijke informatie niet door burgemeesters met anderen gedeeld wordt en ook niet onderling besproken.
Wat je niet durft te biechten moet je gewoon voor je houden, het ergste wat er kan gebeuren is dat een burgmeester ziet wie er achter een biecht zit. Verder dan dat gaat die informatie niet.
Burgemeester Irene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12
Ik snap je punt, maar vind dit zo'n ontzettend nutteloze post. Of biecht, en heb er schijt aan, of houd gewoon je mond. Ik heb ook wel eens wat gebiecht en 'schrok' ook even toen de IP adressen gister weer ter sprake kwamen in het topic, maar ach, ik heb er nog nooit iets over gehoord van andere forummers dus ze zullen er heus wel discreet mee omgaan.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik graag wat wil biechten, maar het niet durf omdat de burgemeesters ip-adressen kunnen vergelijken.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Toen de rel is geweest over het biechttopic en deze opnieuw geopend werd hebben we in de openingspost gezet dat we bij deze informatie kunnen.Elliot schreef:Ik snap je punt, maar vind dit zo'n ontzettend nutteloze post. Of biecht, en heb er schijt aan, of houd gewoon je mond. Ik heb ook wel eens wat gebiecht en 'schrok' ook even toen de IP adressen gister weer ter sprake kwamen in het topic, maar ach, ik heb er nog nooit iets over gehoord van andere forummers dus ze zullen er heus wel discreet mee omgaan.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik graag wat wil biechten, maar het niet durf omdat de burgemeesters ip-adressen kunnen vergelijken.
Voor zover ik weet is er nooit misbruik van deze info gemaakt door dit burgemeestersteam. Sterker nog, mocht dit wel gebeuren en ik weet ervan, dan ben ik burgemeester af, want dan hoeft het voor mij niet meer. Volgens mij is dat voor de andere burgemeesters niet anders. Wij zijn iig geen virendinnenclubje wat elkaar kent, ik weet niet eens hoe de andere burgemeesters eruit zien, op 1 na : ) Er wordt voor zover ik weet niet geroddeld, laat staan met anderen dan de burgemeesters.
Burgemeester Irene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12
Ik ook. En ik weet ergens ook dat het niet goed is.Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik een buitenechtelijke 'relatie' heb. Al ongeveer een jaar, al hebben we drie weken geleden voor het eerst echt seks gehad. Daarvoor bleef het bij zoenen. Hij is ook getrouwd. We zien allebei geen toekomst voor ons samen en willen bij onze partners blijven. We zijn gewoonweg gek op elkaar, hebben een hechte band en kunnen niet om elkaar heen (we werken bij hetzelfde bedrijf). Ik weet dat ik negatieve reacties ga krijgen op deze post maar ik geloof aan de andere kant ook niet dat ik de enige ben. Zijn er hier meer meiden die een zon situatie zitten? Ik weet dat het slecht is. Ik ga me geeneens verdedigen maar ik wilde het wel graag kwijt.
Het duurt nu al zo lang, ruim 1,5 jaar, eerst heftig, nu alles op een laag pitje. Van mijzelf weet ik dat ik niet monogaam kan zijn. Heb het aan mijn vriend ook vertelt dat ik niet genoeg heb aan hem alleen. Als hij er achter komt dat ik ook echt buiten de deur sex, dan is het hek van de dam.
Wat zijn jouw plannen voor de toekomst in deze?
Anoniem Antwoord- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13
Oh maar zo bedoelde ik het ook niet hoor Julia! Ik zette schrok al expres tussen aanhalingstekens omdat ik wel wist dat het kon, maar toch even dacht toen ik het las: Oh ja, dat was ook zo!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik kan niet klaarkomen, ook niet met mezelf. Het is niet dat ik nog nooit klaargekomen ben, het is een paar keer wel gelukt (alleen), maar dit is al lang geleden. Ik weet niet wat ik toen deed waardoor het ineens wel lukte. Met mezelf kom ik soms wel dichtbij, maar dan gebeurt het niet. En als het net niet lukt is de zin wel gelijk weg. Sowieso verdwijnt mijn zin heel vaak als ik het doe. Met fantasie kan ik wel opgewonden worden, maar als ik mezelf aanraak is dat zo weer weg. Seks vind ik heel fijn maar daarbij kom ik niet eens in de buurt van een orgasme. Ik overweeg nu om een vibrator aan te schaffen, maar ik ben bang dat dat ook niet werkt dat daarbij ook mijn opwinding verdwijnt. Dus heeft iemand tips en trucs voor mij?
Biechtje- Prater
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Seks zonder liefde, mogelijk?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?
» Langste tijd in relatie zonder seks
» 'hoe vaak' seks/elkaar verwennen in een relatie
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
Pagina 3 van 10
Permissies van dit forum: