Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, relatie & seks biechttopic

+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 7 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 8:12

Ik ben heel blij met dit topic want ik zit al een aantal weken ergens mee waar ik gewoon met niemand over kan praten...

Ik gebruik al jaren samen met mijn man recreatief drugs. (dus af en toe in het weekend, GHB/XTC, niet afhankelijk ofzo). Door sommige soorten drugs krijg ik het gevoel biseksueel te zijn onder invloed terwijl ik nuchter gewoon hetero ben, het is totaal geen probleem voor mij en ook niet voor mijn man, die weet ervan en vindt dat allemaal prima. 

Ik ben een aantal maanden geleden een vrouw tegen gekomen op een festival waarbij ik meteen de klik voelde dat zij hetzelfde heeft als mij onder invloed. We leerden elkaar kennen die dag, zij was single dus ik stelde mijn man aan haar voor. We zoenden die dag en hebben daarna nummer uitgewisseld. In de maanden erna is ze regelmatig een weekendje bij ons thuis geweest en uiteindelijk hebben we regelmatig een trio gehad. 

Een aantal weken geleden heeft ze me alleen opgebiecht verliefd op me te zijn, ze dacht altijd nuchter ook hetero te zijn maar ze is er nu achter gekomen sowieso biseksueel te zijn. Ik niet, ik hou van mijn man en ben absoluut niet verliefd op haar. Ik ben wel stapelgek op haar als vriendin waar ik zoveel mee kan delen, niet alleen drugs/sex maar ook gezellig winkelen en naar de bios gaan. 
Het is nu alleen zo dat ze geen contact meer met mij wil omdat het haar teveel pijn doet en ik vind dat vreselijk. Ik mis haar, ik mis haar gezelschap en heb er heel veel verdriet van dat ik haar kwijt ben. Cry

Laatst aangepast door Biechtje op ma 26 aug 2013 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 7 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  xxjojootjexx ma 26 aug 2013 - 8:22

@biecht over interesses, wij hebben wel dezelfde interesses, maar door de kinderen kunnen we die niet echt tegelijk delen. Dan moeten we echt oppas regelen, het gaat namelijk om motorrijden. Toevallig gaan we morgen een dag samen op pad. Maar de tijden dat wij samen zijn, zijn ook echt wel schaars te noemen, we zijn daar momenteel mee bezig door vaste momenten als ons-tijd te reserveren in de agenda. 

@biecht over vriendin, wat een avontuur zeg en wat een gevoelens komen bij zoiets vrij. Erg jammer dat het moet stoppen juist doordat ze te veel voor je is gaan voelen. Wel begrijpelijk van haar kant vind ik, want jij hebt immers aangegeven niet meer voor haar te voelen en dat het ook niet komen gaat. Ik kan mij zo indenken dat Het voor haar pijnlijk is om jou te zien. Misschien dat bij haar het verliefde gevoel slijt als jullie elkaar een poosje niet zien en dat jullie daarna weer normaal vriendinnen kunnen zijn zonder extra's.

Wij hebben ook een we vibe, met afstandsbediening. Ik heb hem gekocht via een ladies nicht en kostte 79,95. De keren dat wij hem gebruikten was het zeker een succes, zoals Elibre ook al zei. Het vollere gevoel, de extra stimulatie.. Ik vond het niet too much stimulatie, doordat ik de eerste keer de trilling zelf kon regelen met de afstandsbediening. Latere keren had ik die controle niet, maar was het ook fijn.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 8:28

Biechtje schreef:@ iemand, nee hij blowt niet (rookt niet, drinkt niet). 

Eerst kon ik het wat gemakkelijker van me af zetten maar ik krijg er toch steeds meer moeite mee. Niet dat ik perse de sex mis maar wel de aandacht voor elkaar.

Biechtje
@auxo, Ik weet dat het schokkend is. Ik heb geen idee of hij dat net zo erg vindt. Hij praat er niet over, ik krijg er niet echt een antwoord op. Ik voel me in elk geval vreselijk afgewezen. Ik ben al onzeker over mijn uiterlijk (licht uitgedrukt) en dan werken al die afwijzingen om intiem te zijn niet echt mee. 

Ik zal proberen kleinere stappen te nemen, niet dat ik hem telkens besprong ofzo maar ik weet nu na 2 jaar afwijzingen ook niet meer hoe te beginnen.
Zelfde Biechtje toch? Ik zou bovenstaande in een gesprek met hem duidelijk maken. Dat hij zijn gevoelens of wat dan ook niet uit kan leggen is 1 ding maar ik zou toch wel duidelijk willen maken hoe dat voor mij dan voelt. Als hij ook graag oud met jou wil worden dan zou hem dat toch wel iets kunnen schelen? Bespreek wat het met je doet en wat je zou willen. Geef aan dat je (neem ik aan) niet verwacht dat jullie ineens happy 4 keer per week het huis door seksen maar inderdaad aandacht voor elkaar, massages, samen in bad, of gewoon lekker een avondje samen tutten (genoeg mannen genieten van een maskertje!) etc. Verzin samen nog meer dingen, desnoods op een vaste tijd in de week en probeer weer samen te genieten. Hopelijk volgt er vanzelf dan meer.

Gast
Gast

Bericht  Nyx ma 26 aug 2013 - 8:29

Eigenlijk heb ik geen biecht, maar wel al een hele tijd een vraag. Nu dit topic er is heb ik het idee dat ik eindelijk de vraag kan stellen....

Zijn er mensen die spuitend klaar komen en zo ja, hoe?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 8:34

Biechtje schreef:Ik heb sinds een tijdje een erg lieve vriend, alleen, ik kom er steeds meer achter dat we bijna niks gemeenschappelijks delen. We werken beiden fulltime en zien elkaar ook weinig. Soms vraag ik me af of zo'n relatie gaat werken. Hoe is dat bij jullie, hebben jullie veel dezelfde interesses?
Zit het je dwars dat je hem weinig ziet? Zou je hem meer willen zien? Mis je hem als jullie niet samen zijn? Ik denk eerlijk gezegd dat je niet perse heel veel gemeenschappelijks hoeft te hebben, zolang je maar wel op 1 lijn zit en er duidelijk een klik is. Zelf vond ik het trouwens altijd wel leuk als ik een vriendje had met een aparte hobby, zo weet ik inmiddels wat meer over sporten waar ik eerst niets van wist, kan ik bepaalde gerechten maken terwijl ik eigenlijk niet kan koken etc. Zo leer je weer van elkaar. Ik zie dat dus juist alleen maar als iets leuks. Maar ik kan me ook voorstellen dat als zijn hobby iets heel sufs is in jouw ogen en hij daar overdreven veel tijd mee bezig is, je dat als dealbreaker zal gaan zien. Alleen jij kunt bepalen of hij de man voor je is of niet. Of iets zal werken in de toekomst kun je nu toch niet bepalen. Het leven brengt zoveel veranderingen met zich mee in de loop der tijd.

@Nyx; het is mij 2 keer gelukt en schrok er zelf van. Ik kwam beide keren zo klaar door dubbele stimulatie (van seks en handwerk zeg maar) en was super ontspannen (vakantie) en verliefd (I love you). Ik weet niet of het me ooit nog lukt maar vond het wel bijzonder!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 26 aug 2013 - 8:36

*

Laatst aangepast door Arwyn op zo 1 sep 2013 - 2:43; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nyx ma 26 aug 2013 - 8:42

Het lijkt me zo ontladend werken. Ik ben nog nooit van mijn leven klaargekomen, maar heb ergens wel het idee dat ik het in mij heb om spuitend klaar te komen. Stom hè?

Ik heb weleens filmpjes gezien van vieze mannetjes die met ziekenhuishandschoentjes een vrouw laat squirten, maar binnen een minuut zit mijn hoofd alweer bij de afwas. Maar dat is ook mijn probleem. Tijdens de seks denk ik aan de afwas, was, stofzuigen etc. Ik kan me nooit ontspannen. En dus leek me dat opkloppen wel wat. Want op een gegeven moment moet je de dagelijkse beslommeringen toch wel vergeten?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 8:44

Nyx, nog nooit klaargekomen of nog nooit spuitend klaar gekomen? Als je nog nooit klaargekomen bent zou ik echt een vibrator aanschaffen. Slaap je heerlijk smile.

Gast
Gast

Bericht  Nyx ma 26 aug 2013 - 8:47

Iemand schreef:Nyx, nog nooit klaargekomen of nog nooit spuitend klaar gekomen? Als je nog nooit klaargekomen bent zou ik echt een vibrator aanschaffen. Slaap je heerlijk smile.
Nog nooit klaargekomen. Op het moment denk ik aan de was. Wink 

Dat met mezelf spelen heb ik ook geprobeerd. Ja, die domme was hé. :P 

Een man merkt niets van mijn niet klaarkomen, want faken kan ik wel. En zelf vind ik het niet een heel groot gemis. Al blijf ik benieuwd naar zo'n orgasme. Lijkt me zo lekker om daarna compleet ontspannen te zijn. Althans, ze zeggen toch dat je erna compleet ontspannen bent?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Auxo ma 26 aug 2013 - 8:47

Iemand schreef:Nyx, nog nooit klaargekomen of nog nooit spuitend klaar gekomen? Als je nog nooit klaargekomen bent zou ik echt een vibrator aanschaffen. Slaap je heerlijk smile.
Dat gaat niet voor iedereen op, ik vind persoonlijk een vibrator helemaal niks.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 8:56

-

Laatst aangepast door Biechtje op wo 28 aug 2013 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  SoGood ma 26 aug 2013 - 9:03

Ik weet alles van een zwak voor iemand hebben en hoe rot je je daar door kan voelen. Maar zoals je ziet kan je deze kerel beter kwijt dan rijk zijn. En ik weet dat jij dit ook weet maar dat dit niet zoveel doet aan je verwarde gevoelens en dat je het waarschijnlijk zelf ook stom vindt. Maar ja, stomme gevoelens altijd. Sterkte, je bent te leuk voor hem hoor. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 9:05

*

Laatst aangepast door Biechtje op ma 26 aug 2013 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 26 aug 2013 - 9:08

Waarom lijkt het je zo erg verliefd te worden op een vrouw? Ik zou me inderdaad proberen niet te druk te maken. Je hoeft niet verliefd te worden. Zorg nou maar eerst voor jezelf. Verliefd zijn is iets dat je overkomt en zul je nooit in de hand hebben. Over het algemeen is het een fijn gevoel en gebeurd het als je er aan toe bent. En zo niet, dan kun je dat ook altijd bespreekbaar maken.

Gast
Gast

Bericht  Anoniem Antwoord ma 26 aug 2013 - 9:13

Biechtje schreef:Ik ben 6 jaar met mijn vriend, wonen 4 jaar samen. We hebben geen seks, al 2 jaar niet meer. Ik heb vaginisme. Ook het hand en mondwerk kan ik niet meer van genieten, het is te beladen geworden. Hierdoor zijn we hooguit 5 keer per jaar intiem op die manier.
Toch hebben we er beide vrede mee, ik vind het jammer dat ik geen seks kan hebben, maar het is prima zo.

Therapie en bekkenbodemtgerapie heb ik geprobeerd, maar het werkt gewoon niet.
Echt heel vervelend voor je! Ik kon jarenlang ook geen penetratie hebben. Dat vond ik zo erg. Mijn vriend is ook best groot geschapen en dat werkte ook niet mee voor de eerste keren. Op een gegeven moment werd het ook zo'n issue in bed. Het ging steeds niet, in mijn hoofd deed het al pijn als ik eraan dacht enzo.. Toen hebben we het ook heel lang niet gedaan.

Uiteindelijk hebben we het stapje voor stapje geprobeerd (iedere keer seks een cm meer). Niet gefrustreerd dat het niet lukte, maar gewoon steeds iets verder gaan. Daarna weer door met hand en mondwerk (ja, stomme benaming laughcry ). Ik merkte ook dat ik onbewust mijn vagina aanspande, daar heb ik dus ook veel mee geoefend (spannen en ontspannen). Uiteindelijk is het toch gelukt en het gaat nu steeds makkelijker en het is ook fijn! Na al die jaren nooit gedacht dat het nog zou lukken.

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 9:18

-

Laatst aangepast door Biechtje op wo 28 aug 2013 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje ma 26 aug 2013 - 11:10

Ik biecht op dat ik jaloers ben op mensen die zo vrij met sex om kunnen gaan. Ik zou willen dat ik er van zou kunnen genieten zonder schaamte, onzekerheid en pijn. Het is niet altijd zo geweest, maar de laatste maanden (jaren) blokkeer ik gewoon, soms kan ik niet eens een aanraking verdragen (zoals een aai over mijn buik bijv.) Dan krimp ik ineen en denk ik ga weg! Blijf van me af! Ik heb hele nare gedachten bij sex en voel me ook gebruikt wanneer ik sex heb. Door mijn blokkades heb ik vaak pijn tijdens de sex en soms ook bloed, dit helpt ook niet echt. Anderzijds kan ik juist ook wel weer zin in sex hebben maar durf hier niks mee te doen. Ook het schuldgevoel naar mijn vriend toe is heel vervelend. Ik ben momenteel in therapie én heb sindskort haptotherapie, een soort fysio met aanrakingen. Die man vroeg al meteen of ik moeite had met aanrakingen en ontspannen, ja dus. Ik wil dit zo graag oplossen, maar vind het ook doodeng. Ik heb liever dat het gewoon van de een op andere dag opgelost is. Ik hoef geen sexbeest te zijn en zal altijd nog enigzins preuts blijven, maar ik zou het zo graag als 'normaal' en 'oké' willen zien.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gympie ma 26 aug 2013 - 11:54

.

Laatst aangepast door Gympie op za 19 okt 2013 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 19:36

Ik heb even voor die We Vibe gekeken. De 2 is nu €54.95 bij de Pabo en met die Groupon bon van 40 euro (waarvoor je €20 betaald) is hij dus maar €34.95!

Kun je zo'n groupon bon gelijk gebruiken? Niet dat die Pabo aanbieding straks weg is en ik met zo'n bon zit whaha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Punk'd ma 26 aug 2013 - 19:38

Oh laat maar. Die bon wordt berekend op de orginele adviesprijs.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Elliot ma 26 aug 2013 - 20:15

Ik biecht op dat ik heb gepleit voor dit biechttopic, maar er nu stiekem alweer een beetje spijt van heb. Noem me maar preuts, maar ik hoef écht niet te weten wat jullie voor speeltjes gebruiken. nerd 
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Printje ma 26 aug 2013 - 20:23

Elliot schreef:Ik biecht op dat ik heb gepleit voor dit biechttopic, maar er nu stiekem alweer een beetje spijt van heb. Noem me maar preuts, maar ik hoef écht niet te weten wat jullie voor speeltjes gebruiken. nerd 
+1 hahha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  ellibre ma 26 aug 2013 - 20:26

Gelukkig hoeven jullie het topic niet te openen, of wint jullie nieuwsgierigheid het toch...?
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Harrison ma 26 aug 2013 - 20:41

Haha, niet meer openen dan. Het boeit mij echt geen zak.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Bericht  Anoniem Antwoord ma 26 aug 2013 - 21:32

Nyx schreef:Eigenlijk heb ik geen biecht, maar wel al een hele tijd een vraag. Nu dit topic er is heb ik het idee dat ik eindelijk de vraag kan stellen....

Zijn er mensen die spuitend klaar komen en zo ja, hoe?
Ik kan spuitend klaarkomen als mijn vriend mij likt en met zn vingers naar binnengaat. Door het orgasme op te bouwen (dus bij bijna klaarkomen weer rustiger aandoen, orgasme uitstellen) en de gspot te stimuleren. Dat is echt de plek waar je/hij moet zijn. Door het uitstellen schijnt er dus ergens vocht opgebouwd/geproduceerd te worden waardoor je spuitend klaar kan komen uiteindelijk. Maar hoe het precies zit weet ik zelf ook niet. Uitstellen en gspot stimulatie zijn hier iig de sleutelwoorden.

Het orgasme zelf is overigens echt heel intens, heeft een langere aanloop en houdt ook wel langer aan dan een normaal orgasme. Dat is iig mijn ervaring!

Anoniem Antwoord
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 25-08-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: