Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, relatie & seks biechttopic

+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje di 27 aug 2013 - 5:40

Hij weet hoe ik er over denk en voor hem is het ook moeilijk. Gelukkig heeft hij al wel min of meer de beslissing gemaakt om het niet op hele korte termijn door te zetten. Het is gewoon een zwaar ongelukkige timing. Het voelt zo goed als we bij elkaar zijn. Voor hem speelt gelukkig ook nog heel erg mee dat hij bang is mij kwijt te raken door die stap en dat vind ik dan wel weer heel erg lief. Het is gewoon een rare situatie en op dit moment gewoon nog zo onzeker, dat er zo weinig over te zeggen valt.
Heb ook al wel tegen hem gezegd dat hij zich niet door mij moet laten tegenhouden. Dat verwijt wil ik niet krijgen.

Edit: zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik wel mee gaan maar het is zo vaag nog allemaal.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Exogenesis di 27 aug 2013 - 5:47

Ik begrijp ook absoluut je onzekerheid en frustratie hierin. Je weet gewoon niet of en hoe je vooruit moet kijken.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje di 27 aug 2013 - 7:35

Gewoon niet te veel over nadenken, nu eerst van elkaar genieten smile. De stad waar hij dan waarschijnlijk in de buurt zou komen is wel heel gaaf. We zien het wel, maar het ff van me afschrijven voelt wel ff lekker.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje di 27 aug 2013 - 8:43

Ik biecht op dat ik het weekend mijn vriend z'n berichten heb gelezen tussen hem en een vriendin. Zomaar, zonder rede, omdat het open voor m'n neus lag. 
En nu voel ik me zo schuldig.. Om wat ik gelezen heb, maar vooral om wat ik gedaan heb. Ik heb absoluut geen rede om hem niet te vertrouwen of om in zijn berichten te gaan snuffelen..

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Harrison di 27 aug 2013 - 9:04

Want ze organiseren een feestje voor je en nu is het verpest? Haha! Dat is namelijk bij mijn beste vriendin gebeurd (ze las een gesprek tussen haar vriend en mij haha). 

Zolang je het niet deed omdat je hem niet vertrouwt dan hoef je je denk ik niet heel veel zorgen te maken toch smile. Het is niet heel netjes maar ja.. Ik vind het niet erg als mijn vriend in mn telefoon zou kijken, ik heb toch niks te verbergen. Hij doet het nooit en ik ook niet (tenzij ik iets voor hem moet opzoeken ofzo) maar ik zou het niet erg vinden.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Minx di 27 aug 2013 - 9:18

Harri dat is wel heel erg oeps.

N biechtje weet je vriend er van?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje di 27 aug 2013 - 9:19

Haha, neehoor dat niet :P  Meer de dagelijkse gesprekken tussen hem en een vriendin waar hij nu ook naar toe is.
 Maar nee, hij weet het niet

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje di 27 aug 2013 - 23:12

Ik biecht op dat ik ontzettend met mezelf in de knoop zit en dat dit steeds meer invloed heeft op mijn relatie. Ik doe het anoniem, omdat ik me schaam.
Ik ben getrouwd, kinderen, het hele plaatje. Mijn probleem is dat ik altjid al ontzettend onzeker ben geweest over mijn uiterlijk. Ik weet niet of het hierdoor wordt veroorzaakt, maar ik ben zoo bang dat mijn man vreemd gaat. Ik zie en hoor het zo ontzettend veel om me heen, dat ik me bijna niet kan voorstellen dat me dat bespaard blijft.
Nu heeft mijn man sinds een tijdje nieuw werk, waar hij heel veel collega's heeft. Ook collega's die hij knap vindt..En objectief gezien weet ik echt wel dat hij overal knappe meiden tegenkomt, maar toch vind ik het lastig.
Ze gaan ook jaarlijks met zijn allen een paar dagen weg als teamuitje en dat vind ik dus ook echt rot.

Nu ik dit zo typ, voel ik me echt volledig belachelijk, maar ik voel me soms echt zo. Ik denk dat ik contact ga opnemen met een psycholoog, want ik kan zo niet verder.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Caro wo 28 aug 2013 - 3:33

Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik ontzettend met mezelf in de knoop zit en dat dit steeds meer invloed heeft op mijn relatie. Ik doe het anoniem, omdat ik me schaam.
Ik ben getrouwd, kinderen, het hele plaatje. Mijn probleem is dat ik altjid al ontzettend onzeker ben geweest over mijn uiterlijk. Ik weet niet of het hierdoor wordt veroorzaakt, maar ik ben zoo bang dat mijn man vreemd gaat. Ik zie en hoor het zo ontzettend veel om me heen, dat ik me bijna niet kan voorstellen dat me dat bespaard blijft.
Nu heeft mijn man sinds een tijdje nieuw werk, waar hij heel veel collega's heeft. Ook collega's die hij knap vindt..En objectief gezien weet ik echt wel dat hij overal knappe meiden tegenkomt, maar toch vind ik het lastig.
Ze gaan ook jaarlijks met zijn allen een paar dagen weg als teamuitje en dat vind ik dus ook echt rot.

Nu ik dit zo typ, voel ik me echt volledig belachelijk, maar ik voel me soms echt zo. Ik denk dat ik contact ga opnemen met een psycholoog, want ik kan zo niet verder.
Ik snap je angst heus wel en deels is het (denk ik) je eigen onzekerheid en deels wordt het ook gevoed door je omgeving, door tv/series/boeken. Maar weet je: je kán het niet onder controle houden wat hij doet. Dus ja.. hij kán vreemdgaan. Maar hoe dan ook.. daar doe jij niks aan momenteel. 

Oftwel.. probeer het niet al te veel vat op je te laten krijgen want het is zonde van jezelf. Zonde van je relatie want leuker zal je er misschien niet op worden als je hem vraagt naar die collegas (op een achterdochtige manier maar ik weet niet of je dat doet)

Kortom: ik snap je onzekerheid.. echt. En het is goed dat je er hulp voor gaat zoeken. Hoe staat je man hierin? En hoe is jullie relatie verder?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Toet wo 28 aug 2013 - 9:29

Caro wat ben jij toch een lieverd en wat geef jij toch altijd goed advies! Ik vind het zo lief, je leest berichten aandachtig en neemt echt de tijd voor een goed antwoord. Ohjee dit is geen biecht maar ik vind seks liefde relatie wel leuk doei.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Gast wo 28 aug 2013 - 9:58

Biechtje schreef:Hij weet hoe ik er over denk en voor hem is het ook moeilijk. Gelukkig heeft hij al wel min of meer de beslissing gemaakt om het niet op hele korte termijn door te zetten. Het is gewoon een zwaar ongelukkige timing. Het voelt zo goed als we bij elkaar zijn. Voor hem speelt gelukkig ook nog heel erg mee dat hij bang is mij kwijt te raken door die stap en dat vind ik dan wel weer heel erg lief. Het is gewoon een rare situatie en op dit moment gewoon nog zo onzeker, dat er zo weinig over te zeggen valt.
Heb ook al wel tegen hem gezegd dat hij zich niet door mij moet laten tegenhouden. Dat verwijt wil ik niet krijgen.

Edit: zoals ik er nu tegenaan kijk zou ik wel mee gaan maar het is zo vaag nog allemaal.
Ik heb dit ook min of meer met de man waar ik nu mee ga. Hij werkt voor een internationaal bedrijf en voor hij weer met mij in contact kwam hebben ze hem gevraagd of hij in Verweggistan wil werken. Dat wilde hij wel, zo ver mogelijk van zijn vrouw en om de drie weken een weekje thuis. Tja, nu is de situatie zo anders, ligt in scheiding en ineens ben ik er. Maar ik hoef er niet over na te denken, ik ga waar hij gaat. Geen twijfel over mogelijk. Het is wel vreemd inderdaad, dat je daar al in zo'n vroeg stadium over na wil denken maar aan de andere kant is het ook fijn dat je daar dan over kunt praten en aan de ander merkt hoe serieus hij/ zij er dan in staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje do 29 aug 2013 - 3:07

Is er iets gebeurd waardoor je zo geblokkeerd bent geraakt, omdat je zegt dat het iets van de laatste tijd is? Wat voor nare gedachtes heb je? Ik zou als ik jou was even geen penetratie meer hebben, door je angst en spanning krijg je pijn en bloed, maar pijn en bloed houden vervolgens de angst, spanning en nare gedachtes weer in stand. Begin rustig, met normale aanrakingen, en later seksuele aanrakingen. Kun je hierover praten met je vriend? Ik kan me voorstellen dat je schuldgevoel ook niet echt meewerkt. 

Als je wil dat ik de quote verwijder, moet je het zeggen.
Dank voor je reactie. Ik weet niet wat er is gebeurd met mij, ik weet wel dat ik niet lekker in mijn vel zit, maar dat komt niet door één gebeurtenis zeg maar. Ik heb de gedachten dat ik gebruikt word, ik vind het ook niet 'oké', soms denk ik 'ze moesten eens weten'. Ik vind het ook heel moeilijk om van de ene rol in de andere te gaan, bijv. eerst ben ik op mijn werk, daarna ben ik thuis bij mijn vriend. Klinkt heel logisch maar ik ben dan soms nog teveel in gedachten op mijn werk en vind dit gedrag dan niet 'passen'. Ik praat hier wel over met mijn vriend, maar het blijft een moeilijk onderwerp voor mij. We hebben ook al van alles geprobeerd, 'zin te maken' zoals zo vaak gezegd word, glijmiddel, mijn vriend doet heel erg zijn best het mij naar de zin te maken, waarna hij denkt dat ik ontspannen ben dus dat het dan wel kan. Zelfs dan kan ik heel erg blokkeren. Ik hoop ook dat de therapieën helpen, pfff..

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Caro do 29 aug 2013 - 3:54

Toet schreef:Caro wat ben jij toch een lieverd en wat geef jij toch altijd goed advies! Ik vind het zo lief, je leest berichten aandachtig en neemt echt de tijd voor een goed antwoord. Ohjee dit is geen biecht maar ik vind seks liefde relatie wel leuk doei.
Ahhh! Lief!! Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Punk'd do 29 aug 2013 - 4:06

Caro schreef:
Toet schreef:Caro wat ben jij toch een lieverd en wat geef jij toch altijd goed advies! Ik vind het zo lief, je leest berichten aandachtig en neemt echt de tijd voor een goed antwoord. Ohjee dit is geen biecht maar ik vind seks liefde relatie wel leuk doei.
Ahhh! Lief!! Very Happy
Ik vind vooral seks leuk.. Of ben ik nu een pervers meisje Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 985951499

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 4:42

Doei?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Toet do 29 aug 2013 - 5:22

Luce schreef:Doei?
Hoi!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 8:04

Is dat hip ofzo, om overal doei achter te zetten tegenwoordig? smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Toet do 29 aug 2013 - 10:28

Luce schreef:Is dat hip ofzo, om overal doei achter te zetten tegenwoordig? smile
Jep! Ken je dat niet? Is eigenlijk al een beetje geweest.. komt vast over een paar maanden bij de Miss Etams.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje do 29 aug 2013 - 10:36

Ik biecht op dat ik mezelf net een 15 jarige voel. Ik denk erg verliefd te zijn, maar ben er zo onzeker over dat ik toch twijfel. De kriebels zijn er absoluut als hij in de buurt is, maar nu we elkaar 4 dagen niet gezien hebben lijkt het wat af te nemen. Ik ben wel onwijs nieuwsgierig naar hem, maar zie ook allerlei beren op de weg...

Ik voel me echt heel suf XD!

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 10:39

Nu heb ik nooit begrepen wat xd is. Maar je bent dus verliefd en als de onzekerheid toeneemt naarmate je hem niet hebt gezien, dus niet. Ja, duidelijk een gevalletje verliefd met zelfbescherming.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Summerlovin do 29 aug 2013 - 10:53

Nyx schreef:Nu heb ik nooit begrepen wat xd is. Maar je bent dus verliefd en als de onzekerheid toeneemt naarmate je hem niet hebt gezien, dus niet. Ja, duidelijk een gevalletje verliefd met zelfbescherming.
Volgens mij is dat deze smiley:
Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 2013-08-29-23-52-01-1003247602_zps45ff6a59
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 10:57

Summerlovin schreef:
Nyx schreef:Nu heb ik nooit begrepen wat xd is.
Volgens mij is dat deze smiley:
Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 2013-08-29-23-52-01-1003247602_zps45ff6a59
Ze lachen me allemaal toe, fijn om te weten. Very Happy
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 18:29

Toet schreef:
Luce schreef:Is dat hip ofzo, om overal doei achter te zetten tegenwoordig? smile
Jep! Ken je dat niet? Is eigenlijk al een beetje geweest.. komt vast over een paar maanden bij de Miss Etams.
Apart. Ik draag dezelfde kleding als jij, maar nog nooit ontdekt dat het hip was Wink Of valt het in de categorie New Balance?

Oh nee, ik weet het al. Het is natuurlijk een slechte poging om
net zo grappig te zijn als Kakhiel. Oh hmm, failed.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Feline do 29 aug 2013 - 19:48

Aah Luce.. Haal je grote teen eens uit de augurkenpot! Kakhiel is inderdaad niet altijd leuk maar deze van Toet was toch wel briljant!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Luce do 29 aug 2013 - 19:55

Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 9 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum