Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, relatie & seks biechttopic

+45
Stuiterbal
Auxo
Punk'd
Biechtje
Tiara
Minx
Elliot
Penélope
Rush
Beessie
Toet
Harrison
Printje
Gympie
Arwyn
Nyx
Aimee
schuddebuikje
Exogenesis
June
ellibre
Sam
Novalee
Destino
Burgemeester Irene
Marin
Tabbert
Maple
Artemis
Paper Crown
SoGood
Joan
stella.nova
Carrie
Caro
silly-one
Caresses
xxjojootjexx
Laurientje
Bliss
SuperGrover
Pineco
Anoniem Antwoord
Luce
Burgemeester Julia
49 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Caro do 29 aug 2013 - 23:07

Punk'd schreef:
Caro schreef:
Toet schreef:Caro wat ben jij toch een lieverd en wat geef jij toch altijd goed advies! Ik vind het zo lief, je leest berichten aandachtig en neemt echt de tijd voor een goed antwoord. Ohjee dit is geen biecht maar ik vind seks liefde relatie wel leuk doei.
Ahhh! Lief!! Very Happy
Ik vind vooral seks leuk.. Of ben ik nu een pervers meisje Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 985951499
Nee.. Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje vr 30 aug 2013 - 1:06

Hier biechtje met vriend met eventuele buitenland plannen.

Gister er nog weer een heel gesprek over gehad. Hij heeft nu bedacht dat hij eerst daar een keer de omgeving wil bekijken over een paar maand als vakantie en dan kijken of hij het wil. Voor nu dus nog ff uitstel en aan het idee wennen dat een toekomst met hem misschien wel in het buitenland is. Bedacht me vandaag ook dat als ik bij hem zou gaan wonen ik ook uit mijn eigen omgeving weg moet. Enige verschil is een behoorlijke afstand. En een moeilijk land om voor mij binnen te komen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Marsy28 vr 30 aug 2013 - 1:52

Ben nu wel nieuwsgierig welk land het is. Lekker wel even dat het is uitgesteld, kun je je nog even voorbereiden en ook kijken of jullie samen deze stap willen nemen...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje vr 30 aug 2013 - 8:11

Ik heb even een vraagje. Mijn vriend kan niet in mij klaarkomen, alleen als hij zichzelf aftrekt. Nou heb ik op internet gelezen over het zogenaamde death grip syndrome (door gewenning van het masturberen niet meer op een andere manier kunnen klaarkomen) en ik denk dat dit van toepassing is op mijn vriend en dat denkt hij zelf ook. 

Nou vroeg ik me af of er hier meiden zijn met (ex)vriendjes die hetzelfde probleem hebben? Ik vraag me namelijk af of het regelmatig voorkomt, of dat het iets zeldzaams is. 
En hebben jullie dat op kunnen lossen?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SDL vr 30 aug 2013 - 8:17

Misschien kort door de bocht hoor en zelf geen ervaring mee maar ik zou tegen hem zeggen dat ie dan maar even moet stoppen met masturberen. Dan komt het, lijkt mij, vanzelf wel goed.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje vr 30 aug 2013 - 8:21

Ja dat zelf masturberen doet hij nu niet meer nee. Alleen nog als we samen bezig zijn, dan maakt hij het zelf af zeg maar.

We hebben gelezen dat hij dat dan ook niet meer mag doen maar daar zijn we nog niet echt mee aan de slag gegaan.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  SDL vr 30 aug 2013 - 8:27

Hij moet het gewoon niet meer zelf met de hand afmaken. Dat is dan een afspraak die jullie  zsm moeten maken.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje vr 30 aug 2013 - 10:33

Ik voel mij ontzettend kut op dit moment. Mijn vriend en ik hebben een zware tijd gehad (niet relatie gerelateerd) en dit geldt vooral voor mijn vriend. Hierdoor is hij heel snel geirriteerd en negatief, ik denk zelfs dat hij depressief is. Het is bijna nooit meer gezellig in huis. Als ik thuis kom is het maar afwachten wat zijn bui is. Soms krijgt hij even een realisatie momentje en doet hij weer even heel lief. Dit is zo verwarrend en geeft mij zo veel stress, dat ik erin meegesleurd wordt en mijzelf nu ook zo voel. Ik ben niet meer gelukkig.

Het punt is dat ik weet waarom hij zich rot voelt en dat is niet 1,2,3 op te lossen. Ik wil echt niet bij hem weg, dus wil ik eigenlijk een oplossing. Maar ik kom er gewoon niet meer uit. Ik kan hem nu ook echt niet in de steek laten, nu hij mij zo hard nodig heeft. Hij zegt nog wel vaak dat hij van mij houd en echt bij mij wil blijven, maar dat hij nu even niet lekker in zijn vel zit. Zo verwarrend allemaal.. Even van mij afschrijven. Dat helpt een beetje.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Biechtje vr 30 aug 2013 - 10:58

Hier gaat het ook niet lekker Sad 

Ik vind het heel moeilijk om mijn vriend te vertrouwen,vooral en eigenlijk alleen met het maken van afspraken.. Waarschijnlijk heel onterecht, maar toch kan ik er niets aan doen. 

vb: Hij is nu een weekendje weg, helemaal prima, maar ik baal gewoon dat het het laatste weekend van mijn vakantie is. Nu heeft hij gezegd 's avonds even contact met mij te zoeken via Whats app en zondag uiterlijk 5 uur terug te zijn zodat we elkaar nog even kunnen zien. Maar de afspraak wat betreft contact zoeken is hij vanavond al niet nagekomen. Ik snap dat hij het nu gezellig heeft met anderen, maar ik heb zoiets dat ie dan ook wel een beetje mij tegemoet kan komen. 

Daarnaast vind ik nog iets ook heel moeilijk. Hij heeft een vrij breed sociaal leven: zit bij een politieke groep en danst en sinds kort zit hij in een band. Dit heb ik eigenlijk niet, omdat ik eigenlijk niet weet wat ik echt leuk vind om te doen en wat minder makkelijk in groepen functioneer.Ik ben erg op zoek naar iets om te doen.. Maar door alle dingen die hij doet betekend het dat we bijna alles zullen moeten plannen en niet veel spontaan kunnen doen, omdat hij dan al dingen heeft staan. Ik vind het zelf ook heel moeilijk om mezelf een beetje te vermaken, omdat ik een korte concentratieboog heb en voel me niet thuis in mijn eigen kamer. Ik ben eigenlijk bijna bang dat als ik niet tijd "eis" dat er amper echt tijd over blijft.'

Heeft iemand tips voor bijvoorbeeld al het thuis voelen of fijn voelen op mijn kamer of hoe ik met de situatie om kan gaan?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, relatie & seks biechttopic - Pagina 10 Empty Re: Liefde, relatie & seks biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum