Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

+30
Marin
SoGood
Moira
Bliss
SarahKey
Rush
SuperGrover
Engelse Drop
Caresses
Highway
Caroow
CCC
Susan
Minx
Poubelle
Taeda
Dora
Floor
Luce
Printje
Laurientje
Razz
Mermaid
Joan
Exogenesis
Sanne
Sam
Steep
Artemis
Parel
34 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak seks in je relatie?

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn111034%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn1110 34% 
[ 62 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn111024%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn1110 24% 
[ 44 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn111033%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn1110 33% 
[ 59 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn11108%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn1110 8% 
[ 14 ]
Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn11101%Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Lijn1110 1% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 181
 
 

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Razz vr 23 aug 2013 - 8:07

Nog maar een anonieme seks vraag!

Hoe vaak hebben jullie seks in je relatie? 
En dan bedoel ik niet alleen penetratie maar ook alleen hand en mond werk 
bij elkaar Wink

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Parel vr 23 aug 2013 - 9:53

Alleen dat hand en mond werk beginnen wij niet aan, dan finishen we hem altijd even haha

Maar wij komen op zo'n 1 a 2 keer per week uit, soms doen we het 3x in een week en verzuchten we 'hèhè, hoeven we volgende week niet!' Laughing 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Artemis vr 23 aug 2013 - 9:55

Dat wisselt. Soms een periode dagelijks, soms een week of twee weken niet, dan weer een tijdje om de dag. Dus ik kan er geen pijl op trekken, hangt heel erg af van hoeveel ik werk en welke diensten.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Laurientje za 24 aug 2013 - 3:49

Ingevuld! Wink
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Exogenesis za 24 aug 2013 - 3:58

Artemis schreef:Dat wisselt. Soms een periode dagelijks, soms een week of twee weken niet, dan weer een tijdje om de dag. Dus ik kan er geen pijl op trekken, hangt heel erg af van hoeveel ik werk en welke diensten.
Jij? En je man dan? Want je moet elkaar toch in de belangen voorzien? Wink
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Artemis za 24 aug 2013 - 5:07

Exogenesis schreef:
Artemis schreef:Dat wisselt. Soms een periode dagelijks, soms een week of twee weken niet, dan weer een tijdje om de dag. Dus ik kan er geen pijl op trekken, hangt heel erg af van hoeveel ik werk en welke diensten.
Jij? En je man dan? Want je moet elkaar toch in de belangen voorzien? Wink
Jeetje, kind toch, heb ik op je tenen getrapt?

Ik werk onregelmatig, dus als ik veel late of nachtdiensten draai, dan liggen we nauwelijks tegelijk in bed en zien we elkaar soms een paar dagen niet meer dan een uurtje in het voorbijgaan.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Steep za 24 aug 2013 - 5:11

Nou klinkt meer alsof jij op je tenen bent getrapt Artemis..

Verder ligt het ook aan mijn onregelmatige rooster en hoeveel pijn ik heb. Voor de zwangerschap was het wekelijks (soms om de dag soms 1 keer). Nu is het wanneer ik het kan..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Sam za 24 aug 2013 - 5:11

Gemiddeld 4x per week.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Exogenesis za 24 aug 2013 - 5:13

Nee, hoor, met mijn tenen is niks gebeurd de afgelopen dagen.

Je kon deze reactie toch verwachten na wat je in het biechttopic zei? En ik bedoel het niet gefrustreerd ofzo, for God's sake! Soms heb ik gewoon de onbedwingbare behoefte iets terug te kaatsen.


Laatst aangepast door Exogenesis op za 24 aug 2013 - 5:13; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Sanne za 24 aug 2013 - 5:13

Parel schreef:Alleen dat hand en mond werk beginnen wij niet aan, dan finishen we hem altijd even haha

Maar wij komen op zo'n 1 a 2 keer per week uit, soms doen we het 3x in een week en verzuchten we 'hèhè, hoeven we volgende week niet!' Laughing 
Haha, dat eerste is herkenbaar.

Wij komen gemiddeld uit op 1 à 2 keer oer week, soms wat vaker, soms ook een week of twee weken niet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Exogenesis za 24 aug 2013 - 5:25

Ik heb ook gemiddeld 1 a 2 keer per week gekozen trouwens.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Mermaid za 24 aug 2013 - 5:42

Ligt er bij ons natuurlijk aan of vriend thuis is of niet, maar over het algemeen 1 of 2 keer per week, soms wat meer soms wat minder.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Artemis za 24 aug 2013 - 6:20

Ik mis het terugkaatsen stuk dan, ik lees alleen een geïrriteerde reactie
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Joan za 24 aug 2013 - 6:24

Mermaid schreef:Ligt er bij ons natuurlijk aan of vriend thuis is of niet, maar over het algemeen 1 of 2 keer per week, soms wat meer soms wat minder.
Dat lijkt me inderdaad wel handig ja. Yes 
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Mermaid za 24 aug 2013 - 7:05

Joan schreef:
Mermaid schreef:Ligt er bij ons natuurlijk aan of vriend thuis is of niet, maar over het algemeen 1 of 2 keer per week, soms wat meer soms wat minder.
Dat lijkt me inderdaad wel handig ja. Yes 

haha toch wel hè? Tja als hij aan boord zit en ik thuis gebeurd er soms weken niks natuurlijk. Eigenlijk moet ik hier nu ook stemmen dat ik wel een relatie heb maar geen seks. laughcry
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Razz za 24 aug 2013 - 7:07

Bij ons is het ook verschillend. Soms 3 keer per week en soms maar 2 keer in een maand.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Laurientje za 24 aug 2013 - 7:09

Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Printje za 24 aug 2013 - 7:13

Laurientje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Die hebben kinderen hahahah.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Laurientje za 24 aug 2013 - 7:14

Printje schreef:
Laurientje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Die hebben kinderen hahahah.
Whahaha ja maar die heb ik ook en daar heb ik geen last van hoor Wink
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Razz za 24 aug 2013 - 7:15

Printje schreef:
Laurientje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Die hebben kinderen hahahah.
Haha ja inderdaad. Of die werken veel, hebben verschillende werktijden, het gaat niet zo lekker in de relatie etc. Genoeg redenen om te bedenken.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Mermaid za 24 aug 2013 - 7:16

Of gewoon niet zoveel behoefte? Bij ons gebeurd er ook wel eens 2 weken niks als we wel bij elkaar zijn. gewoon te druk of het komt er gewoon niet van. En er zijn geen kinderen in het spel.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Laurientje za 24 aug 2013 - 7:17

Razz schreef:
Printje schreef:
Laurientje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Die hebben kinderen hahahah.
Haha ja inderdaad. Of die werken veel, hebben verschillende werktijden, het gaat niet zo lekker in de relatie etc. Genoeg redenen om te bedenken.
Ja kan ook natuurlijk!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Luce za 24 aug 2013 - 7:29

Printje schreef:
Laurientje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Die hebben kinderen hahahah.
Haha inderdaad. Het komt er hier soms ook weken niet van. Gewoon te druk en de tijd dat we samen zijn te moe. Hoor ik meer hoor. Volgens mij wel redelijk normaal onder jonge ouders.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Printje za 24 aug 2013 - 7:42

Luce schreef:
Printje schreef:
Laurientje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Die hebben kinderen hahahah.
Haha inderdaad. Het komt er hier soms ook weken niet van. Gewoon te druk en de tijd dat we samen zijn te moe. Hoor ik meer hoor. Volgens mij wel redelijk normaal onder jonge ouders.
haha precies, ik vind dat ook echt geen drama. Soms verkiezen we allebei slaap toch nog net boven sex. Heeft niets met de sex te maken maar gewoon dat we doodop zijn van alles overdag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Floor za 24 aug 2013 - 7:44

Laurientje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel 1 tot 2 keer per maand ingevuld hebben, hebben die geen vaste relatie of wat?
Ik vraag me af waar je dan van staat te kijken? vind je dat dan weinig?
Ik heb ingevuld minder dan 10x per jaar.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Anoniem : hoe vaak seks in je relatie? Empty Re: Anoniem : hoe vaak seks in je relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum