Biechttopic
+65
Milamber
Jerry
SoGood
Anoniem Antwoord
Biechtje
Ragazza
Feline
Coco
SuperGrover
Enelya
Lady4
Marcellah89
Curious
Elodie
Mamsie
Nyx
Victoria-
Carrie
slaatje
_Poppy_
Weetjewel
Minx
Poubelle
GreenGrass
silly-one
Printje
Bliss
Dora
Sea of Trees
Aziraphale
Lynn_
Julia
Parisienne
Rituals_
Suusie
Auxo
Bazinga
Lejow
Exogenesis
rapa nui
Paper Crown
Milou
Engelse Drop
June
Thunder
Marin
Bolletje
Caro
Steep
Shisha
Luce
Mermaid
Silke
nina
Burn
Dennenappel
xxjojootjexx
Parel
Esmee
Maple
Charles
Susan
Blair
Artemis
Annemie
69 plaatsers
Pagina 5 van 13
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Re: Biechttopic
Precies.Caro schreef:Nou.. gisteren stond op nu.nl nog een verhaal dat Nederlandse mensen érg open tegen hun collega's zijn!Susan schreef:Maar vertellen die mannen dat dan echt op hun werk, ook hoe vaak/weinig ze seks hebben?
Ohh en ik snap wel wat je bedoelt: is het niet een erg eenzijdig verhaal om alleen de vrouwen de 'schuld' te geven?
Want als het al zo gaat (ik ken ze echt niet hoor, maar goed ik zal er wel blind voor zijn dan ), zit er denk ik ook wel een verhaal aan vast waarin beide partners een rol spelen. Ik vind het altijd zo makkelijk om het op vrouwen te gooien. De verhalen dat de man geen flikker uitvoert in huis, geen aandacht heeft voor zijn vrouw etc, dat dát ook een reden kan zijn dat de vrouw geen zin meer heeft (ook al beseft ze dat op dat moment niet eens, dat dat een oorzaak kan zijn) wordt altijd even achterover geworpen.
Nee, want we zien het allemaal gebeuren. De vrouw heeft de buit binnen en de man is zielig omdat hij er nooit meer op mag.
Natuurlijk.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Gosh, 1 keer per week sex. Nou, wat klaagt hij dan in deze situatie? Een beetje meer begrip mag dan ook wel zeg. Als je het nou over 1 keer per 2 maanden hebt of 9 maanden lang niet, ik kan me voorstellen dat er wat gezegd wordt ookal is dat niet altijd terecht. Maar 1 keer in de week..? Daar komen wij soms niet eens aan als ik niet zwanger ben.
Luce- Kletskop
Het valt ook wel wat mee, als ik ons vergelijk met sommige andere stellen, maar ja, de frequentie heeft wel eens hoger gelegen. En E. had zich erg verheugd op het tweede trimester, want dan zouden zwangere vrouwen über-geil zijn. En dat valt tegen. Althans, de zin is er over het algemeen wel, maar ja... die stomme ongemakken.Marin schreef:Hee Exo, een gemiddelde van één keer per week is toch ook niet zo erg? Ok, misschien doe je het normaal vaker, maar kan je beide open zijn naar de verwachtingen hierover? Zo te lezen ben je dat al hoor, daar niet van. Ik hoop dat dat helpt. Wellicht kan je hem laten weten wanneer je het echt niet trekt (no pun intended), en wellicht wordt het nog beter, maar wederzijds begrip lijkt me gewoon belangrijk in zo'n situatie.
Op de momenten dat het echt niet kan, leg ik hem dat ook wel uit. Maar voor mij voelt het dan toch alsof ik hem afwijs en ik ben steeds heel bang dat hij dat ook zo voelt, aangezien hij het zich kennelijk toch wel aantrekt. Maar nu we het er echt serieus over hebben gehad, hoop ik dat we elkaar gewoon begrijpen; dat het van mij uit geen laksheid is en dat het voor hem ook bespreekbaar moet zijn op een normale manier.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Hij dacht echt dat vrouwen in het tweede trimester uber-geil zouden zijn?
Luce- Kletskop
Dat is ook vaak zo. Bij mij iig wel, de 2e en de 3e trimesters. Het eerste moest ik er niet aan denken. Is het er ook niet van gekomen.Luce schreef:Hij dacht echt dat vrouwen in het tweede trimester uber-geil zouden zijn?
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Ja
Vrienden van hem hadden dat gezegd dat hun vriendinnen niet te houden waren tijdens hun zwangerschap
Ik heb trouwens ook een boek waarin staat dat dit de 'bloeiperiode' van de zwangerschap is, dus kennelijk zijn meer mensen daarvan overtuigd.
Vrienden van hem hadden dat gezegd dat hun vriendinnen niet te houden waren tijdens hun zwangerschap
Ik heb trouwens ook een boek waarin staat dat dit de 'bloeiperiode' van de zwangerschap is, dus kennelijk zijn meer mensen daarvan overtuigd.
Exogenesis- Kletskop
Nou, geloof niet dat je daar een algemene regel van kan maken hoor. Er zijn zat vrouwen die dat niet hebben namelijk.Artemis schreef:Dat is ook vaak zo. Bij mij iig wel, de 2e en de 3e trimesters. Het eerste moest ik er niet aan denken. Is het er ook niet van gekomen.Luce schreef:Hij dacht echt dat vrouwen in het tweede trimester uber-geil zouden zijn?
Luce- Kletskop
Ik was in het eerste trimester juist op en top fit. Toen was de gebruikelijke frequentie nog aanwezig.Artemis schreef:Dat is ook vaak zo. Bij mij iig wel, de 2e en de 3e trimesters. Het eerste moest ik er niet aan denken. Is het er ook niet van gekomen.Luce schreef:Hij dacht echt dat vrouwen in het tweede trimester uber-geil zouden zijn?
Exogenesis- Kletskop
Ja, bloeiperiode als in je voelt je beter. Dat betekent niet per definitie dat je dan ineens de sterren van de hemel wilt neuken. Mijn hemel, wel een beetje naïef hoor van hem.Exogenesis schreef:Ja
Luce- Kletskop
Eens, ik vind het ook wel een beetje dom om je daar dan helemaal op te gaan verheugen. Op die manier kan het bijna niet anders dan tegenvallen.Luce schreef:Ja, bloeiperiode als in je voelt je beter. Dat betekent niet per definitie dat je dan ineens de sterren van de hemel wilt neuken. Mijn hemel, wel een beetje naïef hoor van hem.Exogenesis schreef:Ja
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
In dat boek staat dat alles beter doorbloed is en je daardoor gevoeliger bent in je edele delen en je daardoor dus vaker seks zou willen. Kennelijk is dat stukje hem bijgebleven.Luce schreef:Ja, bloeiperiode als in je voelt je beter. Dat betekent niet per definitie dat je dan ineens de sterren van de hemel wilt neuken. Mijn hemel, wel een beetje naïef hoor van hem.Exogenesis schreef:Ja
Exogenesis- Kletskop
Noem het dom, naïef, ja, enigszins. Maar ik kan me zijn verwachtingen ook wel weer indenken, aangezien het in de boeken staat én zijn vrienden het kennelijk beamen. Dat is ook de stomme reden dat ik me schuldig voel: dat ik dat niet kan waarmaken.
Exogenesis- Kletskop
Misschien moeten ze er in dat boek dan van maken: '...daardoor kan het zijn dat je vaker zin hebt in seks...' in plaats van het als een soort wet neer te zetten. Zoals met alle zwangerschapsverschijnselen geldt ook hiervoor dat het voor iedere vrouw anders is.
Blijft staan dat ik het niet zo snugger van hem vind dat hij het tweede trimester blijkbaar als een soort seksfestijn heeft voorgesteld. Nu ben jij degene die zich schuldig voelt omdat je niet ook übergeil bent, terwijl hij die verwachtingen ook wel wat had kunnen relativeren. Zulke dingen staan niet vast. Het is in de regel mooi weer in juni, juli en augustus, maar daar zijn ook geen garanties op, dus hou je er rekening mee dat het ook kan regenen.
Blijft staan dat ik het niet zo snugger van hem vind dat hij het tweede trimester blijkbaar als een soort seksfestijn heeft voorgesteld. Nu ben jij degene die zich schuldig voelt omdat je niet ook übergeil bent, terwijl hij die verwachtingen ook wel wat had kunnen relativeren. Zulke dingen staan niet vast. Het is in de regel mooi weer in juni, juli en augustus, maar daar zijn ook geen garanties op, dus hou je er rekening mee dat het ook kan regenen.
Susan- Lady Post-a-lot
Eens met Luce!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Eens, Susan.
Exogenesis- Kletskop
Precies...Susan schreef:Misschien moeten ze er in dat boek dan van maken: '...daardoor kan het zijn dat je vaker zin hebt in seks...' in plaats van het als een soort wet neer te zetten. Zoals met alle zwangerschapsverschijnselen geldt ook hiervoor dat het voor iedere vrouw anders is.
Ik zit ook in het tweede trimester. Nou, ik ben niet ubergeil hoor. Ook tijdens mijn andere zwangerschappen was ik dat niet.
Dat verschilt toch gewoon per persoon? Dom ook dat zulke info in dat boek staat én dat hij zich daar aan vast houdt. Je weet nou eenmaal niet hoe een mens gaat reageren op zulke hormonen, iedereen reageert anders.
Luce- Kletskop
Ik ben de hele zwangerschap niet geil geweest whaha.
De eerste 25 weken was ik werkelijk te moe en te misselijk om uberhaupt uit mijn ogen te kunnen kijken, laat staan al die rompslomp aan mijn lijf..
Toen begon ik me langzaam beter te voelen, maar vond ik het gewoon écht een heel raar idee met zo'n buik.
En toen kwam ze er al, en kwam alle stress die daarbij hoorde.
De eerste 25 weken was ik werkelijk te moe en te misselijk om uberhaupt uit mijn ogen te kunnen kijken, laat staan al die rompslomp aan mijn lijf..
Toen begon ik me langzaam beter te voelen, maar vond ik het gewoon écht een heel raar idee met zo'n buik.
En toen kwam ze er al, en kwam alle stress die daarbij hoorde.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Maar weet je, ik biechtte, omdat ik me ietwat zorgen maakte over mijn eigen status hierin. Nu blijkt dat het op zich vaker voorkomt dat vrouwen minder zin hebben/niet kunnen vanwege pijn of andere onmacht. Dus ik ben redelijk gerustgesteld. Ik voel me niet meer een uitzondering.
Exogenesis- Kletskop
Moet je ook zeker niet doen meis! Want dat ben je absoluut niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ben je ook zéker niet! En als jullie frequentie nog steeds op 1 keer per week zit.. nou, dan vind ik persoonlijk dat hij niet mag zeuren (Ja, kom maar Artemis)
Luce- Kletskop
Ik vind dat gewoon afhankelijk van wat je normaal gewend bent.. Stel dat ze het voorheen 5 keer per week deden, ja dan is het wel even wennen voor hem, dat kan ik me wel voorstellen. Of het veel of weinig is kan je verder niet echt over oordelen.Luce schreef:Ben je ook zéker niet! En als jullie frequentie nog steeds op 1 keer per week zit.. nou, dan vind ik persoonlijk dat hij niet mag zeuren (Ja, kom maar Artemis)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, maar je mag wel verwachten dat iemand enig idee heeft van wat realistisch is toch?
Luce- Kletskop
Nou ja blijkbaar had hij daar dus een ander beeld over door dat boek.Luce schreef:Ja, maar je mag wel verwachten dat iemand enig idee heeft van wat realistisch is toch?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maar wat is realistisch? Wie bepaalt dat?Luce schreef:Ja, maar je mag wel verwachten dat iemand enig idee heeft van wat realistisch is toch?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Meer door die vrienden vermoed ik.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Pagina 5 van 13