Biechttopic
+135
Nyx
Xanna
Punk'd
xxjojootjexx
Rebecca
sonly
Cow
Sorella
SuperGrover
Snoopy
Mizz_S
blondje1313
Sun88
liesje
Pommes
Sea of Trees
Carra
*Troela*
Caroow
Burn
Aardbei
Bliss
LDJ
Mamsie
Printje
Aimee
Raven
Lejow
JD
Monte
Stokstaartje
Linnie1985
rianne287
Fortissimo
Fearie
Stuiterbal
May
Antibes
PrimaBella
Poubelle
Burgemeester Esmee
Charles
CCC
Esperanza
Inge
Tabbert
Kowalski
artificialfunk
Theeleut
JustMeDaan
Travelgurly
Bolleke
Green_Pepper
Sterrin_
Pussycat
MADDIE
Ella
Starla
Lenthe
Phileine
Sam
nien
Caro
Exogenesis
Cheesegirl
Manderijn
Bay
Yare
Steep
Marsy28
Twellie
Lot
Toet
Jelin
Marin
Lady1984
SDL
Ayla
Susan
rapa nui
Amber-
Curious
girli
mzcharlotte
Minx
Blair
_Jet
Sterre
SoGood
Coco
Ibbeltje
Filoria
Pompoen
Annemoontje
Lady4
Derpy
Biechtje
Peanut
Reeza
Juutjepetuutje
Aletta
nijntje4
Knillis
Annie24
Parisienne
Rush
Paper Crown
Tania
Guusje
Bubbelicious
Mermaid
slaatje
ekiaam87
bolus26
Angela_1986
Jerry
SarahKey
strawberry
Gympie
Highway
June
Guus
Zora
luisa
Tiana
Siem
Droopy28
Bacio
Bisq
Viva
Happydobby
Elliot
Jasmine
Pien
Burgemeester Yvette
139 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Biechttopic
We hebben besloten om weer een biechttopic te openen.
Het biechtaccount mag alleen in dit topic worden gebruikt, dus niet in andere topics of andere pijlers.
Wees je ervan bewust dat de burgemeesters ip-adressen kunnen zien en ook kunnen zien welke forummer daarbij hoort. We gaan uiteraard discreet met deze informatie om en hopen dat jullie dat ook doen.
Hou er ook rekening mee dat je als biechtje herkend kunt worden aan je situatie en/of schrijfstijl.
Gebruikersnaam: Biechtje
Wachtwoord: ikbiechtop
Het biechtaccount mag alleen in dit topic worden gebruikt, dus niet in andere topics of andere pijlers.
Wees je ervan bewust dat de burgemeesters ip-adressen kunnen zien en ook kunnen zien welke forummer daarbij hoort. We gaan uiteraard discreet met deze informatie om en hopen dat jullie dat ook doen.
Hou er ook rekening mee dat je als biechtje herkend kunt worden aan je situatie en/of schrijfstijl.
Gebruikersnaam: Biechtje
Wachtwoord: ikbiechtop
Laatst aangepast door Burgemeester Yvette op di 6 nov 2012 - 23:28; in totaal 2 keer bewerkt
Burgemeester Yvette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 307
Punten : 321
Registratiedatum : 27-10-12
Re: Biechttopic
IK biecht even gewoon onder mijn echte naam omdat dit een leuke biecht is!! Ik heb een leuke bonus op het werk behaald, 500euries!!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dat is zeker leuk Pien!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Dan biecht ik even op dat ik gister 4 stukken taart op heb!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
@pien, dat is lekker!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Het gaat niet goed met de relatie van mijn schoonzus. Ik ben bang dat het niet lang meer zal duren voor ze uit elkaar gaan. En ik maak me nu al zorgen om wat er dan gaat gebeuren, want zij zal dan waarschijnlijk zonder woning komen te zitten en bij ons onderdak willen krijgen. We hebben ruimte zat, dat is het probleem niet, maar de relatie tussen haar en mijn vriend is niet bepaald denderend en ik zit er eerlijk gezegd ook niet op te wachten dat ze hier een paar weken, met een beetje pech zelfs een paar maanden komt overbruggen.
Het lullige is alleen dat ze ook niet heel veel andere opties heeft. En als puntje bij paaltje komt, kan ik niet hard blijven en haar weigeren, hoe klote ik het ook vind als ze hier tijdelijk komt wonen. Maar mijn vriend zal daar denk ik wel heel hard in zijn, met als gevolg dat ik tussen twee vuren in zit. Bah...
Het lullige is alleen dat ze ook niet heel veel andere opties heeft. En als puntje bij paaltje komt, kan ik niet hard blijven en haar weigeren, hoe klote ik het ook vind als ze hier tijdelijk komt wonen. Maar mijn vriend zal daar denk ik wel heel hard in zijn, met als gevolg dat ik tussen twee vuren in zit. Bah...
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Kan je niet schipperen tussen jouw en zijn mening? Dat je een bepaalde tijd onderdak bied zodat ze verder kan kijken? Bijv 2 weken?
Dan is ze geholpen en is het voor jullie misschien ook te overzien?
Dan is ze geholpen en is het voor jullie misschien ook te overzien?
Gast- Gast
Het is zijn zus, begrijp ik, en hij is degene die het niet wil? Ik zou dan zijn beslissing respecteren. Blijkbaar heeft hij dusdanige issues met zijn zus dat hij haar niet in huis wil, ik zou dat niet gaan ondermijnen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb eerlijk gezegd zoiets dat als mensen beslissen dat ze uit elkaar gaan, ze zelf onderdak moeten vinden voor ze ook daadwerkelijk bij elkaar uit huis gaan. Dat zitten ze nog maar even op elkaars lip ook al zijn ze uit elkaar.
Het is hun probleem en dat hoeft niet jullie probleem te worden.
(tenzij er huiselijk geweld oid bij komt kijken)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Ik heb eerlijk gezegd zoiets dat als mensen beslissen dat ze uit elkaar gaan, ze zelf onderdak moeten vinden voor ze ook daadwerkelijk bij elkaar uit huis gaan. Dat zitten ze nog maar even op elkaars lip ook al zijn ze uit elkaar.
+1
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Hier ben ik het mee eens. Als jullie aan zien komen dat de relatie overgaat kunnen ze die aantal weken ook wel op een andere manier overbruggen lijkt me. Kan haar vriend/man niet even tijdelijk ergens anders heen, naar familie of vrienden bijvoorbeeld?Viva schreef:Ik heb eerlijk gezegd zoiets dat als mensen beslissen dat ze uit elkaar gaan, ze zelf onderdak moeten vinden voor ze ook daadwerkelijk bij elkaar uit huis gaan. Dat zitten ze nog maar even op elkaars lip ook al zijn ze uit elkaar.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik biecht op: De laatste tijd kom ik niet meer zoveel op feestjes van anderen (moe, blij dat ik weekend heb, fijn om eens tijd te hebben met mijn vriend) op dit moment gaat het helemaal niet zo goed met mijn vriend.. Zaterdag heb ik alweer een feestje waarin ik heb toegezegd te komen wegens mijn eeuwige afwezigheid. Eigenlijk zou ik juist nu bij hem moeten blijven maar voor mijn gevoel moet ik me dan weer met het zoveelste smoesje afbellen. Ben ook klaar met die eeuwige verjaardagen, ik vind ze zelden echt leuk. Ben tegenwoordig beter is een kleiner gezelschap geloof ik.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat hard zeg. Mijn familie/vrienden is altijd welkom bij mij, vooral als ze het moeilijk hebben. Ik woon in een klein huis met vriend en kat (50m2) en mijn broer is hier laatst ook 4 weken geweest vanwege een verbroken relatie. Kan me niet voorstellen dat je iemand die zo dichtbij je staat de deur wijst in een moeilijke periode.Viva schreef:Ik heb eerlijk gezegd zoiets dat als mensen beslissen dat ze uit elkaar gaan, ze zelf onderdak moeten vinden voor ze ook daadwerkelijk bij elkaar uit huis gaan. Dat zitten ze nog maar even op elkaars lip ook al zijn ze uit elkaar.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik biecht op dat ik het top vind dat het biechttopic weer terug is!
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Susan schreef:Het is zijn zus, begrijp ik, en hij is degene die het niet wil? Ik zou dan zijn beslissing respecteren. Blijkbaar heeft hij dusdanige issues met zijn zus dat hij haar niet in huis wil, ik zou dat niet gaan ondermijnen.
Hier sluit ik me in zijn geheel bij aan, het is zijn zus dus dan vind ik ook dat je zijn beslissing moet respecteren.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik biecht op dat het lang niet zo goed met mij gaat als ik vaak doe voorkomen. Het liefst zou ik de hele dag in bed liggen huilen, maar dat weet niemand.
Biechtje- Prater
Dit herken ik heel erg..Biechtje schreef:Ik biecht op dat het lang niet zo goed met mij gaat als ik vaak doe voorkomen. Het liefst zou ik de hele dag in bed liggen huilen, maar dat weet niemand.
Helaas geen tips voor je, sorry.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik haat mijn vader. Hij heeft me totaal in zijn macht qua geld en hij scheld me met regelmaat verrot.
Hij heeft dus inzicht in mijn rekeningen en kan er geld afhalen en met de loop der jaren is mijn spaarrekening erg gegroeid. Ik wil dat geld niet kwijt maar als ik het oversluis naar een andere rekening wordt hij hels en dan gaat hij dat op mijn moeder botvieren. Ik weet dus gewoon niet wat ik moet doen.
Hij heeft dus inzicht in mijn rekeningen en kan er geld afhalen en met de loop der jaren is mijn spaarrekening erg gegroeid. Ik wil dat geld niet kwijt maar als ik het oversluis naar een andere rekening wordt hij hels en dan gaat hij dat op mijn moeder botvieren. Ik weet dus gewoon niet wat ik moet doen.
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Ik biecht op dat het lang niet zo goed met mij gaat als ik vaak doe voorkomen. Het liefst zou ik de hele dag in bed liggen huilen, maar dat weet niemand.
Maar waarom doe je jezelf beter voor dan? Zal het niet juist ontzettend opluchten als je iemand in vertrouwen neemt en je hart lucht ?
Gast- Gast
Biechtje schreef:Ik haat mijn vader. Hij heeft me totaal in zijn macht qua geld en hij scheld me met regelmaat verrot.
Maar, waarom kan jouw vader dat dan? Kun je dat niet veranderen dan? Het is toch JOUW geld?
Gast- Gast
Ik heb daar iets voor getekend toen ik heel jong was. Daarnaast is de baas van de bank een vriend van mijn vader dus hij is er zo achter. En ik wil mijn moeder niet kwijt. Ik wil op haar kunnen letten.Pippa schreef:Biechtje schreef:Ik haat mijn vader. Hij heeft me totaal in zijn macht qua geld en hij scheld me met regelmaat verrot.
Maar, waarom kan jouw vader dat dan? Kun je dat niet veranderen dan? Het is toch JOUW geld?
Biechtje- Prater
Dat begrijp ik. Maar die man mag dat niet zomaar doorgeven aan jouw vader sowieso, lijkt me. En waarom zou die het zo erg vinden dan, het is toch jouw geld en jij moet toch weten wat je er mee moet doen?
Gast- Gast
Pippa schreef:Biechtje schreef:Ik biecht op dat het lang niet zo goed met mij gaat als ik vaak doe voorkomen. Het liefst zou ik de hele dag in bed liggen huilen, maar dat weet niemand.
Maar waarom doe je jezelf beter voor dan? Zal het niet juist ontzettend opluchten als je iemand in vertrouwen neemt en je hart lucht ?
+1. Die stap zetten is moeilijk, maar je kan er zoveel baat bij hebben. Of koop een schrift en ga schrijven, alles wat je voelt/dwars zit opschrijven. Dat heeft bij mij heel erg geholpen.
Sterkte, weet helaas hoe je je voelt, maar weet ook dat je eruit kan komen, al dan niet met hulp.
Gast- Gast
Hij heeft mijn vader gevraagd of hij ook had gezien dat mijn loon niet binnen was gekomen. Zegt toch genoeg?Pippa schreef:Dat begrijp ik. Maar die man mag dat niet zomaar doorgeven aan jouw vader sowieso, lijkt me. En waarom zou die het zo erg vinden dan, het is toch jouw geld en jij moet toch weten wat je er mee moet doen?
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Hij heeft mijn vader gevraagd of hij ook had gezien dat mijn loon niet binnen was gekomen. Zegt toch genoeg?Pippa schreef:Dat begrijp ik. Maar die man mag dat niet zomaar doorgeven aan jouw vader sowieso, lijkt me. En waarom zou die het zo erg vinden dan, het is toch jouw geld en jij moet toch weten wat je er mee moet doen?
Dit mag toch helemaal niet, dit moet die man toch voor zich houden?
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: