Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+65
Milamber
Jerry
SoGood
Anoniem Antwoord
Biechtje
Ragazza
Feline
Coco
SuperGrover
Enelya
Lady4
Marcellah89
Curious
Elodie
Mamsie
Nyx
Victoria-
Carrie
slaatje
_Poppy_
Weetjewel
Minx
Poubelle
GreenGrass
silly-one
Printje
Bliss
Dora
Sea of Trees
Aziraphale
Lynn_
Julia
Parisienne
Rituals_
Suusie
Auxo
Bazinga
Lejow
Exogenesis
rapa nui
Paper Crown
Milou
Engelse Drop
June
Thunder
Marin
Bolletje
Caro
Steep
Shisha
Luce
Mermaid
Silke
nina
Burn
Dennenappel
xxjojootjexx
Parel
Esmee
Maple
Charles
Susan
Blair
Artemis
Annemie
69 plaatsers

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 6 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce di 20 aug 2013 - 8:43

xxjojootjexx schreef:
Luce schreef:Ja, maar je mag wel verwachten dat iemand enig idee heeft van wat realistisch is toch?
Maar wat is realistisch? Wie bepaalt dat?

Nou ja. Als iemand aangeeft maar 1 keer in het jaar sex te hebben, zal het halve forum vol verbazing staan te kijken denk ik. Als iemand 7 dagen in de week sex heeft, hoor je ook veel geluiden dat het wel wat veel is. 

Dus, wie bepaalt dat? Uiteindelijk bepaal je het zelf natuurlijk. Maar wat een buitenstaander reëel vindt, is ook wel een beetje gebaseerd op de 'norm'.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 9:22

1 keer per week weinig? Tijdens een zwangerschap?  Is-ie half konijn?

*edit; als 1 keer weinig is.. en je toch aan 't biechten bent en zo. Hoe vaak deden jullie 't dan wel niet voor de zwangerschap?..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Paper Crown di 20 aug 2013 - 9:36

Marin schreef:
Luce schreef:Ben je ook zéker niet! En als jullie frequentie nog steeds op 1 keer per week zit.. nou, dan vind ik persoonlijk dat hij niet mag zeuren (Ja, kom maar Artemis)
Ik vind dat gewoon afhankelijk van wat je normaal gewend bent.. Stel dat ze het voorheen 5 keer per week deden, ja dan is het wel even wennen voor hem, dat kan ik me wel voorstellen. Of het veel of weinig is kan je verder niet echt over oordelen.
Dikke doei, marin. Gewenning? Hij is toch geen kleuter die niet kan begrijpen dat 't soms anders kan zijn dan dat je je voorgesteld hebt? Even wennen.. Hij went maar aan het feit dat als straks die baby er is incl alle dingen die erbij komen kijken je echt no way hose seks on your mind hebt. Ik durf te zeggen dat wij tot Julian 4 maandjes was 4x seks hadden gehad (of.. Kunnen hebben) want man o man wat waren wij moe. Ik zou mijn man echt niet in dank afnemen dat hij me min of meer dwingt of nou ja dwingen.. zo is 't ook weer niet maar blijkbaar wel dingen zegt/doet waardoor ik me schuldig ga voelen. Hij moet snappen dat het niet om hem gaat. 

Behalve Artemis durf ik wel te zeggen dat alle stellen nadat de baby er is, door een mindere periode gaan wat betreft seks en dat is helemaal niet verkeerd. Niet als je relatie meer diepgang kent dan hakkietakkie in bed, 7x per week.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Exogenesis di 20 aug 2013 - 9:39

Bazinga schreef:1 keer per week weinig? Tijdens een zwangerschap?  Is-ie half konijn?

*edit; als 1 keer weinig is.. en je toch aan 't biechten bent en zo. Hoe vaak deden jullie 't dan wel niet voor de zwangerschap?..
Nou, zo'n 2-3 keer. Maar hij dacht dat ik nu dus wel 7 keer per week zou willen laughcry
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Bazinga di 20 aug 2013 - 9:42

Ahw als jij je er niet onzeker van zou voelen, zou ik 't haast schattig naïef vinden. Bijna..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Exogenesis di 20 aug 2013 - 9:44

PC, ik heb hem ook maar vast uit de droom geholpen dat er na de bevalling direct weer volop gesekst gaat worden, want dat dacht 'ie dus ook. Tot ik hem uitlegde dat ik wel eens ingeknipt kon worden (of in kan scheuren of erger) en dat ik eerst een week of 6 non-stop bloed.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown di 20 aug 2013 - 9:48

Exogenesis schreef:PC, ik heb hem ook maar vast uit de droom geholpen dat er na de bevalling direct weer volop gesekst gaat worden, want dat dacht 'ie dus ook. Tot ik hem uitlegde dat ik wel eens ingeknipt kon worden (of in kan scheuren of erger) en dat ik eerst een week of 6 non-stop bloed.
Dacht mijne ook. Maar dat ging gauw weg toen hij besproeid werd met melk. Haha! Maar serieus mijn man dacht ook volgens mij: baby eruit, vrouw weer normaal, iedereen doet precies zoals altijd. Not.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 9:48

Paper Crown schreef:
Marin schreef:
Luce schreef:Ben je ook zéker niet! En als jullie frequentie nog steeds op 1 keer per week zit.. nou, dan vind ik persoonlijk dat hij niet mag zeuren (Ja, kom maar Artemis)
Ik vind dat gewoon afhankelijk van wat je normaal gewend bent.. Stel dat ze het voorheen 5 keer per week deden, ja dan is het wel even wennen voor hem, dat kan ik me wel voorstellen. Of het veel of weinig is kan je verder niet echt over oordelen.
Dikke doei, marin. Gewenning? Hij is toch geen kleuter die niet kan begrijpen dat 't soms anders kan zijn dan dat je je voorgesteld hebt? Even wennen.. Hij went maar aan het feit dat als straks die baby er is incl alle dingen die erbij komen kijken je echt no way hose seks on your mind hebt. Ik durf te zeggen dat wij tot Julian 4 maandjes was 4x seks hadden gehad (of.. Kunnen hebben) want man o man wat waren wij moe. Ik zou mijn man echt niet in dank afnemen dat hij me min of meer dwingt of nou ja dwingen.. zo is 't ook weer niet maar blijkbaar wel dingen zegt/doet waardoor ik me schuldig ga voelen. Hij moet snappen dat het niet om hem gaat. 

Behalve Artemis durf ik wel te zeggen dat alle stellen nadat de baby er is, door een mindere periode gaan wat betreft seks en dat is helemaal niet verkeerd. Niet als je relatie meer diepgang kent dan hakkietakkie in bed, 7x per week.
Trek mijn teksten niet zo uit z'n verband. Ik zeg nergens dat je seks moet hebben, ik doe geen uitspraken over hoe vaak het moet...
Ik heb al helemaal geen uitspraken gedaan over hoe vaak ík het deed na de bevalling, behalve dat ik na de helft van de zwangerschap wel zin had. Ik heb ook nergens gezegd dat een mindere periode abnormaal is.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Paper Crown di 20 aug 2013 - 9:50

Artemis schreef:
Paper Crown schreef:
Marin schreef:

Trek mijn teksten niet zo uit z'n verband. Ik zeg nergens dat je seks moet hebben, ik doe geen uitspraken over hoe vaak het moet...
Ik heb al helemaal geen uitspraken gedaan over hoe vaak ík het deed na de bevalling, behalve dat ik na de helft van de zwangerschap wel zin had. Ik heb ook nergens gezegd dat een mindere periode abnormaal is.
Maar je reacties doen anders vermoeden.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 9:53

Als je dingen voor mij gaat invullen wel ja.

Ik zeg nergens dat je gewoon seks moet hebben. Het gaat mis als je geen seks wilt én vindt dat je partner dat ook niet mag willen/geen seks hoeft/er niet over te praten valt.

Dat heb ik nu inmiddels meerdere keren uitgelegd, en als je het dan nog anders wilt opvatten zodat je door het uit z'n verband trekken van mijn reactie je gelijk wilt halen moet je dat zelf weten.

Laatst aangepast door Artemis op di 20 aug 2013 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Paper Crown di 20 aug 2013 - 9:53

Artemis schreef:Als je dingen voor mij gaat invullen wel ja.

Ik zeg nergens dat je gewoon seks moet hebben. Het gaat mis als je geen seks wilt én vindt dat je partner dat ook niet mag willen/geen seks hoeft/er niet over te praten valt.
Ok.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 9:55

Exogenesis schreef:PC, ik heb hem ook maar vast uit de droom geholpen dat er na de bevalling direct weer volop gesekst gaat worden, want dat dacht 'ie dus ook. Tot ik hem uitlegde dat ik wel eens ingeknipt kon worden (of in kan scheuren of erger) en dat ik eerst een week of 6 non-stop bloed.
Ik mag hopen dat hij die conclusie zelf ook wel trekt na de bevalling, puur op basis van wat hij ziet en meemaakt. Ik kon na mijn eerste bevalling amper zitten, lopen of bewegen in bed. Ik hoop dat het jou anders zal vergaan, na de tweede bevalling had ik veel minder last, maar het was toch nog wel wat beurs en pijnlijk. En je hebt inderdaad flink bloedverlies.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis di 20 aug 2013 - 9:56

Susan schreef:
Ik mag hopen dat hij die conclusie zelf ook wel trekt na de bevalling, puur op basis van wat hij ziet en meemaakt. Ik kon na mijn eerste bevalling amper zitten, lopen of bewegen in bed. Ik hoop dat het jou anders zal vergaan, na de tweede bevalling had ik veel minder last, maar het was toch nog wel wat beurs en pijnlijk. En je hebt inderdaad flink bloedverlies.
Ik neem aan dat het hem wel afschrikt ja.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 9:56

Susan schreef:
Dat is wel een beetje naïef idd, denken dat alles meteen weer is zoals eerst. Wist hij echt niet dat je geknipt kon worden of kon uitscheuren?
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis di 20 aug 2013 - 9:58

Ik neem aan dat hij dat wel zo'n beetje wist, maar dat hij er te licht over denkt. Een oppervlakkig scheurtje, binnen een week weer opgelost. Zoiets.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  June di 20 aug 2013 - 10:01

Ik heb gisteren om half elf nog een pizza gegeten.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Paper Crown di 20 aug 2013 - 10:02

Exogenesis schreef:Ik neem aan dat hij dat wel zo'n beetje wist, maar dat hij er te licht over denkt. Een oppervlakkig scheurtje, binnen een week weer opgelost. Zoiets.
Mijn man had ook geen idee hoor, Exo. Waarom zou ie ook, tot ik zwanger was en de bevalling naderde hadden wij het daar niet over gehad en mijn man is niet iemand die dat soort dingen gaat googlen en eens fijn gaat lezen wat er allemaal gebeurd na een bevalling.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June di 20 aug 2013 - 10:02

Oh en ik heb veel te weinig gestudeerd vandaag, mede door dit stomme forum.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis di 20 aug 2013 - 10:03

He fijn, afwisseling Laughing 

Heb je er spijt van? Of smaakte de pizza goed? En wil je ook vertellen wat voor pizza?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  June di 20 aug 2013 - 10:05

Exogenesis schreef:He fijn, afwisseling Laughing 

Heb je er spijt van? Of smaakte de pizza goed? En wil je ook vertellen wat voor pizza?
Ik heb er geen spijt van. Ik had nog geen avondeten gehad en veel honger. Bovendien als ik dan toch zondig, moet ik er wel van genieten. Het was een simpele pizza Margherita, maar hij was echt heeeeerlijk.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 10:05

June schreef:Ik heb gisteren om half elf nog een pizza gegeten.
Ik rond tien uur nog kippensoep, meerdere kommen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June di 20 aug 2013 - 10:06

Susan schreef:
June schreef:Ik heb gisteren om half elf nog een pizza gegeten.
Ik rond tien uur nog kippensoep, meerdere kommen.
Heb je er spijt van Very Happy?
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis di 20 aug 2013 - 10:07

Paper Crown schreef:
Exogenesis schreef:Ik neem aan dat hij dat wel zo'n beetje wist, maar dat hij er te licht over denkt. Een oppervlakkig scheurtje, binnen een week weer opgelost. Zoiets.
Mijn man had ook geen idee hoor, Exo. Waarom zou ie ook, tot ik zwanger was en de bevalling naderde hadden wij het daar niet over gehad en mijn man is niet iemand die dat soort dingen gaat googlen en eens fijn gaat lezen wat er allemaal gebeurd na een bevalling.
Precies. Ik vind eigenlijk ook dat hij niet alles hóeft te weten. Hij wordt sowieso gek van alle informatie die ik heb ongevraagd om zijn oren slinger, dus hij blijft een beetje op afstand. Maar ja, in dit soort toestanden loopt hij dus tegen zijn eigen onkunde/onwetendheid op.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis di 20 aug 2013 - 10:09

Paper Crown schreef:
Als je nog niet zwanger bent is dat logisch, maar iedereen die weleens op kraamvisite is geweest ziet toch dat zon vrouw er niet heel frisjes bij zit? En als je weet hoe zo'n poort van jade eruit ziet (en dat weten ze, want vrouw is zwanger) en je weet hoe een babyhoofd eruit ziet dan lijkt het mij met gezond verstand niet zo lastig te beredeneren dat dat weleens schade aan kon richten. 

Dat was het vraagstuk waar mijn kinderen zich vorige maand mee bezig hielden, dat dat logistiek gezien wat problematisch was, zo'n 'babygaatje' waar een groot babyhoofd doorheen moest.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Susan di 20 aug 2013 - 10:11

Op zich hoeft hij ook niet alles te weten, mijn man ging ook niet al die boeken zitten lezen. Het wordt alleen vervelend als hij door zijn onwetendheid allerlei verwachtingen heeft die jij gewoon niet waar kunt maken en als hij vervolgens zijn teleurstelling daarover ook niet echt kan verbergen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud