Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+65
Milamber
Jerry
SoGood
Anoniem Antwoord
Biechtje
Ragazza
Feline
Coco
SuperGrover
Enelya
Lady4
Marcellah89
Curious
Elodie
Mamsie
Nyx
Victoria-
Carrie
slaatje
_Poppy_
Weetjewel
Minx
Poubelle
GreenGrass
silly-one
Printje
Bliss
Dora
Sea of Trees
Aziraphale
Lynn_
Julia
Parisienne
Rituals_
Suusie
Auxo
Bazinga
Lejow
Exogenesis
rapa nui
Paper Crown
Milou
Engelse Drop
June
Thunder
Marin
Bolletje
Caro
Steep
Shisha
Luce
Mermaid
Silke
nina
Burn
Dennenappel
xxjojootjexx
Parel
Esmee
Maple
Charles
Susan
Blair
Artemis
Annemie
69 plaatsers

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic Empty Biechttopic

Bericht  Annemie zo 18 aug 2013 - 0:17

Steep schreef:Biechtje zonder zin, ik heb ook geen zin hoor! Met mijn bekkenpijn en maagzuur heb ik er totaal geen zin in.. Don't worry!
+1, moet je man maar even geduld hebben.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Artemis zo 18 aug 2013 - 0:29

Jeetje, nee zeg, je bent nu zwanger, de buit is binnen, dus waarom zou je moeite doen voor je man? Die staat nu gewoon op de tweede plek.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Blair zo 18 aug 2013 - 0:32

Artemis schreef:Jeetje, nee zeg, je bent nu zwanger, de buit is binnen, dus waarom zou je moeite doen voor je man? Die staat nu gewoon op de tweede plek.
Als ze geen zin heeft, heeft ze geen zin. Kan ik me ook best voorstellen als ze zoveel klachten heeft.

Ik had juist het tegenovergestelde met mijn zwangerschap, kon er geen genoeg van krijgen. :cheering:
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Artemis zo 18 aug 2013 - 0:38

Geen zin hoeft toch ook niet in te houden dat er niets gebeurt?
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Susan zo 18 aug 2013 - 0:40

Er staat toch ook dat het wel gebeurt, maar dat zij er niet zo van geniet en niet echt initiatief neemt? Er staat niet dat er niks gebeurt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Charles zo 18 aug 2013 - 0:43

Artemis schreef:Jeetje, nee zeg, je bent nu zwanger, de buit is binnen, dus waarom zou je moeite doen voor je man? Die staat nu gewoon op de tweede plek.
Ach kom nou, de buit is binnen hahaha, zo erg hoeft t ook niet te zijn. Je mag als vrouw (of man) toch zeker wel eens geen zin hebben zondag dat je die meteen 'moet' maken? Lijkt wel alsof je er erg boos om wordt!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Artemis zo 18 aug 2013 - 0:50

Charles schreef:
Artemis schreef:Jeetje, nee zeg, je bent nu zwanger, de buit is binnen, dus waarom zou je moeite doen voor je man? Die staat nu gewoon op de tweede plek.
Ach kom nou, de buit is binnen hahaha, zo erg hoeft t ook niet te zijn. Je mag als vrouw (of man) toch zeker wel eens geen zin hebben zondag dat je die meteen 'moet' maken? Lijkt wel alsof je er erg boos om wordt!
Ik niet, maar als mijn partner opeens zou zeggen 'ik heb nu andere prioriteiten, vermaak jezelf maar en verwacht van mij niets' zou ik daar stevig van balen ja, en me behoorlijk ongeliefd en onbemind voelen. Niet als dat een maandje zo is, of desnoods 2 maar 9 maanden en dan nog de tijd na de bevalling waarschijnlijk, ik zou me behoorlijk genaaid voelen en ik ben niet eens een man.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Artemis zo 18 aug 2013 - 0:52

Zeker als je voor seks afhankelijk bent van je partner omdat je monogaam bent.

'Je mag alleen met mij, maar ik doe niet meer mee'

Ik snap ook wel dat je soms even geen zin hebt, ik zeg ook niet dat dat erg is, maar erin berusten en het zo laten en verwachten dat hij het wel snapt vind ik niet netjes naar je partner toe.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Maple zo 18 aug 2013 - 0:53

Maar het is niet zo dat er 9 maanden niets gebeurt, dat zegt ze nog expliciet, dus ze doet het nog wel. Alleen kan ze er niet van genieten.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Esmee zo 18 aug 2013 - 0:53

Artemis schreef:
Charles schreef:
Artemis schreef:Jeetje, nee zeg, je bent nu zwanger, de buit is binnen, dus waarom zou je moeite doen voor je man? Die staat nu gewoon op de tweede plek.
Ach kom nou, de buit is binnen hahaha, zo erg hoeft t ook niet te zijn. Je mag als vrouw (of man) toch zeker wel eens geen zin hebben zondag dat je die meteen 'moet' maken? Lijkt wel alsof je er erg boos om wordt!
Ik niet, maar als mijn partner opeens zou zeggen 'ik heb nu andere prioriteiten, vermaak jezelf maar en verwacht van mij niets' zou ik daar stevig van balen ja, en me behoorlijk ongeliefd en onbemind voelen. Niet als dat een maandje zo is, of desnoods 2 maar 9 maanden en dan nog de tijd na de bevalling waarschijnlijk, ik zou me behoorlijk genaaid voelen en ik ben niet eens een man.
Nou, dan is het probleem meteen opgelost.


Biechtje: Ik zou het gewoon bespreekbaar maken met je man. Het lijkt mij dat hij ook wel merkt dat je er niet heel veel zin hebt, toch? Hoe ver ben je zwanger? Het kan in zo'n zwangerschap ook even een fase zijn. Wie weet heb je over een paar weekjes weer wat meer zin.
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Blair zo 18 aug 2013 - 0:54

Maar dan vind ik ook dat hij begrip moet tonen ipv steken onder water te geven, zoals ze in haar vorige bericht aangaf. Als ik zoveel klachten zou hebben en mijn partner zou zo pusherig overkomen zou het bij mij alleen maar averechts werken. Ook HIJ moet begrip tonen voor haar gevoel als ze eens eventjes geen zin heeft.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 18 aug 2013 - 0:59

Ik heb het wel bespreekbaar gemaakt, hij begrijpt het ook wel, maar vindt het anderzijds ook vervelend en laat dat dus merken.

Het seksleven staat niet stil, maar de frequentie is lager. Ik ben nu over de helft en het tweede trimester schijnt de bloeiperiode te zijn. Nou, maar merk ik weinig van. En ik ben bang dat het met de tijd alleen maar 'erger' wordt, omdat ik minder mobiel aan het worden ben en de buik in de weg begint te zitten. Mijn man hoort van vrienden dat hun vriendinnen er geen genoeg van konden krijgen tijdens hun zwangerschappen, dus hij zag dat al helemaal voor zich. Dikke domper voor hem dus.


Laatst aangepast door Biechtje op zo 18 aug 2013 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Artemis zo 18 aug 2013 - 0:59

Blair schreef:Maar dan vind ik ook dat hij begrip moet tonen ipv steken onder water te geven, zoals ze in haar vorige bericht aangaf. Als ik zoveel klachten zou hebben en mijn partner zou zo pusherig overkomen zou het bij mij alleen maar averechts werken. Ook HIJ moet begrip tonen voor haar gevoel als ze eens eventjes geen zin heeft.
Oh ja, uiteraard, drammen heeft geen zin en steken onder water ook niet. Maar dan moeten ze wel alletwee gaan praten, en zij moet ophouden met er als een dooie goudvis bij liggen als ze eigenlijk toch niet wil, en hij met steken onder water geven, gewoon praten dus.

Maar het is niet zo dat zij zwanger is en dus bepaalt en dat het dus niet erg is als ze geen seks wil, de behoeften van haar partner doen er net zoveel toe. Hij is net zo belangrijk als zij. Dus haar niet willen is niet belangrijker dan zijn wel willen, daar moeten ze samen iets op verzinnen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 18 aug 2013 - 1:04

Artemis schreef:
Blair schreef:Maar dan vind ik ook dat hij begrip moet tonen ipv steken onder water te geven, zoals ze in haar vorige bericht aangaf. Als ik zoveel klachten zou hebben en mijn partner zou zo pusherig overkomen zou het bij mij alleen maar averechts werken. Ook HIJ moet begrip tonen voor haar gevoel als ze eens eventjes geen zin heeft.
Oh ja, uiteraard, drammen heeft geen zin en steken onder water ook niet. Maar dan moeten ze wel alletwee gaan praten, en zij moet ophouden met er als een dooie goudvis bij liggen als ze eigenlijk toch niet wil, en hij met steken onder water geven, gewoon praten dus.

Maar het is niet zo dat zij zwanger is en dus bepaalt en dat het dus niet erg is als ze geen seks wil, de behoeften van haar partner doen er net zoveel toe. Hij is net zo belangrijk als zij. Dus haar niet willen is niet belangrijker dan zijn wel willen, daar moeten ze samen iets op verzinnen.
Daarom voel ik me dus ook zo schuldig. Ik gun het hem wel, maar ik kan soms gewoon geen zin maken, als 't zuur me tot in de keel zit en ik op mijn rug moet liggen om te voorkomen dat mijn avond eten er uit vliegt. Ik wíl wel, want ik wil hem plezieren en onze relatie goed houden, maar het kan niet altijd meer.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Charles zo 18 aug 2013 - 1:14

Dus mijn man heeft het recht te balen als hij geen seks met me kan hebben een tijdje, maar ik mag niet balen als ik het tegen mijn zin in zou doen een tijdje? Terwijl je als vrouw je al beroerd voelt en niet jezelf bent, en al die hormonen?

Nee, dat zou mij echt te ver gaan. Die baby wilden we immers beide, en als dit de tijdelijke  consequentie is, dan is dat nou eenmaal zo. Ik als vrouw baal er immers zelf ook genoeg van dag het er even niet inzit.

Maargoed, ik concludeer hieruit dat seks misschien in de ene relatie belangrijker is dan in de ander. Is ook prima hoor, als alle partijen er op hun eigen manier mee omgaan.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Parel zo 18 aug 2013 - 2:10

Mijn vriend en ik hebben welgeteld 5x seks gehad gedurende mijn zwangerschap, voornamelijk kwam dat vanuit mijn vriend, hij vond het niks erotisch hebben dat ik zijn kind droeg.

Als het even niet kan, dan kan het niet, klaar. Je hebt samen voor het kind gekozen. Het is heus niet bij elke man zo dat hij een ander zoekt als je even geen zin hebt en ervoor kiest dat hij zichzelf even mag vermaken. Als je er maar over praat.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 19 aug 2013 - 7:03

X


Laatst aangepast door Biechtje op ma 19 aug 2013 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  xxjojootjexx ma 19 aug 2013 - 7:07

Waarom een geheim huwelijk?

En gefeliciteerd natuurlijk Wink

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 19 aug 2013 - 7:19

Haha ik moest het weghalen van mijn vriend. Ik had aan hem opgebiecht dat het hier stond Wink


Laatst aangepast door Biechtje op ma 19 aug 2013 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Dennenappel ma 19 aug 2013 - 7:22

Gefeliciteerd, hoezo kiezen jullie voor een geheime bruiloft?
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Maple ma 19 aug 2013 - 7:31

Biechtje schreef:Haha ik moest het weghalen van mijn vriend. Ik had aan hem opgebiecht dat het hier stond Wink
Oh, dat vind ik wel heel flauw?

Maar gefeliciteerd!
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Burn ma 19 aug 2013 - 7:36

Waarom is het flauw? Straks wordt ze wel herkend!

Gefeliciteerd biechtje!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Maple ma 19 aug 2013 - 7:41

Haha, waaraan?
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  nina ma 19 aug 2013 - 7:59

Maple schreef:Haha, waaraan?
Haha inderdaad.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Silke ma 19 aug 2013 - 8:03

Minneke schreef:Ik biecht op dat ik me ellendig voel.

Ongeveer zes weken geleden ben ik begonnen met het medicijnencircus voor mijn ziekte. Ik wist toen al dat ik daardoor zou aankomen en daar zag ik enorm tegenop maar het is nog zoveel erger dan ik had verwacht. Ik ben de laatste 4 weken 6 ZES kilo aangekomen! Ik voel me enorm vadsig en lelijk. Daar komt ook nog eens bij dat ik me enorm sloom en duf voel door de medicijnen. Ik voelde me eerlijk gezegd 10 keer beter toen ik volgens de waardes van mijn bloed heel erg ziek was.

Vanaf deze week mag ik starten met een derde medicijn erbij dat er voor moet zorgen dat mijn schildklier weer 'normaal' gaat werken (hij is nu lamgelegd) en ik hoop zo dat ik me dan weer iets beter ga voelen en dat ik niet nog meer aan ga komen.

Sommigen zullen misschien vinden dat ik me aanstel en ik weet ook wel dat het geen wereldprobleem is, maar ik voelde me veel beter en meer 'mezelf' bij 63 kilo dan bij 69. Bah Cry
Zo herkenbaar! Ik ben binnen 6 weken 8 kilo aangekomen door een te traag werkende schildklier en voelde me er ook diepongelukkig bij. Nu ben ik onder behandeling bij een soort van homeopaat en gaat het al iets beter, al is mijn schildklier nog steeds niet stabiel. Welke medicijnen gebruik jij? Mag ook evt. via pm.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum