Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:25

Ik weet niet hoor, maar op mijn 19e studeerde ik, woonde ik zelfstandig op kamers, regelde ik al mijn financiën zelf, ging ik veelvuldig naar feestjes, ging ik alleen op wereldreis. Op mijn 14e zat ik in 3vwo, woonde ik bij mijn ouders, ging ik niet uit en dronk geen alcohol, was ik echt nog een kind. Ik vind daar echt een wereld van verschil in zitten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 7:27

KimRosenberg85 schreef:Ik weet niet hoor, maar op mijn 19e studeerde ik, woonde ik zelfstandig op kamers, regelde ik al mijn financiën zelf, ging ik veelvuldig naar feestjes, ging ik alleen op wereldreis. Op mijn 14e zat ik in 3vwo, woonde ik bij mijn ouders, ging ik niet uit en dronk geen alcohol, was ik echt nog een kind. Ik vind daar echt een wereld van verschil in zitten.

Dat kan smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Artemis ma 3 jun 2013 - 7:31

Dat geldt dan voor jou, en dat is prima. Ik ging op mijn 14 e wel uit, zat in 2 havo en ik had verkering met iemand van 18. En ik had een groot verantwoordelijkheidsgevoel, ging netjes naar de huisarts voor de pil voordat ik seks had, deelde dat mee aan mijn ouders, sprak er vooraf met mijn vriendje over, zelfs abortus en zwangerschap waren aan bod geweest en we gebruikten netjes ook nog een condoom. Hij dwong me niet, ik dwong hem niet, we waren gewoon gezellig samen op ontdekkingsreis en dat beviel prima. Heel ontspannen allemaal. Dus dat kan ook op je 14e.

Niet iedereen is hetzelfde, waar de ene 14 jarige, hoewel nog steeds een kind hoor, al wat verder en zelfstandiger is is de ander net van de barbies af. Die verschillen zijn er gewoon en ik denk dat het aan ouders is om hun kind daarin te begeleiden. Vanaf hier oordelen over alle 14 jarigen lijkt me zinloos. Het is vast niet voor niets dat de wet de leeftijd 12-16 in het midden laat wat seks betreft omdat geen geval hetzelfde is.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Rush ma 3 jun 2013 - 7:32

TukTuk schreef:
KimRosenberg85 schreef:Ik weet niet hoor, maar op mijn 19e studeerde ik, woonde ik zelfstandig op kamers, regelde ik al mijn financiën zelf, ging ik veelvuldig naar feestjes, ging ik alleen op wereldreis. Op mijn 14e zat ik in 3vwo, woonde ik bij mijn ouders, ging ik niet uit en dronk geen alcohol, was ik echt nog een kind. Ik vind daar echt een wereld van verschil in zitten.

Dat kan smile
Ja dat is bij iedereen anders natuurlijk.

Mijn vriendje van 19 woonde nog thuis, was klaar met het MBO en had een fulltime baan. Ik was 15, woonde nog thuis, zat in klas 3 en dronk wel alcohol en ik ging ook uit. Ik was echt geen kind kind meer om het zo te zeggen.

Buiten school en werk hadden wij weinig verschillen qua leven.

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rush ma 3 jun 2013 - 7:33

Eens met Art dus haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 7:39

Rush schreef:Eens met Art dus haha.

+1 smile

Iedereen is anders daarin, niet iedere 14 jarige zit geestelijk op hetzelfde niveau.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:40

Laat ik maar niets zeggen over leeftijdsverschil... angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:43

TukTuk schreef: niet iedere 14 jarige zit geestelijk op hetzelfde niveau.
Nee, maar al kan je jezelf al heel wat vinden op die leeftijd, feit blijft dat je nog niet eens uitgegroeid bent, niet qua lichaam en ook niet wat betreft je hersenen. En je kan denken dat je al heel volwassen bent, maar je bént gewoon nog een kind op die leeftijd, hoe je het ook went of keert.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 3 jun 2013 - 7:51

Kim, dat is wel de gedachtegang van een 14-jarige hoor, dat idee dat je nu oppert...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burgemeester Irene ma 3 jun 2013 - 8:43

Het biechttopic is voor biechten, niet voor complete discussies over het vinden van werk en pensioen. Als Lennox het ok vindt kan ik haar stuk en aansluitende discussie in een apart topic zetten, en zo niet, dan is het gewoon een biecht en wil ik dat er ook zo mee omgegaan wordt en dat er dus niet een complete discussie over bijstand en minimumlonen en pensioen gevoerd wordt. Daar is dit topic niet voor.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Manderijn ma 3 jun 2013 - 8:47

Ik biecht op dat ik vandaag bloed heb laten prikken omdat ik al lange tijd ernstige vermoeidheidsklachten heb, en de afgelopen weken zo uit het niets veel blauwe plekken krijg.
Vrijdag weer een afspraak met de huisarts en dan krijg ik ook de uitslag. Eerlijk? Ik vind het zo eng. Soms benauwd het idee me ineens dat ik echt wat heb, en dat alles niet te overzien in. Zo nuchter als ik anders ben, zo zenuwachtig voel ik me nu.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Burgemeester Irene ma 3 jun 2013 - 9:02

Lennox schreef:
Burgemeester Irene schreef:Het biechttopic is voor biechten, niet voor complete discussies over het vinden van werk en pensioen. Als Lennox het ok vindt kan ik haar stuk en aansluitende discussie in een apart topic zetten, en zo niet, dan is het gewoon een biecht en wil ik dat er ook zo mee omgegaan wordt en dat er dus niet een complete discussie over bijstand en minimumlonen en pensioen gevoerd wordt. Daar is dit topic niet voor.
Haal het maar helemaal weg, anders... Ik vind het wel prima zo.
Ga ik doen, tot die tijd is het topic gesloten, anders blijf ik bezig. Vervelend dat het zo uitpakt, sorry.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Sanne ma 3 jun 2013 - 9:18

Manderijn, ik kan me voorstellen dat je je hier niet fijn bij voelt. Hopelijk is er niets aan de hand. Veel mensen hebben last van onverklaarbare blauwe plekken, dat hoeft niets te betekenen. En vermoeidheid is ook niet zo gek, zeker niet als jonge kinderen hebt rondlopen. Hou daar aan vast in plaats van enge gedachten een kans te geven.

Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?

hug

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Manderijn ma 3 jun 2013 - 9:51

Sanne schreef:Manderijn, ik kan me voorstellen dat je je hier niet fijn bij voelt. Hopelijk is er niets aan de hand. Veel mensen hebben last van onverklaarbare blauwe plekken, dat hoeft niets te betekenen. En vermoeidheid is ook niet zo gek, zeker niet als jonge kinderen hebt rondlopen. Hou daar aan vast in plaats van enge gedachten een kans te geven.

Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?

hug

het is gelukkig niet zo dat ik aan niks anders kan denken.m maar sinds ineens schieten je gedachten even weg en dan kun je van alles bedenken.
In principe is de uitslag er donderdag, en heb ik voor vrijdag een afspraak staan.
Het gekke is, juist mijn kinderen vind ik niet vermoeiend.alles thuis goed op de rit lekker in het ritme ook.maar goed, afwachten dus. Niet het makkelijkste.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:38

Helaas de hele discussie gemist maar ik hoop zo ontzettend dat mijn dochter later als ze 14 is echt nog niet met dat soort dingen bezig is. Pfff moet er niet aan denken zo'n jong kind zulke dingen doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 10:41

Printje schreef:Helaas de hele discussie gemist maar ik hoop zo ontzettend dat mijn dochter later als ze 14 is echt nog niet met dat soort dingen bezig is. Pfff moet er niet aan denken zo'n jong kind zulke dingen doen.

Dus je wilt niet dat je dochter van 14 een relatie heeft? Het hoeft toch niet automatisch gelijk tot seks te leiden? En als het wel gebeurd, hou je dat toch niet tegen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:45

TukTuk schreef:
Printje schreef:Helaas de hele discussie gemist maar ik hoop zo ontzettend dat mijn dochter later als ze 14 is echt nog niet met dat soort dingen bezig is. Pfff moet er niet aan denken zo'n jong kind zulke dingen doen.

Dus je wilt niet dat je dochter van 14 een relatie heeft? Het hoeft toch niet automatisch gelijk tot seks te leiden? En als het wel gebeurd, hou je dat toch niet tegen.

Als ik het voor het zeggen zou hebben nee dan vind ik 14 echt totaal geen leeftijd voor een relatie. Als je 14 bent ben je een kind en hoor je andere dingen te doen. Ik weet ook echt wel dat ik het niet kan tegenhouden maar hoop haar toch dingen mee te geven waardoor ze wel 1938283728732x nadenkt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 10:47

Printje schreef:
TukTuk schreef:

Als ik het voor het zeggen zou hebben nee dan vind ik 14 echt totaal geen leeftijd voor een relatie. Als je 14 bent ben je een kind en hoor je andere dingen te doen. Ik weet ook echt wel dat ik het niet kan tegenhouden maar hoop haar toch dingen mee te geven waardoor ze wel 1938283728732x nadenkt.

Wat voor dingen hoor je dan te doen? Snap echt niet wat er mis mee is om een vriendje te hebben op die leeftijd.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:49

Ik vind het gewoon geen leeftijd voor een relatie. Ik vind dat je op die leeftijd met school, vriendinnen, winkelen en hobby's hoort bezig te zijn. En dan geen hobby die een vriendje en een bed/ bank etc inhoudt.

Een onschuldig vriendje oké... Vriendjes met meer bedoelingen maak ik af Wink.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 10:51

Printje schreef:Ik vind het gewoon geen leeftijd voor een relatie. Ik vind dat je op die leeftijd met school, vriendinnen, winkelen en hobby's hoort bezig te zijn. En dan geen hobby die een vriendje en een bed/ bank etc inhoudt.

Vanaf welke leeftijd zou je het wel acceptabel vinden dan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Nyx ma 3 jun 2013 - 10:52

Haha, Printje. Wat zul jij dolblij zijn als je nu in het bed van jouw dochter kijkt en ziet dat dat sowieso nog lang niet staat te gebeuren. Wink

Ik was 14 jaar en kreeg toen wel mijn eerste vriendje. Beetje onschuldig zoenen en vooral veel ruzie maken. Toen ik het uitmaakte, draaide hij keihard het nummer "I'm a bitch" toen ik langsfietste. Nu kan ik er heel hard om lachen, toen was ik tot mijn 16e zeker wel klaar met die klierende jongens.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:52

TukTuk schreef:
Printje schreef:Ik vind het gewoon geen leeftijd voor een relatie. Ik vind dat je op die leeftijd met school, vriendinnen, winkelen en hobby's hoort bezig te zijn. En dan geen hobby die een vriendje en een bed/ bank etc inhoudt.

Op dit moment? Een jaar of 18 hahaa mijn meisje is nu bijna vijf maanden, het idee alleen al pffff. Maar goed als ze net zo'n brave wordt als d'r mama hoef ik me nooit geen zorgen te maken. Ik vind 14 echt gewoon veel en veel te jong. Ook voor zoon overigens.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 10:53

Eens hoor Printje, een vriendje waarmee ze eens zoenen en leuke dingen doen en plezier hebben met elkaar, prima, maar een 19-jarige jongen die al veel verder is, nee echt niet. Het is zo belangrijk dat een kind, nog even kind kan zijn, zelf dingen kan uitvinden, i.p.v. eventjes op een nachtje ingewijd te worden door een 19-jarige met al veel meer ervaring.

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:53

Nyx schreef:Haha, Printje. Wat zul jij dolblij zijn als je nu in het bed van jouw dochter kijkt en ziet dat dat sowieso nog lang niet staat te gebeuren. Wink

.

Hahaha idd. Maar het idee alleen al hahaha. Man zegt ook altijd, ik onderwerp mogelijke vriendjes eerst een een verhoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 10:55

Printje schreef:
TukTuk schreef:

Op dit moment? Een jaar of 18 hahaa mijn meisje is nu bijna vijf maanden, het idee alleen al pffff. Maar goed als ze net zo'n brave wordt als d'r mama hoef ik me nooit geen zorgen te maken. Ik vind 14 echt gewoon veel en veel te jong. Ook voor zoon overigens.

Gelukkig heb je nog paar jaar de tijd om er aan te wennen Wink Maar het heeft toch niks met braafheid te maken? Biechttopic - Pagina 5 878948377 Als ze verliefd wordt en echt iets voelt voor iemand, en dat gevoel is wederzijds, is dat toch niet erg.. Ja als ze iedere week / maand met een ander het bed in duikt, ja dan heeft het iets met (gebrek aan) braafheid te maken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud