Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 40 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Vanilla Queen vr 16 aug 2013 - 3:03

Ik weet de relatie tussen hun ook niet, geloof dat ex-net-niet-vriendin en exvriendin ook weer vriendinnen van elkaar zijn en wat zij nog van mijn vriend willen of verwachten heb ik geen idee van.  Ik wil er ook geen getuigen van zijn eigenlijk als hij daar zelf ook zo vaag over doet. We hebben vandaag (nog maar) precies 2 maanden wat met elkaar en ik had van te voren aangegeven dat iets samen leuks doen mij wel leuk leek, dit is niet mijn definitie van een leuke avond  laughcry
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mamsie vr 16 aug 2013 - 3:36

Vanilla Queen schreef:Ik weet de relatie tussen hun ook niet, geloof dat ex-net-niet-vriendin en exvriendin ook weer vriendinnen van elkaar zijn en wat zij nog van mijn vriend willen of verwachten heb ik geen idee van.  Ik wil er ook geen getuigen van zijn eigenlijk als hij daar zelf ook zo vaag over doet. We hebben vandaag (nog maar) precies 2 maanden wat met elkaar en ik had van te voren aangegeven dat iets samen leuks doen mij wel
leuk leek, dit is niet mijn definitie van een leuke avond  laughcry
Sorry maar als mijn vriend (waar je net 2 maanden mee bent) even z'n ex en bijna ex wilt zien en er zo vaag over doet was t voor mij exit. Hij zou nog compleet in de wolken moeten zijn van jou en geen eens een ex willen zien.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Vanilla Queen vr 16 aug 2013 - 3:44

Ja dat ben ik met je eens. Hebben we al een keer discussie over gehad. Weer een andere ex had voor hem speciale werksokken gehaald omdat zij in een of andere groothandel daarvoor werkt en die zou hij bij haar gaan ophalen. Kwam die achteraf mee aan. En dat vond ik echt zó stom. A: Die dingen kun je ook gewoon via internet bestellen, en B: Ik vraag mijn ex toch ook niet of hij het gras komt maaien omdat ie grasmaaier toevallig van hem is geweest. Heb ik ook tegen hem gezegd, maar hij begreep er niks van.

Ik gooide het eerst over een boeg met ander omgang van verleden, maar ik wil voor mezelf echt gewoon geen afhankelijkheid van welke ex dan ook in welke vorm dan ook of het nou om sokken gaat of de entree van een of ander kutfeestje.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Engelse Drop vr 16 aug 2013 - 4:39

Zijn het niet gewoon vrienden van hem? Weet je wat voor een band ze nu hebben, kun je dat niet eens vragen? Maar als je nu al zo spuugzat van hem bent, na twee maanden, dan zou ik je aan willen raden er gewoon mee te kappen.

Ik heb zelf ook gewoon nog contact met een ex van mij, we zijn nu goede vrienden, het kan dus wel.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Pommes vr 16 aug 2013 - 4:50

Heb je hun namen als eens eerder horen vallen? Misschien zijn ze nog gewoon bevriend? Maar als hij ze amper ziet en opeens met hun naar een feestje wil en hier vaag over doet dan zou ik er ook geen prettig gevoel bij hebben. Misschien dit even heel duidelijk aan hem maken en dat je dan liever samen met z`n tweetjes iets leuks wilt doen.

ED, ze zegt toch nergens dat ze hem zat is. Alleen z`n exen en hoe hij daarmee omgaat vind ze minder prettig.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Vanilla Queen vr 16 aug 2013 - 4:58

Pommes schreef:Heb je hun namen als eens eerder horen vallen? Misschien zijn ze nog gewoon bevriend? Maar als hij ze amper ziet en opeens met hun naar een feestje wil en hier vaag over doet dan zou ik er ook geen prettig gevoel bij hebben. Misschien dit even heel duidelijk aan hem maken en dat je dan liever samen met z`n tweetjes iets leuks wilt doen.

ED, ze zegt toch nergens dat ze hem zat is. Alleen z`n exen en hoe hij daarmee omgaat vind ze minder prettig.
Hij deed er vaag over, moest er 4 keer naar vragen, en dat vond ik niet cool. Als je gewoon zegt "die" en "die" komen ook, komt het op mij al weer heel anders over. Ben ooit al eerder naar een datingfeest geweest toen ik zelf nog vrijgezel was, en naar zoiets wil ik sowieso niet meer (en trouwens, ik ben bezet dus heb er gewoon niks te zoeken). Ik hoef niet zo per se vandaag iets met hem samen te gaan doen, maar het leek me wel leuker.

Ik heb al wel tegen hem gezegd dat ik voor mezelf er gewoon niet aan toe ben om (verse) exen van hem te gaan ontmoeten, maar hij snapt er gewoon geen hol van waarom ik dat vind.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Bericht  Biechtje vr 16 aug 2013 - 5:22

Hier nog even het biechtje met schoonouders die een gift willen doen voor een huis.
Mijn vriend en ik zijn vandaag naar de bank geweest en voor een huis in de prijscategorie die wij willen, moeten we nog een jaar sparen en dan kunnen we een hypotheek krijgen die goed te betalen is voor ons. Dat valt dus heel erg mee, maar als we de gift van schoonouders aan zouden nemen, scheelt dat enorm in de maandlasten (ongeveer 20%) en hoeven we geen jaar meer te sparen!
Mijn vriend gaat nu met zijn ouders praten om te vragen hoe zij de gift in gedachte hebben. Als ze bijvoorbeeld invloed willen hebben op wat voor huis wij willen kopen, dan hoeft het van mij niet zo. Maar als ze het echt als gift zien en we daarna zelf mogen weten wat we ermee willen doen (wel investeren in een huis natuurlijk, maar verder vrij in wat we doen), dan gaan we er zeker over nadenken. Zeker ook omdat de andere kinderen de gift wel hebben aangenomen, dan lijkt het 'dom' om het niet te doen, uiteindelijk krijgen we toch de erfenis en dit is een soort voorschot.
We hebben sowieso besloten om nog minstens een half jaar te huren, zodat we er nog even goed over na kunnen denken. Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval!

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gast vr 16 aug 2013 - 20:11

Ik biecht op dat ik me ellendig voel.

Ongeveer zes weken geleden ben ik begonnen met het medicijnencircus voor mijn ziekte. Ik wist toen al dat ik daardoor zou aankomen en daar zag ik enorm tegenop maar het is nog zoveel erger dan ik had verwacht. Ik ben de laatste 4 weken 6 ZES kilo aangekomen! Ik voel me enorm vadsig en lelijk. Daar komt ook nog eens bij dat ik me enorm sloom en duf voel door de medicijnen. Ik voelde me eerlijk gezegd 10 keer beter toen ik volgens de waardes van mijn bloed heel erg ziek was.

Vanaf deze week mag ik starten met een derde medicijn erbij dat er voor moet zorgen dat mijn schildklier weer 'normaal' gaat werken (hij is nu lamgelegd) en ik hoop zo dat ik me dan weer iets beter ga voelen en dat ik niet nog meer aan ga komen.

Sommigen zullen misschien vinden dat ik me aanstel en ik weet ook wel dat het geen wereldprobleem is, maar ik voelde me veel beter en meer 'mezelf' bij 63 kilo dan bij 69. Bah Cry

Gast
Gast

Bericht  ShallY vr 16 aug 2013 - 20:16

Ohh Minneke, wat naar dat je je zo voelt. hug 

Maar zou het dus kunnen komen omdat je schildklier nu niet werkt en dat als je die medicijnen ervoor gaat gebruiken je wel weer wat afvalt?

En verder wat mzCharlotte zegt (ik kan dat niet zo goed verwoorden)

Laatst aangepast door ShallY op vr 16 aug 2013 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mzcharlotte vr 16 aug 2013 - 20:18

Het is natuurlijk ook wel f*cked up allemaal Minneke, ten eerste gaat je lijf al met je aan de haal en ten tweede heb je nog bijeffecten die jij niet prettig vindt. Naast alles wat er nog omheen speelt. We kunnen allemaal zeggen dat je hartstikke mooi bent, maar dat helpt je eigen gevoel niet. Oftewel, Ik hoop heel erg dat die nieuwe medicijnen aanslaan en dat je gewicht weer op een prettig pijl komt voor je of allerminst stabiliseert.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lynn_ vr 16 aug 2013 - 23:57

Wat rot Minneke! Ik kan het me goed voorstellen hug 
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Siem za 17 aug 2013 - 0:33

Heel begrijpelijk Minneke dat je je zo voelt. Ik heb ook een schildklierziekte en ben daardoor 10 kg aangekomen en nee ik ben niet dik maar ik mis mijn oude lichaam nog elke dag. En opmerkingen dat sommige meer aankomen dus dat het wel meevalt daar kan ik niks mee. Noem me oppervlakkig maar ik mis mijn platte buik gewoon.. En dat neerslachtige en duffe gevoel is ook zo herkenbaar en oneerlijk. Dikke knuffel

Ps niet quoten wil dit weer weg kunnen halen

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Exogenesis za 17 aug 2013 - 1:05

Begrijpelijk Minneke. En al helemaal naar dat je je eigenlijk juist slechter voelt dan toen je volgens de waardes ziek was. Hopelijk help het volgende medicijn..
hug
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Biechtje za 17 aug 2013 - 23:30

Ik biecht op dat ik, sinds ik zwanger ben, weinig behoefte heb aan seks. Het gebeurt wel, maar ik heb er weinig plezier in en neem het initiatief niet. Ik merk dat het mijn man toch wel wat frustreert. Hij maakt er steeds opmerkingen over, als een soort steekjes onder water. Daardoor voel ik me erg schuldig. Maar wanneer ik 's avonds met maagzuur in bed lig, steken in m'n buik heb, trekkend vel, of een druk bewegend kindje, dan moet ik er gewoon niet aan denken!

Wie herkent dit? En wat moet ik met mijn gedachtes?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Charles za 17 aug 2013 - 23:33

Biechtje, niks om je voor te schamen hoor. Ik heb tijdens de zwangerschap aan geheelonthouding gedaan en een flinke tijd erna ook nog. Laat je niet gek maken door wat 'men' allemaal beweert, volgens mij vergaat heel veel zwangeren dit zo.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Steep za 17 aug 2013 - 23:43

Biechtje zonder zin, ik heb ook geen zin hoor! Met mijn bekkenpijn en maagzuur heb ik er totaal geen zin in.. Don't worry!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=48154
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud