Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Biechttopic
Biechtje schreef:Meiden, meer een vraag dan een biecht eigenlijk. In hoeverre is het betrouwbaar als je op dit tijdstip van de dag een zwangerschapstest doet?
Ik heb net getest, maar kan ook niet objectief kijken of ik een streepje zie of niet en foto maken lukt ook niet. Heb er 2 gekocht dus kan het morgenochtend nog een keer doen, maar dan gaat het een hele lange dag en nacht worden ben ik bang.. aangezien het echt niet gepland is.
Hangt er af hoe ver je zwanger zou kunnen zijn. Heel pril kan het zijn dat je alleen met ochtendurine positief test, als je verder bent maakt het niet uit.
Gast- Gast
Hmm, oke bedankt voor je reactie. Ik zie misschien ook wel spoken op die test, maar dit gevoel is echt een ramp! Morgenochtend weer als eerste testen lijkt mij de oplossing toch, of heeft later op de dag nog zin?Stofzuiger schreef:Biechtje schreef:Meiden, meer een vraag dan een biecht eigenlijk. In hoeverre is het betrouwbaar als je op dit tijdstip van de dag een zwangerschapstest doet?
Ik heb net getest, maar kan ook niet objectief kijken of ik een streepje zie of niet en foto maken lukt ook niet. Heb er 2 gekocht dus kan het morgenochtend nog een keer doen, maar dan gaat het een hele lange dag en nacht worden ben ik bang.. aangezien het echt niet gepland is.
Hangt er af hoe ver je zwanger zou kunnen zijn. Heel pril kan het zijn dat je alleen met ochtendurine positief test, als je verder bent maakt het niet uit.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Ik zou toch morgenochtend nog even een test doen. En anders een digitale?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Als er nog niet zoveel zwangerschapshormonen in je urine zitten dan kan het inderdaad zijn dat het al wel te zien is aan je ochtendurine en nog niet later op de dag. Ik zou ook 's ochtends nog even testen. Morgen even de wekker zetten zodat je niet met je slaapdronken hoofd toch gaat plassen zonder te testen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben vreselijk verliefd op iemand en ik weet dat het wederzijds is.
Ik heb een relatie, hij ook. Ik wil er eigenlijk niets mee doen maar dat is zo lastig. Ik loop echt met mijn hoofd in de wolken, maar ben zo bang dat het een bevlieging is en dat ik er heel veel spijt van ga krijgen als ik alle zekerheid die ik nu heb opgeef voor een verliefdheid.
Er is niets gebeurt tussen ons trouwens.
Ik heb een relatie, hij ook. Ik wil er eigenlijk niets mee doen maar dat is zo lastig. Ik loop echt met mijn hoofd in de wolken, maar ben zo bang dat het een bevlieging is en dat ik er heel veel spijt van ga krijgen als ik alle zekerheid die ik nu heb opgeef voor een verliefdheid.
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik verliefd ben op een collega van mijn vriend. Heel stom, want hij is veel jonger dan ik (dan mij?) en het slaat ook helemaal nergens op dat ik verliefd op hem ben. Ik heb hem pas 5 keer gezien! Ik ga er verder ook niets mee doen natuurlijk, ik wil mijn vriend niet kwijt en dit is duidelijk gewoon een bevlieging. Maar het liefste praat ik de hele dag over hem.
Stiekem is het wel een lekker gevoel om weer even die nieuwe verliefdheidsvlinders te voelen
Ik quote even mijn eigen biecht. Ik heb even advies nodig namelijk.
Mijn vriend vertelde mij gister dat hij één keer per week met de collega in kwestie gaat sporten, en dat hij dan één keer per week bij ons komt eten (hij woont niet heel dichtbij en als hij eerst vanuit het werk naar huis moet redt hij het niet om op tijd terug te zijn om te sporten). Wat moet ik hier nou mee? Mijn vriend heeft niet zoveel vrienden en ik vind het juist zo fijn voor hem dat hij weer iemand heeft met wie hij leuke dingen gaat doen. Ik spoor hem juist steeds aan dat hij mensen moet uitnodigen. Ik wil dan ook niet zeggen dat ik liever niet heb dat die jongen iedere week komt eten. Maar als hij hier elke week over de vloer komt kom ik nooit over die verliefdheid heen.
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik verliefd ben op een collega van mijn vriend. Heel stom, want hij is veel jonger dan ik (dan mij?) en het slaat ook helemaal nergens op dat ik verliefd op hem ben. Ik heb hem pas 5 keer gezien! Ik ga er verder ook niets mee doen natuurlijk, ik wil mijn vriend niet kwijt en dit is duidelijk gewoon een bevlieging. Maar het liefste praat ik de hele dag over hem.
Stiekem is het wel een lekker gevoel om weer even die nieuwe verliefdheidsvlinders te voelen
Ik quote even mijn eigen biecht. Ik heb even advies nodig namelijk.
Mijn vriend vertelde mij gister dat hij één keer per week met de collega in kwestie gaat sporten, en dat hij dan één keer per week bij ons komt eten (hij woont niet heel dichtbij en als hij eerst vanuit het werk naar huis moet redt hij het niet om op tijd terug te zijn om te sporten). Wat moet ik hier nou mee? Mijn vriend heeft niet zoveel vrienden en ik vind het juist zo fijn voor hem dat hij weer iemand heeft met wie hij leuke dingen gaat doen. Ik spoor hem juist steeds aan dat hij mensen moet uitnodigen. Ik wil dan ook niet zeggen dat ik liever niet heb dat die jongen iedere week komt eten. Maar als hij hier elke week over de vloer komt kom ik nooit over die verliefdheid heen.
Correcte spelling :-)
Wat een lastige situatie. Bedenk wat je allemaal met je vriend hebt opgebouwd, en dat jullie een hoop mensen pijn gaan doen, als jullie besluiten hier iets mee te doen. Ik denk überhaupt al dat het niet goed is van de ene relatie in de andere te springen, maar dat nog even buiten beschouwing gelaten.
Hoe zit het verder in je relatie, gaat het nog goed, mis je misschien dingen? Hoe komt het dat je belangstelling hebt voor iemand anders?
Ik zou echt proberen dit gevoel uit je hoofd te zetten, helemaal als het ook nog een vriend (en dan ook nog eens een van de weinige) van jouw vriend is.
Hoe weet je trouwens dat het wederzijds is?
Edit, ik zie dat ik twee berichten door elkaar haal, en dat het biechtje boven jou weet dat het wederzijds is.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Bedankt voor je antwoord Slaatje! Ik weet inderdaad niet of het wederzijds is, ik ga er van uit dat dit niet zo is. Het is gewoon zo stom, een tijdje geleden ging ik wat drinken met mijn vriend en daar was die jongen ook bij en ineens was ik pats boem helemaal verliefd. Steeds als ik aan hem denk krijg ik vlinders in mijn buik, ik lijk wel een verliefde puber.
Met mijn relatie is verder niets mis, we hebben het ontzettend leuk samen en ik wil mijn vriend ook helemaal niet kwijt. Daarom schrik ik ook zo van deze verliefdheid, ik begrijp niet waar het vandaan komt.
Ik denk dat ik maar even bij mijn vriend ga peilen op welke dag hij wil gaan sporten, dan zorg ik gewoon dat ik regelmatig op die dag niet thuis ben. Ik denk dat dat het beste is op dit moment.
Met mijn relatie is verder niets mis, we hebben het ontzettend leuk samen en ik wil mijn vriend ook helemaal niet kwijt. Daarom schrik ik ook zo van deze verliefdheid, ik begrijp niet waar het vandaan komt.
Ik denk dat ik maar even bij mijn vriend ga peilen op welke dag hij wil gaan sporten, dan zorg ik gewoon dat ik regelmatig op die dag niet thuis ben. Ik denk dat dat het beste is op dit moment.
Biechtje- Prater
Ik denk dat er veel mensen zijn die, tijdens hun relatie, wel eens een verliefdheid ervaren, of iets wat daar voor door kan gaan. De kunst is om er niets mee te doen. Denk dat je idd het beste kunt kijken of je iets voor jezelf kunt plannen op de avonden dat hij er is. In ieder geval in het begin, tot je verliefdheid wat gezakt is. Komt vast wel goed, als ik het zo hoor. Sterkte ermee in ieder geval!
slaatje- Kletskop
En toch zou ik in dit geval wel de discussie aan gaan. Juist alleen al vanwege zijn redenering. Ook al stook je hem nog zo op, slaan is uit den boze. Ik zou in jouw geval ook mijn koffers niet pakken, maar hem wel zeer duidelijk maken dat dit de eerste en laatste keer is geweest dat hij zijn hand naar je heeft uitgestoken of je zo respectloos even een tyfushoer te noemen.Biechtje schreef:Hier biechtje met ruzie,
Laat ik voorop stellen dat dit de eerste keer is dat het zo uit de hand is gelopen. Waar het vandaan kwam weet ik ook niet. Ik denk zelf dat het voornamelijk een stukje afreageren is van hem. Normaal is hij helemaal niet zo en al helemaal niet agressief aangelegd.
Wat ik bedoelde met dan laat ik het maar, is vooral dat ik geen zin heb om er nog over door te gaan. Om te voorkomen dat het een ellenlange discussie word waar ik uiteindelijk alleen maar ongelukkiger van wordt, omdat hij kostte wat kost zijn gelijk wilt hebben. Of dat hij juist in de slachtofferrol kruipt.
Hij vind zelf dat ik hem opstookte en reageerde daarom zo. Al zou ik hem opstoken, dan nog is hij een grens over gegaan. Een grens die hij niet nog eens over moet. Heb al eens zoiets meegemaakt, waar ik steeds maar opnieuw een grens trok.
Naar mijn ouders gaat helaas niet. Kan niet zeggen waarom, ivm herkenning. Hebben het nu wel uitgepraat verder, dus voor nu is het goed. Ik hou het maar op een incident.
Sterkte!
slaatje- Kletskop
Biechtje schreef:Bedankt voor je antwoord Slaatje! Ik weet inderdaad niet of het wederzijds is, ik ga er van uit dat dit niet zo is. Het is gewoon zo stom, een tijdje geleden ging ik wat drinken met mijn vriend en daar was die jongen ook bij en ineens was ik pats boem helemaal verliefd. Steeds als ik aan hem denk krijg ik vlinders in mijn buik, ik lijk wel een verliefde puber.
Dat lijkt me ook heel slim! En dan die keren dat hij blijft eten hopen dat hij zulke domme dingen zegt, dat je snel op hem afknapt.. Verliefdheid is lastig, maar onthoudt dat verliefdheid niet hetzelfde is als liefde.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Biechtje schreef:Ik ben vreselijk verliefd op iemand en ik weet dat het wederzijds is.
Heel goed van je!!
Verder is dit heel lastig, vooral omdat het ook wederzijds is. Wil hij er verder wel wat mee doen?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:Biechtje schreef:Ik ben vreselijk verliefd op iemand en ik weet dat het wederzijds is.
Heel goed van je!!
Verder is dit heel lastig, vooral omdat het ook wederzijds is. Wil hij er verder wel wat mee doen?
Hij weet het niet. Ik heb mijn gevoelens voor hem ook niet heel duidelijk uitgesproken omdat ik dan bang ben dat het hek van de dam is. Ik voel steeds de behoefte om contact met hem te zoeken, maar doe het maar niet. Het is zo verwarrend!
Mijn huidige relatie is goed, niks mis mee, daarom vind ik het zo raar dat dit me overkomt!
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Tabbert schreef:Biechtje schreef:Ik ben vreselijk verliefd op iemand en ik weet dat het wederzijds is.
Heel goed van je!!
Hij weet het niet. Ik heb mijn gevoelens voor hem ook niet heel duidelijk uitgesproken omdat ik dan bang ben dat het hek van de dam is. Ik voel steeds de behoefte om contact met hem te zoeken, maar doe het maar niet. Het is zo verwarrend!
Mijn huidige relatie is goed, niks mis mee, daarom vind ik het zo raar dat dit me overkomt!
Het gras lijkt altijd groener bij de buren. Verliefdheid is leuk, maar altijd maar even. Zeker omdat je huidige relatie goed is, zou ik zoveel mogelijk contact met deze jongen/man te vermijden.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Als met de je huidige relatie niets mis is, zou ik als ik jou was absoluut niet iets gaan ondernemen richting die jongen. Zo'n verliefdheid kan volgens mij in de beste relatie ontstaan. Heel vervelend, maar als je er iets mee doet gooi je iets weg wat veel kostbaarder is, namelijk je huidige relatie.Biechtje schreef:Tabbert schreef:Biechtje schreef:Ik ben vreselijk verliefd op iemand en ik weet dat het wederzijds is.
Heel goed van je!!
Dus probeer zoveel mogelijk contact te vermijden met die jongen op wie je verliefd bent (ik weet niet waar je hem van kent?). Ik hoorde laatst een psycholoog op tv zeggen dat verliefdheid in feite een soort verslaafdheid is waar je, als je er niets mee kan, van af moet kicken. Gewoon niet meer aan je verlangens toegeven om contact te hebben. Dat is heel moeilijk, maar dan gaat die verliefdheid vanzelf over.
Ik heb hier misschien een extra sterke mening over, omdat ik in een nare situatie zit. Ik ben erg gaan houden van een man, en lange tijd leek het er echt op dat het iets zou kunnen worden. Maar uiteindelijk wilde hij geen relatie. Ik vind dat zo ontzettend klote, ook omdat het me iets dergelijks als eens eerder is overkomen. Iedere keer weer denk ik dat ik kans heb op iets heel moois, en glipt het weer door mijn vingers. En ik zou er alles voor over hebben om iets met hem te krijgen, en dan zou ik er alles aan doen om dat voor de rest van mijn leven vast te houden.
Ik ben ontzettend jaloers op mensen zoals jij die een vaste, goede relatie hebben. Houd daar alsjeblieft aan vast en realiseer je wat een bofkont je bent.
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Ik ben sinds maart gestopt met de pil. Nu ben ik twee dagen overtijd,ik hoop zo dat ik niet ongesteld word. Wanneer kan ik testen?
Biechtje- Prater
Nu toch? Als je een regelmatige cyclus hebt en je nu overtijd bent zou je zwanger kunnen zijn. Met ochtendurine kun je beter testen. Ik weet niet of je meerdere test in huis hebt? Ik zou te nieuwsgierig zijn en nu direct al testen en bij een negatieve test, positief waarschijnlijk ook, morgenochtend nog eens testen.
Spannend zeg!
Spannend zeg!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Laatst was ik ook 3 dagen overtijd, maar werd alsnog ongesteld. Ben bang dat datgene weer gebeurt. Heb nu geen test in huis. Morgen snel halen
Biechtje- Prater
Hoe is het trouwens met het biechtje dat in de middag testte? Inmiddels 's morgens getest?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dat was dit biechtje. Ik ben de volgende dag gelukkig ongesteld geworden. Wel zijn mijn menstruaties de laatste tijd steeds minder, daarom maakte ik mij misschien ook zo´n zorgen.mzcharlotte schreef:Hoe is het trouwens met het biechtje dat in de middag testte? Inmiddels 's morgens getest?
Biechtje- Prater
Hier het biechtje van vannacht.
Ik heb vanochtend getest, op de ene is een licht streepje te zien. Op de andere alleen het controle streepje
Dus nu ben ik er nog niet uit haha. Ga straks nog maar een digitale test halen.
Ik heb vanochtend getest, op de ene is een licht streepje te zien. Op de andere alleen het controle streepje
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Hier het biechtje van vannacht.
Jeetje wat een stress en onduidelijkheden! Ik zou inderdaad maar snel een digitale test doen
Gast- Gast
Ik wil ook iets opbiechten waar ik me best wel voor schaam; mijn vriend en ik hebben bijna nooit seks en dat komt door mij. Ik weet niet waarom, maar ik heb er gewoon geen zin en moet hem daardoor vaak afwijzen, iets wat ik helemaal niet fijn vind om te doen.
Het is nu zo'n 2 a 3 maanden geleden gok ik en het ergste is, ik mis het ook helemaal niet.
Ik voel me daardoor alsof ik een beetje raar ben, dat is toch niet normaal? Ik wil mijn vriend echt niet kwijt, houd erg veel van hem, maar op de een of andere manier heb ik toch geen libido ofzo.
Hij zegt dat het hem niet uitmaakt, maar ik ben bang dat het op een keer toch wel wat uit zou maken.
Overigens doet het bij mij ook pijn als we wel seks hebben zodra hij bij mij naar binnen komt (alleen de eerste paar stoten), dat is iets van het laatste jaar/laatste 1,5 jaar.
Het is nu zo'n 2 a 3 maanden geleden gok ik en het ergste is, ik mis het ook helemaal niet.
Ik voel me daardoor alsof ik een beetje raar ben, dat is toch niet normaal? Ik wil mijn vriend echt niet kwijt, houd erg veel van hem, maar op de een of andere manier heb ik toch geen libido ofzo.
Hij zegt dat het hem niet uitmaakt, maar ik ben bang dat het op een keer toch wel wat uit zou maken.
Overigens doet het bij mij ook pijn als we wel seks hebben zodra hij bij mij naar binnen komt (alleen de eerste paar stoten), dat is iets van het laatste jaar/laatste 1,5 jaar.
Biechtje- Prater
Biechtje schreef:Ik wil ook iets opbiechten waar ik me best wel voor schaam; mijn vriend en ik hebben bijna nooit seks en dat komt door mij. Ik weet niet waarom, maar ik heb er gewoon geen zin en moet hem daardoor vaak afwijzen, iets wat ik helemaal niet fijn vind om te doen.
Wellicht dat je door de pijn er tegen op ziet en daardoor je libido ook erg laag is.
Wanneer je het toch anders wil, dan zullen jullie hier samen aan moeten werken. Hij moet er rekening mee houden dat het zeer doet bij jou en dus alles langzaam opbouwen.
Zijn jullie verder wel intiem zonder sex of niet?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: