Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 6 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje ma 3 jun 2013 - 10:56

Zeg tuktuk wil je mij een nachtmerrie bezorgen Wink

Overigens vind ik het idd wel anders ' voelen' wat Kim ook zegt. Als het een jongetje van 14 is denk ik misschien ach wat schattig terwijl ik haar echt van zijn lang zal ze leven niet meegeef aan een 19 jarige.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 10:57

KimRosenberg85 schreef:Eens hoor Printje, een vriendje waarmee ze eens zoenen en leuke dingen doen en plezier hebben met elkaar, prima, maar een 19-jarige jongen die al veel verder is, nee echt niet. Het is zo belangrijk dat een kind, nog even kind kan zijn, zelf dingen kan uitvinden, i.p.v. eventjes op een nachtje ingewijd te worden door een 19-jarige met al veel meer ervaring.

Wat ben je toch altijd kort door de bocht! Mocht je op mij doelen, dan kan ik je vertellen dat je er echt volledig naast zit.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  RiLiJu ma 3 jun 2013 - 11:00

Ik denk dat een 14jarige toch al een behoorlijke wil en invloed heeft op haar eigen leven.
Ik denk dat het een illusie is, als je denkt op die leeftijd nog zoveel invloed te hebben, dat je je 14jarige dochter niet 'meegeeft' aan haar oudere vriendje.
Dat laatste kun je misschien wel niet doen, maar ik denk dat dat een open relatie met mijn kind wel in de weg zou staan.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 11:01

Printje schreef:Zeg tuktuk wil je mij een nachtmerrie bezorgen Wink

Overigens vind ik het idd wel anders ' voelen' wat Kim ook zegt. Als het een jongetje van 14 is denk ik misschien ach wat schattig terwijl ik haar echt van zijn lang zal ze leven niet meegeef aan een 19 jarige.

Ben blij dat mijn ouders niet zo bekrompen waren (Alhoewel,op seks gebied wel; toen ik naar de HA was gegaan voor de pil (even voor de duidelijkheid, ik was geen 14), kreeg ik er bij de apotheek gratis condooms bij. Deze heeft mijn moeder vervolgens afgepakt Biechttopic - Pagina 6 394967).

Maar mijn vriend was gewoon welkom, alleen mocht hij niet blijven logeren. De eerste maanden is hij 2x per weekend op en neer gereisd, 2,5 uur enkele reis, 10 uur per weekend dus. Na een paar maanden mocht hij logeren op de logeerkamer, nog vele maanden later mocht hij op een matras in mijn kamer blijven slapen, en uiteindelijk dan bij mij in bed :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 0:35

TukTuk schreef:Ben blij dat mijn ouders niet zo bekrompen waren (Alhoewel,op seks gebied wel; toen ik naar de HA was gegaan voor de pil (even voor de duidelijkheid, ik was geen 14), kreeg ik er bij de apotheek gratis condooms bij. Deze heeft mijn moeder vervolgens afgepakt Biechttopic - Pagina 6 394967).
Doet me denken aan de moeder van een vriendinnetje. Toen we een jaar of 13/14 waren en de Fancy kochten, haalde die moeder altijd de binnenste bladzijden eruit, omdat dat zo'n vraag&antwoord rubriek was over relaties en seks. Dat mocht mijn vriendinnetje niet lezen.

Ik ben trouwens ook blij dat mijn ouders niet zo bekrompen zijn. Ik kreeg op mijn 14e een vriendje en we zijn uiteindelijk tot mijn 17e samen geweest (hij was even oud). Ik had het denk ik niet leuk gevonden als mijn ouders daar heel moeilijk over hadden gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 1:07

Ik kreeg op mijn (eind) 14e mijn eerste vriendje, hij was 18 en we hebben het echt heel leuk gehad samen. Ik ben blij dat mijn ouders daar toen niet moeilijk over deden, ze wisten heel goed dat ik verstandig en verantwoordelijk genoeg was om daar zelf over te beslissen. Mijn moeder heeft me meegenomen naar de huisarts voor de pil, drukte me op het hart niks te doen dat ik niet wilde (en wat ook echt niet aan de orde was) en zei dat ze liever had dat ik er open over was dan dat ik het stiekem ging doen. En dat was wat mij betreft precies de goede aanpak. Ik dook overigens ook niet meteen met hem het bed in maar maanden later pas.

Maar goed, je hebt 14 jarigen en 14 jarigen. En ook ik denk nu als ik iemand van 14 zie dat het wel heel jong is haha!

Gast
Gast

Bericht  Punk'd di 4 jun 2013 - 1:25

Hetzelfde als Harrison hier. Nu moest ik wel zelf om de pil vragen, maar ik mocht alles lezen wat ik wilde bij wijze van. Ik ging ook stiekem uit en sliep dan bij een vriendinnetje en zij andersom bij mij Biechttopic - Pagina 6 253468018(tot het een keer mis ging en we opgehaald werden bij de kroeg.. hahaha beschamend!).

Ik speelde in iedergeval niet meer met barbies of buiten.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Exogenesis di 4 jun 2013 - 5:28

Eens met Printje. Ik vind het idee van mijn toekomstige dochter met haar toekomstige lover ook angstaanjagend.
Mijn man zegt: ik houd iedereen buiten de deur tot ze 18 is! Terwijl hij zelf dus vieze dingetjes deed met een 15-jarige Biechttopic - Pagina 6 394967 Achteraf vind hij dit te jong, geeft 'ie toe.

Oh, ik weet trouwens niet of we een jongen of meisje krijgen Biechttopic - Pagina 6 253468018
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Printje di 4 jun 2013 - 9:11

Exogenesis schreef:Eens met Printje. Ik vind het idee van mijn toekomstige dochter met haar toekomstige lover ook angstaanjagend.
Mijn man zegt: ik houd iedereen buiten de deur tot ze 18 is! Terwijl hij zelf dus vieze dingetjes deed met een 15-jarige Biechttopic - Pagina 6 394967 Achteraf vind hij dit te jong, geeft 'ie toe.

Oh, ik weet trouwens niet of we een jongen of meisje krijgen Biechttopic - Pagina 6 253468018

hahaha, wil je het wel weten?

Ik vind het gewoon echt niet bij een 14 jarige horen maar goed meningen verschillen. Man zei hierover ook, nav dit topic, het zal allemaal wel bij andere 14jarige maar mijn 14 jarige dochter gaat niet met oudere jongens mee;) Hij gaat ze eerst onderwerpen aan een Gestapo verhoor aldus man.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce di 4 jun 2013 - 9:14

Mijn 14jarige zusje vertelde een half jaar terug tegen mij dat ze al sex had met haar 17 jarige vriendje (die ze net een paar maand kende). Ook kwam ik erachter dat ze sowieso wel into sex was en dat het initiatief van haar kwam. Ik moest even slikken. Mijn lieve, onschuldige zusje. Mijn ouders riepen nog om het hardst: ''Nee hoor, daar doet zij écht nog niet aan!'' toen ik informeerde of ze niet eens aan de pil moest omdat ze een vriendje had enzo. Daar zijn ze nu ook wel van terug gekomen Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Mamsie di 4 jun 2013 - 9:54

Ik zou er totaal geen probleem van maken. Wij schelen ook 8.5 jaar.
Ik was 15 en hij 24. Tjaa hij dacht dat ik 18 was ofzo en ik dacht dat hij 19 was. Toen we het wisten waren de vlinders al gearriveerd.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Exogenesis wo 5 jun 2013 - 8:33

Ik had zelf op mijn 14e echt totaal geen behoefte aan jongens, laat staan seks. Ik wéét dat het voor iedereen anders ligt, maar ik vind 14 echt heel jong. Ik vind de trend van tegenwoordig ook vreselijk. Je hoort er nauwelijks nog bij als je dan nog geen seksuele handelingen hebt verricht of ondergaan.

Printje: nee, we willen het niet weten. Maar het begint mij nu wel wat te kriebelen Biechttopic - Pagina 6 253468018 Ik.Moet.Volhouden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 8:38

Over die trend hadden ze het in mijn tijd ook al. Toen werd er ook al geroepen dat het allemaal steeds jonger werd maar volgens mij is dat altijd nog een veel kleiner deel die het zo jong deed en doet. Maar wellicht ben ik naief? De (Nederlandse) meiden waarvan ik het weet waren allemaal rond de 18/ 19 eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 5 jun 2013 - 8:42

hahaha exo, ben benieuwd of je het gaat volhouden dan om het geslacht niet te weten;)

Ik was ook zo bleu als het maar kon toen ik 14 was, ik vond eht soms nog leuk om stiekem met mijn barbies te spelen. Maar jongens hadden totaal mijn interesse niet. Dus hopelijk wordt N net zo'n watje als ik hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis wo 5 jun 2013 - 9:52

Zus schreef:Over die trend hadden ze het in mijn tijd ook al. Toen werd er ook al geroepen dat het allemaal steeds jonger werd maar volgens mij is dat altijd nog een veel kleiner deel die het zo jong deed en doet. Maar wellicht ben ik naief? De (Nederlandse) meiden waarvan ik het weet waren allemaal rond de 18/ 19 eigenlijk.

In mijn omgeving ken ik er heel wat die rond hun 15e al een aantal partners hadden versleten. En ik heb gewerkt in Almere, en op de groep 8 kampen gebeurde ook wel het één en ander met jonge hitsige meiden... Niet dat er daadwerkelijk werd gesekst in groep 8, maar sommige gingen behoorlijk ver en wisten wel van wanten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Biechtje vr 7 jun 2013 - 4:35

Hier 't biechtje weer van een paar pagina's terug, over het leuke contact met een oudere jongen!

Over 2 week staat 'n date gepland, ik ben heel benieuwd!EmbarassedBiechttopic - Pagina 6 3920004554

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Exogenesis vr 7 jun 2013 - 4:49

Spannend biechtje!! Gewoon doen, proberen, ervaren Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Biechtje di 11 jun 2013 - 20:26

Beetje moeilijk dit. Mijn relatie is prima en we hebben het fijn samen, maar sinds kort lukt het me niet meer om klaar te komen. Voorheen was dit geen probleem en kwamen we zelfs vaker tegelijk klaar en anders was het wel tijdens de sex of tijdens het vingeren.
Ik heb wel eens gezien dat iemand dan de tip kreeg om met zichzelf aan de slag te gaan, om erachter te komen wat je lekker vindt, maar dat weten we / weet ik dus wel.
Hoe krijg ik het voor mekaar om weer klaar te komen? Waar kan ik aan werken of wat kan ik doen...?

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  SuperGrover di 11 jun 2013 - 21:28

Exo: De leeftijd waarop jongeren voor het eerst seks hebben en seksuele handelingen verrichten, is al jaren stabiel. Tot in de jaren 90 was er een dalende trend, maar sindsdien dus niet meer. Pas met 17.1 jaar heeft de helft van de jongeren seks gehad. Het kan echter per gebied wat verschillen, laagopgeleide jongeren beginnen iets jonger aan seks, religieuze jongeren wat later, etc. Maar er is dus geen trend dat jongeren eerder seksueel actief worden.

Laatste biechtje: Is er iets veranderd in je relatie? Zijn er spanningen, doen jullie iets anders dan anders, is er iets voorgevallen? Is de seks nog wel prettig?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Biechtje wo 12 jun 2013 - 8:31

Hier het abortus-biechtje weer. Ik heb inmiddels de abortus gehad gehad en zoals het er nu naar uitziet is het allemaal goed gegaan. Het is qua ingreep mij heel erg meegevallen gelukkig. 
Maar nu het volgende: mijn zus heeft mij net verteld dat ze zwanger is. Ik vroeg haar hoeveel weken en ze is dus precies even lang zwanger als dat ik zou zijn geweest. Heb haar uitgerekende datum gevraagd en die ligt nu twee dagen voor 'mijn' uitgerekende datum. Ik ben echt geschrokken en om heel eerlijk te zijn vind ik het vreselijk. Ik wil heel graag blij voor haar zijn maar voor mij voelt het echt als een nachtmerrie ondanks dat ik nog steeds 100% achter mijn keuze sta. Het is zo dubbel, ik weet echt niet of ik mijn toekomstige neefje/nichtje ooit normaal kan bekijken. Ik vind het echt vreselijk, ook voor mijn zus dat ik nu zo reageer... (zij weet echter niet van mijn abortus).

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Sanne wo 12 jun 2013 - 8:53

Ach jee, Biechtje, dat maakt het wel heel lastig inderdaad.
Ik kan me voorstellen dat de zwangerschap van je zus het moeilijk voor je maakt, je wordt er nu vaak en van erg dichtbij mee geconfronteerd.
Kun je er misschien met je zus over praten?

En ik denk dat je je neefje/nichtje straks heus gewoon kan bekijken. Tegen die tijd ben je alweer een dik half jaar verder en het slijt wel. Het zal vast voorkomen dat je door zijn/haar aanblik steeds geconfronteerd wordt en terug denkt aan je eigen kindje, maar de heftigheid van de gevoelens die daarmee gepaard gaan, nemen uiteindelijk af. hug

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Biechtje do 13 jun 2013 - 20:30

Wahaha ik ben zwanger! Het is zo gepland. Ik houd het nog even voor mij wie ik ben maar wij zijn zo blij!

Misschien dat jullie mij al wel even kunnen helpen. Er zijn zo veel babyuitzetlijsten, welke hebben jullie gebruikt? Ik ga nog niks kopen want er kan nog van alles gebeuren maar wil al wel beetje een inzicht hebben in wat wij allemaal nodig hebben.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Susan do 13 jun 2013 - 20:33

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Volgens had ik het uitzetlijstje van de Hema of van Prenatal, maar ik zou niet straks alles kopen wat erop staat, want je hebt lang niet alles nodig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 20:38

Biechtje schreef:Beetje moeilijk dit. Mijn relatie is prima en we hebben het fijn samen, maar sinds kort lukt het me niet meer om klaar te komen. Voorheen was dit geen probleem en kwamen we zelfs vaker tegelijk klaar en anders was het wel tijdens de sex of tijdens het vingeren.
Ik heb wel eens gezien dat iemand dan de tip kreeg om met zichzelf aan de slag te gaan, om erachter te komen wat je lekker vindt, maar dat weten we / weet ik dus wel.
Hoe krijg ik het voor mekaar om weer klaar te komen? Waar kan ik aan werken of wat kan ik doen...?

Ben je misschien medicatie gaan gebruiken?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 20:39

Biechtje schreef:Wahaha ik ben zwanger! Het is zo gepland. Ik houd het nog even voor mij wie ik ben maar wij zijn zo blij!

Misschien dat jullie mij al wel even kunnen helpen. Er zijn zo veel babyuitzetlijsten, welke hebben jullie gebruikt? Ik ga nog niks kopen want er kan nog van alles gebeuren maar wil al wel beetje een inzicht hebben in wat wij allemaal nodig hebben.

Gefeliciteerd! Ben je wie ik denk dat je bent? Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud