Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic

Bericht  mzcharlotte zo 2 jun 2013 - 6:51

Ik ken genoeg stellen met een leeftijdsverschil van 11 jaar of meer, die ontzettend gelukkig zijn met hun partner. Ik verschil zelf 6,5 jaar met mijn man en dat gaat ook meer dan prima. Ik zou me er echt niet door tegen laten houden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dora zo 2 jun 2013 - 8:03

Ik scheel ook bijna 10 jaar met mijn vrouw. Hoeft geen probleem te zijn.

Wel is 1 van de 1ste dingen, toen het serieus wat werd tussen ons, die ik gevraagd heb of ze nog kinderen wilde.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  SarahKey zo 2 jun 2013 - 8:07

Ik vind 10 jaar wel te oud, maar ik hoef dan ook geen relatie met íemand die zoveel ouder is. Als je het zelf geen probleem vind, dan zou ik er voor gaan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Exogenesis zo 2 jun 2013 - 8:08

Ik zie geen problemen in de leeftijd. Jij wel?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:11

SarahKey schreef:Ik vind 10 jaar wel te oud, maar ik hoef dan ook geen relatie met íemand die zoveel ouder is. Als je het zelf geen probleem vind, dan zou ik er voor gaan.
Serieus? Ik ben op een leeftijd dat me dat echt geen drol meer zou uitmaken als hij 10 jaar ouder was geweest. 10 jaar jonger vind ik dan wel een ander verhaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:13

Lennox schreef:
SarahKey schreef:Ik vind 10 jaar wel te oud, maar ik hoef dan ook geen relatie met íemand die zoveel ouder is. Als je het zelf geen probleem vind, dan zou ik er voor gaan.
Serieus? Ik ben op een leeftijd dat me dat echt geen drol meer zou uitmaken als hij 10 jaar ouder was geweest. 10 jaar jonger vind ik dan wel een ander verhaal.

Dat kan toch? Ik vind eerlijk gezegd 5 jaar ouder al niks Very Happy. Maar daar hoeft Biechtje of jij geen boodschap aan te hebben uiteraard. Persoonlijke voorkeur moet kunnen, lijkt mij.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 2 jun 2013 - 8:17

Zus schreef:
Lennox schreef:

Dat kan toch? Ik vind eerlijk gezegd 5 jaar ouder al niks Very Happy. Maar daar hoeft Biechtje of jij geen boodschap aan te hebben uiteraard. Persoonlijke voorkeur moet kunnen, lijkt mij.

Idd, 5 jaar ouder zou ik al te veel vinden. Maar dit is zo persoonlijk. En het is niet zo dat ik er geen ervaring mee heb, mijn vader was 14 jaar ouder dan mijn moeder. Dus ja ik ben heel serieus.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 8:18

Haha, mijn vriend is 4 jaar ouder en ik merk daar echt niets van. Vijf jaar ouder zou ik dan ook geen enkel probleem gevonden hebben.

Gast
Gast

Bericht  Biechtje ma 3 jun 2013 - 5:30

Allereerst, bedankt voor alle reacties!

Lennox, Nee, ik ben geen 13! Wink
Zus, daarin heb je ook wel gelijk. Maar ben/was toch even benieuwd!
Bliss, het is inderdaad geen énorme bigdeal!
Nina, je bedoelt vast ‘je niet tegen laten houden! Wink
MzCharlotte, bedankt!
Dora, dat vind ik inderdaad ook wel een punt. Ik heb wel een kinderwens
namelijk.
Exogenesis, ik weet niet, ik twijfel..

Ik ga gewoon door met het contact, hij maakt wel wat bij me los. Krijg toch wel
’n klein glimlachje als hij ’n berichtje stuurt. F*ck eerst die leeftijd, eerst
kijken hoe het tussen ons voelt.. Hoop ik!
J

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 5:32

Mijn vriend is precies 5 jaar ouder, en zeker nu merken we daar helemaal niks meer van. Toen ik hem leerde kennen was ik 14 en hij 19, toen ook nooit echt veel verschil gemerkt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Niene ma 3 jun 2013 - 6:09

Mijn vriend is zelfs 12 jaar ouder als mij en ik merk en zie er niks van hoor Wink Juist een verademing vind ik,hij staat zoveel relaxter en wijzer in het leven,precies wat ik nodig heb Very Happy Toen ik hem de eerste keer zag schatte ik hem trouwens ruim 6 jaar jonger haha.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 6:21

TukTuk schreef:Mijn vriend is precies 5 jaar ouder, en zeker nu merken we daar helemaal niks meer van. Toen ik hem leerde kennen was ik 14 en hij 19, toen ook nooit echt veel verschil gemerkt.
Wow, dat vind ik dan wél weer een groot verschil. Feitelijk was hij ook strafbaar, of hadden jullie toen nog geen seks?

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis ma 3 jun 2013 - 6:26

KimRosenberg85 schreef:
TukTuk schreef:Mijn vriend is precies 5 jaar ouder, en zeker nu merken we daar helemaal niks meer van. Toen ik hem leerde kennen was ik 14 en hij 19, toen ook nooit echt veel verschil gemerkt.
Wow, dat vind ik dan wél weer een groot verschil. Feitelijk was hij ook strafbaar, of hadden jullie toen nog geen seks?

Dit idee heb ik ook altijd bij mijn man. Die had voor mij verkering met een meisje van 15, hij was toen 18, bijna 19. Brrr... Dat vind ik nog steeds heel naar.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 6:30

KimRosenberg85 schreef:

Ach wat is groot? We leerden elkaar kennen vlak voordat ik 15 werd (Schelen overigens op 4 dagen na precies 5 jaar).
Kan me voorstellen dat het veel lijkt, maar ik heb het in ieder geval nooit als een probleem ervaren of een groot verschil.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Artemis ma 3 jun 2013 - 6:31

KimRosenberg85 schreef:
Dat valt in praktijk reuze mee hoor,met dat strafbaar. En 14 en 19 vind ik niet echt schokkend, had ik zelf ook op die leeftijd en mijn man was ook 20 toen ik hem leerde kennen en ikzelf 16. Nu is 4,5 jaar verschil helemaal niets meer.

10 jaar zou ik niet zo'n probleem vinden, al lijkt het me wel naar als hij ouder wordt.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Artemis ma 3 jun 2013 - 6:33

Ik bedoel maar:

WANNEER IS SEKS STRAFBAAR?
Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk
).

Als iemand dus 19 is en seks heeft met een 15 jarige is dat in theorie strafbaar, maar zodra het meisje aangeeft dat zelf te willen is er niemand die daarvoor opgepakt wordt hoor.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis ma 3 jun 2013 - 6:46

Artemis schreef:Ik bedoel maar:

Kinderen tot 12 jaar zijn voor de wet altijd beschermd. Het is verboden om seks te hebben met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. Is die persoon bijvoorbeeld 30, dan kan het wel een probleem worden. Vanaf 16 jaar is het niet verboden om seks te hebben (op vrijwillige basis natuurlijk
).

Als iemand dus 19 is en seks heeft met een 15 jarige is dat in theorie strafbaar, maar zodra het meisje aangeeft dat zelf te willen is er niemand die daarvoor opgepakt wordt hoor.

Snap ik, maar ik vind het idee gewoon niet fijn. Komt ook omdat ik zelf pas op mijn 20e voor het eerst sex had en er heel terughoudend in was. Dat meisje in kwestie vond en vind ik ook niet echt aardig, dus vandaar dat mijn beeld negatief is.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 6:48

Vrienden van ons zijn al 10 jaar samen, dus dat gaat hartstikke goed. Maar zij was 13 en hij 20 toen ze een relatie kregen. Dat vind ik toch wel heel erg, ehm, raar.

Gast
Gast

Bericht  Siamsa ma 3 jun 2013 - 7:02

Artemis schreef:Ik bedoel maar:

).

In de VS is dat wel zo geloof ik, tot 18 jaar.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:04

Het is maar de vraag of een 14-jarig meisje al zelf kan bepalen wat ze wel en niet wil. Zeker wanneer het om een vijf jaar oudere man gaat vind ik de kans op beïnvloeding door hem groot. Misschien doet ze het bijvoorbeeld alleen, omdat ze hem gelukkig wil maken, of wil bewijzen dat ze echt wel volwassen genoeg is. Geen goede redenen om voor de eerste keer seks te hebben.

Als ouder zou ik in ieder geval zeer terughoudend zijn mocht mijn 14-jarig dochter met een 19-jarige thuiskomen. Allemaal goed en aardig, maar ze is wel pas 14....

Gast
Gast

Bericht  Artemis ma 3 jun 2013 - 7:08

Die vraag geldt ook voor een hele hoop volwassen vrouwen hoor. En ik zou ook opletten, als ouder, maar het hoeft niet per se verkeerd te zijn. Ik was ook 15 toen ik seks had met mijn 20 jarige vriendje. Na ruim een half jaar verkering en omdat ik het zelf wou, nooit spijt van gehad.

Ik vind 15 en 19 iets heel anders dan 13 en 20 bijvoorbeeld.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 7:10

KimRosenberg85 schreef:Het is maar de vraag of een 14-jarig meisje al zelf kan bepalen wat ze wel en niet wil. Zeker wanneer het om een vijf jaar oudere man gaat vind ik de kans op beïnvloeding door hem groot. Misschien doet ze het bijvoorbeeld alleen, omdat ze hem gelukkig wil maken, of wil bewijzen dat ze echt wel volwassen genoeg is. Geen goede redenen om voor de eerste keer seks te hebben.

Als ouder zou ik in ieder geval zeer terughoudend zijn mocht mijn 14-jarig dochter met een 19-jarige thuiskomen. Allemaal goed en aardig, maar ze is wel pas 14....

Dat hangt natuurlijk weer van de 14/15 jarige af. De ene 14/15 jarige is niet de andere. Er zijn 17/18 jarigen die minder "volwassen" zijn dan bepaalde 14/15 jarigen.

Maarre de situatie die jij schets, is in ieder geval niet op mij van toepassing en ben 10 jaar later nog steeds samen smile
En mijn ouders waren zeker terughoudend. Mijn vriend heeft de eerste maanden 2x per weekend heen en weer gereisd (2,5 uur enkele reis). Op zaterdagochtend heen, 's avonds terug, en zondagochtend weer heen en 's avonds weer terug. Daarna mocht hij op de logeerkamer blijven slapen in het weekend.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 7:14

Artemis schreef:Die vraag geldt ook voor een hele hoop volwassen vrouwen hoor.
Eh? Ik vind 14 echt iets totáál anders dan 16 en 16 weer totaal iets anders dan 18. Je ontwikkelt je nog zo in die levensfase.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 3 jun 2013 - 7:17

Ik was werd bijna 15 toen ik met mijn eerste echte vriendje kreeg. Hij was toen net 19 geworden.

Ik vind het wel een beetje ver gaan om een jongen van 19 al een man te noemen. De meeste jongens hebben op die leeftijd nog niet eens een fatsoenlijke baardgroei laughcry

Anyway wij hadden dus ook gewoon seks.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  TukTuk ma 3 jun 2013 - 7:20

Rush schreef:Ik was werd bijna 15 toen ik met mijn eerste echte vriendje kreeg. Hij was toen net 19 geworden.

Ik vind het wel een beetje ver gaan om een jongen van 19 al een man te noemen.
De meeste jongens hebben op die leeftijd nog niet eens een fatsoenlijke baardgroei Biechttopic - Pagina 4 394967

Anyway wij hadden dus ook gewoon seks.

Precies :P Mijn vriend zag er ook super jong uit, hij moest zich nog regelmatig legitimeren bij het kopen van sigaretten of vuurwerk.

Ik vind het ook wel weer uitmaken in welke levensfase je zit. Als je beide nog op school zit, is het toch anders dan wanneer de ene nog op de middelbare school zit en de ander al werkt. Denk dat je in dat laatste geval een veel groter verschil zal ervaren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud