Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oppas irritaties

+43
Feline
Zora
M@niek
Luce
Caroow
Twellie
Annie24
Thunder
Bimbam
Steep
Liadan
Lady4
Sea of Trees
Razz
Creabea_28
Filoria
xxjojootjexx
Aoi
Bolleke
meisjesmama
Aardbei
Slakje
Artemis
Laurientje
Minx
bolus26
Sanne
Supertalentje
snoezel
Blair
Tania
Elliot
SarahKey
Susan
Sun88
Sterrin_
Parisienne
Printje
Jezzie
Flower_L
munk
Happydobby
Parel
47 plaatsers

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Susan di 28 mei 2013 - 23:26

Ik eis ook niet veel, maar Ezra heeft natuurlijk wel een wat langere gebruiksaanwijzing en hij is watervlug, dus als ze bijvoorbeeld met hem naar het zwembad gaan kan ik wel eens een beetje nerveus zijn dat hij onverwacht naar het diepe bad rent of zoiets.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Elliot di 28 mei 2013 - 23:51

Ok, het zoetje op zich is natuurlijk niet echt geschikt voor baby's, maar het is één keer gebeurd. En wat Susan zegt, dat hele 'een half jaar uitsluitend borstvoeding'-idee, snap ik echt wel. Maar één zoetje doet dat toch niet meteen teniet? Al deed ze nou structureel zoetjes door de flessen dan snap ik wel dat je daar echt niet blij mee bent. Maar één zoetje op een half jaar flessen. Ik zie daar de ernst gewoon niet echt van in.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Minx wo 29 mei 2013 - 0:03

Elliot schreef:Ok, het zoetje op zich is natuurlijk niet echt geschikt voor baby's, maar het is één keer gebeurd. En wat Susan zegt, dat hele 'een half jaar uitsluitend borstvoeding'-idee, snap ik echt wel. Maar één zoetje doet dat toch niet meteen teniet? Al deed ze nou structureel zoetjes door de flessen dan snap ik wel dat je daar echt niet blij mee bent. Maar één zoetje op een half jaar flessen. Ik zie daar de ernst gewoon niet echt van in.

Mocht ik kinderen hebben zou ik daar ook echt boos om worden, wil het zelf al niet gebruiken en dan helemaal niet voor mijn toekomstige kinderen,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:13

Ik snap eigenlijk uberhaupt niet hoe je er op komt om een zoetje in een fles melk te stoppen :O.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Parisienne wo 29 mei 2013 - 0:18

Elliot schreef:Maar waarom mag je eisen dat je kind specifiek eten krijgt? Dat vind ik echt onzin. Kijk, dat je niet wil dat je kind de hele dag snoepgoed eet, ok, logisch. Maar dat ze een extra brokje appel of een rijstwafeltje extra krijgt, daar lig je toch niet wakker van?

Ik kan me nog herrinneren dat Arden een keer een soort mental breakdown had op het forum (ok, beetje overdreven maar ze was echt verdrietig en heel erg boos) omdat haar moeder een zoetje door de fles van haar dochter had gedaan omdat ze de fles niet pakte. Ik snap echt niet wat daar zo erg aan is.
Ik doelde ook met name op ongezonde dingen. Ik zou het echt niet tof vinden als oma mijn 4 maanden oude dochter een lik slagroom geeft, omdat ik weet dat het hen puur gaat om hun eigen plezier eraan. Waarom zou je zoiets doen? Ja, dat leuke bekkie dat ze trekken, het feit dat ze even zullen smullen. Maar een kind kan nog lange tijd prima zonder dat, waarom zou je die suikers nu al geven? Als jij er zelf bewust voor kiest om je kind zo min mogelijk suikers te geven de eerste maanden of het eerste jaar, is dat jouw goed recht. Ik zie niet in waarom anderen daar niet gewoon in mee kunnen gaan.

Draai het dus om: wat is het probleem om aan normale wensen van de ouders te voldoen?


Laatst aangepast door Parisienne op wo 29 mei 2013 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Parisienne wo 29 mei 2013 - 0:20

Als de desbetreffende persoon de 'ernst' van een zoetje door een fles niet in ziet, zal het hier waarschijnlijk niet bij blijven. Daarna volgen de likken slagroom en de hapjes donut ("want die zijn zo lekker zacht, die sabbelen ze zo op"). Van dat ene zoetje krijgt een kind inderdaad niks, maar ik had toch ook wel even heel duidelijk gemaakt dat ik dit soort dingen niet zou willen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Susan wo 29 mei 2013 - 0:28

Precies, helemaal eens met Parisienne.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:41

Ik geloof dat de huidige generatie moeders nogal is doorgeslagen en dit topic bevestigd mijn vermoeden. De generatie hiervoor was een stuk nuchterder en vertrouwde op hun gezonde verstand. Nu lijkt het wel alsof alle ouders (vooral moeders) panisch zijn op ieder klein dingetje. Als mijn schoondochter met een lijst aan eisen zou komen, dan zou ik zeggen: weet je wat, doe het lekker zelf maar, hier begin ik niet aan. Je mag dankbaar zijn dat je schoonmoeder haar tijd wil besteden aan jouw kind, zodat jij je eigen dingen kunt doen, kunt gaan werken etc.

Een paar dingen snap ik wel hoor, bepaalde allergieën, of wanneer je kind snel verstopt raakt van banaan of iets dergelijks, dan is dat natuurlijk belangrijk om te vermelden, maar een héle eisenlijst en niet eens met je kleinkind kunnen gaan wandelen, omdat ze dan 'passief in de kinderwagen' zou zitten, dat vind ik zwáár overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Blair wo 29 mei 2013 - 0:46

Pfoe, en dan mag ik niet over jou oordelen in dat andere topic. Het enige wat jij voornamelijk op dit forum doet IS oordelen.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Printje wo 29 mei 2013 - 0:47

***
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Susan wo 29 mei 2013 - 0:49

Sommige dingen vind ik ook wel overdreven, dat van die wandelwagen ook. Maar sommige dingen vind ik wel terecht, met name die dingen die met eten te maken hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Sanne wo 29 mei 2013 - 0:50

En ik vind het zwaar overdreven dat jij (Kim) nu doet alsof de moeders van tegenwoordig hartstikke panisch zijn, terwijl jij helemaal niet weet of de huidige generaties opa's en oma's wel zo relaxed waren toen ze 40 jaar geleden zelf in de baby's en kleine kinderen zaten. Ik denk dat de jonge vaders en moeders van toen echt niet zoveel verschillen van de huidige generaties vaders en moeders. Ze zijn nu wellicht makkelijker, bij een kind van een ander nota bene. Ik denk dat zij het toen ook niet zo fijn hadden gevonden als hun 3 maanden oude kind een hap slagroom te verwerken kreeg.


Laatst aangepast door Sanne op wo 29 mei 2013 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:50

SarahKey schreef:Alles qua speelgoed (behalve de blokjes) is roze... dekentjes van het bedje, slaapzak, slabbetjes, doekjes echt alles heeft ze roze aangeschafd. Ik vind dat echt vreselijk pale Dus ik geef alles mee voor S, eigen slaapzak, slabbetjes en zijn eetschort. Gebruikt ze allemaal niet.
Nu is zijn papa thuis maar als hij weer werk heeft gaan we op zoek naar een gastouder.
Really?! Het is toch vreselijk lief van oma dat ze allerlei spullen heeft aangeschaft voor jóuw kind... en wat doet het ertoe welke kleur die spullen hebben? Wat erg dat je eigen spullen meegeeft, om die reden? ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Susan wo 29 mei 2013 - 0:52

Sanne schreef:En ik vind het zwaar overdreven dat jij (Kim) nu doet alsof de moeders van tegenwoordig hartstikke panisch zijn, terwijl jij helemaal niet weet of de huidige generaties opa's en oma's wel zo relaxed waren toen ze 40 jaar geleden zelf in de baby's en kleine kinderen zaten. Ik denk dat de jonge vaders en moeders van toen echt niet zoveel verschillen van de huidige generaties vaders en moeders. Ze zijn nu wellicht makkelijker, bij een kind van een ander nota bene. Ik denk dat zij het toen ook niet zo fijn hadden gevonden als hun 3 maanden oude kind een hap slagroom te verwerken kreeg.

Klopt, mijn moeder heeft precies hetzelfde meningsverschil gehad met mijn oma, omdat zij enorme hoeveelheden suiker door mijn pap roerde. Dat zijn gewoon dingen die van alle tijden zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Laurientje wo 29 mei 2013 - 0:53

KimRosenberg85 schreef:
SarahKey schreef:Alles qua speelgoed (behalve de blokjes) is roze... dekentjes van het bedje, slaapzak, slabbetjes, doekjes echt alles heeft ze roze aangeschafd. Ik vind dat echt vreselijk pale Dus ik geef alles mee voor S, eigen slaapzak, slabbetjes en zijn eetschort. Gebruikt ze allemaal niet.
Nu is zijn papa thuis maar als hij weer werk heeft gaan we op zoek naar een gastouder.
Really?! Het is toch vreselijk lief van oma dat ze allerlei spullen heeft aangeschaft voor jóuw kind... en wat doet het ertoe welke kleur die spullen hebben? Wat erg dat je eigen spullen meegeeft, om die reden? ...

Dat vind ik nu ook wel een beetje aanstellerij hoor Sarah, hahah dat mannetje maakt her echt niet uit hoor. lol!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:53

Susan schreef:Mijn ouders zijn daar ook heel simpel in, als zij de kinderen meenemen en ik kom met teveel raadgevingen dan zegt mijn vader: 'Dan moet je zelf meegaan.'
En terecht! Of je betaalt maar voor een oppas die wel moét voldoen aan al je geneuzel, omdat ze bij je in dienst is, maar opa's en oma's zijn niet in dienst van jou, laat staan in dienst van jouw kind. Het moet toch echt niet gekker worden... confused Alsof je de koningin komt brengen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Laurientje wo 29 mei 2013 - 0:55

KimRosenberg85 schreef:
Susan schreef:Mijn ouders zijn daar ook heel simpel in, als zij de kinderen meenemen en ik kom met teveel raadgevingen dan zegt mijn vader: 'Dan moet je zelf meegaan.'
En terecht! Of je betaalt maar voor een oppas die wel moét voldoen aan al je geneuzel, omdat ze bij je in dienst is, maar opa's en oma's zijn niet in dienst van jou, laat staan in dienst van jouw kind. Het moet toch echt niet gekker worden... confused Alsof je de koningin komt brengen...

Tja maar je kinderen zijn nu eenmaal het kostbaarste wat je kunt hebben.. Dat is gewoon echt zo! Yes
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Elliot wo 29 mei 2013 - 0:55

Parisienne schreef:Als de desbetreffende persoon de 'ernst' van een zoetje door een fles niet in ziet, zal het hier waarschijnlijk niet bij blijven. Daarna volgen de likken slagroom en de hapjes donut ("want die zijn zo lekker zacht, die sabbelen ze zo op"). Van dat ene zoetje krijgt een kind inderdaad niks, maar ik had toch ook wel even heel duidelijk gemaakt dat ik dit soort dingen niet zou willen.

Eehm, sorry maar ik vind één zoetje niet meteen reden om aan te nemen dat de oppas in kwestie je kind ook donuts gaat voeren. Ik had zelf ook heus wel gezegd dat ik een zoetje niet erg geschikt vind voor baby's en dat ze dat voortaan niet meer moet doen, maar het ging mij om de overdrevenheid van de reactie. Je doet het nou een beetje overkomen alsof iemand die één keer een zoetje in de melk stopt meteen een randdebiel is die zelf niet normaal na kan denken. Ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen dat een kind van nog geen half jaar oud geen donuts hoeft te eten.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:55

SarahKey schreef:
Susan schreef:Dat van die dekentjes zou me dan weer niet interesseren. Een jongensbaby/dreumes/peuter heeft echt niet het besef dat wij volwassenen roze een meisjeskleur vinden. Ik zou daarvoor niet de moeite gaan doen om zelf al die dingen mee te gaan sjouwen. Het is niet leuk als de dingen niet gaan zoals je ze had gezien, maar ik heb wel zoiets van, pick your battles.

S zal het besef niet vinden maar ik heb toendertijd al gezegd tegen haar: schaf alles in een neutrale kleur aan maar nee toen kwam er een meisje en alles moest roze. Ik vind roze echt de meest afschuwelijkste kleur, laat staan alles echt fel roze.
Ik ben blij dat mijn moeder wel alles gewoon neutraal heeft gekocht, dan ben ik maar een zeur Very Happy
Wie denk je dat je bent om voor een ander te bepalen welke spullen die koopt? Het is hartstikke lief van je (schoon) moeder dat ze überhaupt spullen aanschaft en dan ga jij lopen stieren over de kléur, hoe durf je zo onbeschoft te zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Sanne wo 29 mei 2013 - 0:56

Laurientje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
SarahKey schreef:Alles qua speelgoed (behalve de blokjes) is roze... dekentjes van het bedje, slaapzak, slabbetjes, doekjes echt alles heeft ze roze aangeschafd. Ik vind dat echt vreselijk pale Dus ik geef alles mee voor S, eigen slaapzak, slabbetjes en zijn eetschort. Gebruikt ze allemaal niet.
Nu is zijn papa thuis maar als hij weer werk heeft gaan we op zoek naar een gastouder.
Really?! Het is toch vreselijk lief van oma dat ze allerlei spullen heeft aangeschaft voor jóuw kind... en wat doet het ertoe welke kleur die spullen hebben? Wat erg dat je eigen spullen meegeeft, om die reden? ...

Dat vind ik nu ook wel een beetje aanstellerij hoor Sarah, hahah dat mannetje maakt her echt niet uit hoor. lol!

Ik weet niet zeker of ik de juiste persoon voor mij heb, maar ik meen me te herinneren dat de schoonmoeder van SK ook liever een kleindochter had gehad en ook echt even niet blij was met een kleinzoon. In dat geval kan ik me best voorstellen dat je baalt van al dat roze spul, omdat het er dan nogmaals zo dik bovenop gelegd wordt.
SK, als dat niet zo is, heb ik blijkbaar de verkeerde voor me Wink

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 0:56

Laurientje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Susan schreef:Mijn ouders zijn daar ook heel simpel in, als zij de kinderen meenemen en ik kom met teveel raadgevingen dan zegt mijn vader: 'Dan moet je zelf meegaan.'
En terecht! Of je betaalt maar voor een oppas die wel moét voldoen aan al je geneuzel, omdat ze bij je in dienst is, maar opa's en oma's zijn niet in dienst van jou, laat staan in dienst van jouw kind. Het moet toch echt niet gekker worden... confused Alsof je de koningin komt brengen...

Tja maar je kinderen zijn nu eenmaal het kostbaarste wat je kunt hebben.. Dat is gewoon echt zo! Yes
Dus? Daarom denk je het recht te hebben iedereen in het rond te commanderen. Als moeder/schoonmoeder zou ik echt passen voor zoveel prinsessengedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Laurientje wo 29 mei 2013 - 0:58

Sanne schreef:
Laurientje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
SarahKey schreef:Alles qua speelgoed (behalve de blokjes) is roze... dekentjes van het bedje, slaapzak, slabbetjes, doekjes echt alles heeft ze roze aangeschafd. Ik vind dat echt vreselijk pale Dus ik geef alles mee voor S, eigen slaapzak, slabbetjes en zijn eetschort. Gebruikt ze allemaal niet.
Nu is zijn papa thuis maar als hij weer werk heeft gaan we op zoek naar een gastouder.
Really?! Het is toch vreselijk lief van oma dat ze allerlei spullen heeft aangeschaft voor jóuw kind... en wat doet het ertoe welke kleur die spullen hebben? Wat erg dat je eigen spullen meegeeft, om die reden? ...

Dat vind ik nu ook wel een beetje aanstellerij hoor Sarah, hahah dat mannetje maakt her echt niet uit hoor. lol!

Ik weet niet zeker of ik de juiste persoon voor mij heb, maar ik meen me te herinneren dat de schoonmoeder van SK ook liever een kleindochter had gehad en ook echt even niet blij was met een kleinzoon. In dat geval kan ik me best voorstellen dat je baalt van al dat roze spul, omdat het er dan nogmaals zo dik bovenop gelegd wordt.
SK, als dat niet zo is, heb ik blijkbaar de verkeerde voor me Wink

Oke dan kan ik het me nog indenken ja, dat wist ik niet!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Laurientje wo 29 mei 2013 - 0:59

KimRosenberg85 schreef:
Laurientje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Susan schreef:Mijn ouders zijn daar ook heel simpel in, als zij de kinderen meenemen en ik kom met teveel raadgevingen dan zegt mijn vader: 'Dan moet je zelf meegaan.'
En terecht! Of je betaalt maar voor een oppas die wel moét voldoen aan al je geneuzel, omdat ze bij je in dienst is, maar opa's en oma's zijn niet in dienst van jou, laat staan in dienst van jouw kind. Het moet toch echt niet gekker worden... confused Alsof je de koningin komt brengen...

Tja maar je kinderen zijn nu eenmaal het kostbaarste wat je kunt hebben.. Dat is gewoon echt zo! Yes
Dus? Daarom denk je het recht te hebben iedereen in het rond te commanderen. Als moeder/schoonmoeder zou ik echt passen voor zoveel prinsessengedrag.

Over wie heb je het nou?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Artemis wo 29 mei 2013 - 1:00

Elliot schreef:Ok, het zoetje op zich is natuurlijk niet echt geschikt voor baby's, maar het is één keer gebeurd. En wat Susan zegt, dat hele 'een half jaar uitsluitend borstvoeding'-idee, snap ik echt wel. Maar één zoetje doet dat toch niet meteen teniet? Al deed ze nou structureel zoetjes door de flessen dan snap ik wel dat je daar echt niet blij mee bent. Maar één zoetje op een half jaar flessen. Ik zie daar de ernst gewoon niet echt van in.

Ik ben echt supermakkelijk, maar hier zou ik echt laaiend om worden. En dan bedoel ik ook echt laaiend.

Ik heb nooit lange lijsten meegegeven aan oppassen, maar toen ik een keer 's nachts thuiskwam en dochter aantrof zonder pyjama, in alleen een romper, in bed, wat veel te koud was (en dysmatuur, moeite om zichzelf warm te houden) was ik ook boos. Helemaal toen bleek dat de oppas haar in bad had gedaan en wakker had gemaakt voor een late voeding. Ik had juist een ritme, een late voeding kreeg ze al niet meer, en de oppas had gevraagd of ze haar in bad mocht doen die avond. Maar ze lag dus al in bed, en ik heb gezegd dat ze de volgende ochtend het badje mocht doen. Toen bleek bij thuiskomst dat ze dus en mijn dochter had wakker gemaakt, en een voeding had gegeven die niet nodig was en in bad had gedaan en te weinig kleren had aangetrokken. Tja, toen was ik niet echt blij.

Wordt ze uit zichzelf wakker en gaat de oppas dan een voeding geven omdat ze denkt dat dat helpt, prima, heeft ze zich ondergekotst en moet ze in bad, ook goed, maar niet voor je eigen lol een baby wakker maken om te voeden en in bad te doen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Sanne wo 29 mei 2013 - 1:00

Laurientje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Laurientje schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Susan schreef:Mijn ouders zijn daar ook heel simpel in, als zij de kinderen meenemen en ik kom met teveel raadgevingen dan zegt mijn vader: 'Dan moet je zelf meegaan.'
En terecht! Of je betaalt maar voor een oppas die wel moét voldoen aan al je geneuzel, omdat ze bij je in dienst is, maar opa's en oma's zijn niet in dienst van jou, laat staan in dienst van jouw kind. Het moet toch echt niet gekker worden... confused Alsof je de koningin komt brengen...

Tja maar je kinderen zijn nu eenmaal het kostbaarste wat je kunt hebben.. Dat is gewoon echt zo! Yes
Dus? Daarom denk je het recht te hebben iedereen in het rond te commanderen. Als moeder/schoonmoeder zou ik echt passen voor zoveel prinsessengedrag.

Over wie heb je het nou?

Gewoon in het algemeen denk ik. Prinses Kim kan er niet tegen als wij onze kinderen als prinsessen behandelen Wink

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oppas irritaties - Pagina 3 Empty Re: Oppas irritaties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum