Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Collega-irritaties

+6
xxjojootjexx
Punk'd
Blond
Clapperdie
Lady4
Toet
10 plaatsers

Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Collega-irritaties

Bericht  Toet do 28 maa 2013 - 2:39

Krgggg.. Mijn collega irriteert me echt mateloos. Ze voert de hele dag niks uit en als haar iets gevraagd wordt doet ze net alsof ze het mega druk heeft.

Net vraagt een andere stagiaire die voor haar afstudeeronderzoek 15 interviews moet doen of één van ons erbij wil komen zitten. Ik kom net uit een meeting en moest de notulen voor half 3 uitgewerkt hebben dus het echt geen tijd en mijn collega zegt ook geen tijd te hebben. Vervolgens gaat ze gewoon doodleuk zitten skypen met haar vriend!

En en en.. Zij en twee andere collega's moesten om 14.30 op een andere locatie zijn (10 minuten lopen) om een activiteit met 40 kinderen te doen en ze stapt hier nu net pas de deur uit, terwijl die andere al lang onderweg zijn.

Echt ongelofelijk zulke mensen.. tot zover mijn frustratie! Kom maar op met die irritante collega verhalen, misschien kunnen we elkaar een beetje opvrolijken :cheering:


Laatst aangepast door Toet op do 28 maa 2013 - 2:42; in totaal 2 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Toet do 28 maa 2013 - 2:41

Ook leuk: Zij geeft op donderdag van 15.00 tot 16.00 huiswerkbegeleiding aan twee kinderen. Nu is ze al 4 weken op een rij nergens te bekennen (dubbele afspraak ofzo) Zo lullig! Iedere week staat die moeder hier met haar kinderen en iedere week is ze er niet. Ik had haar er al een paar keer op aangesproken en vandaag heeft ze weer een andere afspraak gemaakt om 15.30, en niet even naar iemand communiceren of vragen of iemand anders het van haar over wil nemen hè? Ik ben net naar m'n baas gestapt en nu is zij uit het project gezet en ben ik projectleider Twisted Evil
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Toet do 28 maa 2013 - 2:42

Vanmorgen had ze trouwens een half uur lang de hik. Heel hard. Dat was ook vet irritant.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Toet do 28 maa 2013 - 2:43

Leuk topic zo. In dialoog met jezelf.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Lady4 do 28 maa 2013 - 2:53

Waarom praat je niet met haar? Dit gedrag kan echt niet. En anders maar eens een gesprek met je baas plannen. Ze loopt de kantjes er duidelijk van af.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 2:55

Daar zou ik me ook erg aan storen silent Stom mens!

Ik baal heel erg van mijn werk. Het is rustig en nu mag ik volgende week maar 1 (!) dag komen werken, en mijn kut leidinggevende heeft zichzelf gewoon 5 dagen ingeroosterd, want ze moet haar uren maken. Nee, want ik niet inderdaad Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Clapperdie do 28 maa 2013 - 2:55

:cheering:
Weg..


Laatst aangepast door Clapperdie op vr 29 maa 2013 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Blond do 28 maa 2013 - 2:55

lol!

Ik heb een stagiaire die ik niet leuk vind. Het arme joch kan er eigenlijk niets aan doen, ik heb er gewoon geen zin in. Het is zo'n typisch jochie die zichzelf onwijs boeiend vindt maar echt voor geen meter kan meedraaien in het bedrijf. Als de telefoon gaat en ik heb al telefoon dan breekt het zweet hem uit. Oh ja, en hij vraagt ALLES. Van probleemoplossend vermogen heeft hij nog nooit gehoord. Ook doet ie niet wat ik vraag (mailbox checken, extra kopieën maken, terugbellen).

Ik wil er nog bij vermelden dat hij 22 is, dit zijn 3e of 4e keer voor het eerste jaar van een MBO opleiding is, maar hierna nog wel een HBO-tje gaat doen. scratch
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Punk'd do 28 maa 2013 - 3:00

Hier ook. Ik word er gek van.. helaas zit ik met de dochter van de baaas op kantoor. Ik bijt de hele dag op m'n tong Rolling Eyes

Maar serieus.. skypen met haar vriend whahaha. Dat gaat ver.

Maar op het forum? Ga aan het werk joh haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  xxjojootjexx do 28 maa 2013 - 3:26

Ik irriteer me ook, collega's hebben niks te doen en ik ben eigenlijk heel druk, maar omdat zij ook niks te doen hebben, heb ik nergens zin in Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Marie do 28 maa 2013 - 3:35

xxjojootjexx schreef:Ik irriteer me ook, collega's hebben niks te doen en ik ben eigenlijk heel druk, maar omdat zij ook niks te doen hebben, heb ik nergens zin in Razz

Kun je niet de taken verdelen? Zijn jullie allemaal 'beter' af... Hahah..

Ik heb ook irritaties, niet direct van collega's.. Maar mensen uit mijn vrijwilligersclub... Doordat de subsidie van de gemeente wegvalt komen we dit jaar 1700 euro tekort. daarom hebben we met een groepje van 5 man de taak op ons genomen om voor dit bedrag sponsoren te zoeken, naast de sponsoren die we al hebben...
Maar nou hadden we met veel moeite een afspraak met elkaar gepland, omdat onze penningmeester zo krap in de tijd zit... Zegt die klojo vandaag af (afspraak is zaterdag).... Hij weet letterlijk alles (financiën, verzekeringen, wat we al aan sponsoring hebben, kvk-nr, rekeningnr....) en wij weten dus helemaal niks... Hoe kunnen we dan in godsnaam iets doen????? Cry
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  xxjojootjexx do 28 maa 2013 - 3:40

Marie schreef:
xxjojootjexx schreef:Ik irriteer me ook, collega's hebben niks te doen en ik ben eigenlijk heel druk, maar omdat zij ook niks te doen hebben, heb ik nergens zin in Razz

Kun je niet de taken verdelen? Zijn jullie allemaal 'beter' af... Hahah..

Ik heb ook irritaties, niet direct van collega's.. Maar mensen uit mijn vrijwilligersclub... Doordat de subsidie van de gemeente wegvalt komen we dit jaar 1700 euro tekort. daarom hebben we met een groepje van 5 man de taak op ons genomen om voor dit bedrag sponsoren te zoeken, naast de sponsoren die we al hebben...
Maar nou hadden we met veel moeite een afspraak met elkaar gepland, omdat onze penningmeester zo krap in de tijd zit... Zegt die klojo vandaag af (afspraak is zaterdag).... Hij weet letterlijk alles (financiën, verzekeringen, wat we al aan sponsoring hebben, kvk-nr, rekeningnr....) en wij weten dus helemaal niks... Hoe kunnen we dan in godsnaam iets doen????? Cry

Nee, wij kunnen niet ruilen in taken. Mijn werk kunnen zij niet en wat zij normaal doen kan ik niet :P

Zo dat is ook irritant zo kort van te voren afzeggen...

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Pineco do 28 maa 2013 - 3:48

Als ik dit zo lees mag ik blij zijn dat ik geen collega's heb Wink Ook niet altijd even fijn natuurlijk, maar ik hoef me in ieder geval nooit aan iemand anders dan mezelf te ergeren, haha!
Toen ik nog bij een callcenter werkte (pechhulpdienst), kon ik me vooral ergeren aan collega's die steeds maar een rook- of koffiepauze inlasten terwijl het superdruk was. Dan zag je dat er nog 4 wachtenden waren en dan namen ze toch pauze, gewoon omdat ze daar recht op hadden. Ik had altijd medelijden met de bellers, kon me zo voorstellen dat je niet blij werd van ons wachtmuziekje als je langs de weg stond Collega-irritaties 394967
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Toet ma 1 apr 2013 - 21:56

Lady4 schreef:Waarom praat je niet met haar? Dit gedrag kan echt niet. En anders maar eens een gesprek met je baas plannen. Ze loopt de kantjes er duidelijk van af.

Ik heb haar al een paar keer aangesproken op dingen maar ze doet er gewoon helemaal niks mee. Alsof het er gewoon niet inzit ofzo. Ik wil het er best met mijn baas over hebben maar voel me dan zo'n klikspaan, lastig!
Ik moest trouwens weer aan dit topic denken omdat ze net een mailtje stuurt naar alle collegas en die begint met 'Lieve collega's..' hahahaha nou sorry dat is toch raar. Echt niet professioneel om je mail daarmee te beginnen. (Binnen een klein bedrijfje zou het kunnen, maar wij kennen elkaar amper allemaal)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Toet ma 1 apr 2013 - 21:58

Blond schreef:lol!

Ik heb een stagiaire die ik niet leuk vind. Het arme joch kan er eigenlijk niets aan doen, ik heb er gewoon geen zin in. Het is zo'n typisch jochie die zichzelf onwijs boeiend vindt maar echt voor geen meter kan meedraaien in het bedrijf. Als de telefoon gaat en ik heb al telefoon dan breekt het zweet hem uit. Oh ja, en hij vraagt ALLES. Van probleemoplossend vermogen heeft hij nog nooit gehoord. Ook doet ie niet wat ik vraag (mailbox checken, extra kopieën maken, terugbellen).

Ik wil er nog bij vermelden dat hij 22 is, dit zijn 3e of 4e keer voor het eerste jaar van een MBO opleiding is, maar hierna nog wel een HBO-tje gaat doen. scratch

Hahahah Blond, ik hoor je dit helemaal zeggen! Ja, lijkt me wel vervelend hoor, zo'n stagiaire.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  InweCulnamo ma 1 apr 2013 - 22:35

Toet schreef:
Lady4 schreef:Waarom praat je niet met haar? Dit gedrag kan echt niet. En anders maar eens een gesprek met je baas plannen. Ze loopt de kantjes er duidelijk van af.

Ik heb haar al een paar keer aangesproken op dingen maar ze doet er gewoon helemaal niks mee. Alsof het er gewoon niet inzit ofzo. Ik wil het er best met mijn baas over hebben maar voel me dan zo'n klikspaan, lastig!
Ik moest trouwens weer aan dit topic denken omdat ze net een mailtje stuurt naar alle collegas en die begint met 'Lieve collega's..' hahahaha nou sorry dat is toch raar. Echt niet professioneel om je mail daarmee te beginnen. (Binnen een klein bedrijfje zou het kunnen, maar wij kennen elkaar amper allemaal)

haha dat is wel beetje vreemd ja Wink. Zo kreeg ik laatst ook een mailtje van een onbekende collega die haar mail ook zo begon, maar vervolgens ook nog afsloot met Liefs ****.
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Saga ma 1 apr 2013 - 22:50

Wij hebben een leerling lopen die echt iedere dag te laat komt, super traag werkt en niet weet dat er in een uitsmijter 3 eieren horen. (En dan heeft hij dus al een koksdiploma :O )
Ook praat hij superzacht en in een drukke keuken en mijn niet al te beste gehoor is dat verveeeeeelend.
Ik hoop dat hij er uit word geknikkerd, dan is de kans een stuk groter dat ze mij straks aan zullen nemen als mijn re-integratie traject is afgelopen. Dan kan hij op zoek naar leerbedrijf nummer 4 dit schooljaar ..
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 1:09

Oohh Toet! Wat irritant! Ik zou er toch, als je al herhaaldelijk tegen haar wat gezegd hebt, wat van zeggen tegen je leidinggevende. Doei. Je bent geen dagopvang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Collega-irritaties Empty Re: Collega-irritaties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum