Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 18 van 22 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 18 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:20

Schism, die tweede foto kan ik ff echt niks van maken...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 18 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  blondje1313 za 19 maa 2011 - 7:34

Als ik het goed zie is die van de onderkant en kun je er het geslacht zien
(als dat niet klopt begrijp ik er toch niks van smile )

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Schism za 19 maa 2011 - 7:59

Ja je kijkt inderdaad van de onderkant er tegenaan. Rechts zie je het kontje met 2 beentjes, en daar in het midden hangt zijn dingetje Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:14

oooooooooooh zo! Ik zat al links en rechts te kijken... Ik kwam er echt niet uit. Nu zie ik het wel!

Gast
Gast

Bericht  Floor za 19 maa 2011 - 8:25

mooie buikfoto's en echo!

ik voel me vandaag rot. Ik heb alweer bloedverlies. Afgelopen week ook al en nu weer.
zo dat wou ik even kwijt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:30

Ojee Floor, ik snap dat je je daar rot over voelt. Als je het niet vertrouwd verloskundige bellen he! Daar zijn ze voor.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 19 maa 2011 - 8:34

Dat is erg vervelend Floor,
verloskundige kan zo vroeg denk ik alleen ook nog niet veel doen.
Het zou wel heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn.
Is het echt veel of maar een klein beetje?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor za 19 maa 2011 - 8:37

Het is niet veel, maarja mijn vorige miskraam begon ook met niet veel.
De verloskundige kan inderdaad nu toch niks doen dus ik bel ook niet op. Ik wacht het wel af. Ik baalde alleen zo gigantisch erg dat ik het even kwijt wou.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:39

Heel berichtje, heb je al gereageerd op de vraag die ik had smile Nou ik hoop dat het nu niks is dan! Dat er niks aan de hand is he Wink

Edit: Oh nee, toch niet. Mag ik vragen met hoeveel weken je je miskraam hebt gehad?

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 19 maa 2011 - 20:33

Ik begrijp dat je je frustraties kwijt wilde.
Volgens de verloskundige komt de miskraam vaak pas na een tijdje op gang, het was dus waarschijnlijk al niet goed voordat je na die drukke dag bloedverlies kreeg.
Wanneer mag je naar de verloskundige?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor za 19 maa 2011 - 21:37

ik weet dat het niet aan die drukke dag ligt maar toch als het bloedverlies dan weer begint wordt je wel gefrustreerd.
ik heb m'n vorige bericht verwijderd. ik schreef dat het bloeden gestop was, maar helaas het is weer erger geworden. Over 2,5 week heb ik een afspraak bij de verloskundige.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:53

@Fearie: Wat een leuk buikje al Very Happy

@Schism: Wat leuk die echo's

@Floor: Vervelend zeg, dat je bloedverlies hebt, maar dat de verloskundige nu nog niet zoveel kan. Pff die onzekerheid is echt killing dan. Ik heb vorig weekend wat bloedverlies gehad en daarna niet meer, maar kan vanaf toen al niet meer goed slapen, maak me ook veelste druk. Mede dankzij het wegblijven van echte symptomen. Het is natuurlijk hartstikke fijn om ( bijna) geen symptomen te hebben, maar op dit moment zou ik die bevestiging wel graag willen hebben. Maargoed het is eindelijk bijna donderdag .. dan krijg ik de echo. Heb jij verder wel zwangerschaps symptomen?

Gast
Gast

Bericht  Amber- za 19 maa 2011 - 23:24

Floor schreef:ik weet dat het niet aan die drukke dag ligt maar toch als het bloedverlies dan weer begint wordt je wel gefrustreerd.
ik heb m'n vorige bericht verwijderd. ik schreef dat het bloeden gestop was, maar helaas het is weer erger geworden. Over 2,5 week heb ik een afspraak bij de verloskundige.

* breek even in *

Floor bah wat vervelend, hopelijk stopt het snel.
Ik denk aan je hug

* breekt weer uit*
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor za 19 maa 2011 - 23:27

@amber, dank je. Ik ga proberen zo lekker aan andere dingen te denken, beetje film kijken/bankhangen, lekker zondagje niks doen.

@razz, op dit moment alleen pijnlijke borsten. Ik heb in het begin wel steken/pijnlijke krampen gehad, echt zo'n rommelende buik maar dat heb ik nu niet echt meer, af en toe voel ik een steek maar daarna is het weer weg. Ik heb wel nog wat meer afscheiding dan normaal maar verder heb ik geen kwaaltjes.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie zo 20 maa 2011 - 0:39

@ Floor: Vorige week had ik de verloskundige aan de telefoon en hadden we het ook mijn miskraam. Ze gaf aan dat als ik weer zwanger ben ik kan eisen dat ik bij de 6 weken een echo krijg. Dan kunnen ze namelijk al zien of het "goed" zit of niet. (dat wil niet zeggen dat het daarna niet mis kan gaan natuurlijk maar tot zover in iedergeval wel).

Dus ik zou toch even de verloskundige bellen. Vooral omdat je al eerder een miskraam hebt gehad. Wat ze ook kunnen doen is je bloed te laten prikken en dan een paar dagen later weer. Dan kunnen ze kijken of het HCGhormoon nog omhoog gaat. Veel sterkte in ieder geval!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Floor zo 20 maa 2011 - 3:10

@clapperdie, ik heb al eerder een echo, over 2.5 week dus. Dat was de vorige keer na de miskraam al afgesproken. Bij onze verloskundige kom je anders pas met 12 weken, ik dus met 7 weken+2. Nog vroeger kan in onze praktijk niet dan ga je naar het ziekenhuis (met mijn vorige miskraam had ik in het ziekenhuis een inwendige echo en bloedonderzoeken).
Ik wacht het gewoon even rustig af, als het weer een miskraam is kan ik er toch niks aan veranderen.
Iedereen fijne zondag!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:50

Jij denkt wel hetzelfde als mij Floor, ik heb ook zoiets van, als het zo is kan ik er toch niks meer aan doen. Maakt het niet minder erg natuurlijk!

Ik zat me van de week iets af te vragen, ik heb nu 2 broeken met zo'n buikband voor over mijn buik. Straks van de zomer heb ik dan broekband + truitje + buikband aan. Zou dat niet veel te warm zijn? Of zou die broekband bijv. ook nog omlaag kunnen?

Gast
Gast

Bericht  yes1984 zo 20 maa 2011 - 8:52

Floor schreef:@clapperdie, ik heb al eerder een echo, over 2.5 week dus. Dat was de vorige keer na de miskraam al afgesproken. Bij onze verloskundige kom je anders pas met 12 weken, ik dus met 7 weken+2. Nog vroeger kan in onze praktijk niet dan ga je naar het ziekenhuis (met mijn vorige miskraam had ik in het ziekenhuis een inwendige echo en bloedonderzoeken).
Ik wacht het gewoon even rustig af, als het weer een miskraam is kan ik er toch niks aan veranderen.
Iedereen fijne zondag!

Ik hoop dat het bloeden snel stopt en dat het meevalt Floor!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  kletskousje zo 20 maa 2011 - 9:02

Goedenavond!

Eventjes niet geweest, dus heb een hoop terug te lezen.
Floor, spannend meid. Als je het echt niet vertrouwd, zou ik toch de verloskundige of de dokter even bellen hoor!

Hier gaat alles zijn gangetje.
Dacht dat de misselijkheid minder werd, maar het is nog steeds niet over.. Vanavond weer zo'n vieze smaak in mijn mond.. Vreselijk vind ik het! haha Very Happy
Ook alweer 16 weken, dus dat gaat al weer rap.

Hoe gaat het met jullie?
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  blondje1313 zo 20 maa 2011 - 19:23

Bazyle, je hoeft toch geen buikband om te doen als je broek al zo'n rand heeft? Dat is toch puur voor de sier?
Als het echt warm is verwacht ik toch niet veel broeken aan te doen, dan heb ik liever jurkjes.

Gisteren de laatste voetbalwedstrijd gehad, gewoon de volle 90 minuten meegedaan. Daarna van mijn teamgenoten een shirtje gehad met ons logo, mijn achternaam en mijn rugnummer, echt super schattig. Heb gelukkig geen publiekswissel gehad, dan had ik vast moeten huilen. Volgend jaar maar eens kijken of ik het weer op wil pikken of dat ik defenitief stop. En eigenlijk wil ik nu gaan beginnen met hardlopen om mijn conditie toch nog wat op peil te houden, maar heb momenteel een hele blauwe pijnlijke kleine teen, dus daar wacht ik nog even mee.

Voel me verder helemaal goed, blijf alleen aankomen, snoep geloof ik ook te veel....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laced zo 20 maa 2011 - 21:17

Hoi meiden!

Afgelopen vrijdag was het zover.. wij zijn in het huwelijksbootje gestapt! Het was zo'n ontzettend mooie dag, we hebben er echt van genoten. Helaas zat het weer niet echt mee, 'smiddags zelfs wat regen gehad, maar helaas heb je dat ook niet in de hand. De donderdag daarvoor de begrafenis van mijn oma, heel emotioneel. Nu weer gewoon aan het werk..

verder gaat het hier nog steeds niet zo goed. Had eigenlijk wel gehoopt dat nu ik 16 weken ben het allemaal wat minder zou worden, maar helaas. Vanochtend dronk ik wat en toen kwam het er zelfs weer uit. Elke ochtend sta ik ook op met buikkrampen, dat ik eerst echt naar de wc moet. En ik ben ontzettend misselijk. Bah.. Vanochtend even contact opgenomen met de verloskundige en zij gaf aan een afspraak te maken bij de huisarts om te kijken of ik iets van medicijnen kan krijgen. Dus vanmiddag om 15.00 uur een afspraak. Ik ben benieuwd..

Verder hebben we al een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo, deze staat gepland op 18 april. Spannend! Ben zo benieuwd hoe het gaat met de kleine.

Floor; Wat vervelend voor je.. Ik hoop dat het niets is en dat het bloeden snel stopt! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  kletskousje zo 20 maa 2011 - 22:38

Blondje, zolang je je goed voelt is het toch niet zo erg dat je wat aankomt? Lijkt me wel raar dat je straks niet meer gaat voetballen. Deed je het al lang?

Laced, Wat fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad. Mogen wij foto's zien?? Ben namelijk wel heel benieuwd Embarassed
Ik ben ook nog steeds erg misselijk.. Kreeg vanochtend wel een mailtje van Nutricia en daar stond in dat rond de 17 weken het af moet nemen.. Ik hoop het maar, want vind dit ook wel frustrerend haha.
Ik heb de afspraak voor de 20-weken echo ok gemaakt. Ik moet 20 april. Ben ook weer zo benieuwd!
Wilden jullie weten wat het werd?

Hier een rustig dagje. lekker vrij en straks even van het zonnetje genieten!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Laced zo 20 maa 2011 - 22:50

Kletskousje: Vervelend dat jij ook nog zo misselijk bent. Hopelijk neemt het af met de 17 weken, ik hoop het hoor.. Wij willen wel weten wat het wordt. Ben erg benieuwd. Het ene moment heb ik sterk het gevoel dat het een meisje wordt, maar dan denk ik "hmm.. of toch een jongen?". Nog even een paar weekjes geduld..

Laatst aangepast door Laced op ma 21 maa 2011 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  kletskousje zo 20 maa 2011 - 22:59

MOOI!!! Mooie jurk zeg! Heel bijzonder!
Gaan jullie ook vertellen wat het gaat worden?
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Laced zo 20 maa 2011 - 23:35

kletskousje schreef:MOOI!!! Mooie jurk zeg! Heel bijzonder!
Gaan jullie ook vertellen wat het gaat worden?

Ja, we gaan het ook vertellen. Kan het toch niet voor me houden Wink

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 22 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: