Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 21 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  blondje1313 ma 28 maa 2011 - 4:41

Mooie buikjes!

Ik/wij hebben ons nog niet verdiept in zwangerschapscursussen. Zal wel gewoon zwangerschapsgym worden, wil nog wel even naar yoga kijken, maar weet niet of dat te soft voor me is (heb niet zo'n goed beeld van yoga eigenlijk).

Hopelijk gaan we deze week (eindelijk) naar meubeltjes kijken, heb daar zo'n zin in! Helaas is mijn man nu weer ziek, lijkt wel of hij alle kwaaltjes krijgt Wink

Het weekendje weg was heerlijk, maar ipv uitrusten hebben we heel veel gewandeld, zaterdag 20 km en gisteren nog 10. En dat allemaal in flink heuvelachtig gebied, was toch een behoorlijke inspanning. Ben eigenlijk best trots op mezelf dat dit allemaal nog zo goed ging.

Hoorde net dat de vrouw van Fontys mijn voicemail ingesproken had, het is nu helaas te laat om terug te bellen. Ze wilde een afspraak maken voor morgen, maar met een zieke man lijkt me dat ook niet zo'n goed idee.

Spannend Pippi, al bijna de 20-weken echo!

Razz, geniet van je midweekje weg, nu nog lekker met zijn tweetjes!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  blondje1313 di 29 maa 2011 - 8:58

Wat is het stil hier...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie di 29 maa 2011 - 9:09

Ja he, niemand heeft wat te melden. Ik ook eigenlijk niet smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 19:19

Het is al een paar weken zo stil... Jammer!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 5:51

Ik heb net mijn 20 weken echo gehad en alles was goed zo ver ze konden zien! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 31 maa 2011 - 6:05

Dat is goed nieuws!
Krijg je bij de 20-weken echo ook foto's of doen ze daar niet aan?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:06

blondje1313 schreef:Dat is goed nieuws!
Krijg je bij de 20-weken echo ook foto's of doen ze daar niet aan?
Ik heb ze nu niet gehad! Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:49

Jeej mooi zo ProudMama!

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 31 maa 2011 - 6:53

ProudMama schreef:Ik heb net mijn 20 weken echo gehad en alles was goed zo ver ze konden zien! Very Happy

Fijn te horen dat alles goed was Very Happy Jammer alleen dat je geen foto's hebt gekregen.
Ik mag maandag voor mijn 20 weken echo, ben echt benieuwd. Hopelijk weten we dan ook wat onze kleine zal zijn Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 do 31 maa 2011 - 18:37

Jammer dat je geen foto's hebt gehad, denk dat als wij die ook niet krijgen dat ik toch heel graag een pretecho wil!
Helaas ging het bij Fontys deze keer niet door, hopelijk belt ze me nog een keer terug.
Ik ga trouwens ook bij het andere topic (na 12 weken) meepraten, vind het jammer dat het hier zo rustig is.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 2:47

Ik zei pas buiten ook tegen mijn man: We hebben helemaal geen foto's... Anders had ik het misschien wel gewoon gevraagd.

Voor mij is het natuurlijk ook weer anders omdat ik minimaal iedere 14 dagen een echo heb en tot nu toe iedere keer foto's.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:59

Stilte hier :o

Hoe gaat het met iedereen??
Met mij wel redelijk. Ben erg vaak moe en heb vooral s' avonds last van hoofdpijn Mad
Maandag onze 2e echo Very Happy Vind het weer erg spannend..

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 wo 6 apr 2011 - 18:19

Hey Razz,

Hoe was je midweek?
Het was hier zo rustig dat Laced, ProudMama en ik overgestapt zijn naar het na12weken topic. Jij bent nog net niet zo ver, maar wat mij betreft mag je best vast mee beginnen te praten (dan ben ik niet meer de minst verre Wink )

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Funk wo 6 apr 2011 - 20:56

blondje1313 schreef:Hey Razz,

Hoe was je midweek?
Het was hier zo rustig dat Laced, ProudMama en ik overgestapt zijn naar het na12weken topic. Jij bent nog net niet zo ver, maar wat mij betreft mag je best vast mee beginnen te praten (dan ben ik niet meer de minst verre Wink )

Jammer, het is inderdaad rustig, heb ook niet heel veel bijzonderheden te vertellen smile Ben wel benieuwd naar hoe het met iedereen is!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 2:48

Ik zit ook al even te denken om daar mee te lezen, maar daar gaat het allemaal weer zo snel... Elke dag paar pagina's erbij toch? Hier is inderdaad ook niks te doen, maar heb ook niks te melden, het gaat gewoon goed.

Gast
Gast

Bericht  Floor do 7 apr 2011 - 3:13

Ach is toch niet zo erg als het rustig is. We kunnen nou eenmaal niet elke dag hele verhalen vertellen.
Ik heb gisteren de eerste echo gehad (maar dat hadden er misschien al meer gelezen in een ander topic). De echo was goed, het hartje klopt.
Echt bijzonder om dat zo te zien en te beseffen dat er echt een kindje in mijn buik zit.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 3:55

@Blondje: Ja de midweek was een beetje tegen gevallen. Erg krakkemikkig huisje, niets in de omgeving te doen.. we zijn toen ook maar 1 dag eerder naar huis vertrokken. Maar heb er in ieder geval tot vervelends toe, uit kunnen rusten haha smile Ja ik zal wel eens een keer komen kijken bij dat topic, heb zelf eigenlijk ook nooit zo heel veel te vertellen :P

@Floor: Fijn dat je eerste echo goed was! Ik kan ook echt niet wachten tot maandag, dan heb ik mijn 2e echo Laughing

Straks naar de bios met vriendinnen, na een hele lange dag cursus. pff heb er eigenlijk niet de puf voor, maargoed heb ook geen zin om al mijn avonden slapend op de bank door te brengen Neutral

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 7 apr 2011 - 6:10

Floor fijn dat de echo goed was,

Razz, jammer dat de midweek een beetje tegenviel.

Bij het andere topic wordt meer gepraat, maar dat gaat ook niet puur over de zwangerschap, ik vind het juist wel leuk om ook over andere dingen te praten, leer je elkaar toch beter kennen.
Maar ik blijf hier in elk geval ook gewoon kijken.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  yes1984 vr 8 apr 2011 - 22:03

Ook weer even een berichtje van mij.
Het gaat hier goed, ik voel me goed.
Mijn buik groeit al lekker.
Heel soms voel ik de baby ploppen, maar nog niet heel vaak.

Woensdag weer naar de verloskundige en de 18e de twintig weken echo.
Spannend!

Mijn vriend is nu voor een paar dagen op stedentrip, met vrienden.
Dus ben even een paar dagen alleen.
Is wel even wennen ;-)
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Schism za 9 apr 2011 - 22:11

Het is inderdaad een beetje stilletjes hier, maar ja wat geeft het!

Wij hebben morgen de 20 weken echo,vind het wel spannend hoor! Ben erg benieuwd hoe lang zo'n echo ongeveer duurt.

Verder voel ik de kleine sinds een week steeds vaker ploppen, vooral de laatste paar dagen voel ik hem steeds vaker. Mijn vriend wil het ook zooooo graag voelen, maar helaas schopt ie daar nog niet hard genoeg voor Wink

We gaan vandaag een beetje beginnen aan het kamertje, alles moet namelijk nog gedaan worden. Vandaag is de bedoeling dat in ieder geval het plafond gewit gaat worden. Ben benieuwd of mijn vriend door gaat zetten, want het is natuurlijk ontzettend mooi weer!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  yes1984 za 9 apr 2011 - 22:40

Spannen morgen de 20 weken echo!
Heel veel succes.
Laat je even weten hoe het gegaan is?

Wij hebben deze winter de hele bovenverdieping opgeknapt.
Dus we hoeven niet meer te klussen.
Over een tijdje alles lekker inrichten.

Zaterdag a.s. gaan we definitief een kamertje bestellen.
We hadden al een poos een kamer op het oog, maar die stond nog nergens.
Na rondbellen staat hij wel in Almere, dus we gaan er even een leuk uitje van maken.
Mocht deze kamer tegenvallen, hebben we het alternatief ook al uitgezocht.
Dus zaterdag wordt echt een kamer besteld!

Het is vreemd om een aantal dagen alleen thuis te zijn nu.
Weet wel weer heel goed hoe leuk mijn vriend is, omdat je juist die kleine dingetjes nu mist... Very Happy
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 3:36

@ schism: Hoe was de 20 weken echo??

@yes1984: Veel plezier zaterdag!

@ all: Ik heb net mijn 2e echo gehad. Alles is goed , het is een erg bewegelijke baby haha. Was allemaal aan het springen en stond op een gegeven moment recht op zijn hoofd :P Ik heb nu mijn definitieve uitgerekende datum gekregen: 7 -11-11. Ben erg benieuwd wanneer onze uk dan komt , want opa is 1-11 jarig, oma 6-11 en papa 11-11 haha. Ik moet trouwens mijn ticker nog aanpassen.. want ben vandaag dus 10 weken precies, en geen 10 weken en 5 dagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 3:54

Leuk Razz! Ik ben ook 1 november jarig, gelukkig kun je niet 4 weken over tijd lopen, anders zou ik nog een kindje op mijn verjaardag kunnen krijgen ook Wink

Mijn buik groeit... En eindelijk zie ik het zelf ook! Zeker met positiebroek, echt leuk! Ben helemaal trots op mn buikje haha, zal vanavond weer foto maken...

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 11 apr 2011 - 4:21

@ razz, leuk zo'n beweeglijke baby op de echo. Ik zei gisteren al tegen mijn man, ik vind 11-11-11 wel een leuke datum Very Happy maar dan is jouw man dus al jarig. Lijkt me wel bijzonder dat zo'n datum nog wordt aangepast, je zit toch vanaf het begin met een andere datum in je hoofd.
over een paar weken mag ik ook weer, ben benieuwd of de datum dan anders wordt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 5:47

Ja het zou wel een erg speciale datum als ie op 11-11-11 geboren wordt ( om 11 over 11 laughcry ) .
Ja de echoscopiste legde het net uit hoe het kan dat de datum dan veranderd. Het kan zijn dat je vruchtje wat langer rond heeft gezworven in de baarmoerder, voordat ie gaat innestelen. Dit moet ook wel het geval zijn, aangezien ik precies weet wanneer mijn eisprong was.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: