Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism wo 21 sep 2011 - 23:25

Zo hier is ons nieuwe topic Very Happy

Hoe is het met iedereen?

Hier super. De kraamtranen zijn GELUKKIG voorbij. Mensen wat was dat vreselijk zeg! Nooit gedacht dat ik me zo zou kunnen voelen, verschrikkelijk.
Inmiddels kan ik heerlijk genieten van mijn ventje en ons gezinnetje. Mijn vriend was vorige week en deze week vrij, dat was wel erg lekker. Zal wel wennen zijn als ik volgende week alles zelf moet doen.

Kleine doet het ook super, het lijkt wel alsof we hem per dag zien groeien haha. De weegschaal hebben we terug gebracht dus geen idee op welk gewicht hij nu zit. Hij groeide in ieder geval goed, dus ik durfde het wel aan zonder weegschaal.
Hij slaapt s nacht meestal wel 6 uur achter elkaar, heerlijk!


Laatst aangepast door Schism op do 22 sep 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie do 22 sep 2011 - 0:21

Hier ook een augustus-mama en het gaat goed !

Vervelend he, die kraamtranen. Ik kreeg er op dag 4 echt last van, heb zitten huilen als een klein kind. Gelukkig was het grotendeels aan het einde van de kraamweek ook weer over, voelde me echt belachelijk met dat gehuil om niets en op ieder moment van de dag.
Lekker dat je vriend 2 weken bij huis is, mijn vriend was ook 3 weken bij huis en ik vond het wel fijn, heb je af en toe toch je handen vrij (behalve voor de voedingen). Zijn jullie al samen op pad geweest?

Ik ken het gevoel dat je je kleintje ziet groeien, ik zie het ook haha. Hij groeit als kool, wanneer moet je de eerste keer na het CB? Misschien hebben ze een weeguurtje en kun je hem in de tussentijd wegen als je wilt weten wat hij is gegroeid? Hij slaapt wel lekker zie ik, D.ean zit op maximaal 4-5 uur in de nacht, komt meestal tussen 3 en 4 uur 's nachts.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism do 22 sep 2011 - 0:28

Ja ik had niet alleen de tranen maar ook de depressieve gevoelens, is vond er echt helemaal niks aan. Voelde me echt verschrikkelijk en schuldig ook naar die kleine toe. Gelukkig ging het na anderhalve week alweer beter, en toen we het eenmaal allemaal zelf deden nadat de kraamzorg weg was ging het al snel beter. Nu heb ik er helemaal geen last meer van gelukkig.

Ja we wandelen lekker elke dag nu het nog kan. Of met zn drietjes, maar we zijn ook al een paar keer met zijn tweetjes op pas geweest. Ik woon op loopafstand van de stad, dus dat is altijd wel leuk om rond te wandelen.

De 27e moeten we naar het consultatiebureau. Wegen ze hem daar niet standaard dan bij elke afspraak?
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie do 22 sep 2011 - 1:07

Fijn dat het nu beter gaat, kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar soms kun je er even niets aan doen. Ik had dan geen last van depressieve gevoelens, maar had wel minder last van mijn kraamtranen nadat de kraamzorg weg ging (behalve op het moment dat ze echt wegging). Had het idee dat ik mijn huis en huishouden weer terug had en de touwtjes weer in handen (controlfreak op en top !).

Wij wandelen ook elke dag, in de draagdoek sinds 2 dagen kleine stukjes en als het kan in de wandelwagen hele stukken, heerlijk vind ik het. Daar kun je echt van genieten he smile

Bij het CB wegen ze hem standaard, maar wil je tussen de afspraken door eens weten hoeveel hij is gegroeid hebben ze vaak iedere week een weeguurtje, t is hier op donderdag van 12 tot half 1 (eigenlijk dus een weeg halfuurtje).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby do 22 sep 2011 - 1:52

Ik ben een juli mama helaas.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 do 22 sep 2011 - 2:20

Ik ben nog niet heel veel online nog. Maar ik kom graag meeschrijven hier!

Het gaat hier goed. De kraamhulp was dinsdag voor het laatst. En mijn vriend heeft vanaf maandag a.s. vakantie.
Soms is het nog even aan elkaar wennen. Maar het is vooral genieten. Hij eet en slaapt goed. 's nachts komt ie 1 keer, en hij slaapt daarna slecht in. Verder doet hij het supergoed.

Ik ben herstellende van de keizersnede. En ben er nog niet helemaal, maar het gaat de goede kant op!
Gezellig dat we met dit cluppie blijven schrijven!

Liefs!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby do 22 sep 2011 - 2:25

Yes1984, heb je wel een keer gelachen of gehoest? Dat deed in het begin pijn bij mij.

Kan je alweer makkelijk uit bed komen? Bij mij duurde dat ruim 2 weken voordat de pijn bij het opstaan weg was.
Het trok vanbinnen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Aggi do 22 sep 2011 - 2:40

Hey wat leuk een nieuw topic met kers verse mama´s en baby´s
Mijn kanjer is vandaag alweer precies 4 weken.
Hij doet het uitstekend, ondanks de zware bevalling en ondanks dat hij vrij klein is.
Ik ga proberen om mee te schrijven in dit topic, lijkt mij gezellig.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  koNijntje do 22 sep 2011 - 2:41

wow, aggi! 45+6weken zwanger! :P

edit: nu is de ticker weg.. Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced do 22 sep 2011 - 2:59

Hoi meiden!

Ik meld me hier ook! Very Happy Zullen we een schema maken, net zoals bij het topic "mama's uit 2011"?

Vandaag hadden we de eerste afspraak bij het CB. Helaas moest ik er in mijn eentje naartoe, aangezien mijn man alweer aan het werk is. L. is flink aan het groeien! Hij is sinds vorige week woensdag weer bijna 300 gram aangekomen! Hij weegt nu 3290 gram en is 49,5 cm. Zijn hoofd was ook mooi rond, daarnaast was verder alles in orde. Volgens mij geeft niemand van jullie FV hé? Ik vind het wel moeilijk hoor.. Hij krijgt nu 7 x 100cc, en die 100 drinkt hij ook zo leeg, maar hoe weet ik nu wanneer ik moet gaan ophogen, of wanneer ik een fles kan laten vervallen? Vind het moeilijk hoor.

Schism, wat jij beschrijft over de kraamtranen heb ik ook gehad. Ik voelde me zo ellendig, ik at niet tot nauwelijks, had het idee dat ik er alleen voor stond, het huishouden moest gedaan worden, kraamvisite die elke dag voor de deur stond. Mijn hormonen draaide overuren en ik kon dat maar op een iemand afreageren en dat was mijn man :$. Gelukkig gaat het nu super goed. Mijn man geeft de laatste voeding van 23.00 uur en dan doe ik de nacht. Gaat prima zo! Gisteren lekker naar het dorp gewandeld, 45 minuten heen, 45 minuten terug. Maar ik was wel echt kapot toen ik thuis kwam Wink

Weten jullie vanaf wanneer je weer mag sporten en vanaf wanneer je weer mag gaan zwemmen? Heb zo'n zin om dat weer op te gaan pakken! En ik heb nu, bijna 4 weken na de bevalling, nog een inwendige hechting zitten. Zou deze niet allang opgelost moeten zijn? Ik durf daardoor ook niet zo goed "intiem" te zijn met mijn man.

Yes: Fijn dat je het weer de goede kant met je opgaat! Heb je een fijne kraamhulp gehad? Wat is eigenlijk de naam van jullie kindje? Of wil je die hier niet bekend maken?

Nou meiden, ik ga even stofzuigen beneden. L. moet rond half 5, 5 uur zijn flesje en om 6 uur moeten we weer bij de bank zijn. Moesten gewoon een afspraak maken voor het openen van een rekening voor hem. Vind het maar raar, volgens mij is dat binnen 10 minuten gebeurd.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism do 22 sep 2011 - 4:38

Wat een gezelligheid al hier!

@ Faerie: Ik heb hier ook een draagdoek, die moet ik ook eens uit gaan proberen! Denk alleen dat mijn rug dat niet echt fijn gaat vinden. Zo met de wagen bevalt me wel! Is inderdaad heerlijk om ff het huis uit te zijn en weer een beetje in beweging te zijn.
Bij ons consultatiebureau hebben ze wel inloopspreekuur, misschien is dat ook meteen het weeguurtje? Zal het eens vragen als ik er heen moet.

@ HappyDobby: We kunnen er ook juli/augustus/september mama's van maken hoor smile Was meer omdat we het uitgerekend in augustus en september topic hadden dat ik m zo genoemd heb nerd

@ Yes: Fijn dat het zo goed met jullie gaat! Ik ben benieuwd naar zijn naam, misschien kun je m pmen als je dat wil Very Happy

@ Aggi: Fijn dat de kleine het goed doet. Ik geloof dat ik jouw bevallingsverhaal gemist heb, heb je dar hier ook gepost?

@ Laced: Leuk idee een schema, alleen moet je daarvoor niet bij mij zijn haha. Iemand die zich geroepen voelt?
Ik geef ook flesvoeding! Borstvoeding is helaas niet gelukt bij ons.
Wij zitten nu op 7 flessen van 120cc. Mocht hij meer willen, dan moeten we een fles minder gaan geven. Vond het ook allemaal maar ingewikkeld, maar we volgen nu een beetje ons eigen gevoel, je kent je eigen kind toch beter dan het cb.
Als je merkt dat hij meer honger krijgt of eerder komt zou ik hem op gaan hogen naar 110. Je kunt het ook gewoon een keer aanbieden en kijken hoe ver hij komt.
Lekker he wandelen, ik merk ook wel dat mijn conditie nog helemaal niet is wat hij ooit geweest is Wink

Zo net even een uurtje wezen wandelen, lekker over de markt gelopen en van het zonnetje genoten. Heerlijk! Hebben jullie her weerbericht al gezien voor deze week? Het wordt echt prachtig weer! Zelfs over de 20 graden van het weekend.

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  peach do 22 sep 2011 - 5:30

hoi Meiden

Mag ik hier ook mee gaan schrijven?
Ben in augustus bevallen van een dochter. Ze woog maar 2500 Gram,maar gaat nu harstikke goed.
Drinkt dr flesjes goed leeg en woog vorige week bijna 3 kilo( na 4wkn)
Ze krijgt nu 7 x 80 cc,maar volgens mij kan ze soms nog meer op. Ik weet ook niet zogoed wanneer ik het kan ophogen.
Het cb zei dat ik max 80 mag geven nu.
De berekening van gewicht x 150 gaat hier niet op, dan zou ze veel minder moeten drinken.

peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 5:50

Peach: Dat vind ik nog weinig, 7x 80cc. Hier dronk S 7x 100cc na de kraamtijd, en die woog ook maar 2495 bij de geboorte. Kinderarts vond het ook prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced do 22 sep 2011 - 6:20

Schism, hoeveel weegt jullie kindje inmiddels? Balen dat borstvoeding niet is gelukt, maar het belangrijkste is dat hij het goed doet! Wij geven 6 voedingen van 100 en de laatste fles van 23.00 uur doen we 120. Maar ik ben aan het twijfelen of ik de fles van 20.00u ook zal ophogen. Ik zal morgen eens kijken naar een schema.

Peach: leuk dat je ook mee komt kletsen! Jullie meisje was dus ook maar een kleintje.. Hoeveel weegt ze nu inmiddels? L. Woog bij de geboorte 2700 gram. Ik zou gewoon ophogen hoor! Als ze duidelijk aangeeft meer honger te hebben dan wat ze binnenkrijgt. Wat is de reden van het cb dat je niet meer mag ophogen?

We zijn net een rekening wezen openen voor L. Mijn man gaat zometeen met hem onder de douche, vind L zo fijn. Misschien leuk om iedereen wat meer over zichzelf te laten vertellen?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 6:28

Van de kinderarts mogen de kinderen ook veel meer als van het CB. CB houd (met afgekolfde BV) oo de gewicht x 150 aan, maar de kinderarts vind meer ook prima, al geef ik ze een liter per dag is het nog prima.
Heerlijk, geef ze gewoon zo veel als ze willen, kijk niet eens meer naar hoeveelheden. Ik geef ze de borst of de fles, willen ze meer, krijgen ze meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  peach do 22 sep 2011 - 7:54

Laced: Ik weet niet hoeveel ze nu weegt, ben vorige week geweest en nu ga ik volgend week weer. Ze dronk tot vorige week 65 en toen zei cb dan kan je omhoog naar 80. Geen idee waarom het niet meer mag eigenlijk. Denk dat ik van het weekend naar 90 ga kijken hoe ze dat doet.
Geef jij ook nog 's nachts? hier om 22.00 en dan rond een uur of 3.00 weer.

Ik ga ze even lekker badderen nu. Zal morgen ff wat meer over mij zelf vertellen
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  peach do 22 sep 2011 - 7:56

ik zie dat ik gewicht verkeerd had getypt, ze woog bij de geboorte maar 2250 gram. Is toen afgevallen naar 2100 en binnen 4 wkn bijna 900 gram aangekomen
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby do 22 sep 2011 - 10:16

@schism, fijn dat je je beter voelt.Inloopspreekuur is hier ook het weeguurtje. Ja ik heb zin in de zomer haha

@fearie, ik welk topic blijven we naar elkaar schrijven Very Happy haha

@yes1984, geef je fles of borstvoeding? hoelang heb je in het ziekenhuis gelegen?

@aggi, hoe was je bevalling verlopen? ik ben wel benieuwd.

@Laced, ik denk dat je wel kan gaan zwemmen maar vloei je nog? Want ik denk dat je beter niet kan gaan zwemmen zolang je nog vloeit,
Je kindje krijgt regeldagen en dan wil hij meer drinken. Er staat ook op de pakken fv hoe het zit met gewicht en hoeveel voedingen.
Bij welke bank hebben jullie een rekening geopend? En wat voor rekening is dat, wij moeten dat ook nog regelen.

@peach, geef je flesvoeding? daar ben ik ook niet zo in thuis.


Hier drinkt M. 140 cc per keer, hij krijgt 5 voedingen per dag en slaapt van 0.00 ong tot half 8, dan maken wij hem wakker want meneer slaapt nog
Mijn schema is nu half 8 half 12, half4 half 8 en half 12.
Heerlijk is dat.
Alleen met mij gaat het minder, heb weer veel last tranen. dacht dat het over was maar helaas.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Pien do 22 sep 2011 - 10:33

Kan dit topic niet het juli-aug- sept topic worden? Ik zou hier namelijk ook wel mee willen schrijven eigenlijk maar mijn dochter is toch echt van juli.


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 16:51

Ik heb in het vorige (itgerekend in) topic ook meegeschreven en vind het leuk hier ook weer mee te schrijven. Ik ben 3 augustus bevallen van onze zoon.

Ik kan in de loop van de dag als ik op de laptop zit wel kijken of ik een tabel kan maken. Nu op de BB lukt dat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep do 22 sep 2011 - 18:05

Hier ook een juli mama! Was toevallig aan het meelezen vanaf mijn bb en zag heel veel herkenbare issues voorbij komen haha!

@laced; over je hechting, die van mij viel er met 6 weken uit. Ik dacht ook dat hij allang opgelost zou moeten zijn, helaas! Niet dat er nu wel action under the sheets is geweest maar goed Wink

@kraamtranen; hier af en toe nog last van, maar ik heb nu geen angstige gevoelens meer over dat R. Iets zou overkomen of dat ik R. Laat vallen (gelukkig)!

Beetje jammer dat R. Vanacht om 4 uur kwam en net weer. Hij sliep de afgelopen nachten tot half 6 voor de 1e voeding. Ik denk dat het eraan ligt dat hij zich uit zijn hydrofiel had gewurmd (die gebruik ik om in te bakeren), toch tijd voor een puckababy ofzo denk ik. Nou ja, mag hij even goed drinken voordat ik naar de chirurg ga (voor degene die het niet weten, ik heb een goedaardige tumor in mijn rechterborst en ik heb daar straks overleg over met de chirurg, hoe en wat).
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced do 22 sep 2011 - 18:37

Pien: leuk als je ook mee komt kletsen!

Steep: fijn om te horen dat het dus "normaal" is dat dehechting er nog zit. Haha ik wil wel graag weer intiem zijn, maa met die inwendige hechting vind ik het maar niets. Heel veel succes bij de chirurg vandaag. Heb je verhaal gelezen in het andere topic, wat ontzettend heftig. Hopelijk krijg je vandaag meer duidelijkheid, heel veel sterkte!

Kruumel: ik heb geen idee hoe ik zo'n tabel moet maken dus als jij er meer vanaf weet zou dat fijn zijn ;-)

HD: wij hebben een rekening geopend bij de rabobank, daar lopen al onze rekeningen. Het is een regenboogrekening, een spaarrekening dus eigenlijk. Je kunt ook kiezen voor doe sparen, maar dan moet je geld gaan vastzetten voor een bepaalde periode bv 10 jaar tegen een hogere rente. Wat vervelend da je nog last hebt van tranen. Is dat vanwege de ks die je hebt gehad? Dikke knuffel!! hug

Peach: jeetje, wat een klein meisje. Hier komt l ook nog 1x per nacht. Onze dag ziet ernu ongeveer zo uit: 8u, 11u, 14.00u, 17.00u, 20.00u, 23.00u en 3u. Hij krijgt dan een flesje van 100cc. Al ha ik vannacht het idee dat hij er niet genoeg aan had.

All: zit nu lekker te ontbijten, alleen l is al de heletijd aan het brommen. Vanavond een verjaardag van een vriendin. Fijn om er weer even tussenuit te zijn!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 do 22 sep 2011 - 18:38

Hallo meiden,

Ik zag in het topic een aantal vragen aan mij voorbij komen.
Onze zoon is op dinsdag geboren. En op vrijdag mochten we naar huis.
Gisteren heb ik overdag helemaal geen pijnstilling meer gehad. De wond voel ik inderdaad bij opstaan, niezen, lachen en een stukje lopen. Maar het gaat steeds beter. Wanneer ben je na een keizersnede een blokje buiten gaan lopen?
Ik geef borstvoeding en dat gaat goed. Heb alleen 1 hele zere tepel, dat is even doorbijten!

Ik zet de naam hier liever niet neer. Wie nieuwsgrierig is, mag mij PMen!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  peach do 22 sep 2011 - 19:13

Goedemorgen meiden!

laced: We wisten dat het een kleine meisje zou worden,maar zo klein wist niemand,maar ze doet het harstikke goed nu!

Ik ga de flesjes ophogen naar 90 cc, om 7 uur heeft ze de eerste gehad met 90cc en die zit er nog helemaal in. volgende week weer wegen dus ben benieuwd. De nachten gaan hier heel goed, slaapt goed en krijgt rond 3.00 flesje en slaapt daarna weer verder tot uurtje of 7 voor volgende fles.

Jullie leuke plannen voor het weekend?
Hier lekker van een zonnetje genieten hopelijk en wieweet nog bbq-en voor laatste x dit jaar.

Fijn weekend all
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 do 22 sep 2011 - 19:16

Hier nog een juli-mama.
Ik zou het ook leuk vinden om hier mee te schrijven (al is het niet altijd heel erg actief, maar lezen doe ik wel altijd).
In het mama's uit 2011 topic zitten toch ook een aantal kindjes die een stuk ouder zitten, en hier is dat dan toch minder...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum