Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus en september

+13
Roodkapje
Pien
Lejow
Laced
myloon
kletskousje
Aggi
Parisienne
Happydobby
Funk
Schism
-Ieniemienie-
yes1984
17 plaatsers

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 24 jun 2011 - 3:08

Het lijkt me leuk om hier te kletsen met meiden die ongeveer even lang zwanger zijn. Zodat je ook een beetje hetzelfde beleeft (zwangerschapsverlof, laatste dingen in de babykamer en aftellen tot de bevalling).

Ik ben benieuwd hoeveel reacties er gaan komen. Maar dan kunnen we er een gezellige boel van maken Very Happy
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  -Ieniemienie- vr 24 jun 2011 - 3:54

Jaaaa ik vind het wel erg leuk om mee te kletsen Very Happy!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 24 jun 2011 - 4:28

-Ieniemienie- schreef:Jaaaa ik vind het wel erg leuk om mee te kletsen Very Happy!

Gezellig. Wij schelen een twee weekjes. Is je zwangerschap nog een beetje te doen. Want ik zie dat je nog een kleintje hebt! Ben je ook aan het werk of niet? En zo ja, hoe lang moet (mag) je nog?

* Edit: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism vr 24 jun 2011 - 8:58

Mag ik ook mee komen kletsen? Zal t proberen bij te houden, maar ik waarschuw je alvast dat ik daar niet altijd even goed in ben Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 vr 24 jun 2011 - 19:00

Schism schreef:Mag ik ook mee komen kletsen? Zal t proberen bij te houden, maar ik waarschuw je alvast dat ik daar niet altijd even goed in ben Wink

Tuurlijk! Wij schelen slechts drie dagen. Wat leuk! Hoe gaat het met je? En hoe voel je je?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  -Ieniemienie- vr 24 jun 2011 - 20:01

Heyhey!
Ik zal me dan eerst eens even voorstellen.
Ik ben 'Ieniemienie' en ben 26jr. Nu ruim een jaar getrouwd en mijn man is 27jr.
We hebben een dochtertje van nu net 2jr, en nu 29wkn zwanger van nummer 2.
Vorig jaar al een MK gehad met 12 weken, maar deze keer was gelukkig alles goed.
Ik werk 20u in de week op een kinderdagverblijf, op een babygroep. En tot nu toe hou ik dat nog wel vol.
Maar ben wel echt aan het aftellen. Nog 5 weken haha. Heb zeker na een dag erg last van mn rug (bekken) en buik. Ook ben ik nog erg moe, en elke ochtend nog aardig misselijk.

We zijn net verhuisd, en nog druk met de afwerking. Maar mn man zit nu al 4wkn in het gips met zn arm dus het staat een beetje stil. De babykamer is dus ook nog lang niet af. Mn dochter heeft een nieuw kamertje gekregen, dus de meubeltjes hebben we wel al. Ook is alles wat we wit wilde, wel al behangen, ligt de vloer erin, en hangen de rolgordijnen.
We willen nog 2 muren roze of blauw behangen, en roze of blauwe gordijnen. En dan de aankleding. Ook nog niet echt veel uitzetdingen in huis. Wel wat rompers, en waskussenhoezen. Maar kleertjes niet zo veel. DUs daar ga ik als ik verlog heb, eens lekker voor op pad. Aangezien de nesteldrang een beetje begint toe te slaan ben ik af en toe op inet wel wat wat aan het neuzen.
Wij weten wat het geslacht word van ons 2de kindje, maar houden dit voor onszelf. Alleen mn man en ik weten het.
De naam zijn we nog niet over uit, en dat geeft wel eens wat stress haha.

Hoe zit dat bij jullie? Alles al op orde? Al uit de naam? En weten jullie het geslacht?

Liefs
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk za 25 jun 2011 - 0:17

Schism schreef:Mag ik ook mee komen kletsen? Zal t proberen bij te houden, maar ik waarschuw je alvast dat ik daar niet altijd even goed in ben Wink

Hier hetzelfde Very Happy
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 0:27

Officieel ben ik ook in augustus uitgerekend, maar dat ga ik niet halen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 2:15

Ik ben op 6 augustus uitgeteld.

Ik vind het wel leuk om mee te schrijven... ik schrijf ook in het topic zwangerschap vanaf 12 weken.

Ik ben 28, mijn man is 30. We zijn 10 jaar samen, waarvan we 5 jaar samenwonen en wij zijn bijna 2 jaar getrouwd. Dit is ons eerste kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 25 jun 2011 - 21:49

@ Ieniemienie: Ik moet eerlijk bekennen dat wij alles vrij vroeg al bijna af hadden, met een week of 27. Er moeten nu nog wel wat laatste dingetjes gekocht worden, mijn vluchttas moet ik nog mee beginnen en ook wassen heb ik nog niet gedaan. Dat wil ik eigelijk allemaal bewaren totdat ik verlof heb. Alhoewel ik toch eerder ga beginnen met mijn vluchttas, wel zo prettig als dat klaar staat.

Naam wisten we al voordat ik zwanger was nerd We zijn 15 maanden bezig geweest dus hadden alle tijd om al over namen te fantaseren. We hadden maar 1 jongensnaam die we leuk vinden, en die is het nog steeds gelukkig.

@ Yes1984: Ja voel me eigelijk goed! Merk wel dat alles sinds de laatste tijd echt zwaarder begint te worden. Werken sowieso natuurlijk, maar na traplopen ben ik buiten adem, bukken is niet prettig meer en slapen gaat ook niet heel goed meer. Maar ach ik heb het er allemaal graag voor over!

@ All: Mijn vriend en ik zijn beiden 27, 6 jaar samen en dit is ons eerste kindje.

Verder weinig nieuws hier, vriend en ik gaan vandaag bezig om een lijst te maken met dingen die er nog moeten gebeuren. Vind het wel een prettig idee om alles op een rijtje te hebben, want ik ben het overzicht een beetje kwijt geloof ik Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 za 25 jun 2011 - 22:05

Dan ga ik mezelf ook even voorstellen. Ik ben 26 en mijn vriend is 29. We zijn 7,5 jaar bijelkaar, en wonen 6 jaar samen. We verwachten op 31 augustus ons eerste kindje.

De kinderkamer staat in elkaar. De aankleding moet nog verder afgewerkt worden. En alle spulletjes moeten nog gewassen worden.

We weten het geslacht niet, maar hebben we al wel voor beide geslachten een naam.

Af en toe heb ik last van kwaaltjes maar ik mag niet klagen. Ons kindje ligt op dit moment in een stuit (zijn er meer)? Ik werk 36 uur per week. En ik moet nog 5 weken en 2 dagen werken. En dan heerlijk verlof. En iedere dag een beetje meer uitkijken naar de geboorte van ons wonder!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 25 jun 2011 - 22:13

Ik werk in de kinderopvang en zit 1 dag in de ziektewet. Werk nu nog 3 dagen, 4 was echt niet meer te doen. Ik heb met 34 weken lekker verlof, nog maar 3 weekjes werken! Eerst had ik echt zoiets van wat moet ik in godsnaam gaan doen als ik straks elke dag thuis zit, aar nu begin ik er toch wel naar uit te kijken hoor!

De kleine man begint me af en toe echt zeer te doen in mijn buik, hebben jullie dat ook al? Dan steekt er aan alle kanten wat uit en af en toe moet ik hem echt even terug duwen.
Gelukkig werkt mijn vriend rustgevend, vaak als hij zijn hand op mijn buik legt wordt de kleine een stukje rustiger Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:33

Schism schreef:Gelukkig werkt mijn vriend rustgevend, vaak als hij zijn hand op mijn buik legt wordt de kleine een stukje rustiger Wink
Dat is hier ook zo. Zeker met harde buiken, als mijn man zijn handen op mijn buik legt ontspant het.

En als hij thuis komt uit zijn werk en zijn handen op mijn buik legt reageren de ukkies ook gelijk op hem, zo gaaf om te voelen.

(weet niet goed of ik mee moet schrijven hier eigenlijk, omdat mijn situatie zo anders is Embarassed )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism za 25 jun 2011 - 22:49

Tuurlijk moet je meeschrijven! Doe niet zo gek, is toch gezellig.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk za 25 jun 2011 - 22:58

Schism schreef:Tuurlijk moet je meeschrijven! Doe niet zo gek, is toch gezellig.

Inderdaad!!!

Ik zal ook even wat over mijzelf vertellen! Mijn vriend en ik zijn 4,5 jaar samen waarvan we 4 jaar samenwonen. We zijn 23 en 24 jaar. Het is ons eerste kindje en morgen ben ik alweer 31 weken zwanger. Ik werk nog erg veel, begin nu wel te merken dat het vermoeiend is! Mag verder niet klagen, behalve de ontzettende pijn in mijn rug waardoor ik als ik lig echt niks meer kan. Ik kan dan niet meer uit mijzelf draaien ofzo. Ik ben 29 augustus uitgerekend en ga 1 augustus met verlof. Kijk er wel naar uit! Very Happy


Laatst aangepast door pippi op zo 26 jun 2011 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:15

Oke, dan kom ik gezellig meedoen!

Ik ben 26 en mijn man 27, en het zijn onze eerste kindjes. We zijn ruim 6 jaar getrouwd, en 9 jaar samen.
Werken doe ik helaas sinds 2 maanden niet meer, maar het is voor een goed doel. En inmiddels had ik met mijn omvang ook niet meer kunnen werken, het zit zo in de weg. En voor mijn werk is het veel bukken ed, en autorijden... en pas niet meer fatsoenlijk achter het stuur. Durf het niet meer ook, als ik moet remmen zit het stuur in mijn buik...

Rijden jullie nog auto?

Woensdag heb ik weer controle, ben benieuwd!!
Dinsdag ben ik 33 weken, en de gyn heeft afgelopen week een aantekening in mijn dossier gemaakt dat ze met 33 weken niet meer remmen ipv 34 weken.
Dus het wordt dan weer wat meer ontspannen gelukkig... Al zou het me inmiddels niet meer verbazen als die 2 met de 36 weken nog zitten, zo stabiel als het is qua mm van mijn baarmoederhals!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Schism zo 26 jun 2011 - 0:20

Ik rij nog gewoon lekker auto hoor! Ik ben 1,83 lang met erg lange benen, die mijn buik heeft nog lekker de ruimte haha.

Fijn inderdaad dat je je na dinsdag weer wat meer kan ontspannend! Toch heb ik ook wel het idee dat die kleintjes van jou nog even lekker blijven zitten!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:22

Ja, je zal zien dat ze me nog moeten inleiden ook... Sad

Ik ben ook niet klein, maar mijn buik is gewoon enorm :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 zo 26 jun 2011 - 2:28

Ik rijd nog zonder problemen auto. Ik ben wel klein, maar heb er nog geen hinder van. In en uitstappen gaat nog prima. En qua stuur zit mijn buik gelukkig nog niet in de weg.

@ Proud Mom, het zou zo fijn zijn wanneer het tot 36 wkn zou blijven zitten!
Edit: Gezellig dat je mee komt kletsen!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Funk zo 26 jun 2011 - 9:09

Ik ben ook klein maar rijd nog wel auto. Merk wel dat het in en uit de auto stappen moeizamer gaat smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 23:11

Ik rij gewoon nog auto... mijn buik is niet enorm groot, maar ik ben zelf ook klein. Mijn buik zit echt nog niet tegen het stuur. Alleen het instappen wordt wat lastig tegenwoordig. Wink

Ik heb gisteren officieel verlof gekregen. Maar het voelt zo raar omdat ik al vanaf januari 100% ziek was, vanaf april 75% in de ziektewet zit, en vanaf vorige week 100%. Het is niet anders, maar ik vind het jammer dat ik die laatste week niet gewoon mijn 2 daagjes heb kunnen werken. Dan had ik het beter af kunnen sluiten en echt het gevoel gehad dat ik nu verlof heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 ma 27 jun 2011 - 4:41

Kruumel schreef:Ik rij gewoon nog auto... mijn buik is niet enorm groot, maar ik ben zelf ook klein. Mijn buik zit echt nog niet tegen het stuur. Alleen het instappen wordt wat lastig tegenwoordig. Wink

Ik heb gisteren officieel verlof gekregen. Maar het voelt zo raar omdat ik al vanaf januari 100% ziek was, vanaf april 75% in de ziektewet zit, en vanaf vorige week 100%. Het is niet anders, maar ik vind het jammer dat ik die laatste week niet gewoon mijn 2 daagjes heb kunnen werken. Dan had ik het beter af kunnen sluiten en echt het gevoel gehad dat ik nu verlof heb.

Dat kan ik me voorstellen. Maar gezondheid is even belangrijker. Waardoor ben je in de ziektewet geraakt?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 10:48

In het begin door hyperemesis gravidarum, extreme misselijkheid, veel overgeven en uitdroging. Daar heb ik rond de 11 weken mee in t ziekenhuis gelegen. Toen heb ik 10 weken niet kunnen werken. Daarna ben ik voor 2 dagen in de week begonnen (ipv 5) en dat zou ik zo blijven doen tot t verlof. Helaas ben ik de week voor mijn laatste werkweek nog 1 nachtje opgenomen in t ziekenhuis ivm harde buiken. Ze waren even bang dat ik ontsluiting zou hebben en dat de harde buiken weeen zouden worden. Dan zou met nog net geen 33 weken mijn bevalling gaan beginnen. Gelukkig is er niks gebeurd en niks doorgezet. Maar die laatste week werken kon ik vergeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  yes1984 ma 27 jun 2011 - 22:16

Kruumel schreef:In het begin door hyperemesis gravidarum, extreme misselijkheid, veel overgeven en uitdroging. Daar heb ik rond de 11 weken mee in t ziekenhuis gelegen. Toen heb ik 10 weken niet kunnen werken. Daarna ben ik voor 2 dagen in de week begonnen (ipv 5) en dat zou ik zo blijven doen tot t verlof. Helaas ben ik de week voor mijn laatste werkweek nog 1 nachtje opgenomen in t ziekenhuis ivm harde buiken. Ze waren even bang dat ik ontsluiting zou hebben en dat de harde buiken weeen zouden worden. Dan zou met nog net geen 33 weken mijn bevalling gaan beginnen. Gelukkig is er niks gebeurd en niks doorgezet. Maar die laatste week werken kon ik vergeten.

Logisch dat je door je klachten (gedeeltelijk) in de ziektewet bent gekomen. Het lijkt me inderdaad vervelend dat je het net niet af hebt kunnen maken tot aan je verlof.

Ik begin nu wel af te tellen tot het verlof. (dat had ik niet verwacht!) Over vijf weken is dit mijn laatste dag! Nog even volhouden dus...
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:35

Ik zit nu een week voor mijn verlof, al werk ik 2 maanden al niet meer natuurlijk.
Maar denk dat het toch lekkerder voelt volgende week... Officieel verlof ipv ziek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus en september Empty Re: Uitgerekend in augustus en september

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum