Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 1 van 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! Empty Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 2:38

Zo bij deze. Meiden die uitgerekend zijn in augustus, september en oktober paste niet.

Wie zijn er allemaal van de partij?
Bazyle
Beauty Addict
Pippi
Blondje1313
Yes1984
Schism
Lieveheersbeestje
Laced
Peach

Degene die ik vergeten ben moeten zichzelf er maar even bij zetten! En ik ben zo brutaal geweest om degene die de laatste week ongeveer gepost hebben er ook bij te zetten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Funk ma 14 feb 2011 - 3:40

Bazyle schreef:Zo bij deze. Meiden die uitgerekend zijn in augustus, september en oktober paste niet.

Bazyle
Beauty Addict
Pippi
Blondje1313
Yes1984
Schism
Lieveheersbeestje
Laced
Peach

Degene die ik vergeten ben moeten zichzelf er maar even bij zetten! En ik ben zo brutaal geweest om degene die de laatste week ongeveer gepost hebben er ook bij te zetten.

Jaa gezellig!! Ga echt m'n best doen vaker te posten, hier nog mijn echo van vorige week! Echt bizar hoe snel zoiets gaat, van een klein wurmpie naar een echt mensje!Uitgerekend in augustus, september en oktober! 2011021020094856

Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Uitgerekend in augustus, september en oktober! Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Laced ma 14 feb 2011 - 3:49

Ook hier nog even een teken van leven.. Voel me ontzettend beroerd, gisteravond boven de wc gehangen. Zit nu op mijn werk, maar ben zo misselijk en heb last van hartkloppingen. Ga zo maar eens naar huis.. Bleh! Sorry voor mijn negativiteit, maar ik kan er weinig anders van maken Sad

Hoop dat het met iedereen goed gaat!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Laced ma 14 feb 2011 - 3:50

Wauw Pippi, wat een mooie echo! Heel mooi!

Ik zit me de heletijd te bedenken; Zei jij toen niet dat jij ook mee had geschreven in het topic "stoppen met de pil april/mei". Was jij dat? Had je toen dezelfde naam of niet?

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Funk ma 14 feb 2011 - 3:52

Laced schreef:Wauw Pippi, wat een mooie echo! Heel mooi!

Ik zit me de heletijd te bedenken; Zei jij toen niet dat jij ook mee had geschreven in het topic "stoppen met de pil april/mei". Was jij dat? Had je toen dezelfde naam of niet?

He vervelend Lace dat je je zo voelt!! Echt naar! Geeft niks je bericht, moet je hier toch ook kwijt kunnen! Doe maar rustig aan en denk goed aan jezelf!
Zat idd ook in het stoppen met de pil april/mei, jij ook dus Very Happy
Gezellie! Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Laced ma 14 feb 2011 - 3:53

pippi schreef:

He vervelend Lace dat je je zo voelt!! Echt naar! Geeft niks je bericht, moet je hier toch ook kwijt kunnen! Doe maar rustig aan en denk goed aan jezelf!
Gezellie! Wink

Ja, ik heb toen ook in dat topic meegeschreven. In het begin onder de naam jana87, daarna onder de naam Laced. Had jij toen ook dezelfde naam?

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Funk ma 14 feb 2011 - 3:54

Laced schreef:
pippi schreef:

Gezellie! Wink

Ja, ik heb toen ook in dat topic meegeschreven. In het begin onder de naam jana87, daarna onder de naam Laced. Had jij toen ook dezelfde naam?

Ohja!!
Ja, Pippi_L heette ik toen Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Schism ma 14 feb 2011 - 3:54

Meiden ik ben ook van de partij hoor!
Zal ook proberen mijn leven te beteren en wat vaker te reageren Wink

Voel me niet helemaal lekker op het moment, verkouden en licht in mijn hoofd al een paar dagen. Hoop dat ik er snel vanaf ben!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Laced ma 14 feb 2011 - 3:55

Sterkte Schism! hug

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Funk ma 14 feb 2011 - 3:56

Schism schreef:Meiden ik ben ook van de partij hoor!
Zal ook proberen mijn leven te beteren en wat vaker te reageren Wink

Voel me niet helemaal lekker op het moment, verkouden en licht in mijn hoofd al een paar dagen. Hoop dat ik er snel vanaf ben!
Vervelend, rustig aan maar! Werd vandaag ook helemaal naar onder de douche.. niet fijn!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  yes1984 ma 14 feb 2011 - 6:45

Ik voel me vandaag ook heel naar en beroerd. Zal na een nacht slapen vast weer beter gaan! Pipi we zijn precies even ver heen he?!
Grappig!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  blondje1313 ma 14 feb 2011 - 8:46

Wat een mooie echo Pippi, dat is echt al een mensje!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pien ma 14 feb 2011 - 9:29

er is toch al een zwangerschapstopic voor meiden in het eerste trimester?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  blondje1313 ma 14 feb 2011 - 9:39

@Pien, ja, maar in dat topic ga je na 12/13 weken over naar een ander topic en we vonden het juist gezellig om met elkaar te blijven praten.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pien ma 14 feb 2011 - 9:46

oke... maar je komt toch uiteindelijk allemaal in dat topic?

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Funk ma 14 feb 2011 - 10:16

Pien schreef:oke... maar je komt toch uiteindelijk allemaal in dat topic?

Ik vind het ook gezellig om met dezelfde meiden te blijven kletsen, anders is het zo massaal en houd je het helemaal niet meer uit elkaar!

@ Yes1984, vervelend dat je je ook zo naar voelt! Ik ben nu uiteindelijk definitief gezet op 29 augustus dus moet het nog bijstellen, maar wel grappig idd!! Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Pien ma 14 feb 2011 - 10:22

oke... jammer! want dat zou betekenen dat in "ons" topic helemaal geen nieuwe mensen er meer bij komen!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 11:23

Nee maar het is voor nieuwkomers heel moeilijk om zo'n grote groep helemaal te leren kennen, dit is allemaal bekend, en we kunnen zo makkelijk ervaringen uitwisselen. Ik had met het eerste trimester topic al ff moeite om alles te leren kennen en bij te lezen.

Gast
Gast

Bericht  kletskousje ma 14 feb 2011 - 21:13

Ik ben uitgerekend op 4 september.
Ik heb al een dochtertje van 1 (en 2 weken)
Ik ga ook proberen om hier zo af en toe mee te schrijven!

Gezellig!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kletskousje ma 14 feb 2011 - 21:28

Bazyle schreef:Zo bij deze. Meiden die uitgerekend zijn in augustus, september en oktober paste niet.

Bazyle
Beauty Addict
Pippi
Blondje1313
Yes1984
Schism
Lieveheersbeestje
Laced
Peach
Kletskousje

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:21

Hoi meiden,

Wat leuk een nieuw topic:-)
Hier gaat het goed hoor;-)
Lekker aan het verzinnen hoe de babykamer moet gaan worden:-)
Hier is mijn werk ook al op de hoogte van mijn zwangerschap,ik wilde het vast melden met door de vakantieplanning die nu gemaakt wordt,ook heb ik soms zware patienten om te helpen en als ze ervan weten kan ik ook weigeren om een goede reden.

Hoest met jullie allemaal?
Hier gebegint de vermoeidheid wat af te nemen,hopelijk krijg ik snel mijn dosis energie terug haha.
Vanmorgen al het hele huis gepoetst, en daar heb ik nu last van samentrekkingen in de baarmoeder en of bandenpijn?
Weet niet of dat al kan in deze periode?
Nou over 3 weekjes weer een echo,kijk er enorm naar uit.
Lijkt me zo mooi het hartje ook te horen,hebben het vorig week al heel snel zien 'kloppen' op het sherm.

Nou ik hoop nu wat meer mee te gaan kletsen,

Nu maar s douchen,straks werkoverleg:-(

Gast
Gast

Bericht  Funk di 15 feb 2011 - 1:14

Ik ben ook al druk de babykamer aan het bedenken Lieveheersbeestje! Wink Leuk is dat he?!
Vandaag ook de kraamzorg geregeld.
Vraagje voor jullie allemaal: Ik ben aan het kijken naar zwangerschapscursussen/gym maar weet echt niet wat bij mij past. Ben niet zo'n heel sportief typ dus opeens gaan yoga'en ofzo zie ik niet zo zitten. Als de moeheid een beetje is afgenomen wil ik sowieso 1 of 2 x per week gaan zwemmen. Hebben julie nog tips? Ben benieuwd!

Oh en zijn jullie al bezig met kinderopvang/gastouder?

Laatst aangepast door pippi op di 15 feb 2011 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  -Ieniemienie- di 15 feb 2011 - 1:35

Ik wil er ook wel bij hoor Very Happy! Gezellig!
Ben _ieniemienie_, 25jr en heb al een dochtertje van 20maanden.
Nu ruim 10weken zwanger van de tweede.

Heb niet zo heel veel tijd om het hier bij te houden, maar ga het proberen.

Kuss
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  kletskousje di 15 feb 2011 - 4:10

Pippi, ik heb zelf Zwanger en Fit gedaan. Dat was wel sporten, maar natuurlijk niet zo intensief.
Ik ben zelf niet zo van de pufcursus, dus wilde graag wat anders doen. Na elke les gingen we 10 min bij elkaar zitten en dan legde ze ook wat uit over ademhaling, puffen, ontspannen, de bevalling, etc.

Ik heb de tweede nu nog niet aangemeld, omdat ik even wilde wachten totdat iedereen weet dat ik zwanger ben. Ik ga het donderdag op mijn werk vertellen.
Bij mijn dochter heb ik al vrij snel ingeschreven bij het kdv (geloof 13/14 weken zwanger)
Alleen plannen ze je hier 9 maanden voordat het kindje ook komt pas in. Bij ons was echt een wachtlijst en heb nu nog niet de dagen die ik in eerste instantie wilde (nu ben ik blij met deze)
Ik weet niet hoe druk het bij jullie is? Of er veel groepen zijn.. Zou sowieso niet te lang wachten.

Ieniemienie, welkom hier! Leuk dat jij ook al een kindje hebt en dat het voor jullie ook de tweede is!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 5:22

Hey, het topic is er zie ik! Leuk!!

Ik ben bezig met inschrijven van mijn kids bij KDV, alleen plannen ze pas 3 a 4 maanden vantevoren, dus weet je het dan pas zeker.
Dus schrijf bij verschillende in, dan beslis is gewoon aan de hand van of er plek is voor welke ik ga. Zekerheid voor alles hoor.

Maandag weer echo en controle, ben heel benieuwd!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 22 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: