Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 17 van 22
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Ik zou het zelf ook wel willen hoor, maar mijn man wil het eigenlijk niet. Hij is zelf in het ziekenhuis geboren en ik geloof ook dat het allemaal niet zo goed ging, hij heeft ook in een couveuse gelegen. Daarom vind hij het een veiliger gevoel als we gewoon in het ziekenhuis zijn.
Laatst aangepast door blondje1313 op vr 18 maa 2011 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Je man in het ziekenhuis bevallen? Nu maak je me heel nieuwsgierig!!blondje1313 schreef:Ik zou het zelf ook wel willen hoor, maar mijn man wil het eigenlijk niet. Hij is zelf in het ziekenhuis bevallen en ik geloof ook dat het allemaal niet zo goed ging, hij heeft ook in een couveuse gelegen. Daarom vind hij het een veiliger gevoel als we gewoon in het ziekenhuis zijn.
Gast- Gast
Hahah ja blondje, leg is uit
Ik ben al met al zo'n 15 euro per maand meer kwijt dan wat ik nu betaal, dus daarvoor zou ik het niet hoeven laten. Maarja, het kan inderdaad niet. En ik ben pas over verzekering na gaan denken toen ik aan de bevalling ging denken, en dat was niet voor 1 januari. Toen had ik ook nog geen positieve test in handen. Sjonge jonge ik baal hier echt van. Misschien kan de verlos het ook wel gooien op ruimtegebrek...
Again@ blondje, als je goed bruin brood eet, en fruit wat laxerend werkt ofzo, dan red je het wel. En bewegen he, minimaal een halfuur per dag. En veeeeeeeeeeeel drinken. Ik loop nu praktisch om het uur naar het toilet, maar als ik niet genoeg drink raak ik ook weer verstopt.
Ik ben al met al zo'n 15 euro per maand meer kwijt dan wat ik nu betaal, dus daarvoor zou ik het niet hoeven laten. Maarja, het kan inderdaad niet. En ik ben pas over verzekering na gaan denken toen ik aan de bevalling ging denken, en dat was niet voor 1 januari. Toen had ik ook nog geen positieve test in handen. Sjonge jonge ik baal hier echt van. Misschien kan de verlos het ook wel gooien op ruimtegebrek...
Again@ blondje, als je goed bruin brood eet, en fruit wat laxerend werkt ofzo, dan red je het wel. En bewegen he, minimaal een halfuur per dag. En veeeeeeeeeeeel drinken. Ik loop nu praktisch om het uur naar het toilet, maar als ik niet genoeg drink raak ik ook weer verstopt.
Gast- Gast
Ik heb wel lactulose staan, maar vanmorgen ook even een fles Roosvicee laxo gehaald, dat kan ook net dat beetje geven wat je nodig hebt...
Gast- Gast
Bewegen, bruin brood eten en drinken doe ik al wel, maar fruit kan wel wat meer.
Heb vlug mijn reactie aangepast
Heb vlug mijn reactie aangepast
blondje1313- Kletskop
@ Proudmama: Ik zou persoonlijk geen laxo pakken. Ik heb daar onwijze buikpijn van gehad een paar dagen lang...
Ik dronk elke ochtend en elke avond een glas roosvice laxo en dat werkte als een speer.
Zou eersty dat proberen, de lactulose kun je altijd nog pakken...
Ik dronk elke ochtend en elke avond een glas roosvice laxo en dat werkte als een speer.
Zou eersty dat proberen, de lactulose kun je altijd nog pakken...
Gast- Gast
Bedoel je nou dat je van lactulose buikpijn kreeg of van laxo hazeltje?
@Blondje, ik kom volgens mij ook niet aan de aanbevolen hoeveelheid eten per dag hoor. 2 ons groente en 2-3 opscheplepels aardappels krijg ik echt niet op. 6 boterhammen haal ik alleen als ik 's morgens brood eet, 's middags, en 's middags voor ik moet werken, eet er altijd 2 per keer. En dan 's avonds om half 8 nog zo'n groot bord eten, dat krijg ik nooit weg. Tussendoor eet ik wel fruit, om 11 uur en om 3 uur ofzo, dat lukt me makkelijk. Maar ik kan me voorstellen als je een zittend of rustig beroep hebt dat je dat ook niet haalt.
@Blondje, ik kom volgens mij ook niet aan de aanbevolen hoeveelheid eten per dag hoor. 2 ons groente en 2-3 opscheplepels aardappels krijg ik echt niet op. 6 boterhammen haal ik alleen als ik 's morgens brood eet, 's middags, en 's middags voor ik moet werken, eet er altijd 2 per keer. En dan 's avonds om half 8 nog zo'n groot bord eten, dat krijg ik nooit weg. Tussendoor eet ik wel fruit, om 11 uur en om 3 uur ofzo, dat lukt me makkelijk. Maar ik kan me voorstellen als je een zittend of rustig beroep hebt dat je dat ook niet haalt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ben net terug van de echo, ze heeft er gelijk zo goed als helemaal de 20 weken echo van gemaakt. Dus bijna alles in nagekeken, ruggegraat, hartjes, nieren, hersenholte enz. Alleen bij de ene kon ze niet goed bij het hartje en bovenlip, dus dat proberen ze over 2 weken nog eens.
Ze wegen nu 228 en 229 gram, dat is perfect. De groeicurve is mooi, ze hebben alleen allebei een groot hoofd... auw...
Zelfs nog een stukje 3D echo gehad, helaas lagen ze allebei met de rug naar boven, en zelfs met een beetje porren en doen draaiden ze niet goed om . De ene een heel klein stukje, maar blijf toen met de handjes voor het gezichtje liggen, heel flauw!!
Hopen dat het over 2 weken wel lukt...[code]
Klinkt goed... Ik ben even benieuwd hoe ze het gewicht van de kindjes meten/wegen.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hoi Meiden,
Hier ook weer s een teken van leven.
Proud mama:Fijn dat de echo goed was.
Schism:Wat leuk een jongen!
Hier gaat het wel,morgen 15 weken zwanger gaat snel zeg!
Ben alleen nog hondsmoe elke keer,mun ijzer was met de eerste echo 9....mischien is ie nu flinke gezakt ofzo?
5 april mag ik weer voor een echo en controle,gelijk maar vragen of ze me ijzer prikken.
Of denken jullie dat ik nu bijv al roosvicee ferro kan gaan gebruiken?
Hier ook weer s een teken van leven.
Proud mama:Fijn dat de echo goed was.
Schism:Wat leuk een jongen!
Hier gaat het wel,morgen 15 weken zwanger gaat snel zeg!
Ben alleen nog hondsmoe elke keer,mun ijzer was met de eerste echo 9....mischien is ie nu flinke gezakt ofzo?
5 april mag ik weer voor een echo en controle,gelijk maar vragen of ze me ijzer prikken.
Of denken jullie dat ik nu bijv al roosvicee ferro kan gaan gebruiken?
Gast- Gast
Volgens mij mag je altijd Roosvicee Ferro gebruiken (met mate dan)
blondje1313- Kletskop
LHB: Een Hb van 9 zal echt niet onder de 6 zitten opeens. Dus voor je iets ga gebruiken zou ik overleggen, 9 is best hoog.
Zakken doet ie niet zo snel als je niet bloed (geen menstruatie)
Bij mij zakt het wel iets sneller, omdat ik mijn bloed niet met 1 maar met 2 kinderen moet delen. oor de zwangerschap was ie rond de 7, en nu 6.
Vermoeidheid vroeg ik ook naar bij de gyn, die zegt dat het de meest bekende klacht is tussen de 10 en de 20 weken zwangerschap. Behalve goede vitamines slikken kan je niet zoveel er tegen doen.
Yes: Gewicht staat in het tabelletje aan de hand van de metingen
Zakken doet ie niet zo snel als je niet bloed (geen menstruatie)
Bij mij zakt het wel iets sneller, omdat ik mijn bloed niet met 1 maar met 2 kinderen moet delen. oor de zwangerschap was ie rond de 7, en nu 6.
Vermoeidheid vroeg ik ook naar bij de gyn, die zegt dat het de meest bekende klacht is tussen de 10 en de 20 weken zwangerschap. Behalve goede vitamines slikken kan je niet zoveel er tegen doen.
Yes: Gewicht staat in het tabelletje aan de hand van de metingen
Gast- Gast
Proudmama:Mun eerste echo is alweer 6 weken geleden...
Wellicht ligt het dan aan mijn lage bloeddruk bovendruk is altijd onder de 100 bij mij.
Wellicht ligt het dan aan mijn lage bloeddruk bovendruk is altijd onder de 100 bij mij.
Gast- Gast
Bij mij was tie, met 2 kinderen, in 2 maanden tijd gezakt van 7 naar 6. Ze prikken het niet standaard bij iedere controle hoor, alleen als ze het nodig vinden.Lieveheersbeestje schreef:Proudmama:Mun eerste echo is alweer 6 weken geleden...
Lage bloeddruk kan je heel dizzy van worden, vervelend is dat!
Slik je wel goede multivitamine?
Gast- Gast
PM: fijn te horen dat je echo goed was. Groeit je buik al goed en snel? Heb je last een van lage ijzer?
Lieveheersbeestje: wanneer heb jij weer een echo? Pas met 20 weken of heb je voor de tijd nog de mogelijkheid voor een extra echo?
All: hier gaat alles goed. Volgende week dinsdag een extra echo, we wachten het af. Voor de rest lekker rustig aan doen en niet te druk doen
Weten jullie al of je borstvoeding gaat geven en wil gaan kolven?
Lieveheersbeestje: wanneer heb jij weer een echo? Pas met 20 weken of heb je voor de tijd nog de mogelijkheid voor een extra echo?
All: hier gaat alles goed. Volgende week dinsdag een extra echo, we wachten het af. Voor de rest lekker rustig aan doen en niet te druk doen
Weten jullie al of je borstvoeding gaat geven en wil gaan kolven?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Breekt even in
Volgens mij ben jij degene die moet gaan bevallen en je moet dus zelf beslissen waar je dat wil.
Breekt weer uit.
blondje1313 schreef:Ik zou het zelf ook wel willen hoor, maar mijn man wil het eigenlijk niet. Hij is zelf in het ziekenhuis geboren en ik geloof ook dat het allemaal niet zo goed ging, hij heeft ook in een couveuse gelegen. Daarom vind hij het een veiliger gevoel als we gewoon in het ziekenhuis zijn.
Volgens mij ben jij degene die moet gaan bevallen en je moet dus zelf beslissen waar je dat wil.
Breekt weer uit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@Fearie: Ik krijg elke controle een echo,dus elke 4 weken dit is is staandaard bij onze verloskundige praktijk.
Ik wil borstvoeding gaan geven en afkolven voor als ik moet werken en/of we weg moeten.
Ik wil borstvoeding gaan geven en afkolven voor als ik moet werken en/of we weg moeten.
Gast- Gast
Lieveheersbeestje schreef:@Fearie: Ik krijg elke controle een echo,dus elke 4 weken dit is is staandaard bij onze verloskundige praktijk.
Dat is een luxe ! Ik krijg er officieel maar 2, heb nu al 1 extra gehad op eigen verzoek en aankomende dinsdag weer 1 op eigen verzoek (en eigen kosten).
Ik wil ook borstvoeding geven en afkolven, heb je je al georiënteerd op een kolf?
Heb zelf deze gezien op de negenmaandenbeurs, hij komt alleen midden dit jaar pas uit (dus moet nog ff wachten op ervaringen van andere mama's).
Fearie- Ratel
Fearie: Is het niet slimmer om even te wachten met het kopen van een kolf tot je zeker weet dat het lukt met voeden? Tot die tijd kan je ze huren.
Het is zonde om er geld in te investeren en je BV niet op gang komt...
Als het bij mij lukt en ik heb genoeg ga ik wel voor een electrische dubbelzijdige kolf (tweedehands ofzo), lijkt me voor 2 kids wel handig....
Mijn HB is trouwens altijd al krap, dus verbaasde me er nog over dat het begin van mijn zwangerschap zo goed was!
Mijn buik groeit als kool, en gister vond ze in het ziekenhuis mijn buikje 'bescheiden'. Huh?
Als het bij mij lukt en ik heb genoeg ga ik wel voor een electrische dubbelzijdige kolf (tweedehands ofzo), lijkt me voor 2 kids wel handig....
Mijn HB is trouwens altijd al krap, dus verbaasde me er nog over dat het begin van mijn zwangerschap zo goed was!
Mijn buik groeit als kool, en gister vond ze in het ziekenhuis mijn buikje 'bescheiden'. Huh?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Fearie: Is het niet slimmer om even te wachten met het kopen van een kolf tot je zeker weet dat het lukt met voeden? Tot die tijd kan je ze huren.
Ik ga hem ook nog niet kopen, wacht eerst af of ik wel borstvoeding kan geven enzo. Zal ook eerst een borstkolf huren, maar heb wel interesse in deze kolf voor als ik weer aan het werk ga.
Mijn ijzergehalte is ook altijd laag geweest, maar tijdens het bloedprikken bleek ie goed te zijn. Ben dus benieuwd of het zo blijft.
Leuk dat je buik snel groeit, ik vind dat de mijne nog niet zo snel groeit maar anderen zeggen juist dat ie snel groeit en dat je het al duidelijk kunt zien haha.
Fearie- Ratel
Vind dat ik nog teveel een spekbuikje van mezelf heb
Fearie- Ratel
Haha fearie stel je niet aan, je ziet het al supergoed!
Gast- Gast
@ Fearie: Inderdaad stel je niet aan, mooi buikje!
@ All: Oooow ik heb al heerlijk geshopt voor onze kleine man! Zo lekker om dat eindelijk te kunnen doen. Nu hoop ik binnenkort aan het kamertje te beginnen.
Ik heb een nieuwe buikfoto van vandaag! Zal ook eens kijken of ik nog fotos van de echofotos kan maken.
@ All: Oooow ik heb al heerlijk geshopt voor onze kleine man! Zo lekker om dat eindelijk te kunnen doen. Nu hoop ik binnenkort aan het kamertje te beginnen.
Ik heb een nieuwe buikfoto van vandaag! Zal ook eens kijken of ik nog fotos van de echofotos kan maken.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Niet quoten aub!!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Mooie buikjes!
Leuke echofoto's ook Schism, echt een mensje! De tweede foto begreep ik eerst niet, totdat ik goed keek...
O ja, weet niet meer wie het zei (brak in op het forum), de baby zit wel bij mij in mijn buik, maar ik vind het ook prettig als mijn man zich prettig voelt bij de bevalling. Als het voor hem minder zorgen geeft om in het ziekenhuis te bevallen is dat voor mij geen enkel probleem!
Leuke echofoto's ook Schism, echt een mensje! De tweede foto begreep ik eerst niet, totdat ik goed keek...
O ja, weet niet meer wie het zei (brak in op het forum), de baby zit wel bij mij in mijn buik, maar ik vind het ook prettig als mijn man zich prettig voelt bij de bevalling. Als het voor hem minder zorgen geeft om in het ziekenhuis te bevallen is dat voor mij geen enkel probleem!
blondje1313- Kletskop
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 17 van 22
Permissies van dit forum: