Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 20 van 22
Pagina 20 van 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Ik heb ook nergens last van gehad he Razz... En nog steeds niet. Ik begin nu 's middags wat moe te worden, maar that's it. Het zal heus wel goed zitten!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar bij mij gaat het allemaal prima! 16 mei hebben we de 20 weken echo, dus dan zullen we zien of alles oké is, en wat het is!
Heel gek, maar zo langzaam als de tijd vóór de echo ging, zo snel gaat de tijd nu!
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar bij mij gaat het allemaal prima! 16 mei hebben we de 20 weken echo, dus dan zullen we zien of alles oké is, en wat het is!
Heel gek, maar zo langzaam als de tijd vóór de echo ging, zo snel gaat de tijd nu!
Gast- Gast
Ik vind de tijd toch nog steeds heel erg langzaam gaan...
Morgen gaan mijn man en ik een weekendje weg omdat we een jaar getrouwd zijn. Hopelijk heb ik genoeg energie om dingen te ondernemen, want een weekend binnen in het huisje blijven zitten lijkt me ook niet alles!
Morgen gaan mijn man en ik een weekendje weg omdat we een jaar getrouwd zijn. Hopelijk heb ik genoeg energie om dingen te ondernemen, want een weekend binnen in het huisje blijven zitten lijkt me ook niet alles!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Razz: Succes met de echo vandaag!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je nu niet dat je écht kan genieten Blondje? Het idee dat het nu niet meer zo snel mis kan gaan zorgt er bij mij wel voor dat ik er nu bewuster van geniet. Eerste 11 weken was ik veel banger dat het mis ging, schoot het wel elke dag door mijn hoofd, zou het wel goed gaan? En nu hebben we dat hartje zien kloppen, nu heb ik er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. Maar ik leef ook al toe naar de dag dat ik hem voor het eerst voel
Edit: Succes Razz! Het zal heus wel goed komen!
Edit: Succes Razz! Het zal heus wel goed komen!
Gast- Gast
Toen net de echo gehad en alles was goed ! Ik heb ook het hartje zien kloppen. Ik ben wel wat minder lang zwanger als ik dacht. Ik zou nu rond de 7 weken, 3 dagen zijn. Maar dit wist ze natuurlijk nog niet met zekerheid te zeggen. Ik heb over 3 weken de echte termijnbepaling. Oh ik ben zo blij nu
Onze garnaal :
Er valt nog niet zoveel te zien, maar gelukkig kon de echo wel via de buik.
Onze garnaal :
Er valt nog niet zoveel te zien, maar gelukkig kon de echo wel via de buik.
Gast- Gast
@razz, mooie echo!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
razz: Wat fijn dat alles goed is en dat je zelfs het hartje hebt horen kloppen! Bijzonder hé!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Leuk Razz, fijn dat alles goed is joh.
Over 3 weken ziet het er al totaal anders uit, dat is zo leuk, om het te zien groeien!!
Over 3 weken ziet het er al totaal anders uit, dat is zo leuk, om het te zien groeien!!
Gast- Gast
Hi Razz: wat super dat alles goed is zeg! Fijn dat je ook snel nog een echo krijgt voor de termijnbepaling!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ja het lijkt me inderdaad ontzettend leuk om over 3 weken te zien, hoe ver het dan al weer gegroeit is Ik vond het ook erg bijzonder om het hartje te horen en te zien
Gast- Gast
Ja, het is echt mooi he?!Razz88 schreef:Ja het lijkt me inderdaad ontzettend leuk om over 3 weken te zien, hoe ver het dan al weer gegroeit is Ik vond het ook erg bijzonder om het hartje te horen en te zien
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, het is echt mooi he?!Razz88 schreef:Ja het lijkt me inderdaad ontzettend leuk om over 3 weken te zien, hoe ver het dan al weer gegroeit is Ik vond het ook erg bijzonder om het hartje te horen en te zien
+1
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Razz, fijn dat alles goed is!
Iedereen al vast een prettig weekend, ik ben er maandag weer!
Iedereen al vast een prettig weekend, ik ben er maandag weer!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Joehoe, hoe ist met iedereen??? Hier alles goed, geen nieuws te melden... Oja, alleen dat mijn broek nu ook aardig krap wordt
Edit: Mijn buikfoto van vandaag
Edit: Mijn buikfoto van vandaag
Gast- Gast
Mooi buikje al hoor !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Bayzle, mooi buikje!
(hoe maak je zo'n foto, maak je die zelf?
Ik heb mijn man een foto laten maken maar het ziet er niet uit. Ik weet niet hoe ik het fatsoenlijk moet doen. Bovendien heb ik ook veel te veel vet/hobbels/cellulitis enzovoort dus super mooi is het niet maar ik wil graag zo'n foto's om bij te houden hoeveel het veranderd per week)
Ik heb mijn man een foto laten maken maar het ziet er niet uit. Ik weet niet hoe ik het fatsoenlijk moet doen. Bovendien heb ik ook veel te veel vet/hobbels/cellulitis enzovoort dus super mooi is het niet maar ik wil graag zo'n foto's om bij te houden hoeveel het veranderd per week)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:Bayzle, mooi buikje!
Ik heb ook nog geen buikfoto's gemaakt of laten make. Moet er toch maar eens mee beginnen. De laatste twee weken is mijn lichaam flink veranderd
yes1984- Prater
@ Floor, ik heb gewoon de camera op mijn bureau gezet ten hoogte van mijn buik, dan de zelfontspanner aan en snel tegen de muur gaan staan. Na een beetje proberen is het gelukt.
Misschien kun jij dan ook doen? Je man/vriend kan natuurlijk ook gewoon de foto's maken.
Misschien kun jij dan ook doen? Je man/vriend kan natuurlijk ook gewoon de foto's maken.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Dan zet ik mijn buikfoto hier ook nog maar een keer neer haha, staat ook al in het buikjestopic
Gast- Gast
Ik had hem al gezien PM, echt mooi flink gegroeid!
Ik ga gewoon voor de spiegel staan, arm uitstrekken en foto maken. Wel zo voor de spiegel staan dat ik op het schermpje van mijn fototoestel zie wat ik fotografeer
Ik vind zelf nog niet zoveel verschil in mijn buik nu, maarja, de eerste vergelijkingsfoto die ik had was ook meteen een groot verschil.
Ik ga gewoon voor de spiegel staan, arm uitstrekken en foto maken. Wel zo voor de spiegel staan dat ik op het schermpje van mijn fototoestel zie wat ik fotografeer
Ik vind zelf nog niet zoveel verschil in mijn buik nu, maarja, de eerste vergelijkingsfoto die ik had was ook meteen een groot verschil.
Gast- Gast
@Bazyle: Je kunt al een beetje zien dat je buik groeit ja :-)
@PM: Wat een super mooie buik En die zal nog veel groter worden haha
@All: Ik ga morgen een midweekje op vakantie, lekker naar de belgische ardennen, dus ik ben paar daagjes afwezig.
@All: Ik ga morgen een midweekje op vakantie, lekker naar de belgische ardennen, dus ik ben paar daagjes afwezig.
Gast- Gast
Razz88 schreef:@Bazyle: Je kunt al een beetje zien dat je buik groeit ja :-)
Veel plezier op vakantie! Geniet ervan.
yes1984- Prater
@ Razz: Fijn dat je echo goed was, gaaf om te zien he? Heel veel plezier op vakantie, ik hoop dat het weer zo mooi blijft!
@ Bazyle: Ja ik zie een buikje komen hoor!
@ PM: Wooouuww echt heel mooi je buik al!
@ Faerie: Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie kamertje! Wij moeten ook maar eens gaan beginnen.
@ Blondje: Hoe was je weekendje weg?
@ All: Zo hier ben ik ook weer eens
Ik voel me eigelijk hardstikke goed, het enige dat ik heb pijn heb vanuit mijn onderrug die doortrekt naar mijn been. Heb ik al vanaf een week of 7, als ik oplet met tillen gaat het allemaal wel redelijk goed. Als het erger wordt moet ik toch maar naar de fysio, maar daar heb ik weinig zin in.
Verder begint mijn buikje nu echt te groeien, het is nu toch wel heel duidelijk te zien. Volgens weekend gaan we een nieuwe foto maken, dan zal ik m natuurlijk weer even showen.
Verder natuurlijk nog steeds lekker aan het shoppen voor onze kleine man, en volgend weekend willen we aan het kamertje beginnen, daar moet namelijk alles nog gedaan worden!!
@ Bazyle: Ja ik zie een buikje komen hoor!
@ PM: Wooouuww echt heel mooi je buik al!
@ Faerie: Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie kamertje! Wij moeten ook maar eens gaan beginnen.
@ Blondje: Hoe was je weekendje weg?
@ All: Zo hier ben ik ook weer eens
Ik voel me eigelijk hardstikke goed, het enige dat ik heb pijn heb vanuit mijn onderrug die doortrekt naar mijn been. Heb ik al vanaf een week of 7, als ik oplet met tillen gaat het allemaal wel redelijk goed. Als het erger wordt moet ik toch maar naar de fysio, maar daar heb ik weinig zin in.
Verder begint mijn buikje nu echt te groeien, het is nu toch wel heel duidelijk te zien. Volgens weekend gaan we een nieuwe foto maken, dan zal ik m natuurlijk weer even showen.
Verder natuurlijk nog steeds lekker aan het shoppen voor onze kleine man, en volgend weekend willen we aan het kamertje beginnen, daar moet namelijk alles nog gedaan worden!!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Goedemorgen,
Hier ook al een tijdje niet geweest.
Hier gaat het z'n gangetje. Alweer 17 weken.
Vinden jullie ook dat het ineens zo snel gaat. Of dat dat het gevoel is.. Ik had dat echt na de 12 weken..
Vinden jullie ook dat het ineens zo snel gaat. Of dat dat het gevoel is.. Ik had dat echt na de 12 weken..
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
kletskousje schreef:Goedemorgen,
Ook ik heb al een tijdje niets laten horen, vooral heel erg druk op m'n werk. Wat iemand zei over de rugpijn wat doortrekt naar mijn been herken ik heel erg!!
Ben nu ook begonnen met buikfoto's.. ben de dunste niet dus echt charmant vind ik het nog niet
Kletskousje, ik heb ook het idee dat het nu heel snel gaat. Ben vandaag alweer 18 weken en 13 april al de 20 weken echo! Spannend hoor!
Vroeg me af of jullie je al hebben verdiept in een zwangerschapscursus? Kom er niet helemaal uit wat ik wil gaan doen..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 20 van 22 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in November, December of Januari