Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 20 van 22 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 20 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:58

Ik heb ook nergens last van gehad he Razz... En nog steeds niet. Ik begin nu 's middags wat moe te worden, maar that's it. Het zal heus wel goed zitten!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar bij mij gaat het allemaal prima! 16 mei hebben we de 20 weken echo, dus dan zullen we zien of alles oké is, en wat het is!
Heel gek, maar zo langzaam als de tijd vóór de echo ging, zo snel gaat de tijd nu!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 20 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  blondje1313 wo 23 maa 2011 - 19:26

Ik vind de tijd toch nog steeds heel erg langzaam gaan...

Morgen gaan mijn man en ik een weekendje weg omdat we een jaar getrouwd zijn. Hopelijk heb ik genoeg energie om dingen te ondernemen, want een weekend binnen in het huisje blijven zitten lijkt me ook niet alles!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Laced wo 23 maa 2011 - 21:09

Razz: Succes met de echo vandaag!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 21:21

Heb je nu niet dat je écht kan genieten Blondje? Het idee dat het nu niet meer zo snel mis kan gaan zorgt er bij mij wel voor dat ik er nu bewuster van geniet. Eerste 11 weken was ik veel banger dat het mis ging, schoot het wel elke dag door mijn hoofd, zou het wel goed gaan? En nu hebben we dat hartje zien kloppen, nu heb ik er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. Maar ik leef ook al toe naar de dag dat ik hem voor het eerst voel Wink

Edit: Succes Razz! Het zal heus wel goed komen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 23:15

Toen net de echo gehad en alles was goed ! Ik heb ook het hartje zien kloppen. Ik ben wel wat minder lang zwanger als ik dacht. Ik zou nu rond de 7 weken, 3 dagen zijn. Maar dit wist ze natuurlijk nog niet met zekerheid te zeggen. Ik heb over 3 weken de echte termijnbepaling. Oh ik ben zo blij nu Very Happy

Onze garnaal :P :

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 20 Nieuweafbeeldingo

Er valt nog niet zoveel te zien, maar gelukkig kon de echo wel via de buik.

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 23 maa 2011 - 23:20

@razz, mooie echo!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Laced wo 23 maa 2011 - 23:30

razz: Wat fijn dat alles goed is en dat je zelfs het hartje hebt horen kloppen! Bijzonder hé!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 2:56

Leuk Razz, fijn dat alles goed is joh.

Over 3 weken ziet het er al totaal anders uit, dat is zo leuk, om het te zien groeien!!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 24 maa 2011 - 2:57

Hi Razz: wat super dat alles goed is zeg! Fijn dat je ook snel nog een echo krijgt voor de termijnbepaling!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 3:41

Ja het lijkt me inderdaad ontzettend leuk om over 3 weken te zien, hoe ver het dan al weer gegroeit is Very Happy Ik vond het ook erg bijzonder om het hartje te horen en te zien smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 4:05

Razz88 schreef:Ja het lijkt me inderdaad ontzettend leuk om over 3 weken te zien, hoe ver het dan al weer gegroeit is Very Happy Ik vond het ook erg bijzonder om het hartje te horen en te zien smile
Ja, het is echt mooi he?!

Gast
Gast

Bericht  yes1984 do 24 maa 2011 - 5:19

ProudMama schreef:
Razz88 schreef:Ja het lijkt me inderdaad ontzettend leuk om over 3 weken te zien, hoe ver het dan al weer gegroeit is Very Happy Ik vond het ook erg bijzonder om het hartje te horen en te zien smile
Ja, het is echt mooi he?!

+1
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  blondje1313 do 24 maa 2011 - 20:01

Razz, fijn dat alles goed is!

Iedereen al vast een prettig weekend, ik ben er maandag weer!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:30

Joehoe, hoe ist met iedereen??? Hier alles goed, geen nieuws te melden... Oja, alleen dat mijn broek nu ook aardig krap wordt Very Happy

Edit: Mijn buikfoto van vandaag
Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 20 Foto-KDNDKZBS-D

Gast
Gast

Bericht  Fearie za 26 maa 2011 - 23:34

Mooi buikje al hoor !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor za 26 maa 2011 - 23:55

Bayzle, mooi buikje!
(hoe maak je zo'n foto, maak je die zelf?
Ik heb mijn man een foto laten maken maar het ziet er niet uit. Ik weet niet hoe ik het fatsoenlijk moet doen. Bovendien heb ik ook veel te veel vet/hobbels/cellulitis enzovoort dus super mooi is het niet maar ik wil graag zo'n foto's om bij te houden hoeveel het veranderd per week)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  yes1984 za 26 maa 2011 - 23:58

Floor schreef:Bayzle, mooi buikje!
(hoe maak je zo'n foto, maak je die zelf?
Ik heb mijn man een foto laten maken maar het ziet er niet uit. Ik weet niet hoe ik het fatsoenlijk moet doen. Bovendien heb ik ook veel te veel vet/hobbels/cellulitis enzovoort dus super mooi is het niet maar ik wil graag zo'n foto's om bij te houden hoeveel het veranderd per week)

Ik heb ook nog geen buikfoto's gemaakt of laten make. Moet er toch maar eens mee beginnen. De laatste twee weken is mijn lichaam flink veranderd Very Happy
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Fearie zo 27 maa 2011 - 0:58

@ Floor, ik heb gewoon de camera op mijn bureau gezet ten hoogte van mijn buik, dan de zelfontspanner aan en snel tegen de muur gaan staan. Na een beetje proberen is het gelukt.
Misschien kun jij dan ook doen? Je man/vriend kan natuurlijk ook gewoon de foto's maken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:26

Dan zet ik mijn buikfoto hier ook nog maar een keer neer haha, staat ook al in het buikjestopic Embarassed

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 20 IMG_1696-1-1

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 1:47

Ik had hem al gezien PM, echt mooi flink gegroeid!

Ik ga gewoon voor de spiegel staan, arm uitstrekken en foto maken. Wel zo voor de spiegel staan dat ik op het schermpje van mijn fototoestel zie wat ik fotografeer Wink

Ik vind zelf nog niet zoveel verschil in mijn buik nu, maarja, de eerste vergelijkingsfoto die ik had was ook meteen een groot verschil.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 6:30

@Bazyle: Je kunt al een beetje zien dat je buik groeit ja :-)
@PM: Wat een super mooie buik smile En die zal nog veel groter worden haha Laughing

@All: Ik ga morgen een midweekje op vakantie, lekker naar de belgische ardennen, dus ik ben paar daagjes afwezig.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 zo 27 maa 2011 - 7:43

Razz88 schreef:@Bazyle: Je kunt al een beetje zien dat je buik groeit ja :-)
@PM: Wat een super mooie buik smile En die zal nog veel groter worden haha Laughing

@All: Ik ga morgen een midweekje op vakantie, lekker naar de belgische ardennen, dus ik ben paar daagjes afwezig.

Veel plezier op vakantie! Geniet ervan.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Schism zo 27 maa 2011 - 20:52

@ Razz: Fijn dat je echo goed was, gaaf om te zien he? Heel veel plezier op vakantie, ik hoop dat het weer zo mooi blijft!

@ Bazyle: Ja ik zie een buikje komen hoor!

@ PM: Wooouuww echt heel mooi je buik al!

@ Faerie: Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie kamertje! Wij moeten ook maar eens gaan beginnen.

@ Blondje: Hoe was je weekendje weg?

@ All: Zo hier ben ik ook weer eens Very Happy
Ik voel me eigelijk hardstikke goed, het enige dat ik heb pijn heb vanuit mijn onderrug die doortrekt naar mijn been. Heb ik al vanaf een week of 7, als ik oplet met tillen gaat het allemaal wel redelijk goed. Als het erger wordt moet ik toch maar naar de fysio, maar daar heb ik weinig zin in.
Verder begint mijn buikje nu echt te groeien, het is nu toch wel heel duidelijk te zien. Volgens weekend gaan we een nieuwe foto maken, dan zal ik m natuurlijk weer even showen.
Verder natuurlijk nog steeds lekker aan het shoppen voor onze kleine man, en volgend weekend willen we aan het kamertje beginnen, daar moet namelijk alles nog gedaan worden!!

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  kletskousje zo 27 maa 2011 - 21:59

Goedemorgen,

Hier ook al een tijdje niet geweest.
Hier gaat het z'n gangetje. Alweer 17 weken.
Vinden jullie ook dat het ineens zo snel gaat. Of dat dat het gevoel is.. Ik had dat echt na de 12 weken..
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Funk zo 27 maa 2011 - 22:25

kletskousje schreef:Goedemorgen,

Hier ook al een tijdje niet geweest.
Hier gaat het z'n gangetje. Alweer 17 weken.
Vinden jullie ook dat het ineens zo snel gaat. Of dat dat het gevoel is.. Ik had dat echt na de 12 weken..

Ook ik heb al een tijdje niets laten horen, vooral heel erg druk op m'n werk. Wat iemand zei over de rugpijn wat doortrekt naar mijn been herken ik heel erg!!
Ben nu ook begonnen met buikfoto's.. ben de dunste niet dus echt charmant vind ik het nog niet Wink
Kletskousje, ik heb ook het idee dat het nu heel snel gaat. Ben vandaag alweer 18 weken en 13 april al de 20 weken echo! Spannend hoor!
Vroeg me af of jullie je al hebben verdiept in een zwangerschapscursus? Kom er niet helemaal uit wat ik wil gaan doen..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 22 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: