Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 22 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 22 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Schism ma 11 apr 2011 - 7:14

@ Razz: Fijn dat je echo goed was! Zo gaaf om te zien he, als je kleintje lekker ligt te stuiteren!

@ All: De echo was helemaal goed! Er waren geen afwijkingen te zien gelukkig, toch wel een opluchting hoor! Omdat ik een tijd op mijn rug lag viel ik wel opeens bijna flauw op die tafel, snel op mijn zij gedraaid en toen ging het weer beter. Schijnt dat je de aorta deels afknelt als je zo op je rug ligt, is heel normaal blijkbaar maar erg prettig was het niet haha.

Van het weekend had ik last van buikpijn maar pffffffff vandaag is het ook erg zeg! Neem aan dat het bandenpijn is, maar het is geen pretje. Hebben jullie hier ook last van? Het is echt een gemene stekende pijn in mijn buik, echt aanhoudend en niet met vlagen. Zit eraan te denken om me morgen ziek te melden, om even een paar dagen rustig aan te doen, maar ik voel me daar zo schuldig over aangezien ik niet ziek ben. Wat zouden jullie doen?
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 22 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 7:19

Fijn dat alles goed was joh!!

Ik vond de 20 weken echo na een tijdje ook niet lekker meer, ze was zo aan het wroeten om baby 1 en baby 2 uit elkaar te houden en alles te bekijken dat mijn buik echt in protest ging. Heb idd even op mij zij gelegen, toen ging het weer, maar toch... lekker was anders!!

Jij en je kindje komen op nummer 1, het werk gaat ook door zonder jou!!
(al heb ik er zelf heel veel moeite mee dat ik aangegeven heb dat het zwaar wordt en mijn buik in de weg zit, snap hoe lastig het is Embarassed )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:28

Een met ProudMama Schism! Straks zit je vervroegd thuis omdat je te lang bent doorgegaan, let nou goed op jezelf!

Gast
Gast

Bericht  Schism di 12 apr 2011 - 5:43

Het ging vanochtend weer heel goed dus ik ben gewoon gaan werken, dat is ook allemaal goed gegaan, geen last van mijn buik gehad vandaag!
Denk dat ik er gister door de echo zoveel last van heb gehad, ze heeft natuurlijk 3 kwartier met dat apparaat in mijn buik lopen porren :-)
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: