Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 19 van 22
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Laced, wat zagen jullie er mooi uit! Proficiat!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Laced, mooie foto! Fijn dat het een leuke dag is geweest! En natuurlijk nog gefeliciteerd!
Ik heb de afspraak voor de 20 weken echo ook al staan, hoopte door vroeg te bellen dat ze wel wat flexibel zouden zijn, maar dat viel helaas nog vies tegen, dus toch maar vrij moeten vragen van het werk (zou het liever buiten lestijd gedaan hebben, kost me zoveel extra tijd).
Ik vroeg me af, als je al heel vroeg in de zwangerschap misselijk bent gaat het dan wel over? Ik dacht dat je misselijk wordt van de HCG en die zit op het begin maar een klein beetje in je bloed en later ook nog steeds een klein beetje. Niet dat ik mensen bang wil maken ofzo hoor, maar ik begrijp het gewoon niet zo goed.
Ik voetbalde al bijna 25 jaar volgens mij, dus is toch wel vreemd om er helemaal mee te stoppen.
Tja, en het aankomen, van de ene kant is het niet zo heel erg, maar ik hoor iedereen zeggen dat de kilo's die er de eerste maanden aankomen heel slecht nog af gaan, omdat het eigenlijk in de eerste maanden nog niet 'hoeft'. (Maar ja, als er later een paar kilo's 'aan' blijven, wie zegt dan dat dat de eerste 4 waren en niet de middelste )
Ik heb de afspraak voor de 20 weken echo ook al staan, hoopte door vroeg te bellen dat ze wel wat flexibel zouden zijn, maar dat viel helaas nog vies tegen, dus toch maar vrij moeten vragen van het werk (zou het liever buiten lestijd gedaan hebben, kost me zoveel extra tijd).
Ik vroeg me af, als je al heel vroeg in de zwangerschap misselijk bent gaat het dan wel over? Ik dacht dat je misselijk wordt van de HCG en die zit op het begin maar een klein beetje in je bloed en later ook nog steeds een klein beetje. Niet dat ik mensen bang wil maken ofzo hoor, maar ik begrijp het gewoon niet zo goed.
Ik voetbalde al bijna 25 jaar volgens mij, dus is toch wel vreemd om er helemaal mee te stoppen.
Tja, en het aankomen, van de ene kant is het niet zo heel erg, maar ik hoor iedereen zeggen dat de kilo's die er de eerste maanden aankomen heel slecht nog af gaan, omdat het eigenlijk in de eerste maanden nog niet 'hoeft'. (Maar ja, als er later een paar kilo's 'aan' blijven, wie zegt dan dat dat de eerste 4 waren en niet de middelste )
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje, Kunnen jullie de afspraak niet in de avond maken? Onze 20-weken echo hebben wij namelijk om 18.30/19.00
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
kletskousje schreef:Blondje, Kunnen jullie de afspraak niet in de avond maken? Onze 20-weken echo hebben wij namelijk om 18.30/19.00
Wij hebben hem ook in de avond, 17.45. Kon zelfs niet overdag, ze doen het alleen 's avonds
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij hebben m om 15.00. 's Avonds doen ze niet in het ziekenhuis.
Al wordt het bij mij een gewone echo denk ik, er hoeft nog maar naar 1 hartje en 1 bovenlipje gekeken te worden, de rest is al nagekeken...
Al wordt het bij mij een gewone echo denk ik, er hoeft nog maar naar 1 hartje en 1 bovenlipje gekeken te worden, de rest is al nagekeken...
Gast- Gast
@ Blondje, ik dacht dat een buikband ook voor de steun was, maar misschien heb je wel gelijk dat die broek ook genoeg steun geeft... Ik heb ook wat jurkjes, en wil er nog wat bij, dus buikbanden draag ik denk ik toch wel.
@Laced, wat een supergave jurk! Echt mooi! En alsnog proficiat!
Ik had vandaag voor mijn schoonvader een klein kadootje op tafel gelegd, hij kwam wat post halen, en wij waren niet thuis. Was een slabbertje met de tekst: Mijn opa is toe-val-lig de allerliefste! Hij is er kei blij mee haha, hij reageerde echt heel leuk, belde die op: Ja, met de allerliefste opa! Haha echt zo leuk. Mijn ouders krijgen er ook nog zo een, ben benieuwd hoe hun reageren.
Hier verder alles goed, ik ben weer helemaal opgeknapt, alleen nog een beetje schor, maar ik hoest ook nog veel dus zal nog wel even duren ook.
@Laced, wat een supergave jurk! Echt mooi! En alsnog proficiat!
Ik had vandaag voor mijn schoonvader een klein kadootje op tafel gelegd, hij kwam wat post halen, en wij waren niet thuis. Was een slabbertje met de tekst: Mijn opa is toe-val-lig de allerliefste! Hij is er kei blij mee haha, hij reageerde echt heel leuk, belde die op: Ja, met de allerliefste opa! Haha echt zo leuk. Mijn ouders krijgen er ook nog zo een, ben benieuwd hoe hun reageren.
Hier verder alles goed, ik ben weer helemaal opgeknapt, alleen nog een beetje schor, maar ik hoest ook nog veel dus zal nog wel even duren ook.
Gast- Gast
Ik breek even in, Laced jullie zagen er prachtig uit allebei wat heeft de huisarts gezegd vanmiddag? Heb je medicijnen gekregen?
Gast- Gast
Bazyle, leuk om de opa's en oma zo te verrassen!
Hier komt de ene oma in spe zelf al steeds met vanalles aan, ze heeft al een rompertje met I love oma gegeven (en verder nog veel kleertjes en boeken).
Mijn ouders willen toch liever wachten tot de kleine er is.
Vandaag de huisarts maar even gebeld, was nog steeds vergeten om door te geven dat ik zwanger ben.
Hier komt de ene oma in spe zelf al steeds met vanalles aan, ze heeft al een rompertje met I love oma gegeven (en verder nog veel kleertjes en boeken).
Mijn ouders willen toch liever wachten tot de kleine er is.
Vandaag de huisarts maar even gebeld, was nog steeds vergeten om door te geven dat ik zwanger ben.
blondje1313- Kletskop
Storm schreef:Ik breek even in, Laced jullie zagen er prachtig uit allebei wat heeft de huisarts gezegd vanmiddag? Heb je medicijnen gekregen?
Thanks lieve Storm! Nee, geen medicijnen gekregen. De buikkrampen / diarree zijn een virus wat op dit moment in de lucht hangt. Dat staat los van de zwangerschap. Hier mag ik niets voor innemen. De misselijkheid; tja.. paracetamol innemen. m.b.t. de rugpijn moet ik contact opnemen met de fysio. Ik trek het gewoon echt niet.. Gister gewerkt tot 14.00 uur en dan zit ik jankend in de auto van de pijn. Vanochtend alweer opgestaan met rugpijn.. Ik trek het zo echt niet om 40 uur te werken. Ga zo maar even een fysio bellen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Ik ben even benieuwd hoe het nu met Floor gaat.
Wij hebben de 20 weken echo op 18 april.
Ben dan 20.5 weken.
Mijn kwaaltjes zijn al een heel stuk minder.
Voel me eigenlijk prima steeds.
Wij hebben de 20 weken echo op 18 april.
Ben dan 20.5 weken.
Mijn kwaaltjes zijn al een heel stuk minder.
Voel me eigenlijk prima steeds.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Wat lief dat je naar me vraagt
Het gaat goed. Ik heb alleen in het weekend en vorige week 1 dag bloed verloren. maar vanaf maandag al niet meer. Ik heb in verhouding met mijn vorige miskraam erg weinig bloed verloren, dus ik denk dat het nu geen miskraam is geweest maar iets anders. Ik heb geen idee of het verder goed zit. Ik heb maar weinig klachten (pijnlijke borsten heb ik nu nog steeds en wat meer afscheiding maar dat was het). Nog 2 weken wachten dan heb ik eindelijk een echo.
Het gaat goed. Ik heb alleen in het weekend en vorige week 1 dag bloed verloren. maar vanaf maandag al niet meer. Ik heb in verhouding met mijn vorige miskraam erg weinig bloed verloren, dus ik denk dat het nu geen miskraam is geweest maar iets anders. Ik heb geen idee of het verder goed zit. Ik heb maar weinig klachten (pijnlijke borsten heb ik nu nog steeds en wat meer afscheiding maar dat was het). Nog 2 weken wachten dan heb ik eindelijk een echo.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Oh gelukkig Floor! Ik zat me namelijk ook af te vragen hoe het met je ging. Gelukkig maar dat het bloedverlies gestopt is.
Gast- Gast
Floor; Wat fijn dat het bloeden is gestopt! Nu de dagen aftellen tot de echo. Wanneer heb je de echo precies?
Yes1984: Wat fijn dat je je zo goed voelt! Zijn jullie al druk bezig met de kinderkamer? Spulletjes inkopen?
Bazyle: Hoe gaat het met jou? Je bent de 12-weken ook alweer voorbij. Heb jij nog wel een echo staan of is de volgende echo de 20-weken?
Wij hebben 18 april de 20-weken echo in het ziekenhuis en 19 april hebben we een echo bij de Fontys. Je kunt hier gratis een echo laten maken, dus dan gaan mijn moeder en zus mee. Ik vind wel dat de tijd nu snel gaat zeg! Alweer bijna 17 weken. Mijn buik begint nu ook echt te groeien, zal ook eens van de week een buikfoto maken.
Yes1984: Wat fijn dat je je zo goed voelt! Zijn jullie al druk bezig met de kinderkamer? Spulletjes inkopen?
Bazyle: Hoe gaat het met jou? Je bent de 12-weken ook alweer voorbij. Heb jij nog wel een echo staan of is de volgende echo de 20-weken?
Wij hebben 18 april de 20-weken echo in het ziekenhuis en 19 april hebben we een echo bij de Fontys. Je kunt hier gratis een echo laten maken, dus dan gaan mijn moeder en zus mee. Ik vind wel dat de tijd nu snel gaat zeg! Alweer bijna 17 weken. Mijn buik begint nu ook echt te groeien, zal ook eens van de week een buikfoto maken.
Laced- Kletskop
@ Floor, fijn te horen dat het goed met je gaat en dat het bloeden gestopt is.
@ Laced, leuk zeg dat jullie in Brabant bij het Fontys een gratis echo kunnen laten maken, ik moet er voor betalen Tijd gaat snel he, het vliegt echt voorbij !
@ Yes, fijn te horen dat het ook goed met jullie gaat. Al spulletjes aan het kopen?
@ All, gisteren een extra echo gehad in de hoop dat ze konden zien of we een jongetje of meisje krijgen. De kleine werkte eerst niet mee, nadat ie iets gedraaid was dacht de VK balletjes te zien en gaf ze aan voor 95% zeker te zijn dat het een jongetje was. Alleen vervolgens kon ze het niet meer terugvinden en nu dacht ze dat het toch een meisje zou worden (90% kans). Ik heb dus geen duidelijkheid en moet nog ff wachten tot de 20 weken echo over 2 weken. Voor de rest gaat het hier goed, buikje groeit lekker en we zijn stukje bij beetje alle spullen voor de kleine aan het verzamelen.
@ Laced, leuk zeg dat jullie in Brabant bij het Fontys een gratis echo kunnen laten maken, ik moet er voor betalen Tijd gaat snel he, het vliegt echt voorbij !
@ Yes, fijn te horen dat het ook goed met jullie gaat. Al spulletjes aan het kopen?
@ All, gisteren een extra echo gehad in de hoop dat ze konden zien of we een jongetje of meisje krijgen. De kleine werkte eerst niet mee, nadat ie iets gedraaid was dacht de VK balletjes te zien en gaf ze aan voor 95% zeker te zijn dat het een jongetje was. Alleen vervolgens kon ze het niet meer terugvinden en nu dacht ze dat het toch een meisje zou worden (90% kans). Ik heb dus geen duidelijkheid en moet nog ff wachten tot de 20 weken echo over 2 weken. Voor de rest gaat het hier goed, buikje groeit lekker en we zijn stukje bij beetje alle spullen voor de kleine aan het verzamelen.
Fearie- Ratel
Faerie: Dat is ook wat! Dus toch nog even spannend wat het geslacht is van de kleine. Jullie hebben de kinderkamer toch al klaar? Foto! Wij krijgen alle spulletje binnen in mei. Wij hebben 2 weken geleden alles besteld, de baas van mijn man (hihi klink leuk) heeft een mooie prijs gemaakt, waardoor we nog ruim 700 euro korting hebben gekregen. Hoe voel je je verder?
Laced- Kletskop
Laced schreef:Faerie: Dat is ook wat! Dus toch nog even spannend wat het geslacht is van de kleine. Jullie hebben de kinderkamer toch al klaar? Foto! Wij krijgen alle spulletje binnen in mei. Wij hebben 2 weken geleden alles besteld, de baas van mijn man (hihi klink leuk) heeft een mooie prijs gemaakt, waardoor we nog ruim 700 euro korting hebben gekregen. Hoe voel je je verder?
T is zeker wat ja haha. Mijn vriend belde net en was er toch wel van overtuigd dat het een meisje wordt omdat hij op internet na echofoto's heeft gezocht. Ik wacht dus liever nog even af.
Wij hebben de kinderkamer al klaar ja, zal van de week ff een foto plaatsen Ben benieuwd naar jullie kamer, jullie hebben in ieder geval een mooie korting zeg !
Ik voel me verder goed, vannacht een slechte nacht gehad - vriend is verkouden en heeft de hele nacht extreem liggen snurken waardoor ik geen oog dicht heb gedaan Hopelijk vannacht een betere nachtrust.
Fearie- Ratel
Fijn dat het nu goed gaat Floor, succes met twee weken wachten op de echo!
Leuk dat jullie al zo druk met de kamertjes bezig zijn, ik wil morgen graag gaan kijken, hopelijk heeft mijn man ook zin!
Laced, ik heb meteen een mailtje naar de fontys gestuurd, wil ook wel zo'n echo! Het is in Eindhoven denk ik?
Ik voel me momenteel (behalve mijn vermoeidheid) zo goed dat ik me af ga vragen of ik eigenlijk wel zwanger ben.. Zo onwerkelijk toch nog allemaal (ondanks de mooie echo's)
Leuk dat jullie al zo druk met de kamertjes bezig zijn, ik wil morgen graag gaan kijken, hopelijk heeft mijn man ook zin!
Laced, ik heb meteen een mailtje naar de fontys gestuurd, wil ook wel zo'n echo! Het is in Eindhoven denk ik?
Ik voel me momenteel (behalve mijn vermoeidheid) zo goed dat ik me af ga vragen of ik eigenlijk wel zwanger ben.. Zo onwerkelijk toch nog allemaal (ondanks de mooie echo's)
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Laced, ik heb meteen een mailtje naar de fontys gestuurd, wil ook wel zo'n echo! Het is in Eindhoven denk ik?
Klopt inderdaad. Ik had gisteren gelijk gebeld en een afspraak gemaakt. Zie onderstaand artikel:
http://www.fontys.nl/nieuws.aspx?nieuws_idartikelsoort=12&nieuws_idnieuws=10968&nieuws_showarchived=1&nieuws_trefwoord=echo
Laced- Kletskop
Dat artikel had ik gegoogled na je vorige berichtje.
Ik heb haar gemaild, nu dacht ik er aan, vanmiddag misschien niet!
Als ze niet reageert bel ik maandag alsnog wel een keer.
Werk je trouwens ook bij Fontys? (dat is de eerste grote onderwijsinstelling waar ik aan denk)
Werk je trouwens ook bij Fontys? (dat is de eerste grote onderwijsinstelling waar ik aan denk)
blondje1313- Kletskop
Laced schreef:blondje1313 schreef:Laced, ik heb meteen een mailtje naar de fontys gestuurd, wil ook wel zo'n echo! Het is in Eindhoven denk ik?
Klopt inderdaad. Ik had gisteren gelijk gebeld en een afspraak gemaakt. Zie onderstaand artikel:
http://www.fontys.nl/nieuws.aspx?nieuws_idartikelsoort=12&nieuws_idnieuws=10968&nieuws_showarchived=1&nieuws_trefwoord=echo
Oh dat is leuk! Ik woon in Eindhoven, dus tegen die tijd dat ik wat verder ben, ga ik me ook aanmelden altijd leuk een gratis extra echo!
Ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest voor de intake. Met haar gesproken over het bloedverlies van 1,5 week geleden en ook over het feit dat ik behalve moe zijn, nergens last van heb, waardoor ik merk dat ik zwanger ben. Ze vertelde dat het nu echt nog beide kanten op kan, aangezien ik toch wel wat bloed had verloren en niet zoveel sympstomen heb. Niet echt leuk om te horen, maar dat is wel de realiteit. Morgenochtend eindelijk onze 1e echo !!! Ze vertelde dat we dan rond de 10 weken nog een echo krijgen. Ben echt zenuwachtig voor morgen
Gast- Gast
Jammer dat de echo dan niet meteen kon. Hopelijk is het wel gewoon goed.
Ik heb ook totaal geen last van andere zwangerschapskwaaltjes dan mijn vermoeidheid en ook op het begin wat last van bloedverlies gehad, maar wel 3 goede echo's gehad en hoef me volgens de verloskundige ook geen zorgen te maken.
Lang niet iedereen heeft last van kwaaltjes!
Ik heb ook totaal geen last van andere zwangerschapskwaaltjes dan mijn vermoeidheid en ook op het begin wat last van bloedverlies gehad, maar wel 3 goede echo's gehad en hoef me volgens de verloskundige ook geen zorgen te maken.
blondje1313- Kletskop
blondje1313 schreef:Dat artikel had ik gegoogled na je vorige berichtje.
Nee ik werk niet bij de Fontys, bij een andere concurrent, alleen dan gericht op MBO-opleidingen
Laced- Kletskop
Razz88: Niet leuk om te horen, maar probeer van het positieve uit te gaan. Morgen heb je de echo, erg spannend, maar wel erg bijzonder om voor de eerste keer naar je kindje te mogen kijken!
Lees trouwens net in het topic "stel je voor" dat je in Eindhoven woont. Wat leuk! Ik woon in B.est, maar werk in Eindhoven.
Lees trouwens net in het topic "stel je voor" dat je in Eindhoven woont. Wat leuk! Ik woon in B.est, maar werk in Eindhoven.
Laced- Kletskop
Laced schreef:Razz88: Niet leuk om te horen, maar probeer van het positieve uit te gaan. Morgen heb je de echo, erg spannend, maar wel erg bijzonder om voor de eerste keer naar je kindje te mogen kijken!
Oh dat is inderdaad vlak bij ! Mijn oom en tante wonen ook in Best.
Gast- Gast
blondje1313 schreef:Jammer dat de echo dan niet meteen kon. Hopelijk is het wel gewoon goed.
Nee we hadden al een afspraak staan voor morgen voor de echo. En vandaag waren er geen echoscopisten in huis. Heb het toen net wel even gevraagd of het niet meteen vandaag kon. Maargoed het is zo morgen hoop ik
Het stelt wel een beetje gerust dat er dus meer meiden zijn, die niet veel kwaaltjes hebben, maar toch zwanger zijn!
Gast- Gast
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 19 van 22
Permissies van dit forum: