Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 10 van 22
Pagina 10 van 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Pfft, mijn gezicht lijkt wel een berglandschapSchism schreef:Beauty Addict schreef:*jaloers*Schism schreef:Haha nee mijn vermoeidheid is een stuk minder, buikje heb ik nog niet echt, mijn borsten zijn wel ietsjes gegroeid maar doen ook geen zeer ofzo...
En van pukkels heb je ook geen last?
Nee af en toe komt er een tevoorschijn, maar dat is alles
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Pfft, mijn gezicht lijkt wel een berglandschapSchism schreef:Beauty Addict schreef:*jaloers*Schism schreef:Haha nee mijn vermoeidheid is een stuk minder, buikje heb ik nog niet echt, mijn borsten zijn wel ietsjes gegroeid maar doen ook geen zeer ofzo...
Haha sorry maar moest erg om je opmerking lachen
Nee ik weet dat ik niet mag klagen, maar het maakt me ook wel onzeker hoor.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
@Blondje1313: Balen he dat sommige mensen hun mond niet kunnen houden! Maargoed je hebt gelukkig al wel een echo gehad!. Wat vroeg trouwens, aangezien je nu pas 7 weken en 5 dagen bent.
edit: ik lees nu pas dat je je zorgen maakte, en daarom een vroege echo hebt gehad.
Ik hoop dat ik ook zo vroeg een echo krijg, maar dat zal wel niet. Zoals ik op de site van de verloskundige lees, geven ze de voorkeur aan een echo in week 11 Pf dat duurt nog zo ontzettend lang! Ik ben ook een beetje onzeker, omdat ik sinds afgelopen zaterdag geen steekjes meer voel. Ben dan meteen bang dat er niets meer groeit ofzo. Mijn vriend en ik gaan morgen naar de verloskundige praktijk, om een eerste afspraak en echo in te plannen.
edit: ik lees nu pas dat je je zorgen maakte, en daarom een vroege echo hebt gehad.
Ik hoop dat ik ook zo vroeg een echo krijg, maar dat zal wel niet. Zoals ik op de site van de verloskundige lees, geven ze de voorkeur aan een echo in week 11 Pf dat duurt nog zo ontzettend lang! Ik ben ook een beetje onzeker, omdat ik sinds afgelopen zaterdag geen steekjes meer voel. Ben dan meteen bang dat er niets meer groeit ofzo. Mijn vriend en ik gaan morgen naar de verloskundige praktijk, om een eerste afspraak en echo in te plannen.
Gast- Gast
Vergeet niet dat ik de dubbele portie hormonen heb van 2 kinderen he?! En iedere zwangerschap is anders, je bent over de 12 weken dus zou er lekker van genieten hoor.Schism schreef:Beauty Addict schreef:Pfft, mijn gezicht lijkt wel een berglandschapSchism schreef:Beauty Addict schreef:*jaloers*Schism schreef:Haha nee mijn vermoeidheid is een stuk minder, buikje heb ik nog niet echt, mijn borsten zijn wel ietsjes gegroeid maar doen ook geen zeer ofzo...
Haha sorry maar moest erg om je opmerking lachen
Nee ik weet dat ik niet mag klagen, maar het maakt me ook wel onzeker hoor.
Gast- Gast
Razz88: Ik had heel vroeg klachten, huisarts dacht daarom dat ik 4 weken verder was dus iom vk mocht ik vroeg voor een echo.
Ik bleek dus niet verder maar 2 kindjes te hebben, vandaar vroeg veel klachten. Wist het bij 6w4d dat we een tweeling krijgen.
Ik bleek dus niet verder maar 2 kindjes te hebben, vandaar vroeg veel klachten. Wist het bij 6w4d dat we een tweeling krijgen.
Gast- Gast
Ik heb ook veel pukkeltjes.
Dan heb ik anders nooit.
Het gezich valt nog wel wat mee.
Maar mijn rug....
Daarnaast vind ik dat mijn buikje begint te groeien
Dan heb ik anders nooit.
Maar mijn rug....
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
BA: Ja en daarom had je ook al erg vroeg positief getest toch? Wel fijn zo vroeg een echo , zeker als je er dan achter komt dat je een tweeling krijgt.
Gast- Gast
Ja, heel vroeg al.Razz88 schreef:BA: Ja en daarom had je ook al erg vroeg positief getest toch? Wel fijn zo vroeg een echo , zeker als je er dan achter komt dat je een tweeling krijgt.
Gast- Gast
@BA, dat wist ik niet inderdaad, ik dacht de hele rataplan, vruchtwater en alles. Alleen bloed en nekplooi valt inderdaad wel mee!
@Razz, ik heb nu ook al 2 weken geen klachten meer, ik heb sowieso weinig te klagen, ik had in het begin alleen kei erge buikpijn en dat is nu dus ook al 2 weken over. En ja, ik maakte me ook zorgen, maar gek genoeg, hoe verder ik kom, hoe minder zorgen ik me maak, ook al voel ik niks meer.
Ik heb ook niet echt last van pukkeltjes, had ik voor de zwangerschap al, maar is niet meer geworden. Nu merk ik juist dat het weer wat minder wordt!
Ik heb gisteravond mijn buik weer is gemeten, net boven mijn heupbot zeg maar, omdat ik het idee had dat mijn buik iets dikker was. Ook als ik lig normaal heb ik een beetje een kuiltje tussen mijn heupen (dat mijn heupbot uitsteekt zeg maar) en nu niet zo erg. Dus ik gisteravond meten, 3 cm dikker! Ik denk neeh, kan niet, ik meet morgenvroeg wel weer. Maar vanmorgen nog steeds 3 cm dikker! Joehoe begin van buikje is er
@Razz, ik heb nu ook al 2 weken geen klachten meer, ik heb sowieso weinig te klagen, ik had in het begin alleen kei erge buikpijn en dat is nu dus ook al 2 weken over. En ja, ik maakte me ook zorgen, maar gek genoeg, hoe verder ik kom, hoe minder zorgen ik me maak, ook al voel ik niks meer.
Ik heb ook niet echt last van pukkeltjes, had ik voor de zwangerschap al, maar is niet meer geworden. Nu merk ik juist dat het weer wat minder wordt!
Ik heb gisteravond mijn buik weer is gemeten, net boven mijn heupbot zeg maar, omdat ik het idee had dat mijn buik iets dikker was. Ook als ik lig normaal heb ik een beetje een kuiltje tussen mijn heupen (dat mijn heupbot uitsteekt zeg maar) en nu niet zo erg. Dus ik gisteravond meten, 3 cm dikker! Ik denk neeh, kan niet, ik meet morgenvroeg wel weer. Maar vanmorgen nog steeds 3 cm dikker! Joehoe begin van buikje is er
Gast- Gast
Razz, bij mijn dochter heb ik ook pas met 12 weken een echo gehad. Is normaal hier.
Maar nu wilde ik toch graag eerder een echo. Toen de vk aan mij vroeg hoe ver ik was, zei ik dat ik dat niet precies wist... En toen zei ze dat we dan even een echo moesten laten maken haha
Mijn buikje begint ook al echt te groeien.
heb af en toe wel last van pukkeltjes. Maar die komen en gaan weer.
Nog steeds erg last van misselijkheid en vermoeidheid.
Mijn dochtertje is al 3 dagen erg ziek. Spuugt veel enzo.. dus loop de hele dag te wassen.
Hopelijk knapt ze snel weer op!
Maar nu wilde ik toch graag eerder een echo. Toen de vk aan mij vroeg hoe ver ik was, zei ik dat ik dat niet precies wist... En toen zei ze dat we dan even een echo moesten laten maken haha
Mijn buikje begint ook al echt te groeien.
heb af en toe wel last van pukkeltjes. Maar die komen en gaan weer.
Nog steeds erg last van misselijkheid en vermoeidheid.
Mijn dochtertje is al 3 dagen erg ziek. Spuugt veel enzo.. dus loop de hele dag te wassen.
Hopelijk knapt ze snel weer op!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik zal van de week een foto maken die op internet kan, gister foto's gemaakt met niks aan, dus die gaan niet op internet
Beterschap met je dochter kletskousje!
Beterschap met je dochter kletskousje!
Gast- Gast
Oké, dit is echt raar. Ik zie zelf geen verschil, maar als ik foto's naast mekaar zie, zie ik al duidelijk een buikje. Ik zet ze er zo bij.
Gast- Gast
Hihi ik zit hier echt met een big smile ik vind het zooo raar.
Gast- Gast
yes1984 schreef:Ik heb ook veel pukkeltjes.
Dan heb ik anders nooit.
Maar mijn rug....
Oh, dat herken ik zo! Ik heb echt allemaal pukkeltjes op mijn rug. Echt verschrikkelijk! En het ergste is.. ik trouw over 2 1/2 week in een strapless trouwjurk. Dus dan moeten die pukkeltjes echt weg zijn.
Leuk dat je buikje begint te groeien!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced: Hopelijk zijn ze allemaal weg voor je trouwdag!
Bazyle: Jaa je buik is inderdaad wat gegroeit , kan niet wachten tot de mijne ook gaat groeien
Vandaag hebben we een afspraak bij de verloskundige gemaakt. Ik mag 23-3 komen, nog 3 weekjes wachten dus.
De echo kan dan waarschijnlijk ook die week nog ingepland worden, hoop het echt!
Ik ben 23-3 pas 8 weken, dus mag gelukkig lekker vroeg komen
Bazyle: Jaa je buik is inderdaad wat gegroeit , kan niet wachten tot de mijne ook gaat groeien
Vandaag hebben we een afspraak bij de verloskundige gemaakt. Ik mag 23-3 komen, nog 3 weekjes wachten dus.
De echo kan dan waarschijnlijk ook die week nog ingepland worden, hoop het echt!
Ik ben 23-3 pas 8 weken, dus mag gelukkig lekker vroeg komen
Gast- Gast
Lekker Razz, een vroege echo! Was er ook heel blij mee.
Laced: Als het erg is zou je met benzoylperioxide kunnen smeren, dat werkt wel! (in het begin, bij mij nu niet meer helaas, de eerste weken hielp het super)
Mijn maxi cosi's zijn binnen! Staan super op het onderstel vind ik. Nu nog 1 set adapters, zat maar 1 set bij helaas.
Heb ook nog mooie wipstoeltjes gekocht...
Nu snel boven aan de slag, we moeten eerst sorteren en opbergen op zolder, anders blijf je slepen met dozen. Daarna kan alles naar boven, leef nu in een soort showroom haha!
Laced: Als het erg is zou je met benzoylperioxide kunnen smeren, dat werkt wel! (in het begin, bij mij nu niet meer helaas, de eerste weken hielp het super)
Mijn maxi cosi's zijn binnen! Staan super op het onderstel vind ik. Nu nog 1 set adapters, zat maar 1 set bij helaas.
Heb ook nog mooie wipstoeltjes gekocht...
Nu snel boven aan de slag, we moeten eerst sorteren en opbergen op zolder, anders blijf je slepen met dozen. Daarna kan alles naar boven, leef nu in een soort showroom haha!
Gast- Gast
Hoi meiden,
Hoe gaat het met iedereen?
Hier wel goed,heb het idee dat mijn niersteentje aan het vergruisen is.
Hier even een mijlpaal de 12 weken grens is bereikt!
Vlg week dinsdag weer voor een echo.
Ook begint mun buikje nu echt te groeien,erg leuk om te zien.
Ben verder vrij slank dus het valt wel op.
Razz88:Krijg je niet gelijk de echo,tijdens je eerste afspraak?
Dat is hier wel zo.
Ik had mijn eerste echo met 9wkn en 3 dagen.
Schism:Ik heb ook weinig zwangerschapskwaaltjes,ben er wel erg blij mee moet ik zeggen.
Bayzle:Ja je buikje groeit,leuk om te zien.
Ba:Mooi buikje heb je al,zag hem in het buikjestopic.
Hoe gaat het met iedereen?
Hier wel goed,heb het idee dat mijn niersteentje aan het vergruisen is.
Hier even een mijlpaal de 12 weken grens is bereikt!
Vlg week dinsdag weer voor een echo.
Ook begint mun buikje nu echt te groeien,erg leuk om te zien.
Ben verder vrij slank dus het valt wel op.
Dat is hier wel zo.
Schism:Ik heb ook weinig zwangerschapskwaaltjes,ben er wel erg blij mee moet ik zeggen.
Bayzle:Ja je buikje groeit,leuk om te zien.
Ba:Mooi buikje heb je al,zag hem in het buikjestopic.
Gast- Gast
Blondje, wij hebben bij D.aan geen screening laten doen en ik denk niet dat we het nu wel doen...We hebben het er nog niet over gehad eigenlijk.
Bazyle, ja de tijd gaat niet heel snel 'Gelukkig' moet ik de komende 3 dagen werken, dat leidt mooi af. En ik heb al een kleintje lopen hier, dus ook dat breekt de dag, haha!
Ow leuk, het begin van je buik!! Ja, ik zie het hoor op de foto's! Leuk!
Kletskousje, ja kleuters...heerlijk! Groep 4 vind ik ook heel leuk. Heb maar een vrijdagochtend in m'n kleuterklas, de rest van de tijd (meestal 2 dagen) val ik in en kom daardoor overal
Wat fijn dat S. uiteindelijk met 38 weken is geboren!!
Razz88, ik heb ook pas met 10 weken de echo...jammer dat het niet eerder is
Kan me voorstellen dat je wat onzeker bent, ik ken het gevoel! Hopelijk krijg je toch eerder de echo...Ow ik lees net dat je over 3 weken terecht kan, fijn!!!
BA, leuk de maxi cosi's en wipstoeltjes!!
Lieveheersbeestje, jeej de eerste mijlpaal gehaald! 12 weken!
Bluh, ik heb behoorlijk veel last van m'n buik. Steken en rommel, haha! Moet zeggen dat ik me amper kan herinneren hoe ik me voelde bij D.aan, maf!
Ik heb ook alweer wat bruin verlies, maak me daar nu wel minder druk om. Bij m'n eerste zwangerschap hing ik gelijk aan de telefoon bij de vk
Ik baal ervan dat m'n camera het niet goed doet, anders had ik nu meteen m'n eerste buikfoto gemaakt, haha!
De rest van de week werken, zaterdag gaan we het leuke nieuws vertellen aan onze ouders, spannend!
Bazyle, ja de tijd gaat niet heel snel 'Gelukkig' moet ik de komende 3 dagen werken, dat leidt mooi af. En ik heb al een kleintje lopen hier, dus ook dat breekt de dag, haha!
Ow leuk, het begin van je buik!! Ja, ik zie het hoor op de foto's! Leuk!
Kletskousje, ja kleuters...heerlijk! Groep 4 vind ik ook heel leuk. Heb maar een vrijdagochtend in m'n kleuterklas, de rest van de tijd (meestal 2 dagen) val ik in en kom daardoor overal
Wat fijn dat S. uiteindelijk met 38 weken is geboren!!
Razz88, ik heb ook pas met 10 weken de echo...jammer dat het niet eerder is
Kan me voorstellen dat je wat onzeker bent, ik ken het gevoel! Hopelijk krijg je toch eerder de echo...Ow ik lees net dat je over 3 weken terecht kan, fijn!!!
BA, leuk de maxi cosi's en wipstoeltjes!!
Lieveheersbeestje, jeej de eerste mijlpaal gehaald! 12 weken!
Bluh, ik heb behoorlijk veel last van m'n buik. Steken en rommel, haha! Moet zeggen dat ik me amper kan herinneren hoe ik me voelde bij D.aan, maf!
Ik heb ook alweer wat bruin verlies, maak me daar nu wel minder druk om. Bij m'n eerste zwangerschap hing ik gelijk aan de telefoon bij de vk
Ik baal ervan dat m'n camera het niet goed doet, anders had ik nu meteen m'n eerste buikfoto gemaakt, haha!
De rest van de week werken, zaterdag gaan we het leuke nieuws vertellen aan onze ouders, spannend!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Lieveheersbeestje schreef:Hoi meiden,
Dat is hier wel zo.
Nee, de assistende vertelde vandaag dat ze eerst een afspraak bij de verloskundige maakt en dat we dan na de afspraak bij de verloskundige even kijken wanneer we de echo doen. Ze vertelde er wel bij dat dit meestal de volgende dag, of in ieder geval die week nog kan, ligt er aan hoe druk de planning is.
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal
Hoe voelt iedereen zich? Gaat het alllemaal goed?
Ik heb net bloed geprikt, en een vragenlijst ingeleverd bij de verloskundige. Volgende week vrijdag is mn eerste afspraak!!! Tijd gaat nu toch best snel.
Meer nieuws heb ik even niet, zo weer werken, morgen en vrijdag ook, en zaterdag carnaval!
Fijne dag allemaal!
Hoe voelt iedereen zich? Gaat het alllemaal goed?
Ik heb net bloed geprikt, en een vragenlijst ingeleverd bij de verloskundige. Volgende week vrijdag is mn eerste afspraak!!! Tijd gaat nu toch best snel.
Meer nieuws heb ik even niet, zo weer werken, morgen en vrijdag ook, en zaterdag carnaval!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Bazyle: spannend, nog een weekje wachten en dan mag je naar de verloskundige! Ben wel erg benieuwd hoe ver je nu precies bent.
Lieveheersbeestje: Jeej! De 12 weken grens voorbij! Voelt toch wel erg fijn hé. Wat leuk dat je buikje nu begint te groeien. Ik kan ook echt niet wachten totdat ik kan gaan pronken met mijn buik!
BA: Die kinderwagen die je hebt gekocht is erg mooi! Weet je al wat je gaat doen met de reiswiegjes? Jammer, ik heb je buikje gemist in het topic! Ben wel benieuwd naar je buik.
Hier even een minder dagje. Voel me ontzettend beroerd. Heel mijn lichaam heeft het koud, maar ondertussen gloei ik van oor tot oor. Bleh! volgens mij word ik weer ziek . Maar dat kan echt niet. Ben 2 weken terug al anderhalve dag ziek geweest en in januari ben ik ook al een hele week ziek geweest, dus ik kan gewoon niet ziek zijn. pfff.. Gisteren zijn we wezen kijken voor een nieuwe auto. We gaan de auto laten keuren en als hij goed blijkt te zijn, gaan we de auto kopen. Verwacht geen problemen, de auto is uit 2006 en heeft pas 37.000 km op de teller staan. Dan moeten we alleen nog onze eigen auto te koop zetten, maar dat komt ook wel weer goed!
Lieveheersbeestje: Jeej! De 12 weken grens voorbij! Voelt toch wel erg fijn hé. Wat leuk dat je buikje nu begint te groeien. Ik kan ook echt niet wachten totdat ik kan gaan pronken met mijn buik!
BA: Die kinderwagen die je hebt gekocht is erg mooi! Weet je al wat je gaat doen met de reiswiegjes? Jammer, ik heb je buikje gemist in het topic! Ben wel benieuwd naar je buik.
Hier even een minder dagje. Voel me ontzettend beroerd. Heel mijn lichaam heeft het koud, maar ondertussen gloei ik van oor tot oor. Bleh! volgens mij word ik weer ziek . Maar dat kan echt niet. Ben 2 weken terug al anderhalve dag ziek geweest en in januari ben ik ook al een hele week ziek geweest, dus ik kan gewoon niet ziek zijn. pfff.. Gisteren zijn we wezen kijken voor een nieuwe auto. We gaan de auto laten keuren en als hij goed blijkt te zijn, gaan we de auto kopen. Verwacht geen problemen, de auto is uit 2006 en heeft pas 37.000 km op de teller staan. Dan moeten we alleen nog onze eigen auto te koop zetten, maar dat komt ook wel weer goed!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced: Klinkt inderdaad een beetje als griep. Balen joh, maar ziek is ziek hoor, je gezondheid en je kindjes gaan voor alles.
Watvoor auto ga je kopen?
Reiswiegjes staan wel op mijn lijstje, maar wel onderaan. Als ik geld overhou koop ik ze, evt tweedehands, afhankelijk hoeveel ik dan nog te besteden heb.
Zal mijn buikje nog wel een keer plaatsen, het gaat nu opeens zo snel! Al had ik het er vandaag over met client, en daar liep een huishoudelijke hulp, die zei: Gaat toch niet over jou? Jij bent niet zwanger zo te zien...
Haha, onder een uniform kan ik dus nog mijn buikje verbergen!!
Bazyle: Spannend! Kan je af gaan tellen...
Razz88: Hier doen ze het dus andersom gelukkig, eerst de echo, daarna de intake. Was maar goed ook, aangezien ik niet bij de VK mocht blijven.
Anders doe je ook de intake voor niks...
LindaK: Mijn buik is ook altijd wel aan het rommelen, soms wordt ik ook wel wakker van de pijn/ steekjes. Maar goed, het rekt allemaal in korte tijd zoveel op, dat is niet gek als je het voelt!
LHB: Lekker joh de 12 weken grens over!! Ben ook wel benieuwd naar jou buikje!!
Fijn dat het beter gaat met je niersteentje, hopen dat je er snel helemaal vanaf bent.
Watvoor auto ga je kopen?
Reiswiegjes staan wel op mijn lijstje, maar wel onderaan. Als ik geld overhou koop ik ze, evt tweedehands, afhankelijk hoeveel ik dan nog te besteden heb.
Zal mijn buikje nog wel een keer plaatsen, het gaat nu opeens zo snel! Al had ik het er vandaag over met client, en daar liep een huishoudelijke hulp, die zei: Gaat toch niet over jou? Jij bent niet zwanger zo te zien...
Haha, onder een uniform kan ik dus nog mijn buikje verbergen!!
Bazyle: Spannend! Kan je af gaan tellen...
Razz88: Hier doen ze het dus andersom gelukkig, eerst de echo, daarna de intake. Was maar goed ook, aangezien ik niet bij de VK mocht blijven.
Anders doe je ook de intake voor niks...
LindaK: Mijn buik is ook altijd wel aan het rommelen, soms wordt ik ook wel wakker van de pijn/ steekjes. Maar goed, het rekt allemaal in korte tijd zoveel op, dat is niet gek als je het voelt!
LHB: Lekker joh de 12 weken grens over!! Ben ook wel benieuwd naar jou buikje!!
Fijn dat het beter gaat met je niersteentje, hopen dat je er snel helemaal vanaf bent.
Gast- Gast
Goedemiddag allemaal
Mijn dochtertje is nog steeds niet lekker. Net maar weer naar de HA geweest. Echt balen.
Ben zelf ook nog steeds erg misselijk en als je dan ook nog een zieke thuis hebt, schiet het allemaal niet zo op he!
Nog 2 dagen werken en dan heb ik lekker vakantie. Beetje carnaval vieren (tja, dat 'moet' hier in het zuiden) en wat uitrusten! Heerlijk.
@ BA, Ik vind het nog een bescheiden buikje voor een tweeling met 16 weken. Maar wel geweldig dat je lekker kunt pronken!
@ Laced, He.. balen zeg dat je je niet lekker voelt.. Maja, ziek is ziek! Snap wel dat je het vervelend vindt omdat je al een paar keer ziek bent gweest. Lekker op tijd gaan slapen en dan ben je er misschien weer snel boven op!
@ Bazyle, Wat fijn dat je je afspraak gehad hebt. wanneer heb je ook alweer een echo?
@ Linda, vind je het niet jammer dat je niet 1 vaste klas hebt? Of is dat niet mogelijk bij jullie?
Alvast veel plezier met het vertellen aan je ouders. Ga je het nog op een speciale manier doen?
Mijn dochtertje is nog steeds niet lekker. Net maar weer naar de HA geweest. Echt balen.
Ben zelf ook nog steeds erg misselijk en als je dan ook nog een zieke thuis hebt, schiet het allemaal niet zo op he!
Nog 2 dagen werken en dan heb ik lekker vakantie. Beetje carnaval vieren (tja, dat 'moet' hier in het zuiden) en wat uitrusten! Heerlijk.
@ BA, Ik vind het nog een bescheiden buikje voor een tweeling met 16 weken. Maar wel geweldig dat je lekker kunt pronken!
@ Laced, He.. balen zeg dat je je niet lekker voelt.. Maja, ziek is ziek! Snap wel dat je het vervelend vindt omdat je al een paar keer ziek bent gweest. Lekker op tijd gaan slapen en dan ben je er misschien weer snel boven op!
@ Bazyle, Wat fijn dat je je afspraak gehad hebt. wanneer heb je ook alweer een echo?
@ Linda, vind je het niet jammer dat je niet 1 vaste klas hebt? Of is dat niet mogelijk bij jullie?
Alvast veel plezier met het vertellen aan je ouders. Ga je het nog op een speciale manier doen?
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Pagina 10 van 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in November, December of Januari