Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 5 van 22
Pagina 5 van 22 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Fijn dat alles goed is BA!
En ook fijn dat alles goed is voor jou blondje! Wel een fijn idee dat na 6 weken de kans klein is dat het nog mis gaat.. Dat stelt mij ook een beetje gerust. Ik ben toch een beetje huiverig dat het mis gaat tot ik die 3 maanden eindelijk heb gehad. Men wat gaat de tijd langzaam!
Hier verder alles oké, voel me prima, geen buikpijn of iets. Als het zo blijft wil ik nog wel een keer zwanger worden maar eerst deze maar is goed gezond op de wereld zetten...
En ook fijn dat alles goed is voor jou blondje! Wel een fijn idee dat na 6 weken de kans klein is dat het nog mis gaat.. Dat stelt mij ook een beetje gerust. Ik ben toch een beetje huiverig dat het mis gaat tot ik die 3 maanden eindelijk heb gehad. Men wat gaat de tijd langzaam!
Hier verder alles oké, voel me prima, geen buikpijn of iets. Als het zo blijft wil ik nog wel een keer zwanger worden maar eerst deze maar is goed gezond op de wereld zetten...
Gast- Gast
Hier een lekker lui dagje gehad.
Vanochtend heerlijk gezwommen met mijn dochter! Heerlijk vindt ze dat!
Nu ben ik een lekker soepje aan het maken en aan het wachten totdat vriend thuiskomt.
@ Blondje, wat schrikken zeg! Gelukkig heeft de VK je gerust kunnen stellen.
@ Laced, jeetje je trouwdag komt lekker dicht bij zeg! Hoe gaan jullie trouwen? (feest, jurk, etc.) Ik hoop ook nog ooit te mogen trouwen haha. het liefst nog voor de geboorte van onze tweede, maar dan moet ie wel een beetje opschieten hier.
@ Bazyle: wat heerlijk dat je je zo goed voelt. Ik had dat bij de eerste ook. Vrijwel geen klachten. Nu ben ik wel wat meer misselijk en moe. Maja heb ook nog een kleintje hier rond lopen. En ik vond de bevalling heel erg meevallen (ging heel vlot) dus dan zou het helemaal goed komen voor je he!
Oja, willen jullie weten wat het gaat worden?
Vanochtend heerlijk gezwommen met mijn dochter! Heerlijk vindt ze dat!
Nu ben ik een lekker soepje aan het maken en aan het wachten totdat vriend thuiskomt.
@ Blondje, wat schrikken zeg! Gelukkig heeft de VK je gerust kunnen stellen.
@ Laced, jeetje je trouwdag komt lekker dicht bij zeg! Hoe gaan jullie trouwen? (feest, jurk, etc.) Ik hoop ook nog ooit te mogen trouwen haha. het liefst nog voor de geboorte van onze tweede, maar dan moet ie wel een beetje opschieten hier.
@ Bazyle: wat heerlijk dat je je zo goed voelt. Ik had dat bij de eerste ook. Vrijwel geen klachten. Nu ben ik wel wat meer misselijk en moe. Maja heb ook nog een kleintje hier rond lopen. En ik vond de bevalling heel erg meevallen (ging heel vlot) dus dan zou het helemaal goed komen voor je he!
Oja, willen jullie weten wat het gaat worden?
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
Vandaag al weer 15 weken, wat gaat het ongemerkt snel!!
Zal morgen even foto's maken van mijn laatste echo, nu bij lamplicht zijn ze niet duidelijk.
@KK: Wij weten het al
@Blondje: Fijn dat alles toch goed was joh, heb je foto van de echo?
@Laced: Fijn dat je wat meer energie hebt. Pas je je jurk nog wel??
@Bayzle: Ik ben jaloers....
Zal morgen even foto's maken van mijn laatste echo, nu bij lamplicht zijn ze niet duidelijk.
@KK: Wij weten het al
@Blondje: Fijn dat alles toch goed was joh, heb je foto van de echo?
@Laced: Fijn dat je wat meer energie hebt. Pas je je jurk nog wel??
@Bayzle: Ik ben jaloers....
Gast- Gast
peach schreef:yes1981: ik zie dat je 1 dag na mij bent uitgerekend!
Wat grappig. Zitten we vlak bij elkaar.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ik wil het wel weten, maar ik weet nog niet of ik het aan iedereen ga vertellen. Ik was nu heel beslist (of zeker van) dat ik tot 3 maanden nog niemand wilde vertellen dat ik zwanger ben, maar wel pas op het moment dat ik een positieve test in handen had. Misschien zeg ik bij de 20 weken echo wel, ach we vertellen het geslacht wel aan iedereen, maar kan net zo goed dat ik het geheim wil houden.
@BA, wie weet heb ik wel een hell van een bevalling, ben je dan nog steeds jaloers? :p haha nee mij hoor je niet klagen hoor! Maar jij hebt er ook 2 he, dat scheelt ook veel natuurlijk.
@KK, ja een vlotte bevalling zou ook fijn zijn, maar eerlijk gezegd ben ik daar totaal nog niet mee bezig, dat komt wel tegen de tijd dat het zover is.
@BA, wie weet heb ik wel een hell van een bevalling, ben je dan nog steeds jaloers? :p haha nee mij hoor je niet klagen hoor! Maar jij hebt er ook 2 he, dat scheelt ook veel natuurlijk.
@KK, ja een vlotte bevalling zou ook fijn zijn, maar eerlijk gezegd ben ik daar totaal nog niet mee bezig, dat komt wel tegen de tijd dat het zover is.
Gast- Gast
Over bevallen maak ik me nog niet echt druk.
Als ze allebei goed liggen wil ik wel gewoon bevallen, allebei in stuit moet ik heel goed overnadenken. Als er 1 in stuit en 1 gewoon ligt wordt het een keizersnee.
We zien wel... (half jaar stage gelopen op kraam/ verlosafdeling en dat is niet altijd het ideale voorbeeld als ik terug denk aan sommige bevalligen)
Ik hou het wel voor mezelf wat het zijn, verspreken doe ik niet zo snel. Heb het altijd over 'ze' of 'hun'.
Als ze allebei goed liggen wil ik wel gewoon bevallen, allebei in stuit moet ik heel goed overnadenken. Als er 1 in stuit en 1 gewoon ligt wordt het een keizersnee.
We zien wel... (half jaar stage gelopen op kraam/ verlosafdeling en dat is niet altijd het ideale voorbeeld als ik terug denk aan sommige bevalligen)
Ik hou het wel voor mezelf wat het zijn, verspreken doe ik niet zo snel. Heb het altijd over 'ze' of 'hun'.
Gast- Gast
BA, weten jullie ook al of het twee meisjes of twee jongetjes zijn??
kletskousje- Fluisteraar
Ja!kletskousje schreef:BA, weten jullie ook al of het twee meisjes of twee jongetjes zijn??
Gast- Gast
Ik denk 2 meisjes... Waarom? Geen idee 50% kans dat ik het goed heb
Ik heb het gevoel dat we een jongen krijgen, ook geen idee waarom gewoon gevoel.
Ik heb het gevoel dat we een jongen krijgen, ook geen idee waarom gewoon gevoel.
Gast- Gast
BA, wat weten jullie dat al vroeg! Weten jullie dat sinds afgelopen echo?
Knap dat jullie het voor jullie gaan houden hoor. Mij lijkt dat echt moeilijk!
Ik moet zo weer aan het werk!
Fijne dag allemaal!
Knap dat jullie het voor jullie gaan houden hoor. Mij lijkt dat echt moeilijk!
Ik moet zo weer aan het werk!
Fijne dag allemaal!
kletskousje- Fluisteraar
Ik denk dat we een meisje krijgen, had vanaf dag één meteen een meisjesnaam in mijn hoofd. (Ik heb altijd gezegd dat ik geen meisjes wil, maar alleen jongens, maar daar denk ik nu al anders over!) We willen het straks in elk geval weten, en waarschijnlijk zullen we het ook aan anderen vertellen.
Bazyle, de verloskundige bedoelde dat de kans klein was dat het nog mis zou gaan nu er een kloppend hartje te zien was. Als je nog geen echo gehad hebt weet je dat dus niet (wil je niet bang maken, want dat is waarschijnlijk nergens voor nodig).
Ik vind het zo knap dat jij je mond wel kunt houden, ik heb het er elke dag opnieuw moeilijk mee.
Gisteren hebben we het aan mijn broers (die hadden al een vermoeden) en aan mijn mans opa en oma's verteld (die waren heel verrast).
Nu is het nog even bekijken wanneer iedereen het mag weten.
Bazyle, de verloskundige bedoelde dat de kans klein was dat het nog mis zou gaan nu er een kloppend hartje te zien was. Als je nog geen echo gehad hebt weet je dat dus niet (wil je niet bang maken, want dat is waarschijnlijk nergens voor nodig).
Ik vind het zo knap dat jij je mond wel kunt houden, ik heb het er elke dag opnieuw moeilijk mee.
Gisteren hebben we het aan mijn broers (die hadden al een vermoeden) en aan mijn mans opa en oma's verteld (die waren heel verrast).
Nu is het nog even bekijken wanneer iedereen het mag weten.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Jeej! Vandaag 12 weken!
Wij willen wel weten wat het gaat worden. Het ene moment heb ik sterk het gevoel dat we een dochter krijgen, het volgende moment denk ik "nee, het wordt een jongen". De namen hebben we trouwens ook al! Over 3 weken gaan we naar de babydump om alles te bestellen. We krijgen ook nog eens korting (mijn vriend werkt er). Kan niet wachten!
BA: Ik ga volgende week mijn jurk weer passen en dan gaan ze 'm op "maat" maken. Ben benieuwd! Tot nu toe is nog niets te zien van een buikje..
Wij willen wel weten wat het gaat worden. Het ene moment heb ik sterk het gevoel dat we een dochter krijgen, het volgende moment denk ik "nee, het wordt een jongen". De namen hebben we trouwens ook al! Over 3 weken gaan we naar de babydump om alles te bestellen. We krijgen ook nog eens korting (mijn vriend werkt er). Kan niet wachten!
BA: Ik ga volgende week mijn jurk weer passen en dan gaan ze 'm op "maat" maken. Ben benieuwd! Tot nu toe is nog niets te zien van een buikje..
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
@Laced: jeej, een mijlpaal elke week is er weer 1 he! Weet je al welk kamertje je wil gaan bestellen?
Gast- Gast
Storm schreef:@Laced: jeej, een mijlpaal elke week is er weer 1 he! Weet je al welk kamertje je wil gaan bestellen?
Ja! We gaan voor dit kamertje: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13538&groep_id=109&merk=4312
Ben je aan het werk?
Laced- Kletskop
@Blondje: Ow jammer! Nouja het is nog 2,5 week tot mijn eerste afspraak, tijd gaat langzaam maar hij gaat wel voorbij uiteindelijk...
Gast- Gast
Oh echt een super leuk kamertje....kan voor een meisje en met een jongen, roze of blauwe accesoires..Laced schreef:Storm schreef:@Laced: jeej, een mijlpaal elke week is er weer 1 he! Weet je al welk kamertje je wil gaan bestellen?
Ja! We gaan voor dit kamertje: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13538&groep_id=109&merk=4312
Ben je aan het werk?
Nee ben niet aan het werk, moet vanmiddag weer. Jij? Hoe voel je je?
Gast- Gast
Storm schreef:Oh echt een super leuk kamertje....kan voor een meisje en met een jongen, roze of blauwe accesoires..Laced schreef:Storm schreef:@Laced: jeej, een mijlpaal elke week is er weer 1 he! Weet je al welk kamertje je wil gaan bestellen?
Ben je aan het werk?
Voel me stukken beter! Begin mijn energie weer terug te krijgen, alleen moet ik s'avonds wel gewoon om 09.30 uur naar bed Ik ben gewoon weer aan het werk!
Laced- Kletskop
Hey meiden,
Ik kom me ook hier aanmelden. Ik ben er sinds deze week achter dat ik 4 weken zwanger ben! :-)
En ik ben als het goed is 3 november uitgeteld. Reken ik maar gewoon als eind oktober
Ik zal me even voorstellen; Ik ben 22 jaar ( dinsdag word ik 23) en mijn vriend is 25 jaar. Wij wonen samen met onze hond (en binnekort dan onze uk) in brabant. Dit was ronde 8 en we zijn super blij dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Vind het allemaal nog wel erg onwerkelijk haha. Ik baal er wel van dat carnaval eraan komt, en ik het dus eigenlijk niet stil kan houden voor fam. en vrienden. Ik kan wel zeggen dat ik ziek ben o.i.d. maar dan weet mijn beste vriendin al genoeg haha. En ik wil niet dat mijn vrienden het eerder als mijn fam. weten. Daarom gaan we het waarschijnlijk aanstaande zaterdag, op mijn verjaardag voor familie, al vertellen. Wel erg vroeg, maargoed.
Ik kom me ook hier aanmelden. Ik ben er sinds deze week achter dat ik 4 weken zwanger ben! :-)
En ik ben als het goed is 3 november uitgeteld. Reken ik maar gewoon als eind oktober
Ik zal me even voorstellen; Ik ben 22 jaar ( dinsdag word ik 23) en mijn vriend is 25 jaar. Wij wonen samen met onze hond (en binnekort dan onze uk) in brabant. Dit was ronde 8 en we zijn super blij dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Vind het allemaal nog wel erg onwerkelijk haha. Ik baal er wel van dat carnaval eraan komt, en ik het dus eigenlijk niet stil kan houden voor fam. en vrienden. Ik kan wel zeggen dat ik ziek ben o.i.d. maar dan weet mijn beste vriendin al genoeg haha. En ik wil niet dat mijn vrienden het eerder als mijn fam. weten. Daarom gaan we het waarschijnlijk aanstaande zaterdag, op mijn verjaardag voor familie, al vertellen. Wel erg vroeg, maargoed.
Gast- Gast
'Laced schreef:Storm schreef:@Laced: jeej, een mijlpaal elke week is er weer 1 he! Weet je al welk kamertje je wil gaan bestellen?
Ben je aan het werk?
Mooi kamertje !
Gast- Gast
Razz: Van harte gefeliciteerd! Onwerkelijk is het hé? Ben je een fanatieke carnavaller? Ik kom ook uit brabant maar ik heb echt een bloedhekel aan carnaval :geek:. Het is ook heel moeilijk om je mond te houden en je moet doen wat jij denkt dat goed is. Sommige vertellen het pas met 12 weken, andere vertellen het al gelijk. Gewoon je eigen gevoel volgen.
Laced- Kletskop
Laced schreef:Razz: Van harte gefeliciteerd! Onwerkelijk is het hé? Ben je een fanatieke carnavaller? Ik kom ook uit brabant maar ik heb echt een bloedhekel aan carnaval :geek:. Het is ook heel moeilijk om je mond te houden en je moet doen wat jij denkt dat goed is. Sommige vertellen het pas met 12 weken, andere vertellen het al gelijk. Gewoon je eigen gevoel volgen.
Ja ben toch wel een redelijk fanatieke carnavaller , maar dan wel met alcohol . Agja ik sla het dit jaar met liefde en plezier af Krijgen we iets moois voor terug!
Ja voor ons voelt het inderdaad goed om het nu al te vertellen. Ookal zou het nog misgaan, is het ook fijn dat onze familie er van af weet.
Gast- Gast
Oh dat is fijn om te horen, dat je je stukken beter voelt. Zo misselijk en jezelf zo naar voelen is ook niks natuurlijk.Laced schreef:Storm schreef:Oh echt een super leuk kamertje....kan voor een meisje en met een jongen, roze of blauwe accesoires..Laced schreef:Storm schreef:@Laced: jeej, een mijlpaal elke week is er weer 1 he! Weet je al welk kamertje je wil gaan bestellen?
Ben je aan het werk?
Voel me stukken beter! Begin mijn energie weer terug te krijgen, alleen moet ik s'avonds wel gewoon om 09.30 uur naar bed Ik ben gewoon weer aan het werk!
Gast- Gast
Laced schreef:Storm schreef:@Laced: jeej, een mijlpaal elke week is er weer 1 he! Weet je al welk kamertje je wil gaan bestellen?
Ben je aan het werk?
Een prachtig kamertje. Wij gaan zaterdag even bij de babydump kijken. Even kijken wat we echt mooi vinden. Heb er zin in! :-)
yes1984- Prater
Razz88 schreef:Hey meiden,
Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club. Ik hoop dat je je een beetje goed voelt!?
yes1984- Prater
Laced schreef:Razz: Van harte gefeliciteerd! Onwerkelijk is het hé? Ben je een fanatieke carnavaller? Ik kom ook uit brabant maar ik heb echt een bloedhekel aan carnaval :geek:. Het is ook heel moeilijk om je mond te houden en je moet doen wat jij denkt dat goed is. Sommige vertellen het pas met 12 weken, andere vertellen het al gelijk. Gewoon je eigen gevoel volgen.
Dat vind ik ook Laced. Wij hebben het met 12 weken verteld. Maar ieder moet doen wat goed voelt!
yes1984- Prater
Pagina 5 van 22 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 5 van 22
Permissies van dit forum: