Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 6 van 22 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 6 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  blondje1313 wo 23 feb 2011 - 1:43

Mooi kamertje Laced!

Welkom hier Razz. Hier ook iemand die een alcoholvrij carnaval gaat meemaken. Ook wij hebben het daarom al aan een deel van de familie verteld. Mijn ouders wilde ik sowieso vrijwel meteen na de test inlichten, gelukkig wilde mijn man na wat nadenken dit ook.
Ik kan niet zo lang een geheim bewaren!
De rest van de wereld zal het met carnaval wel weten!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 6 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Fearie wo 23 feb 2011 - 1:50

@ Razz, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Wij hadden dan geen carnaval, maar kerst en het dus al met 6 weken verteld. Geniet er in ieder geval van !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  yes1984 wo 23 feb 2011 - 2:33

Fearie schreef:@ Razz, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Wij hadden dan geen carnaval, maar kerst en het dus al met 6 weken verteld. Geniet er in ieder geval van !

Ik zat ook met Kerst. Het was toen alleen ook enorm koud, dat we met de auto zijn gegaan. Dus ik moest wel BOB'pen. Very Happy Wink Very Happy
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:06

Wij hebben dit kamertje: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=14490&groep_id=109&merk=4307

Bij de vorige echo, met 12 weken en paar dagen zag ze het. Maar ja, 2x kans om te zien, en is gemaakt met super goede apparatuur, ook stukje 3D echo op gehad.
Verspreken doe je niet snel, heb het altijd over 'hun' en 'ze', nooit over 'hij' of 'zei'. En doe alsof ik het niet weet, gaat niemand zitten vissen ook smile

@Razz: Gefeliciteerd meid, welkom!!

Krijgen jullie allemaal al een beetje een buikje?!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:12

@ BA : Dan weet je het inderdaad al erg vroeg ! maar dat is wel fijn . Mooie kamer! Hoe doe je dat eigenlijk met een tweeling? in het begin bij elkaar in het ledikantje of allebei apart? misschien beetje stomme vraag haha. :P

Gast
Gast

Bericht  kletskousje wo 23 feb 2011 - 9:15

Welkom Razz!

Wat een leuke kamertjes zeg!
Ons prulleke komt in het kamertje van onze dochter te liggen.
Zij zal een nieuwe kamer krijgen. Daar gaan we tegen mei/juni voor kijken.

BA, dat is al echt snel zeg! Wel super voor jullie!!

Ik begin nu wel een buikje te krijgen ja. Het is natuurlijk ook al de tweede he! Dat scheelt ook.

Dragen jullie je gewone kleren nog? Of zijn er al zwangerschapsbroeken aangeschaft?
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:31

@Razz: We hebben gewoon 2 ledikantjes besteld en die komen er ook te staan, maar denk zeker dat ik ze in het begin samen in 1 bedje leg. Het is ook wennen, 9 maanden warm met je broertje/ zusje in een warme buik en daarna alleen in een groot bedje?!
Zal in elk geval wel eerst even bespreken met kinderarts of het verantwoord is...

@KK: Ik pas mijn gewone broeken/ rokjes echt niet meer, zit vervelend nu. Jurkjes draag ik nu veel, rekt lekker mee...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:36

Beauty Addict schreef:@Razz: We hebben gewoon 2 ledikantjes besteld en die komen er ook te staan, maar denk zeker dat ik ze in het begin samen in 1 bedje leg. Het is ook wennen, 9 maanden warm met je broertje/ zusje in een warme buik en daarna alleen in een groot bedje?!
Zal in elk geval wel eerst even bespreken met kinderarts of het verantwoord is...

Hier twijfel ik ook steeds meer of ik ze niet eerst samen in een ledikantje zal leggen, scheelt ook even weer ruimte tijdens de kraamtijd. Maar dan wordt het wel een normaal ledikantje, of doen jullie dat dan ook? En naast elkaar? Ik heb ook al eens gehoord dat sommigen er 1 bovenin leggen, en 1 onderin, dus met de voetjes tegenover elkaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:53

_MamaRosa_ schreef:
Beauty Addict schreef:@Razz: We hebben gewoon 2 ledikantjes besteld en die komen er ook te staan, maar denk zeker dat ik ze in het begin samen in 1 bedje leg. Het is ook wennen, 9 maanden warm met je broertje/ zusje in een warme buik en daarna alleen in een groot bedje?!

Hier twijfel ik ook steeds meer of ik ze niet eerst samen in een ledikantje zal leggen, scheelt ook even weer ruimte tijdens de kraamtijd. Maar dan wordt het wel een normaal ledikantje, of doen jullie dat dan ook? En naast elkaar? Ik heb ook al eens gehoord dat sommigen er 1 bovenin leggen, en 1 onderin, dus met de voetjes tegenover elkaar.
Naast elkaar denk ik. En in het begin passen ze makkelijk samen in een normaal ledikantjes toch? Ze zullen niet snel groter zijn als een normale eenling.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 10:01

Beauty Addict schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Naast elkaar denk ik. En in het begin passen ze makkelijk samen in een normaal ledikantjes toch? Ze zullen niet snel groter zijn als een normale eenling.

Ja, de 1e weken moet wel lukken. Zal de kraamzorg eens vragen wat zij daar van vinden als ze me bellen voor de intake. Wat hun ervaringen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 10:03

_MamaRosa_ schreef:Ja, de 1e weken moet wel lukken. Zal de kraamzorg eens vragen wat zij daar van vinden als ze me bellen voor de intake. Wat hun ervaringen zijn.
Goed idee. Ik overleg het ook wel eerst in het ziekenhuis, ik richt de kamer wel met 2 bedjes in.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 10:07

Beauty Addict schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ja, de 1e weken moet wel lukken. Zal de kraamzorg eens vragen wat zij daar van vinden als ze me bellen voor de intake. Wat hun ervaringen zijn.
Goed idee. Ik overleg het ook wel eerst in het ziekenhuis, ik richt de kamer wel met 2 bedjes in.

Als wij het gaan doen, laat ik alles mooi zo staan zoals het nu ook staat, er staat nu 1 bedje, en dan kan de jongste mooi nog even in het ledikantje liggen waar hij nu ook inligt. Het scheelt wel even weer ruimte op de babykamer, dat is echt krap met 2 ledikantjes.
Volgens mij zijn er geen bezwaren om ze samen in een bedje te leggen, als ze het zelf ook prettig vinden. Maar ben wel benieuwd wat de ervaringen in de kraamzorg zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 10:27

Gefeliciteerd Razz! En welkom. Ik ga wel carnavallen 1 dagje, maar ik drink al heel lang niet meer dus dat valt toch niet op.

Nog geen buikje te bekennen, behalve de spekrol die ik toch al had Very Happy Ik verwacht ook niks voor dat ik 12-14 weken ben eigenlijk... Tis voor mij de eerste he.

Gast
Gast

Bericht  kletskousje wo 23 feb 2011 - 10:30

Valt me trouwens ook op dat hier veel meiden zitten die in Brabant wonen.
Gezellig!

Mijn broeken passen nog prima.. Jurkjes vind ik wel fijner zitten.
Maar je begint hier nu wel te zien
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  blondje1313 wo 23 feb 2011 - 19:32

Bij mij is er nog geen buikje te zien (zou ook wel heel snel zijn), maar heb al wel meteen wat zwangerschapskleding aangeschaft.
Zo gauw het nodig is kan ik gewoon een leuke broek uit de kast trekken.

Ik ga proberen 4 of 5 dagen carnaval te vieren, zie wel hoe (lang) ik het vol ga houden.
Ik heb daarna in elk geval nog een paar dagen vrij om bij te komen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 22:26

Goedemorgen allemaal,

Razz:Welkom en gefeliciteerd!

Ik lees af en toe wel mee maar t.n.t weinig energie om mee te typen.

Dinsdagavond kreeg ik ineens enorme buikkrampen en steken in mijn vagina,dit heeft de hele nacht aangehouden.
Gisterochtend vroeg heeft mijn man de verloskundige op gebelt,gelukkig mochten we gelijk komen.
Ze was erg begripvol en gooide haar jas uit om direct een echo te maken,die was gelukkig helemaal goed.
De baby is al goed gegroeit en was flink aan het bewegen.
Toen heeft ze nog even verder gekeken en raadde me aan wat urine in te leveren bij de h.a dit zo gedaan.
Bleek er wat bloed in te zitten,wat wijst met de klachten die ik heb op een niersteentje.
Man, wat kan dat pijn doen zeg,het gaat nu wel wat beter moet ik zeggen heb pijnstilling gehad en moet veel drinken zodat ik hem uit kan plassen.
Verder vanmorgen weer urine weggebracht,ik wordt straks gebelt over de uitslag.
De h.a zei ik laat je niet los voordat het bloed uit je urine weg is.
Morgenochtend ga ik wel weer proberen te werken,gelukkig hoef ik alleen een ochtend.
Zaterdag moet ik ook fit zijn,mijn man zijn opa is nml maandag op dinsdagnacht overleden,behoorlijk wat spanning hier dus.
En zaterdag de kerkdienst en uitvaart.

Ik wens jullie allen een fijne dag toe.

Groetjes Lieverheersbeestje.

Gast
Gast

Bericht  Laced wo 23 feb 2011 - 23:34

Lieveheersbeestje: Allereerst gecondoleerd! Jeetje.. dat is natuurlijk wel heel erg dubbel zo.. Ook vervelend dat je waarschijnlijk een niersteentje hebt. Hopelijk is het goed te verhelpen! Wel fijn dat je gelijk terecht kon bij de verloskundige en dat alles goed gaat met de kleine uk. Rust goed uit en veel sterkte de komende tijd! hug

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:39

Laced schreef:Lieveheersbeestje: Allereerst gecondoleerd! Jeetje.. dat is natuurlijk wel heel erg dubbel zo.. Ook vervelend dat je waarschijnlijk een niersteentje hebt. Hopelijk is het goed te verhelpen! Wel fijn dat je gelijk terecht kon bij de verloskundige en dat alles goed gaat met de kleine uk. Rust goed uit en veel sterkte de komende tijd! hug

Thanks voor je reactie,erg lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:10

Laced schreef:Lieveheersbeestje: Allereerst gecondoleerd! Jeetje.. dat is natuurlijk wel heel erg dubbel zo.. Ook vervelend dat je waarschijnlijk een niersteentje hebt. Hopelijk is het goed te verhelpen! Wel fijn dat je gelijk terecht kon bij de verloskundige en dat alles goed gaat met de kleine uk. Rust goed uit en veel sterkte de komende tijd! hug
+1

Gast
Gast

Bericht  M@niek do 24 feb 2011 - 6:42

Beauty Addict schreef:Wij hebben dit kamertje: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=14490&groep_id=109&merk=4307

Bij de vorige echo, met 12 weken en paar dagen zag ze het. Maar ja, 2x kans om te zien, en is gemaakt met super goede apparatuur, ook stukje 3D echo op gehad.
Verspreken doe je niet snel, heb het altijd over 'hun' en 'ze', nooit over 'hij' of 'zei'. En doe alsof ik het niet weet, gaat niemand zitten vissen ook smile

Als de echoscopist het al goed kan zien met 12 weken, dan zullen het wel jongentjes worden! Meisjes zijn namelijk heel slecht te zien en zeker voor 12 weken daarin wordt nog heel vaak vergist!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 do 24 feb 2011 - 7:19

Lieveheersbeestje, gecondoleerd.
Is er goed iets aan te doen aan een niersteentje tijdens een zwangerschap?

Ik heb vandaag mijn direct leidinggevende ingelicht, hij had al zo'n vermoeden zei hij omdat ik van de week naar de huisarts moest en ik nu bijna een jaar getrouwd ben. Voor de rest van het werk houden we het nog even geheim.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:29

@lieveheersbeestje: Gecondoleerd! En wat vervelend van het niersteentje! Neutral

@ all: Ik heb echt menstruatiebuikpijn, de soort buikpijn die je hebt net voor je menstruatie zeg maar. Ook een beetje last van mijn onderrug. Is dit normaal? Of kan dit negatief zijn. Pf maak me nu al zorgen en ik moet nog 8 weken voordat ik een beetje in de 'safe-zone' zit.

Gast
Gast

Bericht  Funk vr 25 feb 2011 - 3:44

Zo, lange tijd weer niks laten horen maar veel aan het werk en ben ziek (nog steeds)

@BA: Superfijn dat er weer goed nieuws was! Houden zo!! Ook een erg mooi kamertje, helemaal mijn smaak!

@Blondje1313: Gelukkig dat alles goed was en dat bloedverlies verder niks te betekenen had, toch wel schrikken he? Ik heb het ook gehad en het is erg rot! Wij dachten ook gelijk dat we een meisje zouden krijgen, is eigenlijk nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel haha!

@Laced, fijn dat je weer meer energie krijgt!! En je gaat ook al bijna trouwen! Spannend hoor! Zo'n angelsound lijkt me wel mooi maar ook erg eng mocht je het hartje een keer niet kunnen vinden. Mooi kamertje trouwens!

@Razz88: Gefeliciteerd en welkom!! Ik heb ook veel last van mijn onderrug, weet niet of het wat zegt. Volgens mij niet, volgens mij worden alle banden etc. wat slapper en komt buik/rugpijn daardoor.

@Lieverheersbeestje: He wat rot!! Wel even schrikken zeg! Gelukkig niks aan de hand met de baby en kon je snel langskomen, maar toch vervelend!! Beterschap en ook gecondoleerd.

Wij zijn ook bij de 9maandenbeurs geweest, het viel mij tegen!! Het was enorm druk zodat we nergens echt konden kijken. Wat ik vooral vervelend vond is dat er van die vrouwen liepen die er niets te zoeken hadden en alleen maar opzoek waren naar gratis spulletjes waar ze niet eens wat aan hebben.. Wij zijn er een kleine 2 uur geweest en waren 20 (!!) euro lichter door de parkeerkosten.. Maar goed, dat ook weer eens meegemaakt Wink

Verder hebben we her en der al wat spulletjes opgehaald van marktplaats, wel wat vroeg maar zag nu het een en ander in de buurt wat we mooi vonden en voor een goede prijs.

Verder hier redelijk veel last van m'n rug en laatste dagen veel misselijk. Moeheid begint ietsjes minder te worden maar blijft steeds aanwezig. Aankomende week voor het eerst hartje luisteren, erg spannend!

Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Funk vr 25 feb 2011 - 3:45

M@niek schreef:
Beauty Addict schreef:Wij hebben dit kamertje: http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=14490&groep_id=109&merk=4307

Als de echoscopist het al goed kan zien met 12 weken, dan zullen het wel jongentjes worden! Meisjes zijn namelijk heel slecht te zien en zeker voor 12 weken daarin wordt nog heel vaak vergist!

Persoonlijk vind ik het een beetje flauw om dit nu te zeggen maar goed, dat is mijn mening.. Als BA het had willen vertellen had ze dit neem ik aan wel gedaan?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 4:25

Eens met Pippi

@Razz, ik heb de 5de en 6de week ontzettende buikpijn gehad, veel erger als menstruatiepijn. Het voelde inderdaad wel hetzelfde, alleen erger, maar zolang ik geen bloedverlies had (en heb) maak ik me geen zorgen. Probeer je niet te druk te maken, je lijf regelt het zelf wel! En (sorry als dit hard overkomt) als het misgaat, kun je daar toch niks aan doen, dan moet het zo zijn.

@all, hier alles oké nog steeds, over 2 weekjes eerste afspraak bij de verloskundige!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 22 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: