Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 13 van 22 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  blondje1313 wo 9 maa 2011 - 22:50

Het ziet er iets te zweverig voor me uit.

Ik voel me momenteel helemaal niet zwanger, maar ja, ga er vanuit dat alles wel nog gewoon goed is. Vreemd dat er iets in je lichaam groeit terwijl je er eigenlijk zo weinig van merkt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 22:58

Ik heb een half jaar stage gelopen op de verloskamers, en ik geloof er niet in, heb ik teveel voor gezien denk ik...

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 10 maa 2011 - 7:52

Dan ben ik dus niet de enige die het te zweverig vind, heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga en hoop daar wat tips te krijgen om alles wat dragelijker te maken.

@ All, hier even een berichtje, ben niet meer zo heel erg vaak online. Tegenwoordig erg veel last van mijn rug en 's avonds daardoor redelijk moe. We hebben de kinderkamer al klaar (geverfd en meubels erin), morgen weer een gesprek bij de verloskundige en over 1.5 week een extra echo (zelf aangevraagd voor de lol).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 8:29

@Feary: Ik ben wel heel benieuwd naar je buikje aangezien we ongeveer even ver zijn...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 9:59

Morgen mag ik, morgen mag ik, morgen mag ik!!! Ik heb geen zin om te gaan slapen, ik heb nu al kriebels haha. Morgenvroeg even werken, 1 uur ben ik thuis. Ik ga daar in het dorp nog even naar een outlet winkel, en dan naar huis, rek ik de tijd ietsjes. Meer heb ik even niet te melden, ik voel me nog steeds prima!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:07

Bazyle schreef:Morgen mag ik, morgen mag ik, morgen mag ik!!! Ik heb geen zin om te gaan slapen, ik heb nu al kriebels haha. Morgenvroeg even werken, 1 uur ben ik thuis. Ik ga daar in het dorp nog even naar een outlet winkel, en dan naar huis, rek ik de tijd ietsjes. Meer heb ik even niet te melden, ik voel me nog steeds prima!
O spannend meis!! Hoe laat mag je?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 10:11

Kwart over 3

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 11:02

Spannend ! :-) Veel plezier !!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 10 maa 2011 - 19:58

Alvast heel veel plezier vanmiddag Bazyle!

Wat snel het kamertje al helemaal af Feary (al moet ik zeggen dat ik ook niet kan wachten, heb vanmorgen met mijn man afgesproken dat we volgende week naar de babywinkel gaan om in elk geval vast te kijken)
Geschilderd is ons kamertje al, we hebben namelijk toen we vorig jaar in ons nieuwbouwhuis trokken boven alle slaapkamers geschilderd, hij is beige met lichtblauw, kan voor een jongen en een meisje. We willen waarschijnlijk nog wel door iemand een muurschildering laten maken.

Vandaag 2 maanden zwanger (of ja, nog 7 maanden te gaan), van mijn schoonzus hebben we een doos gekregen met voor elke maand een cadeautje, we hebben er nu dus twee uit mogen pakken!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 20:53

Wat een leuk kado blondje! Als vanmiddag alles goed is, wil mijn vriend het vanavond tegen zijn vader vertellen, en morgen gaan we bij mijn ouders eten dan wil ik het vertellen. Eindelijk! Als het goed is, is bij mijn ouders iedereen thuis (mijn zusje woont op kamers maar die is thuis als het goed is). Ik was vanmorgen al een uur voor dat ik op moest wakker, en ik kon echt niet meer slapen. Lang geleden dat ik ergens zo nerveus voor was!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 21:02

Bazyle: Ik heb het nogsteeds voor iedere echo hoor, die spanning, ookal heb ik er al zoveel gehad.

Ben echt benieuwd hoe ver je bent, en wie weet krijg je er ook wel 2?! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Funk do 10 maa 2011 - 22:22

Beauty Addict schreef:Bazyle: Ik heb het nogsteeds voor iedere echo hoor, die spanning, ookal heb ik er al zoveel gehad.

Ben echt benieuwd hoe ver je bent, en wie weet krijg je er ook wel 2?! Very Happy

Bazyle, veel plezier en succes vandaag!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 2:33

Als het er 2 zijn krijg ik een hartverzakking. Dan hebben we een probleem, we hebben echt geen ruimte voor 2. Alhoewel het al wel is door mijn hoofd geschoten is, zouden het er niet 2 zijn? Geen idee waarom, ik heb eigenlijk nergens last van, behalve mijn buik die dus (naar mijn idee) al snel zichtbaar is, voor mij dan. Nog een halfuurtje, we will see!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 11 maa 2011 - 2:36

Veel succes over een half uur!
Fijn ook dat je het straks mensen kunt gaan vertellen!

Vandaag ben een vriendin geweest die ik niet zo vaak zie, twee keer per jaar ofzo. Wel een kleinigheidje gehad voor de zwangerschap, wel heel leuk!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 4:15

Bazyle schreef:Als het er 2 zijn krijg ik een hartverzakking. Dan hebben we een probleem, we hebben echt geen ruimte voor 2. Alhoewel het al wel is door mijn hoofd geschoten is, zouden het er niet 2 zijn? Geen idee waarom, ik heb eigenlijk nergens last van, behalve mijn buik die dus (naar mijn idee) al snel zichtbaar is, voor mij dan. Nog een halfuurtje, we will see!
Kreeg ik ook even hoor haha, 5 min lang. Wonen op een bovenwoning. Met 1 kindje de trap op is wel te doen, maar met 2?!

Maar nu wil ik niet anders en is het echt mijn grootste angst dat op de volgende echo nog maar 1 kindje leeft ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie vr 11 maa 2011 - 6:24

Hallo meiden,

Mag ik ook met jullie meeschrijven? Ben nu iets meer dan 6 weken zwanger. Over 1 1/2 week krijg ik een echo om te kijken hoe het er allemaal uitziet van binnen Very Happy

Ik ben volgens de gyn uitgerekend op 2 november. (Zat in de MM waardoor heel mn cyclus goed in de gaten gehouden is)

Ben wel een beetje onzeker merk ik. Heb sinds gister een beetje last van bruinverlies. Heel dun is het net afscheiding maar dan licht bruin. Hebben meer hier last van? Zolang ik geen krampjes heb maak ik me niet al te druk maar toch.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 7:48

Alles is goed!!! We hebben een kloppend hartje gezien, en een zwaaiend handje. Oh ik ben zo opgelucht, alles is oké! Ik zal zo even een foto plaatsen.
Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 13 Foto-7TIUBEIR
Ennnn ik ben 1 oktober uitgerekend, maar 3 dagen eerder als mijn datum dus, dus het valt allemaal wel mee!

Gefeliciteerd Clapperdie, en welkom bij de club. Wat is MM?

Gast
Gast

Bericht  yes1984 vr 11 maa 2011 - 21:02

Hier gaat het goed.
Ik heb donderdag de eerste kleertjes gekocht bij Pranatal. Zo schattig.
Ook heb ik mijn bestelde positiekleding binnen.
En heb nog een spijkerbroek gekocht.
Mijn kleding past nog wel, maar zal niet heel lang meer duren.

We gaan vanmiddag even naar Babyplanet. Weer even kijken naar leuke spullen en kijken naar kamertjes.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  blondje1313 vr 11 maa 2011 - 21:24

Mooie echo Bazyle, leuk dat er al echt wat te zien is!
Hoe was het vertellen aan de familie, heb je nog wat bijzonders gedaan?

Welkom Clapperdie

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  kletskousje vr 11 maa 2011 - 22:02

Goedemorgen dames!

(ik reageer even alleen op de laatste pagina)

@ Clapperdie: Gefeliciteerd! Had je verhaal al eens gelezen. Kei fijn dat je zwanger bent. En gezellig dat je hier mee komt schrijven!

@ Bazyle: Mooie echo! Dat zie je al goed zeg! En fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien.
MM is medische molen!

@ Yes: Veel plezier met alle nieuwe spulletjes. Leuk is dat he!

@ All: Gisteren een dagje geshopt in Breda. Heb veel nieuwe positiekleding gekocht. Naja, gekregen van mijn mama haha! Ook nog wat speelgoed voor mijn dochtertje gekocht. Ben dus goed geslaagd.
Vandaag gaan we lekker een stukje fietsen. Het wordt heerlijk weer!

Fijne dag dames!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  yes1984 za 12 maa 2011 - 0:14

Mooie echo Bayzle. Jullie lange wachten werd beloond!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 0:15

@ Bazyle : Mooie echo! fijn dat alles goed is smile
@ Clapperdie: Welkom ! ik ben ook begin november uitgerekend Very Happy

Ik had gisteren opeens bruinverlies. Best donker en ook wat rode vlokjes ( sorry :P ) Ik schrok me rot ! zeker omdat ik ook wat krampen heb gehad en nog steeds wel heb. Ik heb ook een beetje last van mijn mijn darmen ( beetje buikgriep), dus daar kunnen de krampen ook van komen. Nu vandaag is mijn afscheiding meer beige. Maak me toch erg zorgen, ookal weet ik dat bruinverlies voor kan komen tijdens de zwangerschap. Ik kijk nu wel 100 x per dag in mijn ondergoed, omdat ik bang ben dat het rood wordt Mad

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie za 12 maa 2011 - 0:26

Razz88 schreef:

@ Bazyle : Mooie echo! fijn dat alles goed is smile
@ Clapperdie: Welkom ! ik ben ook begin november uitgerekend Very Happy

Ik had gisteren opeens bruinverlies. Best donker en ook wat rode vlokjes ( sorry :P ) Ik schrok me rot ! zeker omdat ik ook wat krampen heb gehad en nog steeds wel heb. Ik heb ook een beetje last van mijn mijn darmen ( beetje buikgriep), dus daar kunnen de krampen ook van komen. Nu vandaag is mijn afscheiding meer beige. Maak me toch erg zorgen, ookal weet ik dat bruinverlies voor kan komen tijdens de zwangerschap. Ik kijk nu wel 100 x per dag in mijn ondergoed, omdat ik bang ben dat het rood wordt Mad

Volgens mij zijn wij precies even ver ;-)
Maar ik heb dat dus ook! Vanaf 2 dagen geleden ineens bruinverlies. Vooral als ik ga plassen maar het is heel dun en gelukkig bruin/beige achtig en geen rood. Maar ook ik maak me ontzettend zorgen maar zolang ik geen kramp er bij krijg probeer ik mezelf rustig te houden..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 0:36

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en jij? Ja zolang het nog niet rood wordt en ik nog geen echte krampen in mijn baarmoeder krijg is het goed denk ik. Kan nu echt niet meer wachten tot de 23e! wil echt weten of alles goed is.

edit: Ik zie het al! wij zijn inderdaad precies even ver haha smile

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie za 12 maa 2011 - 0:42

Hihi ik heb de 22ste een echo en de 23ste een afspraak bij de VK. Wel spannend allemaal!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 22 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: