Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 2 van 22
Pagina 2 van 22 • 1, 2, 3 ... 12 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
Ik moet morgen weer naar de verloskundige! En we gaan het morgen aan mijn schoonvader vertellen. En de rest van de week de rest van de familie. Morgn ben ik namelijk 12 weken!!!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
@ Yes: Wat leuk zeg! Gaan jullie het op een speciale manier vertellen?
@ BA: Wat leuk dat je weer een echo krijgt. Heb al eens een foto van je 2 ukkies voorbij zien komen. Bijzonder zeg!
@ BA: Wat leuk dat je weer een echo krijgt. Heb al eens een foto van je 2 ukkies voorbij zien komen. Bijzonder zeg!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
leuk een nieuw topic!
Ik ben vandaag precies 12 weken, heb vorige week echo gehad en alles was goed. Toch bijzonder om zo een mini mensje op de echo te zien
Ga vd week de kraamzorg regelen en de kinderopvang.
Gister hebben we het verteld aan familie en vrienden iedereen vond het super.
Hopelijk nemen me klachten af, moet nu nog elke morgen overgeven.
Ga proberen om regelmatig mee te schrijven,maar ben 's avonds aardig moe dus heb dan weinig puf.
Van het weekend gaan we ff bij de babywinkel kijken of we leuke kamertjes zien en kinderwagens.
Ik ben vandaag precies 12 weken, heb vorige week echo gehad en alles was goed. Toch bijzonder om zo een mini mensje op de echo te zien
Ga vd week de kraamzorg regelen en de kinderopvang.
Gister hebben we het verteld aan familie en vrienden iedereen vond het super.
Hopelijk nemen me klachten af, moet nu nog elke morgen overgeven.
Ga proberen om regelmatig mee te schrijven,maar ben 's avonds aardig moe dus heb dan weinig puf.
Van het weekend gaan we ff bij de babywinkel kijken of we leuke kamertjes zien en kinderwagens.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Ik mag iedere 2 weken ivm grotere kans op complicaties. En zolang alles goed gaat is dat natuurlijk alleen maar hartstikke leuk!kletskousje schreef:@ BA: Wat leuk dat je weer een echo krijgt. Heb al eens een foto van je 2 ukkies voorbij zien komen. Bijzonder zeg!
Gast- Gast
Dat geloof ik idd BA.
Ben je nu toch wat meer zenuwachtig als je een echo hebt?
(geloof toch dat het bij jou ging om een tussenschotje he?)
kletskousje- Fluisteraar
De vorige echo viel wel mee qua zenuwen, misschien wordt het nu per keer minder? Hoop het in elk geval.kletskousje schreef:Dat geloof ik idd BA.
Tussenschotje is gelukkig gevonden een paar weken terug, het is nu meer het risico op TTS omdat mijn kindjes 1 placenta en dus zelfde bloedsomloop heben voor samen.
(kort gezegt: bij TTS neemt het ene kindje alle voeding op, de ander krijgt niks. Als hier niks aan gedaan wordt kan het fataal zijn voor allebei. Maar als ze er op tijd bij zijn is er veel mogelijk aan behandeling, vandaar vaak controle)
En natuurlijk ook om te kijken of ze goed groeien en de een niet ver achter blijft tov de ander.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:De vorige echo viel wel mee qua zenuwen, misschien wordt het nu per keer minder? Hoop het in elk geval.kletskousje schreef:Dat geloof ik idd BA.
Tussenschotje is gelukkig gevonden een paar weken terug, het is nu meer het risico op TTS omdat mijn kindjes 1 placenta en dus zelfde bloedsomloop heben voor samen.
(kort gezegt: bij TTS neemt het ene kindje alle voeding op, de ander krijgt niks. Als hier niks aan gedaan wordt kan het fataal zijn voor allebei. Maar als ze er op tijd bij zijn is er veel mogelijk aan behandeling, vandaar vaak controle)
En natuurlijk ook om te kijken of ze goed groeien en de een niet ver achter blijft tov de ander.
Ow dat klinkt ook wel hefig ja. Wel fijn dat je dan elke 2 weken naar de gyn kan. Voor je gevoel ook fijner.. dan kun je ze elke 2 weken ook zien. Weten jullie of het 1-eiig of 2-eiig is? Of kan het alleen 1-eiig zijn als ze 1 placenta delen?
(sorry dat ik zoveel vragen heb.. )
kletskousje- Fluisteraar
Ja, met 1 placenta kan het alleen 1 eiig zijn. Dus ik krijg of 2 zoontjes, of 2 dochtertjes.kletskousje schreef:Beauty Addict schreef:De vorige echo viel wel mee qua zenuwen, misschien wordt het nu per keer minder? Hoop het in elk geval.kletskousje schreef:Dat geloof ik idd BA.
Ow dat klinkt ook wel hefig ja. Wel fijn dat je dan elke 2 weken naar de gyn kan. Voor je gevoel ook fijner.. dan kun je ze elke 2 weken ook zien. Weten jullie of het 1-eiig of 2-eiig is? Of kan het alleen 1-eiig zijn als ze 1 placenta delen?
(sorry dat ik zoveel vragen heb.. )
Vragen mag hoor, wist ook veel dingen niet voor ik wist dat ik er 2 kreeg...
Mamarosa heeft 2 placenta's, die krijgt een 2 eiige tweeling, dus dat kunnen 2 jongetjes, 2 meisjes of een jongen en meisje zijn. Bij mij zijn ze ontstaan uit 1 bevruchte eicel, dus lijken ook als 2 druppels water op elkaar.
Gast- Gast
Peach, helpt het niet als je voor je 's morgens opstaat (dus echt liggend nog) een beschuitje te eten en kopje thee te drinken? Dat je dan niet hoeft over te geven? Of heb je dat al geprobeerd? En heel rustig opstaan.
Ik ben nog steeds redelijk klachtenvrij, moet wel eten als ik honger krijg, anders wordt ik misselijk, en ik heb regelmatig 's nachts ontzettende krampen. De buikpijn begint nu wel wat meer naar boven te trekken dus misschien ook gewoon mijn darmen. Verder niet moe, voel me prima. Ik ben wel bang dat het misgaat, alleen dat wordt ook met de week minder... Al zal ik blij zijn als we 10-weken echo hebben en de 12 weken voorbij zijn, dan zit ik vast wat rustiger!
Ik ben nog steeds redelijk klachtenvrij, moet wel eten als ik honger krijg, anders wordt ik misselijk, en ik heb regelmatig 's nachts ontzettende krampen. De buikpijn begint nu wel wat meer naar boven te trekken dus misschien ook gewoon mijn darmen. Verder niet moe, voel me prima. Ik ben wel bang dat het misgaat, alleen dat wordt ook met de week minder... Al zal ik blij zijn als we 10-weken echo hebben en de 12 weken voorbij zijn, dan zit ik vast wat rustiger!
Gast- Gast
Wel fijn dat je zo goed gecontroleerd wordt he BA? Had je ook al snel een buikje enzo trouwens? Ik zag je foto van 11 weken ofzoiets, en das al echt een mooi buikje. Omdat je ook zei dat je al zo vroeg klachten had, wat had je dan?
Gast- Gast
BA, heb je dan bij een 1-eiige tweeling meer kans op TTS?
Bayzle, ben je al bij de vk geweest? Hebben ze daar het hartje al kunnen horen? Dan ben je vaak ook al weer meer gerustgesteld!
Bayzle, ben je al bij de vk geweest? Hebben ze daar het hartje al kunnen horen? Dan ben je vaak ook al weer meer gerustgesteld!
kletskousje- Fluisteraar
Ja, is een heel veilig idee hoor!Bazyle schreef:Wel fijn dat je zo goed gecontroleerd wordt he BA? Had je ook al snel een buikje enzo trouwens? Ik zag je foto van 11 weken ofzoiets, en das al echt een mooi buikje. Omdat je ook zei dat je al zo vroeg klachten had, wat had je dan?
Ja, pas vroeg iemand aan mij: Ben je zwanger ofzo? Dus het is echt al zichtbaar in bepaalde kledingstukken, iets wijders valt het nog niet op.
Kotsmisselijk, vond alles stinken en voelde me gewoon anders. Stond vlees te braden en het stond me zo tegen!!
De volgende dag getest en positief!! Was nog niet eens overtijd... Dag erna weer postief, daarna dagenlang vaag of negatief, dus ging weer twijfelen. Daarna weer duidelijk positief. Nu achteraf denk ik: Zou ik toen even minder HCG aangemaakt hebben omdat het zich ging splitsen in 2en?
Dat was ook de reden dat de huisarts dacht dat ik verder was, omdat ik zo vroeg klachten had. Maar ja, had gewoon 2x zoveel hormonen
Gast- Gast
Komt alleen bij 1 eiig voor, omdat je bij een 2 eiige tweeling 2 placenta's hebt. Dan heeft ieder kind een eigen bloedsomloop, bij mij delen ze alles.kletskousje schreef:BA, heb je dan bij een 1-eiige tweeling meer kans op TTS?
Gast- Gast
Nee kletskousje, eerste afspraak heb ik pas met 10w4d. Dit omdat ik het nog voor iedereen geheim wil houden, en we dan allebei vrij zijn dus geen vrij hoeven vragen. Ik bloed verder niet ofzo, nog geen druppel bloedverlies gehad ik vertrouw er dus op dat het allemaal goed zit, maar af en toe schiet het toch wel door mijn hoofd.. "Zou alles wel goed zitten"?
Gast- Gast
Behalve de laatste echo, toen viel het wel mee, dacht ik dit iedere keer. En iedere keer weer alles goed...Bazyle schreef:Nee kletskousje, eerste afspraak heb ik pas met 10w4d. Dit omdat ik het nog voor iedereen geheim wil houden, en we dan allebei vrij zijn dus geen vrij hoeven vragen. Ik bloed verder niet ofzo, nog geen druppel bloedverlies gehad ik vertrouw er dus op dat het allemaal goed zit, maar af en toe schiet het toch wel door mijn hoofd.. "Zou alles wel goed zitten"?
Ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor, zeker voor de eerste echo... Was daarom ook blij met mijn vroege echo.
Gast- Gast
Ja en dat de dagen voorbij kruipen enzo tot die eerste echo, ik denk dat ik ook 2 echo's "krijg" en eventuele 3de zelf moet betalen. Weet nog niet of ik een 3de wil, als het niet te duur is wel, is wel leuk.
Gast- Gast
Ik heb ook tot mijn eerste echo nog om de paar dagen (goedkope dipsticks hoor) zwangerschapstesten gedaan. Gewoon voor de zekerheid, wilde even dat streepje zienBazyle schreef:Ja en dat de dagen voorbij kruipen enzo tot die eerste echo, ik denk dat ik ook 2 echo's "krijg" en eventuele 3de zelf moet betalen. Weet nog niet of ik een 3de wil, als het niet te duur is wel, is wel leuk.
Vlg mij had Feary het toen over 25,00? Of bedoel je een 3d pretecho?
Gast- Gast
Ik wil later wel een pretecho, en dan een 4d, dat had mijn schoonzus ook en ik vond het heel leuk om te zien.
Nu eerst nog twee weken afwachten tot de eerste echo, wat duurt dat lang zeg! Vind het zo knap Bazyle dat jij zo lang kunt wachten!
Ik begin af en toe wel misselijk te worden, maar voel me nog niet superberoerd. Wel heel erg moe, zou het liefst al om 8 uur naar bed gaan, maar ja, dat is ook zo ongezellig, dus probeer ik het ietsje langer te rekken. We hebben een pup van 4 maanden, die vreet ook echt energie...
Leuk voor diegenen die al met het kamertje bezig zijn!
Ik kreeg gisteren te horen dat mijn nichtje ook zwanger is en in oktober uitgerekend is, ongeveer tegelijk met mij. Ze weet het alleen nog niet van mij, wil het graag nog tot de echo geheim houden.
BA, succes met de echo vandaag, hopelijk is het weer goed nieuws.
Nu eerst nog twee weken afwachten tot de eerste echo, wat duurt dat lang zeg! Vind het zo knap Bazyle dat jij zo lang kunt wachten!
Ik begin af en toe wel misselijk te worden, maar voel me nog niet superberoerd. Wel heel erg moe, zou het liefst al om 8 uur naar bed gaan, maar ja, dat is ook zo ongezellig, dus probeer ik het ietsje langer te rekken. We hebben een pup van 4 maanden, die vreet ook echt energie...
Leuk voor diegenen die al met het kamertje bezig zijn!
Ik kreeg gisteren te horen dat mijn nichtje ook zwanger is en in oktober uitgerekend is, ongeveer tegelijk met mij. Ze weet het alleen nog niet van mij, wil het graag nog tot de echo geheim houden.
BA, succes met de echo vandaag, hopelijk is het weer goed nieuws.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
[quote="Bazyle"]Peach, helpt het niet als je voor je 's morgens opstaat (dus echt liggend nog) een beschuitje te eten en kopje thee te drinken? Dat je dan niet hoeft over te geven? Of heb je dat al geprobeerd? En heel rustig opstaan.
Ik doe dat ook. me vriend brengt voor hij gaat werken een beschuit en glas water. Maar moet dan als nog spugen. Magoed zullen maar denken het hoort erbij. Heb daarna ook voor de rest nergens last van als het eruit is zegmaar.
Volgens me VK moet het vanaf een week of 13 14 wel minder worden, dus nog 1 a 2 weken hopelijk.
Fijne dag all
Ik doe dat ook. me vriend brengt voor hij gaat werken een beschuit en glas water. Maar moet dan als nog spugen. Magoed zullen maar denken het hoort erbij. Heb daarna ook voor de rest nergens last van als het eruit is zegmaar.
Volgens me VK moet het vanaf een week of 13 14 wel minder worden, dus nog 1 a 2 weken hopelijk.
Fijne dag all
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Haha ik heb weinig keus dan wachten, maar het is wel heel moeilijk hoor. Ik zou ook een andere verloskundige kunnen bellen natuurlijk, of ik eerder een afspraak zou hebben bij hun, maar deze zit op loopafstand, is ook gewoon fijn als ik straks in mn laatste weken zit.
Jammer Peach, dat eerst eten ook niet werkt. Wel fijn dat je je dan daarna beter voelt, maar niet fijn dat je elke ochtend moet overgeven! Ik heb daar zo'n hekel aan, vind het verschrikkelijk.
Werk ze / Fijne dag allemaal!
Jammer Peach, dat eerst eten ook niet werkt. Wel fijn dat je je dan daarna beter voelt, maar niet fijn dat je elke ochtend moet overgeven! Ik heb daar zo'n hekel aan, vind het verschrikkelijk.
Werk ze / Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
BA ik bedoel een gewone extra echo, 3d zal wel heel duur zijn. Ik wil mijn zus 1x mee vragen, ik denk dat ze dat wel heel leuk vind, dus misschien doe ik het wel, maar ligt echt aan de kosten.
Gast- Gast
4d? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
3d vond ik wel heel erg gaaf hoor, ben helemaal verliefd op de foto's die ik ervan meegekregen heb.
Blondje: Nog 2 weken? Pfft... ben zo blij dat ik mijn eerste met 6w4d had zeg!!
Ik heb vandaag geen echo hoor (helaas, was wel leuk geweest op mijn verjaardag), maandag weer...
3d vond ik wel heel erg gaaf hoor, ben helemaal verliefd op de foto's die ik ervan meegekregen heb.
Blondje: Nog 2 weken? Pfft... ben zo blij dat ik mijn eerste met 6w4d had zeg!!
Ik heb vandaag geen echo hoor (helaas, was wel leuk geweest op mijn verjaardag), maandag weer...
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik weet nog dat ik bij mijn dochter de eerste echo pas met 12 weken had. Man, man man wat duurde dat lang. Daarom heb ik deze keer gezegd dat ik niet wist hoe ver ik was (wist ik ook niet..) en toen heb ik met 6 weken al een echo gehad. Hartje gehoord met 9/10 weken bij de 2de afspraak bij de vk en afgelopen maandag heb ik de termijnecho gehad.
BA, een 4d echo is geloof ik een echo met bewegende beelden.. een filmpje (dacht ik hoor)
Iedereen een fijne dag vandaag!
Ik weet nog dat ik bij mijn dochter de eerste echo pas met 12 weken had. Man, man man wat duurde dat lang. Daarom heb ik deze keer gezegd dat ik niet wist hoe ver ik was (wist ik ook niet..) en toen heb ik met 6 weken al een echo gehad. Hartje gehoord met 9/10 weken bij de 2de afspraak bij de vk en afgelopen maandag heb ik de termijnecho gehad.
BA, een 4d echo is geloof ik een echo met bewegende beelden.. een filmpje (dacht ik hoor)
Iedereen een fijne dag vandaag!
kletskousje- Fluisteraar
BA, Gefeliciteerd!!!
Hoe oud ben je geworden?
En nog iets leuks gekregen?
Hoe oud ben je geworden?
kletskousje- Fluisteraar
Thnx. Ben nu 26...kletskousje schreef:BA, Gefeliciteerd!!!
Hoe oud ben je geworden?
Nee, nog niks, maar gaan zo lekker de stad in en even babyshoppen!
Gast- Gast
Pagina 2 van 22 • 1, 2, 3 ... 12 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december