Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in augustus, september en oktober!

+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers

Pagina 4 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 4 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Schism vr 18 feb 2011 - 22:16

9 maanden beurs was druuuuuuuk!
Vond het wel leuk om een keertje te zien, maar ik doe het echt nooit meer haha!
Heb wat kleine dingetjes gekocht, maar kan pas echt los gaan als ik weet wat we krijgen. Ooooh ik kan echt niet meer wachten!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in augustus, september en oktober! - Pagina 4 Empty Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 1:07

Wij wilde eigenlijk ook naar de 9 maanden beurs, maar het is vrij ver rijden, en het geld hadden we er niet voor over... Nu ben ik ook blij dat we niet gaan, als het echt zo druk is, daar vind ik niks aan.

Ik moet ook even iets bekennen, ik heb het goede nieuws al aan 2 cliënten verteld... Eentje raadde het, toen ik vertelde dat ik naar de dokter moest, ze vroeg mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarvoor? Ja tuurlijk mag dat, ik ben heel open, maar nu zei ik, dat kan ik nog even niet vertellen.. Haha toen wist ze het al, heel gek. Andere cliënten drink ik altijd koffie, maar ik word sinds deze week misselijk van koffie. En ik heb geen zin om smoesjes te gaan verzinnen, dus ik heb het verteld. Ik drink ook normaal gesproken 1x in de week koffie bij mijn moeder, moet nog even kijken hoe ik dat op ga lossen! Want hun wil ik het echt nog niet vertellen. Wat iedereen trouwens vraagt: Zijn jullie er wel blij mee? Of, expres of perongeluk? Dus met andere woorden, gepland of niet gepland. Ben benieuwd hoevaak dat nog gevraagd gaat worden...

Hoe is het verder met iedereen??

Gast
Gast

Bericht  yes1984 za 19 feb 2011 - 6:16

Bazyle schreef:Wij wilde eigenlijk ook naar de 9 maanden beurs, maar het is vrij ver rijden, en het geld hadden we er niet voor over... Nu ben ik ook blij dat we niet gaan, als het echt zo druk is, daar vind ik niks aan.

Ik moet ook even iets bekennen, ik heb het goede nieuws al aan 2 cliënten verteld... Eentje raadde het, toen ik vertelde dat ik naar de dokter moest, ze vroeg mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarvoor? Ja tuurlijk mag dat, ik ben heel open, maar nu zei ik, dat kan ik nog even niet vertellen.. Haha toen wist ze het al, heel gek. Andere cliënten drink ik altijd koffie, maar ik word sinds deze week misselijk van koffie. En ik heb geen zin om smoesjes te gaan verzinnen, dus ik heb het verteld. Ik drink ook normaal gesproken 1x in de week koffie bij mijn moeder, moet nog even kijken hoe ik dat op ga lossen! Want hun wil ik het echt nog niet vertellen. Wat iedereen trouwens vraagt: Zijn jullie er wel blij mee? Of, expres of perongeluk? Dus met andere woorden, gepland of niet gepland. Ben benieuwd hoevaak dat nog gevraagd gaat worden...

Hoe is het verder met iedereen??

Wij hebben het de afgelopen dagen ook verteld aan familie en vrienden, en krijgen dezelfde vraag. Of het gepland was of niet. Ben ik ook best een beetje verbaasd over eigenlijk.

Ik voel me verder goed gelukkig. Ben blij dat ik het nu met veel mensen kan delen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 6:21

Ja en dan ben jij "al" 26 of 27 toch? Ik ben pas 23, en had die vraag ook wel verwacht eerlijk gezegd, onze relatie is ook niet altijd op rolletjes verlopen enzo. Dus dat zijn 2 dingen waardoor ik voorbereid ben op die vraag, maar vind het niet altijd even leuk.

Maarja, het zal er wel bij horen, de eerste reacties zijn in ieder geval wel ontzettend leuk, als ze meteen vroegen "ow, is het gepland?" dan gaan mn haren overeind staan denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 7:03

Die vraag of het gepland was krijg ik ook, en we zijn allebei 26, in juni al 6 jaar getrouwd en in totaal al 8,5 jaar samen...
Standaard vraag tegenwoordig lijkt wel!!

Vanmiddag ging ik weer even met de doppler luisteren, al een paar dagen niet van gekomen, en kon de eerste paar minuten niks vinden!! Maar zat veel te laag op mijn buik, toen ik hoger ging hoorde ik ze wel, dus ik denk dat ze lekker gegroeit zijn... Nog 2 nachtjes slapen, dan weet ik weer of alles goed gaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 7:18

Ow dat lijkt me ook wel gaaf, dat je zelf de hartjes kan horen! Maar je kan zo'n ding alleen via de verloskundige krijgen he?

Nou dan ga ik alvast wat gevatte antwoorden verzinnen Very Happy als iedereen het toch vraagt...

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 19 feb 2011 - 7:32

Bazyle, toch wel vreemd dat je het wel al aan cliënten hebt verteld maar nog niet aan je ouders.
Wij hebben het wel snel aan onze ouders verteld omdat we wilden dat zij het als eerste wisten en niet via het roddelcircuit op de hoogte zouden komen, was bang dat het bij het sporten bijv. heel snel op zou vallen (maar dat is tot nu toe niet gebeurd).

Hier alles nog steeds naar wens, vandaag door schoonmoeder weer verwend met een namenboek en een rompertje.

Bij ons was trouwens ook iedereen die we het verteld hebben heel verrast, en dan ben ik 30 en mijn man 28!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 7:41

Bazyle schreef:Ow dat lijkt me ook wel gaaf, dat je zelf de hartjes kan horen! Maar je kan zo'n ding alleen via de verloskundige krijgen he?

Nou dan ga ik alvast wat gevatte antwoorden verzinnen Very Happy als iedereen het toch vraagt...
Ik heb m te leen gekregen van een collega. De Angelsound heb ik, is prima te doen en kost online rond de 30 euro... Valt echt mee!!
Natuurlijk heb je ook veel betere en duurdere, maar ik vind dat je het hiermee prima kan horen.
http://www.voshealthshop.nl/N_frame.html?http://www.voshealthshop.nl/N_art_122.html

Gast
Gast

Bericht  yes1984 za 19 feb 2011 - 8:38

Bazyle schreef:Ja en dan ben jij "al" 26 of 27 toch? Ik ben pas 23, en had die vraag ook wel verwacht eerlijk gezegd, onze relatie is ook niet altijd op rolletjes verlopen enzo. Dus dat zijn 2 dingen waardoor ik voorbereid ben op die vraag, maar vind het niet altijd even leuk.

Maarja, het zal er wel bij horen, de eerste reacties zijn in ieder geval wel ontzettend leuk, als ze meteen vroegen "ow, is het gepland?" dan gaan mn haren overeind staan denk ik.

Ik ben inderdaad 26 en in augustus 27. Mijn vriend is 29. Daarnaast zijn we zeven jaar samen en wonen we zes jaar samen. Misschien dat ze het niet verwachten omdat ik sinds een jaar ander werk heb, en nog geen vast contract heb.... Ik vind het ook niet altijd even leuk. Maar ja niets aan te doen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 8:47

Eentje raadde het blondje, en eentje wilde ik niet tegen liegen. Ik wil zowiezo niet liegen, dus als er bij mijn ouders naar gevraagd wordt zal ik ook echt geen nee zeggen of erover liegen. Het komt gewoon door de situatie, waardoor ik me min of meer "verplicht" voelde om het te vertellen. Snap wel dat je het vreemd vind natuurlijk, is ook niet zo gek, maar het is niet omdat ik het niet voor me kon houden, maar omdat de situatie nou eenmaal zo is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 8:49

@ yes ik heb ook geen vast contract, maar ik denk dat er als je wilt altijd wel werk te vinden is, mochten ze me er toch uit gooien omdat ik zwanger ben. Zou het heel jammer vinden als het om die reden gebeurt, maar dat is niet anders.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 za 19 feb 2011 - 9:45

Bazyle schreef:@ yes ik heb ook geen vast contract, maar ik denk dat er als je wilt altijd wel werk te vinden is, mochten ze me er toch uit gooien omdat ik zwanger ben. Zou het heel jammer vinden als het om die reden gebeurt, maar dat is niet anders.

Mijn leidinggevende is al op de hoogte i.v.m. de planning van de zomervakantie. Hij is oprecht blij voor me. En erg tevreden over mij. Dus ik verwacht niet dat ik er om deze reden uitgegooid wordt.

Maar er zijn op dit moment inderdaad belangrijkere dingen dan werk Very Happy . En dan komt er vast wel weer iets anders op mijn pad.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:29

Ik wil het op mijn werk ook vertellen als ik 3 maanden ben hoor, je weet toch nooit zeker of het goed gaat de eerste 3 maanden, dus vandaar dat ik nog even wacht.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 za 19 feb 2011 - 10:49

Bazyle schreef:Ik wil het op mijn werk ook vertellen als ik 3 maanden ben hoor, je weet toch nooit zeker of het goed gaat de eerste 3 maanden, dus vandaar dat ik nog even wacht.

Alleen mijn leidinggevende weet het. Mijn collega's ga ik het maandag vertellen. Dan ben ik bijna 13 weken.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  peach ma 21 feb 2011 - 1:01

Ik ga em ff up-pen.

Hoe gaat het met jullie dames?
Met mij gaat redelijk erg moe, vandaag al heel de dag misselijk. Hopelijk is dat snel over.
Donderdag moet ik op controle, be benieuwd of ze het hartje dan kunnen horen. Me volgende echo is pas over 7 wkn. Nog meer die zolang moeten wachten?
Leuk om allemaal kaartjes te krijgen en baby spulletjes :-)
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  peach ma 21 feb 2011 - 1:02

yes1981: ik zie dat je 1 dag na mij bent uitgerekend!
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 1:28

effe snel een ego berichtje vanuit de wachtkamer: mijn echo was goed, ze groeien goed. Buikjes, maagjes en blaas waren goed... Dus geen TTS aanwijzingen gelukkig.
Ze zitten qua groei, hoofdjes enz netjes binnen de normale curve.
Baby1 ligt netjes voor de echo, nummer 2 ligt dwars en was niet goed te meten, nu al eigenwijs... Kan nog iets worden...

Nu wachten tot ik aan de beurt ben bij de gyn...

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 21 feb 2011 - 2:09

Fijn BA dat de echo goed was!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie ma 21 feb 2011 - 2:39

Schism schreef:9 maanden beurs was druuuuuuuk!
Vond het wel leuk om een keertje te zien, maar ik doe het echt nooit meer haha!
Heb wat kleine dingetjes gekocht, maar kan pas echt los gaan als ik weet wat we krijgen. Ooooh ik kan echt niet meer wachten!

Wanneer ben je geweest dan? Ik ben zaterdag geweest, eerst over de huishoudbeurs en vervolgens de negenmaandenbeurs en rond 2-3 uur liep er echt weinig mensen. Tegen 4 uur waren sommige stands zelfs al leeg.
Ik heb een deken voor de wieg bij de Prenatal gekocht, mijn vriend wou na de tijd nog de ledikant versie. Maar die heb ik dus niet, hopen dat ze hem nog hebben bij Prenatal zelf.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Laced ma 21 feb 2011 - 2:45

BA: Wat fijn dat alles goed gaat met de kleintjes en dat ze zo goed groeien! hug

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie ma 21 feb 2011 - 2:47

Laced schreef:BA: Wat fijn dat alles goed gaat met de kleintjes en dat ze zo goed groeien! hug

BA - fijn te horen dat het goed gaat ! Wat moest je verder nog doen bij de gyn dan?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 7:13

Fearie schreef:
Laced schreef:BA: Wat fijn dat alles goed gaat met de kleintjes en dat ze zo goed groeien! hug

BA - fijn te horen dat het goed gaat ! Wat moest je verder nog doen bij de gyn dan?
Even gesprekje over hoe het gaat, beetje standaard. De echo zelf wordt gedaan door de echoscopiste.
Moet wel beginnen met ijzertabletten, HB was nog redelijk, maar meer uit voorzorg. Hoop dat ik daar ook wat meer energie van krijg...

Gast
Gast

Bericht  kletskousje ma 21 feb 2011 - 9:02

Soo, hier ben ik ook weer even..
Vandaag gewerkt en een druk weekend gehad.
Moet deze week 4 dagen werken en daar zie ik best wel tegenop. Het is best vermoeiend met zo'n kleintje en dan ook nog zwanger zijn. Maar ik zorg gewoon dat ik op tijd naar huis ben (werk in het onderwijs)

BA, wat een fijn nieuws zeg! Is toch weer een hele geruststelling!
Fearie, ik vond het op de negenmaandenbeurs ook meevallen op zaterdag. HHB was wel ontzttend druk! Niet leuk meer!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  blondje1313 di 22 feb 2011 - 1:10

Ik had gisterenavond een beetje bloedverlies, daarom vanmorgen de verloskundige gebeld en kon gelukkig meteen (nou ja, 2 uur later) langskomen.
Toen een echo gehad en alles was goed, we hebben ook het hartjes zien kloppen.
Mijn man en ik zijn vandaag nu extra gelukkig! (Waarschijnlijk gaan we het vanavond ook aan mijn broers vertellen, volgens de verloskundige is de kans klein dat het nu nog mis gaat).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laced di 22 feb 2011 - 1:14

Blondje: Wat schrikken van dat bloedverlies. Gelukkig is alles goed met de kleine!

Hier eigenlijk vrij weinig nieuws. Begin me eindelijk wat beter te voelen en ook merk ik dat ik mijn energie weer terug krijg. Maandag mag ik weer naar de verloskundige voor een echo. Spannend! Hoop dat de kleine flink aan het groeien is. Ik heb van mijn zus een angelsound gehad, erg leuk om het hartje te beluisteren! Ook nog maar 3 1/2 week tot ons huwelijk. Het komt wel erg dichtbij nu..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: