Uitgerekend in augustus, september en oktober!
+15
Floor
Clapperdie
Tiara
LindaK
M@niek
Fearie
peach
-Ieniemienie-
kletskousje
Pien
blondje1313
yes1984
Schism
Laced
Funk
19 plaatsers
Pagina 3 van 22
Pagina 3 van 22 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22
Re: Uitgerekend in augustus, september en oktober!
kletskousje schreef:@ Yes: Wat leuk zeg! Gaan jullie het op een speciale manier vertellen?
@ BA: Wat leuk dat je weer een echo krijgt. Heb al eens een foto van je 2 ukkies voorbij zien komen. Bijzonder zeg!
We gaan ze een rol beschuiten (ingepakt) geven met de tekst: Jullie mogen de muisjes in augustus komen halen. En we nemen de echo foto's mee zodat ze even kunnen kijken.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
JAAA ik heb het hartje net voor het eerst gehoord.
Verder was alles goed. Alle uitslagen van het bloed ook.
Helemaal happy op mijn roze of blauwe wolk
Verder was alles goed. Alle uitslagen van het bloed ook.
Helemaal happy op mijn roze of blauwe wolk
yes1984- Prater
Fijn dat alles goed was Yes!
BA, gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik bedoel inderdaad met 4d echo een echo met filmpje.
BA, gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik bedoel inderdaad met 4d echo een echo met filmpje.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
BA gefeliciteerd met je verjaardag :-) Maak er een leuke dag van.
yes1984- Prater
Lekker wezen babyshoppen!! 2 ledikantjes besteld en 2 klamboe's gekocht, 2 lakentjes, 2 dekentjes en een aankleedkussen.
Heb nu al ongeveer 2 kleine verhuisdozen vol aan babyspulletjes...
Heb nu al ongeveer 2 kleine verhuisdozen vol aan babyspulletjes...
Gast- Gast
Haha en ik liep al te denken waar ik de spulletjes moet laten die ik nu gekocht heb, zal nog wel veel meer worden!
Nog gefeliciteerd Beauty Addict!
Nog gefeliciteerd Beauty Addict!
Gast- Gast
@ BA, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Lees dat je wel een leuke dag hebt gehad, ga je nog naar de negenmaandenbeurs? Gaan er ook nog andere mensen hier?
@ Yes, leuk he het hartje luisteren
@ All, wij hebben dinsdagavond weer een echo gehad. Zie hieronder een van de duidelijkste foto's
@ Yes, leuk he het hartje luisteren
@ All, wij hebben dinsdagavond weer een echo gehad. Zie hieronder een van de duidelijkste foto's
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie echo Fearie! Echt al een compleet mensje zo...
Edit: Is jou termij veranderd of valt het me nu pas op dat wij maar 1 dag schelen?!
Edit: Is jou termij veranderd of valt het me nu pas op dat wij maar 1 dag schelen?!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Mooie echo Fearie! Echt al een compleet mensje zo...
Mijn ticker loopt 1 dag voor, ben vandaag 14 weken. Mijn uitgerekende datum is 3 dagen bijgesteld. Ga morgen bellen om een afspraak te plannen voor de 20 weken echo.
Ben ook erg trots op mijn echo babytje
Fearie- Ratel
O, ik ken het gevoel!!Fearie schreef:Beauty Addict schreef:Mooie echo Fearie! Echt al een compleet mensje zo...
Mijn ticker loopt 1 dag voor, ben vandaag 14 weken. Mijn uitgerekende datum is 3 dagen bijgesteld. Ga morgen bellen om een afspraak te plannen voor de 20 weken echo.
Ben ook erg trots op mijn echo babytje
Maandag mag ik weer, gelukkig 's morgens werken dus weinig tijd om me zorgen te maken. Dan om 13.00 de echo en daarna gesprek met gyneacoloog... dus dat wordt weer middagje ziekenhuis, het loopt bij haar vaak zo uit!!
Ben dan altijd weer zo blij als ik ze zie bewegen...
Gast- Gast
Fijn dat alles oke is!
Ik heb maar weinig te melden, heb geen buikpijn meer, ook geen klachten, nergens last van. Dus als ik weer iets geks voel meld ik me weer Merk nu trouwens wel dat ik wat meer moet plassen. En ik denk steeds dat mn buik dikker is, maar dan kijk is goed en is er niks te zien hihi
Succes morgen BA!
Ik heb maar weinig te melden, heb geen buikpijn meer, ook geen klachten, nergens last van. Dus als ik weer iets geks voel meld ik me weer Merk nu trouwens wel dat ik wat meer moet plassen. En ik denk steeds dat mn buik dikker is, maar dan kijk is goed en is er niks te zien hihi
Succes morgen BA!
Gast- Gast
Ik heb vandaag juist wel veel last van mijn buik. Echt een zeurende pijn/ kramp onderin mijn buik, erg vervelend.
Al is het nu ik rusti thuis zit wel een stuk minder...
Al is het nu ik rusti thuis zit wel een stuk minder...
Gast- Gast
Goedemiddag,
Hier weer een dagje gewerkt. Ben kapot!
Heb verder ook niet zoveel te kletsen.
Fearie: Mooi foto zeg! Wij gaan zaterdag naar de negenmaandenbeurs!
BA: Veel succes morgen! En natuurlijk ook veel plezier.
Hier weer een dagje gewerkt. Ben kapot!
Heb verder ook niet zoveel te kletsen.
Fearie: Mooi foto zeg! Wij gaan zaterdag naar de negenmaandenbeurs!
BA: Veel succes morgen! En natuurlijk ook veel plezier.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Ik heb MAANDAG een echo meiden, de 21e.
Was het maar morgen...
Was het maar morgen...
Gast- Gast
Wanneer gaan jullie kijken voor een kamertje?
Wij hebben er 1 op internet gezien, die in de aanbieding is tot volgend weekend. Ik vind het nog zo vroeg ben dan bijna 14 weken. Maar het scheelt wel bijna de helft.
Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan kijken of het in het echt ook leuk is en bestellen?
Wij hebben er 1 op internet gezien, die in de aanbieding is tot volgend weekend. Ik vind het nog zo vroeg ben dan bijna 14 weken. Maar het scheelt wel bijna de helft.
Wat zouden jullie doen? Gewoon gaan kijken of het in het echt ook leuk is en bestellen?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
peach schreef:Wanneer gaan jullie kijken voor een kamertje?
Wij hebben er al een op gardo.nl gezien en gaan over 2 weken kijken, we willen hem wel pas in april bestellen of ophalen.
Fearie- Ratel
We zijn gewoon een beetje in de war met de dagen BA!
@peach, waarom zou dat al te vroeg zijn? Wij hebben vorige week of de week daarvoor al een kinderwagen gekocht, das pas vroeg! Was toen 5 of 6 weken net.
@peach, waarom zou dat al te vroeg zijn? Wij hebben vorige week of de week daarvoor al een kinderwagen gekocht, das pas vroeg! Was toen 5 of 6 weken net.
Gast- Gast
BA: Sorry
Peach: Ik heb met mijn dochter rond 15 weken al gekeken en besteld. Zeker nu het in de aanbieding is zou ik gaan kijken hoor! Wij gaan rond mei voor ons dochtertje voor een nieuwe kamer kijken. Ons tweede kindje krijgt de kamer van S.
Nu even Wie is de Mol kijken!
Peach: Ik heb met mijn dochter rond 15 weken al gekeken en besteld. Zeker nu het in de aanbieding is zou ik gaan kijken hoor! Wij gaan rond mei voor ons dochtertje voor een nieuwe kamer kijken. Ons tweede kindje krijgt de kamer van S.
Nu even Wie is de Mol kijken!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
IK vroeg me dat af haha, ik had zelf meer in gedachten als ik een week of 17-18 ben.
Geen idee waarom hoor.
Maar nu de helft goedkoper vind ik toch wel veel. Dus denk wel dat we volgend weekend gaan kijken!
Geen idee waarom hoor.
Maar nu de helft goedkoper vind ik toch wel veel. Dus denk wel dat we volgend weekend gaan kijken!
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Ja ik zou mooi al gaan kijken als ik jullie was. Het liefste koop ik nu al alles, maar ik moet echt wachten tot ik 3 maanden ben, minimaal. Anders heb je straks zoveel en dan gaat het mis.. Daar ben ik wel beetje bang voor maarja, vertrouw maar op mijn lijf!
Gast- Gast
Wij hebben momenteel toch nog niet veel geld om wat te kopen, wachten rustig af wat de belastingdienst ons terug gaat betalen in april/mei, dan kunnen we flink gaan shoppen!
Met vlagen denk ik steeds dat ik helemaal niet zwanger ben, omdat ik zo weinig kwaaltjes heb, stom zeg!
Met vlagen denk ik steeds dat ik helemaal niet zwanger ben, omdat ik zo weinig kwaaltjes heb, stom zeg!
blondje1313- Kletskop
@ Blondje: Ik heb dat ook gehad hoor, ik had heel weinig klachtjes en maakte me daardoor vaak zorgen of het allemaal wel goed zat. Probeer en lekker van te genieten dat je (nog) geen klachtjes hebt. Misschien ben je net als ik één van de gelukkigen die de eerste 12 weken makkelijk doorkomt!
@ Peach: Ik zou gaan kijken hoor, zeker als het zoveel geld scheelt! Wij kwamen ook per toeval het perfecte kamertje tegen op marktplaats met 9 weken, nou hebben we gewoon opgehaald hoor, anders zou ik er later spijt van krijgen dat we het niet gedaan hadden.
@ Fearie: Mooie echo zeg!
@ Yes: Heb je het al verteld? Ben benieuwd naar de reacties!
@ All: Gister overdag voor het eerst een dag gehad dat ik me weer eens fit voelde! Qua energie dan, want ik ben jammergenoeg wel snotverkouden Ben blij als die vermoeidheid eindelijk eens weggaat, voel me zo'n saaie doos die nergens zin in heeft haha.
Ik zie nu dat ik in de loop van de dag toch wel een beetje een buikje ga krijgen! Als je het niet weet zie je het niet hoor, maar ik zie het zelf wel en ben er zo trots op!
Ik ga me nu maar even klaar maken, ga zo naar de 9 maanden beurs, ik ben benieuwd!
@ Peach: Ik zou gaan kijken hoor, zeker als het zoveel geld scheelt! Wij kwamen ook per toeval het perfecte kamertje tegen op marktplaats met 9 weken, nou hebben we gewoon opgehaald hoor, anders zou ik er later spijt van krijgen dat we het niet gedaan hadden.
@ Fearie: Mooie echo zeg!
@ Yes: Heb je het al verteld? Ben benieuwd naar de reacties!
@ All: Gister overdag voor het eerst een dag gehad dat ik me weer eens fit voelde! Qua energie dan, want ik ben jammergenoeg wel snotverkouden Ben blij als die vermoeidheid eindelijk eens weggaat, voel me zo'n saaie doos die nergens zin in heeft haha.
Ik zie nu dat ik in de loop van de dag toch wel een beetje een buikje ga krijgen! Als je het niet weet zie je het niet hoor, maar ik zie het zelf wel en ben er zo trots op!
Ik ga me nu maar even klaar maken, ga zo naar de 9 maanden beurs, ik ben benieuwd!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hebben woensdag 2 bedjes besteld, maar die komen ze pas brengen als ik rond de 30 weken ben. En mocht er iets mis gaan mag je het altijd kosteloos annuleren met een medische verklaring.
Gast- Gast
Schism, hoe was de negen maanden beurs? Had ook graag gegaan, maar kon helaas niet.
Ik schreef trouwens dat ik geen klachten had, maar mijn borsten doen zo'n pijn! Ik moet ze echt vasthouden als ik traploop...
Ik schreef trouwens dat ik geen klachten had, maar mijn borsten doen zo'n pijn! Ik moet ze echt vasthouden als ik traploop...
blondje1313- Kletskop
@ blondje, haha sorry, maar ik zie je echt al de trap oplopen met je hand om je borsten rijke fantasie hihi. Dat had ik ook hoor, zo'n last, is nu sinds een weekje pas minder, ik kon nog wel gewoon op mijn buik liggen enzo, moest wel voorzichtig doen maar het ging wel. Enige nadeel was de kat, die liep en loopt steeds lekker over mn borsten heen... autsch! Als we in bed liggen dan he
Verder hier alles goed, nog steeds. Soms een beetje druk op mijn buik, maar that's it.
Verder hier alles goed, nog steeds. Soms een beetje druk op mijn buik, maar that's it.
Gast- Gast
Pagina 3 van 22 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december