Gezond eten topic [beauty en lichaam]
+43
Miss Cupcake
Krullebol
Toet
SDL
Rovine
loura
Le Chat Noir
Punk'd
Pannetoet
ForeverLove
Reeza
Tiana
litllejoy
Pseudoniem
Rosa
Parel
Ibbeltje
Coccinelle
Serena
Lot
Esperanza
Zora
Zonnetje
Gigi_
minoessepoes
Rizzo
Caresses
Aziraphale
Poubelle
Mamsie
Snoopy
Coco
Minx
Lavendel
Sterre
Shisha
Kowalski
Suus
Sorrento
Sam
Blond
SoGood
Sugarfall
47 plaatsers
Pagina 23 van 26
Pagina 23 van 26 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26
Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]
Komt omdat ik werk heb en geen dagen meer op het forum zit
Nee.. ik ben gewoon lekker mijn best aan het doen. Dus niet veel nuttigs te melden.
Nee.. ik ben gewoon lekker mijn best aan het doen. Dus niet veel nuttigs te melden.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ben ook nog gezond bezig hoor. Blijf avondmaaltijden wel lastig vinden.
Sport nu ook regelmatiger. Ben na kerst zo'n 1,5 kg kwijt, ook mooi meegenomen.
Heb wat minder tijd gehad om eetlijstjes te posten.
Sport nu ook regelmatiger. Ben na kerst zo'n 1,5 kg kwijt, ook mooi meegenomen.
Heb wat minder tijd gehad om eetlijstjes te posten.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Goed om te horen dat jullie nog wel mee bezig zijn
Le Chat Noir, fijn dat er 1,5 kilo af is. Toch altijd weer meegenomen.
Le Chat Noir, fijn dat er 1,5 kilo af is. Toch altijd weer meegenomen.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ik zal van het weekend ook weer eens wegen. Ik heb net nu elke ochtend te koud dus spring gelijk onder de douche en dan ben ik al aangekleed voordat ik de weegschaal in mijn ooghoek zie staan. Echt spectaculair voor mij dat ik dus ineens niet meer elke dag weeg
Punk'd- Kletskop
Hier gaat het niet zo super. Maar de knop is weer om! Qua ontbijt/lunch/avondeten gaat het prima. Ik eet ook genoeg fruit. Maar de laatste dagen was er steeds iets bijzonders op m'n werk en heb ik allerlei ongezonde dingen gegeten, die ik 9 van de 10 keer niet eens echt lekker vind. Ik eet dan liever wat chips en geniet daarvan
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Voor de liefhebbers van eitje in de ochtend; Een lekkere variant hierop.
Eitje mengen met een halve banaan, even in een hete koekenpan zodat je een soort pannenkoekje krijgt. Daarna naar smaak honing/kaneel toevoegen. Eventueel eten met blauwe bessen of frambozen.
Eitje mengen met een halve banaan, even in een hete koekenpan zodat je een soort pannenkoekje krijgt. Daarna naar smaak honing/kaneel toevoegen. Eventueel eten met blauwe bessen of frambozen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oe, klinkt erg goed Sogood!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt zeker goed! Hoe doe je het mengen, de banaan in kleine stukjes snijden, of in plakjes?
Gast- Gast
Carrie schreef:Klinkt zeker goed! Hoe doe je het mengen, de banaan in kleine stukjes snijden, of in plakjes?
Ik had ze in kleine stukjes gesneden en daarna nog een beetje geprakt zodat je een mengsel krijgt. Eigenlijk moet het in de blender maar dat vond ik teveel gedoe.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind banaan echt zo goor, zou het ook met appel werken?
Gast- Gast
Je kunt het proberen?? Maar ei met appel..hmm weet niet .
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
SoGood schreef:Voor de liefhebbers van eitje in de ochtend; Een lekkere variant hierop.
Dit recept heb ik toevallig vandeweek gepind om eens uit te proberen, dit weekend maar eens maken. Ik zag ook een versie waar ze er wat amandelpasta en honing op hadden gedaan.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nee.. maar ei met banaan? Nou vind ik banaan sowieso goor, maar is dat lekker? Haha!Le Chat Noir schreef:Je kunt het proberen?? Maar ei met appel..hmm weet niet .
Gast- Gast
Dat is zo lekker! Je krijgt een zoete luchtige pannenkoek . Twee eieren klutsen, banaan prakken, door elkaar klutsen en bakken! Jammie! Vult ook heel erg.
Gast- Gast
Ik ga vandaag proberen om zelf een zuurdesembrood te bakken in de broodbakmachine. Vandeweek al begonnen met het maken van de desem, nu is het gekneed en moet het heel lang rijzen. Vanavond afbakken, ben benieuwd.
Coccinelle- Prater
Hmm dat klinkt lekker Sogood, dat ga ik morgenvroeg proberen, ben sowieso gek op bananen
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Dat klinkt als de bananenpannenkoekjes die we soms als ontbijt hadden in Thailand . Die ga ik zeker proberen dit weekend!
Mede door dit topic heb ik trouwens ook wat eetgewoontes veranderd. Ik heb voor de lunch op mijn werk speltbrood gehaald bij de bakker, deze is in elk geval super lekker en inderdaad heel vullend! Ik had nog wat dropjes en voorverpakte ontbijtkoek op mijn werk, maar voor als die op zijn heb ik gemengde noten gehaald die ik als tussendoortje wil eten. En ik ga vaker snacktomaatjes kopen bij de Lidl om de hoek van kantoor, die vind ik zo lekker! Ook heb ik me voorgenomen om beter te letten op de toevoeging van E621 in producten. Ik ontbijt altijd al met yoghurt en muesli, maar wil nu alleen nog maar biologische muesli gebruiken en vaker fruit toevoegen.
Helemaal om ben ik nog niet en ga ik ook niet denk ik, ik houd gewoon teveel van snoepen en snacken en zo'n één keer per week ook van een makkelijke maaltijd uit een pakje. Maar door wat simpele dingen aan te passen hoop ik toch dat ik wat meer energie krijg soms en minder last van een opgeblazen buik. En ik vind het daarnaast gewoon heel erg lekker merk ik om meer natuurlijke producten te eten.
Mede door dit topic heb ik trouwens ook wat eetgewoontes veranderd. Ik heb voor de lunch op mijn werk speltbrood gehaald bij de bakker, deze is in elk geval super lekker en inderdaad heel vullend! Ik had nog wat dropjes en voorverpakte ontbijtkoek op mijn werk, maar voor als die op zijn heb ik gemengde noten gehaald die ik als tussendoortje wil eten. En ik ga vaker snacktomaatjes kopen bij de Lidl om de hoek van kantoor, die vind ik zo lekker! Ook heb ik me voorgenomen om beter te letten op de toevoeging van E621 in producten. Ik ontbijt altijd al met yoghurt en muesli, maar wil nu alleen nog maar biologische muesli gebruiken en vaker fruit toevoegen.
Helemaal om ben ik nog niet en ga ik ook niet denk ik, ik houd gewoon teveel van snoepen en snacken en zo'n één keer per week ook van een makkelijke maaltijd uit een pakje. Maar door wat simpele dingen aan te passen hoop ik toch dat ik wat meer energie krijg soms en minder last van een opgeblazen buik. En ik vind het daarnaast gewoon heel erg lekker merk ik om meer natuurlijke producten te eten.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Mijn brood is gelukt, en hij is lekker! Ik dacht eerst dat het helemaal niks werd met het zurige papje, en het rijzen duurde ook ontzettend lang, maar na lang wachten toch een mooi brood.
Coccinelle- Prater
Leuk Coccinelle! Lijkt mij ook wel heel erg leuk, zelf een brood bakken. Maar ik heb geen machine, dus dan moet het in de oven.
Hier een redelijke week gehad. Weeg nu 58.9kg en mijn zomergewicht is 57 kg.. Dus dat zit wel goed. Enige vervelende vind ik dat ik voorheen nog wel eens lekker snackte tussen de middag. Nu kan dat dus niet en 's avonds wil ik dat niet. Wanneer moet ik dan snacken hahah Dus nu snack ik maar op zondagmiddag.
Hier een redelijke week gehad. Weeg nu 58.9kg en mijn zomergewicht is 57 kg.. Dus dat zit wel goed. Enige vervelende vind ik dat ik voorheen nog wel eens lekker snackte tussen de middag. Nu kan dat dus niet en 's avonds wil ik dat niet. Wanneer moet ik dan snacken hahah Dus nu snack ik maar op zondagmiddag.
Punk'd- Kletskop
Sterre schreef:Dat klinkt als de bananenpannenkoekjes die we soms als ontbijt hadden in Thailand . Die ga ik zeker proberen dit weekend!
Goed bezig he! Even een vraagje. Ik ontbijt ook met yoghurt en muesli maar ik dup een beetje met de hoeveelheden. Ik heb 40 gr muesli ( stond op pak voor 1 portie, is dit ok?) en hoeveel yoghurt? Ik doe meestal zoveel dat het beetje pap met muesli is..
Krullebol- Prater
Ik weeg het niet af maar ik weet wel dat ik eerder altijd wat teveel muesli nam, in elk geval meer dan 40 gram. Nu gebruik ik drie flinke eetlepels, dat is denk ik wel een goede hoeveelheid. Ik doe meestal een keer of 5 a 6 met een pak yoghurt, dus dat komt neer op zo'n 150 a 200ml per keer.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik doe 5-6 eetlepels en dan 5-6 scheppen sojayoghurt. En dan heb ik om 9:30 alweer een knorrende maag :-(
Gast- Gast
oke, dat klinkt wel redelijk hetzelfde. Ik heb 40 gr muesli dan. En yoghurt zodat het lekker prutje wordt Zelf heb ik daar welgenoeg aan. Rond half 11 eet ik een tussendoortje,en daar heb ik dan ook veel zin in
Jip, misschien helpt het wat noten/fruit erdoor heen te doen?!
Jip, misschien helpt het wat noten/fruit erdoor heen te doen?!
Krullebol- Prater
Ik doe er al extra banaan een lijnzaad doorheen...
Meestal lukt het wel om vol te houden tot mijn pauze. En soms eet ik mijn t tussendoortje alvast op.
Meestal lukt het wel om vol te houden tot mijn pauze. En soms eet ik mijn t tussendoortje alvast op.
Gast- Gast
Dat kan natuurlijk ook
Nu je het over tussendoortjes hebt. Wat eten jullie als tussendoortje? ( sorry, geen zin om hele topic door te lezen). Ik zoek iets voedzaams en lekker. Dus iets waar ik wat langer op kan teren. Ik eet nu banaan/ontbijtkoek of eierkoek.
Nu je het over tussendoortjes hebt. Wat eten jullie als tussendoortje? ( sorry, geen zin om hele topic door te lezen). Ik zoek iets voedzaams en lekker. Dus iets waar ik wat langer op kan teren. Ik eet nu banaan/ontbijtkoek of eierkoek.
Krullebol- Prater
Pagina 23 van 26 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25, 26
Soortgelijke onderwerpen
» Gezond eten
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
Pagina 23 van 26
Permissies van dit forum: