Gezond eten topic [beauty en lichaam]
+43
Miss Cupcake
Krullebol
Toet
SDL
Rovine
loura
Le Chat Noir
Punk'd
Pannetoet
ForeverLove
Reeza
Tiana
litllejoy
Pseudoniem
Rosa
Parel
Ibbeltje
Coccinelle
Serena
Lot
Esperanza
Zora
Zonnetje
Gigi_
minoessepoes
Rizzo
Caresses
Aziraphale
Poubelle
Mamsie
Snoopy
Coco
Minx
Lavendel
Sterre
Shisha
Kowalski
Suus
Sorrento
Sam
Blond
SoGood
Sugarfall
47 plaatsers
Pagina 24 van 26
Pagina 24 van 26 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26
Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]
Ik neem kleine bakjes yoghurt mee naar werk en daar strooi ik gemalen kokos in Lekker! Verder ook veel fruit.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik neem bakjes fruit mee, zoals rode druiven of blauwe bessen. Verder ook elke dag een grote mandarijn. Ook vul ik een bakje met snoeptomaatjes, plakjes komkommer en mini-wortels. Soms ook afgewisseld met reepjes paprika.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wat sllim Aziraphale. Dat ik daar zelf niet aan denk Ik heb alleen geen zin om te snijden, of eigenlijk ben ik daar gewoon te lui voor ben ik bang Maar dat ga ik ook zeker eens doen..
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gooi gewoon een paprika in mijn tas als ik geen tijd heb, snijden kan ik ook op m"n werk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Reepjes paprika zijn hier ook favoriet en radijsjes ook, daar kan ik echt van blijven eten. Verder ook veel handfruit zoals peren, appels, bananen etc.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ben ik weer met een vraag
Ik heb nu evergreen gekocht als tussendoortje. Een vriendin van mij is dietist en zei dat dit een goede is. Nu zitten er alleen 2 koekjes in(natuurlijk). Ze zijn redelijk klein. Maar wat is normaal? Neem jij er dan 2 of laat je er 1tje zitten voor volgende dag?
Ik heb nu evergreen gekocht als tussendoortje. Een vriendin van mij is dietist en zei dat dit een goede is. Nu zitten er alleen 2 koekjes in(natuurlijk). Ze zijn redelijk klein. Maar wat is normaal? Neem jij er dan 2 of laat je er 1tje zitten voor volgende dag?
Krullebol- Prater
Ik ben echt anti toegevoegde suiker in tussendoortjes en ik denk dat dat bij evergreen redelijk hoog ligt.
Kun je kijken hoeveel koolhydraten (waavan suikers) er in een koekje zitten of per 100 gram?
Kun je kijken hoeveel koolhydraten (waavan suikers) er in een koekje zitten of per 100 gram?
Punk'd- Kletskop
Koolydraten 79 waar van 37 suiker..
Krullebol- Prater
Dat is echt heel erg veel.
Dit is bijvoorbeeld de voedingswaarde van een Mars betreft suikers.
Koolhydraten 35 waarvan suikers 32.5 gram
Je kunt als tussendoortje echt beter yoghurt, kwark, worteltjes, snacktomaatjes, komkommer, knackerbrot met iets magers of iets in die hoek pakken.
Dit is bijvoorbeeld de voedingswaarde van een Mars betreft suikers.
Voedingswaarde | per 51g reep (51g) |
Energie | 954 kj 228 kcal |
Eiwitten | 4 g |
Koolhydraat | 35 g |
Suiker | 32,6 g |
Vet | 8,5 g |
Verzadigd Vet | 4,2 g |
Natrium | 90 mg |
Je kunt als tussendoortje echt beter yoghurt, kwark, worteltjes, snacktomaatjes, komkommer, knackerbrot met iets magers of iets in die hoek pakken.
Punk'd- Kletskop
dit is natuurlijk wel per mars en bij jou waarschijnlijk per 100 gram. Maar dan vind ik het nog steeds heel erg veel in vergelijking met de producten die ik net opnoemde.
Laat ik het anders stellen.. Voor de hoeveelheid suikers in een Evergreen zou ik liever iets pakken wat echt lekker is (Een ijsje, wat chips of een stuk chocolade haha).
Laat ik het anders stellen.. Voor de hoeveelheid suikers in een Evergreen zou ik liever iets pakken wat echt lekker is (Een ijsje, wat chips of een stuk chocolade haha).
Punk'd- Kletskop
Ik vind Evergreen echt heel smerig maar inderdaad ook onwijs veel suikers, helaas. Dan zou ik eerder voor een handje nootjes of lekker wat wortels gaan!
Gast- Gast
En ik maar denken dat ik goed bezig was..
Maar ik vind m erg lekker en vult ook wel goed. Ik heb de 'appel' variant, misschien verschilt dat nog?! En anders gewoon eens een mars ;-)
Thanks he
Maar ik vind m erg lekker en vult ook wel goed. Ik heb de 'appel' variant, misschien verschilt dat nog?! En anders gewoon eens een mars ;-)
Thanks he
Krullebol- Prater
Als het goed vult, prima toch? Klein koekje maakt niet uit hoor, zeker als je hard aan het werk bent.
SoGood- Ratel
Oja, voor iedereen die lekker wil snacken:
http://debakparade.blogspot.nl/2009/06/geroosterde-kikkererwten.html
http://debakparade.blogspot.nl/2009/06/geroosterde-kikkererwten.html
SoGood- Ratel
Holy macaroni! Dat klinkt zo lekker! En een goed alternatief voor chips-zucht. Joehoee ga het vrijdag maken!
Ik zit nu lekker aan mijn quinoa salade. Hiep hoi.
Ik zit nu lekker aan mijn quinoa salade. Hiep hoi.
Gast- Gast
Ik erger me wel helemaal aan haar "en dat willen we natuurlijk niet" dat ze overal gebruikt hahaha. Maar leuke site!
Gast- Gast
Die kikkerwten ga ik eens proberen, lijkt mij heel apart. Iemand die al eens op?!
Voor vanavond ga ik een gezonde salade maken, aangezien ik morgen een gala heb en we uiteten gaan.
Nu heb ik alles voor een hollandse salade, alleen zit ik weer met de porties. Ik vind dit heel moeilijk zelf in te schatten en ik weet niet zo goed wat 'normaal' is. Aangezien ik eerder gewoon standaard teveel at en niet op porties/maten lette.
Uiteraard zijn er voor aardappels/pasta e.d. maatstaven, die heb ik ook. Ik heb nu 200 gr aardappeltjes erbij.
Maar bijvoorbeeld voor zo'n salade gaat er augurkjes in, appel,kaas en paprika. Hoeveel van alles is dat ok voor 1 maaltijd? Als ik bv 1 eitje doe, 1.5 augurk , half appeltje en halve paprika en 100 gr kaas is dat goed of teveel?
Voor vanavond ga ik een gezonde salade maken, aangezien ik morgen een gala heb en we uiteten gaan.
Nu heb ik alles voor een hollandse salade, alleen zit ik weer met de porties. Ik vind dit heel moeilijk zelf in te schatten en ik weet niet zo goed wat 'normaal' is. Aangezien ik eerder gewoon standaard teveel at en niet op porties/maten lette.
Uiteraard zijn er voor aardappels/pasta e.d. maatstaven, die heb ik ook. Ik heb nu 200 gr aardappeltjes erbij.
Maar bijvoorbeeld voor zo'n salade gaat er augurkjes in, appel,kaas en paprika. Hoeveel van alles is dat ok voor 1 maaltijd? Als ik bv 1 eitje doe, 1.5 augurk , half appeltje en halve paprika en 100 gr kaas is dat goed of teveel?
Krullebol- Prater
Ik zou gewoon schatten wat lekker lijkt, Krullebol. Augurk en paprika kun je niet teveel van eten, dat zijn groenten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Bedoel je die hoeveelheden pp?
Ik zou dan gaan voor lekker veel augurk en paprika en maar een klein stukje kaas. En een eitje per persoon lijkt me prima ja!
Ik eet nooit echt aardappels en als ik het al eet dan eet ik echt maar een eetlepel ofzo, voor het smaakje. Dus hoeveel gram goed is heb ik echt geen idee van!
Ik zou dan gaan voor lekker veel augurk en paprika en maar een klein stukje kaas. En een eitje per persoon lijkt me prima ja!
Ik eet nooit echt aardappels en als ik het al eet dan eet ik echt maar een eetlepel ofzo, voor het smaakje. Dus hoeveel gram goed is heb ik echt geen idee van!
Gast- Gast
Ik ben er misschien nog wat te krampachtig in, omdat ik zo graag ' normale porties' wil eten. Maar het is uiteindelijk goed gekomen en was heel lekker!
Krullebol- Prater
Nou, die kikkererwten waren best lekker maar ik had er meer van verwacht!
Mijn andere snack (zelfgemaakte mueslireep met kokos, pindakaas en honing) was wel heeeel erg lekker!
Mijn andere snack (zelfgemaakte mueslireep met kokos, pindakaas en honing) was wel heeeel erg lekker!
SoGood- Ratel
Waar smaken die kikkererwten naar dan?! ( behalve naar kikkererwten natuurlijk )
En wat super leuk dat je muesli repen gelukt zijn! Ik kan niet zeggen dat het lekker klinkt want ik hou totaal niet van pindakaas
En wat super leuk dat je muesli repen gelukt zijn! Ik kan niet zeggen dat het lekker klinkt want ik hou totaal niet van pindakaas
Krullebol- Prater
Inderdaad naar kikkererwten natuurlijk en de kruiden die je wenst te gebruiken.
SoGood- Ratel
SoGood schreef:Mijn andere snack (zelfgemaakte mueslireep met kokos, pindakaas en honing) was wel heeeel erg lekker!
Heb je hier een recept van?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:SoGood schreef:Mijn andere snack (zelfgemaakte mueslireep met kokos, pindakaas en honing) was wel heeeel erg lekker!
Heb je hier een recept van?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Klinkt erg lekker!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 24 van 26 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26
Soortgelijke onderwerpen
» Gezond eten
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
Pagina 24 van 26
Permissies van dit forum: