Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezond eten topic [beauty en lichaam]

+43
Miss Cupcake
Krullebol
Toet
SDL
Rovine
loura
Le Chat Noir
Punk'd
Pannetoet
ForeverLove
Reeza
Tiana
litllejoy
Pseudoniem
Rosa
Parel
Ibbeltje
Coccinelle
Serena
Lot
Esperanza
Zora
Zonnetje
Gigi_
minoessepoes
Rizzo
Caresses
Aziraphale
Poubelle
Mamsie
Snoopy
Coco
Minx
Lavendel
Sterre
Shisha
Kowalski
Suus
Sorrento
Sam
Blond
SoGood
Sugarfall
47 plaatsers

Pagina 19 van 26 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 19 Empty Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:52

Carrie schreef:t: 6 hazelnoten en 1 appel en een gekookt eitje
Neem je dat eitje dan gewoon mee van huis ofzo?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 19 Empty Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]

Bericht  Rosa wo 16 jan 2013 - 23:57

Bij mij ging het de afgelopen tijd niet zo heel denderend, veel zoetigheid gegeten en ook meer alcohol dan normaal gedronken, had echt veel verjaardagen/feestjes. Merk echt dat ik me nu ook veel meer moe en futlozer voel, dus ik ga weer gauw op de goede weg verder!

Ben vandaag al begonnen met een smoothie van banaan, 1 appel en een soort fruit, weet de naam even niet meer, maar het smaakt een beetje zoals papaya en wat melk, was echt heel lekker Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 19 561177 en ik ga zo een boterham met kaas, gebakken tomaat en een gebakken eitje maken.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Toet do 17 jan 2013 - 0:15

Gister was redelijk hier.

O: Bak yoghurt met lijnzaad, noten en honing.
T: 2 x koffie
L: twee crackers sport+ met een eitje en een half bakje cherrietomaatjes
T: Een appel, kopje koffie.
A: Pasta met veel groenten en olijven.
T: Blikje Redbull en een zakje naturel chips angel
En twee flesjes water over de hele dag.

Nog één zakje en dan ben ik door m'n chipsvoorraad heen, denk dat ik dan maar gewoon geen chips meer ga kopen.

Vandaag ongeveer hetzelfde denk ik, alleen probeer ik van de chips af te blijven. Vanavond ga ik curry maken met pompoen en nog wat groenten, recept van Indigo Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Reeza do 17 jan 2013 - 0:17

Toet, ik zou echt stoppen met die red bull, dat is zo slecht! Ik weet ook hoe lekker het is, maar als je ziet wat er allemaal in zit.. :O
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 0:22

Rood schreef:
Carrie schreef:t: 6 hazelnoten en 1 appel en een gekookt eitje
Neem je dat eitje dan gewoon mee van huis ofzo?

Yes! Want thuis heb ik tenminste een biologisch vrij uitloop ei, ipv een groen uitgeslagen koud kantine ei smile

Gast
Gast

Bericht  Toet do 17 jan 2013 - 0:23

Reeza schreef:Toet, ik zou echt stoppen met die red bull, dat is zo slecht! Ik weet ook hoe lekker het is, maar als je ziet wat er allemaal in zit.. :O

Ja ik weet het maar ik vind het zó lekker. Weetje, ik ben er sinds ik gezonder probeer te eten (nu 1,5 maand denk ik?) echt achter gekomen dat ik veel minder moeite heb met gezond eten als met gezond drinken. Ik vind het heel moeilijk wat ik moet drinken, ik kan echt niet een hele dag op water en thee bijvoorbeeld. Ik heb echt iets nodig waar smaak aan zit en op een bepaalde tijd heb ik gewoon heel veel behoefte aan iets zoets. Als ik niet oplet drink ik zo 5/6 koppen koffie (met melk en suiker) op een dag. Ik probeer het nog een beetje goed te praten met dat ik verder helemaal geen frisdrank drink haha, maar dat is ook een slap excuus.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 0:35

Koffie kan ik ook echt niet zonder.

Gast
Gast

Bericht  Punk'd do 17 jan 2013 - 2:03

Dat vind ik juist weer heel makkelijk. Ik drink eigenlijk alleen maar water en 1x per 2/3 weken een warme choc met slagroom Wink

Ik vind water gewoon zo'n lekkere dorstlesser. Ik moet wel zeggen dat ik in de winter minder drink dan de zomer. Dus nu moet ik echt wel een fles neerzetten en gaan drinken. Anders vergeet ik het.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Toet do 17 jan 2013 - 2:08

Heb je dan nooit behoefte aan iets zoets of gewoon een lekker smaakje in je mond? Ik heb dat continu, eet ook de hele dag door smintjes
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ForeverLove do 17 jan 2013 - 7:39

Bakje geiten yoghurt met 5 eetlepels muslie en wat lijnzaad
tussendoor een manderijn
middag: salade met tomaat, komkommer, tuinkers en advocado
tussendoor: een appel en wat amandelen
avond: brocolie, 1 aardappel, en slavinkje

vanavond nog iets van fruit

verder veeel water, kruidenthee en 1 glas biologische perensap.....

ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Bericht  ForeverLove do 17 jan 2013 - 7:42

mijn salade voor morgen heb ik alweer klaargemaakt en staat in de koelkast!!
Morgen alleen nog wat geitenkaas erdoorheen en klaar!!
Moet zeggen dat ik het redelijk volhou allemaal.....tot nu toe nog geen snoepies of andere slechte dingen gesnackt.....

ik weeg trouwens 80 kilo en wil er tien afvallen..
afgelopen woensdag was ik precies een week bezig met lijnen.....langste wat ik ooit vol gehouden heb!!!!
Als iemand nog goede tips heeft!!! trouwens Reeza bedankt voor die salade tips, echt een super goede site........staat precies ooki bij hoeveel callorieen iets is Yes
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ForeverLove do 17 jan 2013 - 7:43

Toet schreef:Heb je dan nooit behoefte aan iets zoets of gewoon een lekker smaakje in je mond? Ik heb dat continu, eet ook de hele dag door smintjes

waarom neem je geen thee met een smaakje dan??
of lekker water met sap van een citroen/manderijn etc??
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ForeverLove do 17 jan 2013 - 7:44

Stofzuiger schreef:Koffie kan ik ook echt niet zonder.

moet kunnen toch ook!! ik drink denk drie koffie per dag, maar dan wel zonder suiker en melk......
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Reeza do 17 jan 2013 - 9:41

Ik ben nu 2 weken afgekickt van de koffie, heb zo'n hoofdpijn gehad! Maar is nu over en nu drink ik alleen nog maar thee. Alles went!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Punk'd do 17 jan 2013 - 9:45

Toet schreef:Heb je dan nooit behoefte aan iets zoets of gewoon een lekker smaakje in je mond? Ik heb dat continu, eet ook de hele dag door smintjes

Ik pak dan kauwgum. Maar verder eigenlijk niet. Ik vind de nasmaak van veel producten altijd zo vies en slijmerig. Ik heb liever een frisse mond en met water blijft dat lekker zo.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Toet do 17 jan 2013 - 9:47

ForeverLove schreef:

waarom neem je geen thee met een smaakje dan??
of lekker water met sap van een citroen/manderijn etc??

Ik vind thee niet zo lekker eigenlijk en als ik het neem is het met twee kloten suiker of een flinke schep honing haha.
Water met citroensap kan ik wel eens proberen
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski do 17 jan 2013 - 9:54

Ik heb het ook hoor Toet, dat ik continu iets zoets in m'n mond wil hebben. Ik heb altijd een zak drop in mijn tas, vooral als ik moet reizen en op de uni enzo. En als ik vind dat ik genoeg (teveel) heb gehad moet ik iets van een kauwgom ofzo hebben, echt erg eigenlijk! Ik drink wel veel zonder suiker (gewoon koffie en thee), maar als ik koffie of thee drink wil ik er wel altijd iets zoets bij, een stukje chocolade ofzo. Goeie tips he? Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 19 1578173417 Haha wil gewoon ff laten weten dat ik ook altijd iets zoets wil, je staat niet alleen lieve Toet!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 9:59

Ik moet een ontbijt gaan verzinnen wat meer vult...om half tien heb ik alweer honger

Gast
Gast

Bericht  Coccinelle do 17 jan 2013 - 21:35

Jip83 schreef:Ik moet een ontbijt gaan verzinnen wat meer vult...om half tien heb ik alweer honger

Wat doe je op je brood? Misschien dat een eitje erop meer vult? En anders misschien muesli met noten, noten vullen wel goed vind ik.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coccinelle do 17 jan 2013 - 21:48

Het gaat weer goed met gezond eten hier. Dit weekend ook geen gelegenheden op de planning waar taart en snacks zijn, maar dat kan altijd nog spontaan veranderen..

Gisteren
O: muesli met tropisch fruit en volle yoghurt
T: groene thee, smoothie met banaan, sinaasappel bleekselderij en spinazie
L: 2 speltboterhammen met gerookte makreel
T: water, thee en een appel
A: goed gevulde groentesoep

S' avonds nog een stukje pure chocolade (Tony's chocolonely) bij de thee en wat ongezouten notenmix.

Net weer ontbeten met muesli, vanmiddag denk ik de soep die over is van gisteren. En voor vanavond maak ik ovenfrietjes van knolselderij (over van de groentesoep die ik maakte) en pastinaak, die eten we met kip.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 22:45

Jip83 schreef:Ik moet een ontbijt gaan verzinnen wat meer vult...om half tien heb ik alweer honger

Eet je al zuurdesembrood? Heb van de week weer een heerlijk zuurdesembrood gekocht met pompoenpitjes, vult als een malle! Ik eet s' ochtends 1 boterham en tijdens de lunch nog een en dan met soep of yoghort ernaast. Ik smeer er sowieso altijd roomboter op, verder pindakaas, of amandelpaste, ei, kaas, of geitenaas erop. Heerlijk! Heb nu ook geen honger.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 17 jan 2013 - 23:06

Waar halen jullie je zuurdesembrood?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lavendel do 17 jan 2013 - 23:17

Ik heb boodschappen gedaan en ik heb vers speltbrood, knackebrod en brabants roggebrood (zo lekker geroosterd!) , avocado, hutenkase, eieren, tomaat en komkommer (en heb nog oude kaas liggen I love you). Hier kan ik echt veel te veel van eten allemaal. Het helpt niet mee dat ik dit allemaal echt lekker vind. Wat moet ik nou kiezen straks met de lunch.. hmm Rolling Eyes
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 23:17

SoGood schreef:Waar halen jullie je zuurdesembrood?

Ik koop het niet bij de AH want dat is van dat vieze fabrieksbrood, plakkerig en lang houdbaar. Ik koop dit bij de natuurwinkel. Daar hebben ze allerlei soorten waar je uit kunt kiezen en wordt iedere dag vers gebakken. Dan laat ik het snijden en leg ik het brood in de vriezer zodat ik elke dag vers brood heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 23:18

Lavendel schreef:Ik heb boodschappen gedaan en ik heb vers speltbrood, knackebrod en brabants roggebrood (zo lekker geroosterd!) , avocado, hutenkase, eieren, tomaat en komkommer (en heb nog oude kaas liggen I love you). Hier kan ik echt veel te veel van eten allemaal. Het helpt niet mee dat ik dit allemaal echt lekker vind. Wat moet ik nou kiezen straks met de lunch.. hmm Rolling Eyes

Oeh klinkt heel erg lekker allemaal! Gewoon je speltbrood lekker invriezen, hoef je het ook niet weg te gooien!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 26 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 22 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: