Gezond eten topic [beauty en lichaam]
+43
Miss Cupcake
Krullebol
Toet
SDL
Rovine
loura
Le Chat Noir
Punk'd
Pannetoet
ForeverLove
Reeza
Tiana
litllejoy
Pseudoniem
Rosa
Parel
Ibbeltje
Coccinelle
Serena
Lot
Esperanza
Zora
Zonnetje
Gigi_
minoessepoes
Rizzo
Caresses
Aziraphale
Poubelle
Mamsie
Snoopy
Coco
Minx
Lavendel
Sterre
Shisha
Kowalski
Suus
Sorrento
Sam
Blond
SoGood
Sugarfall
47 plaatsers
Pagina 10 van 26
Pagina 10 van 26 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26
Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]
Oh nee dat kan niet want ik ga daarna naar een hardstyle feestje
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben vandaag ook weer lekker gezond bezig. Heb mezelf weer herpakt
Donderdag en gisteren zo slecht gegeten. Pizza, 1.5 broodje op een dag.. jemig dat is voor mij echt heel erg veel en een kop soep. Weegschaal vanmorgen ook niet zo blij.. Zit zo weer 1 kg bij door al die kloot koolhydraten. Ik moet die troep ook niet eten.
Met kerstmis lekker gourmetten. Veel beter voor mij. Dan pak ik gewoon geen brood en eet ik alleen maar vlees, visje en eitjes. De enige koolhydraten komen dan van het toetje haha. Ben er nu klaar mee.
De wereld is er nog, het is bijna 1 januari dan komt bij mij het voorjaar alweer in zicht en dan ga ik echt weer knallen. Op naar mijn zomer gewicht en dat op een hele gezonde en verantwoorde manier. En weer lekker hardlopen. Misschien ga ik straks wel even kijken hoe ver ik nog kan.
Donderdag en gisteren zo slecht gegeten. Pizza, 1.5 broodje op een dag.. jemig dat is voor mij echt heel erg veel en een kop soep. Weegschaal vanmorgen ook niet zo blij.. Zit zo weer 1 kg bij door al die kloot koolhydraten. Ik moet die troep ook niet eten.
Met kerstmis lekker gourmetten. Veel beter voor mij. Dan pak ik gewoon geen brood en eet ik alleen maar vlees, visje en eitjes. De enige koolhydraten komen dan van het toetje haha. Ben er nu klaar mee.
De wereld is er nog, het is bijna 1 januari dan komt bij mij het voorjaar alweer in zicht en dan ga ik echt weer knallen. Op naar mijn zomer gewicht en dat op een hele gezonde en verantwoorde manier. En weer lekker hardlopen. Misschien ga ik straks wel even kijken hoe ver ik nog kan.
Gast- Gast
Ik ga ook gourmetten op kerstavond bij een vriendin, en van vlees heb ik daarna inderdaad nooit last ook maar van brood dan weer wel! Ik neem
Meestal wel een paar stukjes maar echt niet veel!
Ik heb gisteravond een stuk chocola op en een halve zak chips haha, maar ik ga vandaag gewoon weer gezond verder dus dan vind ik het niet zo erg!
Meestal wel een paar stukjes maar echt niet veel!
Ik heb gisteravond een stuk chocola op en een halve zak chips haha, maar ik ga vandaag gewoon weer gezond verder dus dan vind ik het niet zo erg!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ik vind het zo grappig hoe iedereen na een paar dagen toch weer dik faalt en ongezonde dingen naar binnen werkt! Hier ook al zo'n zooitje ellende
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga met kerst niets bijzonders eten gelukkig!
De afgelopen week heb ik heel slecht gegeten, ik ben de laatste weken zo druk dat ik meer voor makkelijk eten kies.
Ik ginh net op de weegschaal staan en ik verwachte dat ik aan was gekomen. Maar de weegschaal was heel lief voor me, er is weer n kilo af! Zou het schelen dat ik weer in de horeca werk en dus veel loop?
De afgelopen week heb ik heel slecht gegeten, ik ben de laatste weken zo druk dat ik meer voor makkelijk eten kies.
Ik ginh net op de weegschaal staan en ik verwachte dat ik aan was gekomen. Maar de weegschaal was heel lief voor me, er is weer n kilo af! Zou het schelen dat ik weer in de horeca werk en dus veel loop?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Punk'd schreef:
Donderdag en gisteren zo slecht gegeten. Pizza, 1.5 broodje op een dag.. jemig dat is voor mij echt heel erg veel en een kop soep.
Ik voel me nu echt een vreetzak...
Je beseft dat je ook koolhydraten nodig hebt,toch?
Gister:
O. Kom sojayoghurt en speltmuesli
T. Plak kerstbrood en beker thee
L. 4 speltbroodjes, 2 mandarijnen en flesje water
T. Eierkoek en een speltmuesli cracker
D. Pastasalade
T. Muffin
Vandaag
O. Drie speltbroodjes en een glas roosvicee
L. Drie speltbroodjes en een glas verse vruchtensap
T. Paar dropjes
Gast- Gast
haha nee dat was niet alles wat ik had gegeten die dag, maar voor mij gezien wel veel koolhydraten. Ik had ook nog een bak yoghurt met musli op en 's avonds ook nog een bakkie yoghurt. De dag ervoor had ik ook al een bruin bartje met Mozarella, pesto en tomaten. Terwijl ik normaal gesproken dus nooit brood eet, dan tikt dat gewoon hard aan.
Ik besef dat ik koolhydraten ook wel nodig heb, maar niet 200 gram zoals veel websites aangeven. Ik haal mijn Kcal dan liever uit eiwitten en vetten.
Vanmorgen lekker hardgelopen. Heerlijk weertje .. Voelde goed, dus dat wil ik echt weer gaan oppakken. Nu maar hopen dat het niet gaat sneeuwen, want daardoor zakt mij hele zin altijd in elkaar.
Ik besef dat ik koolhydraten ook wel nodig heb, maar niet 200 gram zoals veel websites aangeven. Ik haal mijn Kcal dan liever uit eiwitten en vetten.
Vanmorgen lekker hardgelopen. Heerlijk weertje .. Voelde goed, dus dat wil ik echt weer gaan oppakken. Nu maar hopen dat het niet gaat sneeuwen, want daardoor zakt mij hele zin altijd in elkaar.
Gast- Gast
Ooooo, gelukkig... Ik schrok al..
Ik heb vandaag even overwogen om hier niet meer mee te schrijven. Ik merk dat ik onzeker word over mijn eigen eetpatroon.
Komt omdat ik 'zoveel' eet in vergelijking met de rest. Ik ben gevoelig om een eetstoornis te ontwikkelen icm mijn negatieve zelfbeeld...terwijl ik verstandelijk ook weet dat ik meer 'moet' eten omdat ik meer sport dan de gemiddelde mens en daardoor ook wel echt 2000k nodig heb per dag (en als ik weer >10u train per week nog wel meer moet eten) om op gewicht te blijven (ik weeg 61 kilo bij 183cm).
Zo even een eerlijke bekentenis...
Ik heb vandaag even overwogen om hier niet meer mee te schrijven. Ik merk dat ik onzeker word over mijn eigen eetpatroon.
Komt omdat ik 'zoveel' eet in vergelijking met de rest. Ik ben gevoelig om een eetstoornis te ontwikkelen icm mijn negatieve zelfbeeld...terwijl ik verstandelijk ook weet dat ik meer 'moet' eten omdat ik meer sport dan de gemiddelde mens en daardoor ook wel echt 2000k nodig heb per dag (en als ik weer >10u train per week nog wel meer moet eten) om op gewicht te blijven (ik weeg 61 kilo bij 183cm).
Zo even een eerlijke bekentenis...
Gast- Gast
Nee joh! Jij sport echt heel erg veel, dus dan heb je dat ook nodig. Daarnaast eet je echt super gezond.
Ik heb van die mega slechte uitbarstingen waarmee ik de 2000Kcal ook zo kan aantikken, alleen op een veel slechtere manier. Op een goede dag eet ik gewoon 1500Kcal omdat ik echt niets doe.
Woensdag en donderdag heb ik bijv. van 08:00 tot 18:00 uur achter de computer gezeten om aan mijn afstudeerproject te werken. Ik ben niet eens buiten geweest (dat voelt echt slecht trouwens, ik kan buitenlucht wel waarderen na zo'n dag werken). Maargoed, ik verbrand dus ook echt niets op die dagen.
Ik heb van die mega slechte uitbarstingen waarmee ik de 2000Kcal ook zo kan aantikken, alleen op een veel slechtere manier. Op een goede dag eet ik gewoon 1500Kcal omdat ik echt niets doe.
Woensdag en donderdag heb ik bijv. van 08:00 tot 18:00 uur achter de computer gezeten om aan mijn afstudeerproject te werken. Ik ben niet eens buiten geweest (dat voelt echt slecht trouwens, ik kan buitenlucht wel waarderen na zo'n dag werken). Maargoed, ik verbrand dus ook echt niets op die dagen.
Gast- Gast
Ja...dat weet ik ook wel...maar het voelt niet zo. Net als dat ik weet dat ik niet dik ben...maar als ik mezelf zie op foto's ik alleen maar negatieve dikke punten zie. Slaat nergens op...
Ik kan me soms zelfs schuldig voelen als ik een hand chips eet of patat. Terwijl ik het lekker vind en ik heb ook vet nodig (en snacken maakt je af en toe ook blijer ;-))
Gisteren hadden we geen zin om te koken. Dus ik had heel veel zin om bij de Mac te eten...terwijl ik het denk voel ik me alweer schuldig en kies ik maar voor een maaltijdpasta, waar ik dan niet echt van geniet. Stomme ik :-(
Ik kan me soms zelfs schuldig voelen als ik een hand chips eet of patat. Terwijl ik het lekker vind en ik heb ook vet nodig (en snacken maakt je af en toe ook blijer ;-))
Gisteren hadden we geen zin om te koken. Dus ik had heel veel zin om bij de Mac te eten...terwijl ik het denk voel ik me alweer schuldig en kies ik maar voor een maaltijdpasta, waar ik dan niet echt van geniet. Stomme ik :-(
Gast- Gast
Jip als ik het zo lees eet jij gewoon goed hoor!
Ik open eigenlijk vandaag dit topic voor het eerst en heb wat doorgelezen (niet alles), maar heb ook echt meer eten nodig dan wat hier veel beschreven staat. maar eet voor mijn gevoel wel gezond. Al is dat niet alleen maar groente en yoghurt enzo
wat ik gemiddeld eet op een werkdag:
Ontbijt: 1,5 volkoren brood met zoet beleg (past, pindakaas, appelstroop, jam (wisselt wel eens ;-) ))
tussendoor: 1,5 boterham (soms meuslireep)
lunch: overige 2 boterhammen (kaas of vleeswaar) en soepje(als ik in de kantine eet)
tussendoor: 1 of 2 koekjes, soms 1 appel of banaan (moet/wil meer fruit gaan eten)
avondeten: wat pot schaft, rijst/pasta/aardappel met verse groente en vlees.
's avonds nog een koekje, omdat ik anders de avond/nacht niet doorkom..
Als ik het zo lees en vergelijk is het echt heel veel vergeleken met de rest.. maar ik vind het nog aardig gezond, gewoon veel variëren en niet een hele pak koekjes of snoepjes in 1 keer opeten. Alleen zou ik wel wat meer fruit willen eten.
Ik open eigenlijk vandaag dit topic voor het eerst en heb wat doorgelezen (niet alles), maar heb ook echt meer eten nodig dan wat hier veel beschreven staat. maar eet voor mijn gevoel wel gezond. Al is dat niet alleen maar groente en yoghurt enzo
wat ik gemiddeld eet op een werkdag:
Ontbijt: 1,5 volkoren brood met zoet beleg (past, pindakaas, appelstroop, jam (wisselt wel eens ;-) ))
tussendoor: 1,5 boterham (soms meuslireep)
lunch: overige 2 boterhammen (kaas of vleeswaar) en soepje(als ik in de kantine eet)
tussendoor: 1 of 2 koekjes, soms 1 appel of banaan (moet/wil meer fruit gaan eten)
avondeten: wat pot schaft, rijst/pasta/aardappel met verse groente en vlees.
's avonds nog een koekje, omdat ik anders de avond/nacht niet doorkom..
Als ik het zo lees en vergelijk is het echt heel veel vergeleken met de rest.. maar ik vind het nog aardig gezond, gewoon veel variëren en niet een hele pak koekjes of snoepjes in 1 keer opeten. Alleen zou ik wel wat meer fruit willen eten.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik heb dat ook hoor Jip en Serena. Ik vind dat ik over het algemeen gezond eet, maar ik eet wel veel meer koolhydraten dan een aantal meiden in dit topic. Op een gemiddelde dag eet ik:
O: 1 volkorencracker met pindakaas, 1 volkorenbeschuit met hagelslag
T: 1 volkorenboterham met kipfilet/ham/rookvlees/kaas/smeerkaas/gerookte zalm/forel/gekookt ei/eiersalade/tonijnsalade/geprakte avocado
L: 3 volkorenboterhammen met bovenstaand broodbeleg
T: twee stuks fruit en/of groente als worteltjes, komkommer, tomaatjes
D: 250g aardappels of 100 gram pasta of rijst of 2 wraps, 200g groente en 125g vlees/vis/2 eieren en een schaaltje volle yoghurt met een schep jam
T: een koekje/chocolaatje, in het weekend chips
Meestal 's middags of 's avonds nog een handje noten
Ik drink veel thee en water, soms aanmaaklimonade en in het weekend wel eens wijn en dubbel fris of groene ijsthee.
Ik sport gemiddeld drie keer in de week en blijf met dit eetpatroon op een prima gewicht en vetpercentage.
O: 1 volkorencracker met pindakaas, 1 volkorenbeschuit met hagelslag
T: 1 volkorenboterham met kipfilet/ham/rookvlees/kaas/smeerkaas/gerookte zalm/forel/gekookt ei/eiersalade/tonijnsalade/geprakte avocado
L: 3 volkorenboterhammen met bovenstaand broodbeleg
T: twee stuks fruit en/of groente als worteltjes, komkommer, tomaatjes
D: 250g aardappels of 100 gram pasta of rijst of 2 wraps, 200g groente en 125g vlees/vis/2 eieren en een schaaltje volle yoghurt met een schep jam
T: een koekje/chocolaatje, in het weekend chips
Meestal 's middags of 's avonds nog een handje noten
Ik drink veel thee en water, soms aanmaaklimonade en in het weekend wel eens wijn en dubbel fris of groene ijsthee.
Ik sport gemiddeld drie keer in de week en blijf met dit eetpatroon op een prima gewicht en vetpercentage.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Dank voor jullie positieve reacties :-)
Ik zou niet eens weten wat mijn vetpercentage is.
Vandaag nog niet veel bijzonders gegeten/gedronken:
4 mini croissantjes
2 chocokerstkransjes
Bidon water
Glas verse vruchtensap.
Ik zou niet eens weten wat mijn vetpercentage is.
Vandaag nog niet veel bijzonders gegeten/gedronken:
4 mini croissantjes
2 chocokerstkransjes
Bidon water
Glas verse vruchtensap.
Gast- Gast
Ik wil me na de feestdagen ook weer meer bewust met mijn eten bezig gaan houden. Avondeten lukt vrij goed. We eten gevarieerd, veel groente, vis, geen pakjes of zakjes. Alleen mijn ontbijt moet echt anders, en ik moet minder en/of gezonder gaan snacken 's avonds.
Iemand een idee als alternatief voor mijn ontbijt? Als ik moet werken krijg ik op de vroege ochtend geen boterham weg, ik eet dus meestal brinta met wat suiker en melk. Ik wil graag van de suiker en de melk af.
Iemand een idee als alternatief voor mijn ontbijt? Als ik moet werken krijg ik op de vroege ochtend geen boterham weg, ik eet dus meestal brinta met wat suiker en melk. Ik wil graag van de suiker en de melk af.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi ik val even binnen. Was muesli nou beter of crusli? (zal het wel fout schrijven overigens haha)
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hier gaat het wel lekker! Ik zit in de nachtdienst en ik neem iedere keer alleen maar gezonde dingen mee. Afgelopen nacht wel een chocoladekransje uit de boom gepikt maar verder had ik 2 kiwi´s, een appel en zo´n busje met snacktomaatjes bij me. En nog een crackertje met smeerkaas gegeten.
De kerst dagen zullen wel wat minder worden maar het scheelt natuurlijk een hoop dat ik nu geen wijn drink.
Ik heb vandaag alleen wel heel erg zin in friet. Maar goed misschien dat het hier behoorlijk regent want daardoor heb ik dus geen zin om naar de snackbar te fietsen. Zoveel zin heb ik er dan ook weer niet in.
De kerst dagen zullen wel wat minder worden maar het scheelt natuurlijk een hoop dat ik nu geen wijn drink.
Ik heb vandaag alleen wel heel erg zin in friet. Maar goed misschien dat het hier behoorlijk regent want daardoor heb ik dus geen zin om naar de snackbar te fietsen. Zoveel zin heb ik er dan ook weer niet in.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ibbeltje schreef:Hoi ik val even binnen. Was muesli nou beter of crusli? (zal het wel fout schrijven overigens haha)
Muesli
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Ibbeltje schreef:Hoi ik val even binnen. Was muesli nou beter of crusli? (zal het wel fout schrijven overigens haha)
Muesli
Dan heb ik het goede gehaald haha. Ik had hem gekocht en dacht net ineens of het nou wel de beste was haha.
Ibbeltje schreef:Shisha schreef:Ibbeltje schreef:Hoi ik val even binnen. Was muesli nou beter of crusli? (zal het wel fout schrijven overigens haha)
Muesli
Dan heb ik het goede gehaald haha. Ik had hem gekocht en dacht net ineens of het nou wel de beste was haha.
Cruesli is echt één bulk suiker Al is het wel lekker trouwens!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
oh hahha oke nee dan is cruesli niet goed
Jaa cruesli is zeker lekker. Eet het nooit meer maar een beetje cruesli met yoghurt en honing, lekker!
Gast- Gast
Oow en ik heb die met gedroogde rozijnen, banaan en nog wat geloof ik genomen.
Ik heb het water met appelschijfjes en kaneel geproefd. Het is wel te drinken, maar wel een apart smaakje. Wellicht iets om aan te wennen, maar ben er nog niet kapot van. Maar blijf het wel drinken omdat het je metabolisme zou moeten boosten. De komkommer/mint versie vind ik aangenamer.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik ken het wel Jip, ik kan mij er ook wel in vinden. Zou het alleen (nog) niet vol kunnen houden. Mijn tante leeft al zolang ik ik mij haar kan herinneren op die manier.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 10 van 26 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Gezond eten
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
Pagina 10 van 26
Permissies van dit forum: