Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezond eten topic [beauty en lichaam]

+43
Miss Cupcake
Krullebol
Toet
SDL
Rovine
loura
Le Chat Noir
Punk'd
Pannetoet
ForeverLove
Reeza
Tiana
litllejoy
Pseudoniem
Rosa
Parel
Ibbeltje
Coccinelle
Serena
Lot
Esperanza
Zora
Zonnetje
Gigi_
minoessepoes
Rizzo
Caresses
Aziraphale
Poubelle
Mamsie
Snoopy
Coco
Minx
Lavendel
Sterre
Shisha
Kowalski
Suus
Sorrento
Sam
Blond
SoGood
Sugarfall
47 plaatsers

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 Empty Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 2:37

Ik heb heel erg zin in een zak drop...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 Empty Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 2:39

Een hele zak? Haha! Drop heb ik echt helemaal niks mee, dus dat is gelukkig geen verleiding.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 2:42

Ja en een hele zak schuimblokken, of een zak zure beertjes... Of gemixed snoep... Heb gewoon zin om te snaaien! VOlgens mij ben ik aan de beterende hand ;-)

Gast
Gast

Bericht  Toet do 20 dec 2012 - 4:12

Oh neee! Ik werd om 2 uur mijn bed uitgeroepen door m'n huisgenoten dat ze de gourmet weer aan hadden staan om de restjes op te maken. Ik kon het niet weerstaan, kipfilet met knoflooksaus als ontbijt.. thumbdown
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Kowalski do 20 dec 2012 - 7:42

Hahaha nice Toet! Denk je het 's avonds zo goed te doen door maar 1,5 fles wijn te drinken, moet je ontbijten met kip met knoflooksaus Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SoGood do 20 dec 2012 - 7:51

Even offtopic: Kowalski, hoe is het allemaal met jou? Heb het even gemist de laatste dagen. Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Zora do 20 dec 2012 - 8:29

Dames, jullie eten overwegen volle yoghurt itt magere? Why? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 9:04

Zitten minder suikers in. En qua verzadigd vet maakt het nauwelijks uit. Onverzadigd vet is wel meer, maar dat zijn gezonde vetten die je nodig hebt.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza do 20 dec 2012 - 9:10

Wat een goed topic dit! Ook handig om ideeen op te doen.

Ik ben al een hele poos bezig om mezelf aan te leren gezond te eten en dat gaat best wel goed eigenlijk. Ik merk dat ik me veel beter voel, m'n buik is veel minder opgeblazen, en ik heb veel minder last van m'n darmen. Daarnaast ga ik de gezonde dingen ook steeds meer waarderen en heb ik niet meer de behoefte om een heel pakje koekjes weg te eten, maar is 1 of 2 ook prima. Ik heb zelfs al in geen maanden meer chips gehad. Dat had ik echt nooit verwacht!

Helaas heb ik me de afgelopen 2 dagen best wel laten gaan. Avond eten overgeslagen en in plaats daar van crackers, chocola en een muffin gegeten. Ik merkte meteen dat m'n darmen gingen opspelen. Helaas heeft dat me er niet van weerhouden om vandaag weer hetzelfde te doen :nopompom:

Morgen gaat het 'slechte eten' weer aan de kant, ik hoop dat ik me dan ook meteen weer een stuk beter voel, want die opgezette buik is echt niet fijn.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  SoGood do 20 dec 2012 - 9:20

Ik ben ook gezonder bezig, ik eet vaker, eet meer koolhydraten en meer (goede) vetten. Zit nu al stukken beter in mijn vel.

Zojuist wel een heel naanbrood in mijn eentje opgegeten. Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood do 20 dec 2012 - 9:22

Ik vind trouwens dat volgende week tijdens de feestdagen dit topic maar op slot moet. Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 3079029344
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Toet do 20 dec 2012 - 9:25

Kowalski schreef:Hahaha nice Toet! Denk je het 's avonds zo goed te doen door maar 1,5 fles wijn te drinken, moet je ontbijten met kip met knoflooksaus Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 394967

Hahaha ja inderdaad!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood do 20 dec 2012 - 9:28

Toet schreef:
Kowalski schreef:Hahaha nice Toet! Denk je het 's avonds zo goed te doen door maar 1,5 fles wijn te drinken, moet je ontbijten met kip met knoflooksaus Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 394967

Hahaha ja inderdaad!

lol! Af en toe mag dat!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Zora do 20 dec 2012 - 9:40

Punk'd schreef:Zitten minder suikers in. En qua verzadigd vet maakt het nauwelijks uit. Onverzadigd vet is wel meer, maar dat zijn gezonde vetten die je nodig hebt.

Ah ok! En is dat misschien ook wat minder zuur?? Het lukt me pas sinds een tijdje yoghurt weg te krijgen, maar het is zo zuur de eerste happen!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caresses do 20 dec 2012 - 21:17

Zora schreef:
Punk'd schreef:Zitten minder suikers in. En qua verzadigd vet maakt het nauwelijks uit. Onverzadigd vet is wel meer, maar dat zijn gezonde vetten die je nodig hebt.

Ah ok! En is dat misschien ook wat minder zuur?? Het lukt me pas sinds een tijdje yoghurt weg te krijgen, maar het is zo zuur de eerste happen!

Even over de yoghurt: hoe zuur het is verschilt per merk. Zo vind ik die van de Aldi zuur, maar vind ik de AH eigen merk magere yoghurt niet zuur. Dus je zou eens een ander merk yoghurt kunnen proberen.
Ook doe ik er een klein beetje kaneel bij (maakt het nog minder zuur en is gezond).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kowalski do 20 dec 2012 - 21:46

Sogood schreef:Even offtopic: Kowalski, hoe is het allemaal met jou? Heb het even gemist de laatste dagen. Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 699888

Ben er ook amper geweest afgelopen dagen Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 561177 Lief! Even kort om het topic niet te vervuilen, vanochtend naar ziekenhuis geweest en nog niks wijzer, voor de rest nog niks veranderd, maar komt vast ook weer goed (een keer Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 394967)!

Over de yoghurt, ik gebruik meestal ook volle yoghurt, vooral eigenlijk Griekse of Bulgaarse yoghurt, maar als ik magere gebruik, koop ik de biologische van de AH, die is nog redelijk romig en mild.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SoGood do 20 dec 2012 - 22:07

Kowalski schreef:
Sogood schreef:Even offtopic: Kowalski, hoe is het allemaal met jou? Heb het even gemist de laatste dagen. Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 699888

Ben er ook amper geweest afgelopen dagen Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 561177 Lief! Even kort om het topic niet te vervuilen, vanochtend naar ziekenhuis geweest en nog niks wijzer, voor de rest nog niks veranderd, maar komt vast ook weer goed (een keer Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 394967)!

Sterkte en succes. Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 22:35

Ik vind juist de magere yoghurt van de Ah zo lekker dat ik die altijd neem. Eigenlijk minder goed, maar ik vind de volle yoghurt zo weeig.

Gast
Gast

Bericht  Rosa do 20 dec 2012 - 22:45

Hier ging het de afgelopen dagen ook echt slecht, ik had een verjaardag, etentje en ook tentamenstress waarbij ik echt alles opeet wat ik maar tegen kom Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 3079029344 Maar nu heb ik lekker vakantie, dus wat meer vrije tijd en ga ik wel weer wat gezonder eten, minder snoepen.

Hoewel, heb vanavond weer een etentje met het werk waarna we nog de stad in gaan voor een drankje Gezond eten topic [beauty en lichaam]  - Pagina 9 253468018
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lot vr 21 dec 2012 - 11:02

Jeetje, ik heb de afgelopen 3 dagen heel slecht gegeten. En nu heb ik zo'n opgezette buik dat ik er van schrik. We hadden vandaag kerstlunch, dus worstenbroodjes, broodjes, eierkoeken e.d. Heel erg lekker natuurlijk, maar ik voel al meteen als ik dat eet, dat mijn lichaam dat niet zo prettig vind. Ik luister ook niet goed naar mijn lichaam, ik heb vaak lichtelijke buikpijn maar ga dan bijvoorbeeld nog steeds iets eten omdat ik daar zin in heb. Zo heb ik toenet bijvoorbeeld chips en chocola op omdat ik me rot voelde en omdat ik dat wel op een vrijdagavond vond passen. Idioot natuurlijk.

Tijd voor een nieuw gezond begin?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 12:31

Pff hier is het ook niet echt goed gegaan, vanavond twee broodjes knakworst mat mayo als avondeten laughcry

Maarrrrr het goede nieuws: ik weeg 4 kilo minder dan dat ik dacht! Ik sta eigenlijk nooit op de weegschaal (ik heb er niet eens een) maar ik dacht dat ik 58/59 kilo woog, ga ik er straks op staan, weeg ik gewoon maar 54.. Super chill! Zo raar dat ik ook gewoon een tijdje 62 kilo heb gewogen, bijna 10 kilo zwaarder terwijl ik dat toen helemaal niet zo heb ervaren toen. Nadeel is wel dat mijn sleutelbenen nu gelijk uitsteken, ik vind dat zo lelijk Suspect
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 12:49

Ik vind dat juist wel mooi. Niet teveel natuurlijk, maar een beetje bot vind ik wel sexy. 54 kilo is wel weinig! Hoe lang ben jij?

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 12:56

Nee ik ben echt een ukkie! Ik tik de 1.65 nog niet eens aan geloof ik.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 12:58

Ohh haha dan ben je echt een ukkie! Dan mag het ;-). Ik had echt verwacht dat je langer zou zijn haha!

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 21 dec 2012 - 13:06

Harrison schreef:Ohh haha dan ben je echt een ukkie! Dan mag het ;-). Ik had echt verwacht dat je langer zou zijn haha!

Nee helaas niet! Jij bent wel heel lang he? Ik doe wel hakken aan de 5e, dan lijkt het nog ergens op angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 26 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 17 ... 26  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: