Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociaal gedrag topic

+41
Tiana
Stuiterbal
kajaka88
Magenta
Mint
Blond
Kowalski
Dolphinne
Linnie1985
Lady Starstruck
Toet
Steep
Niekske
Funk
mzcharlotte
Shisha
Alex
Parisienne
Aimee
Melis_je
Jeanette
Mari
Esperanza
CCC
xxDila
_Nina
Sarah1985
Atelier Madame
Xanna
Ibbeltje
Paper Crown
Caribbeanlover
Phileine
Snoes
Tania
Vanilla Queen
Susan
Minx
SoGood
Silver
luenca
45 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 6:17

shygirl87 schreef:
Zelda schreef:Wow Jeanette, dat laatste, wat erg.

Ik zie nu op dr. Phil een stel uit Amerika dat een stervend meisje treiterde :O ongelofelijk....al is dit niet alleen enorm asociaal, dit gaat gewoon alle boekjes te buiten.

ik ben ook aan het kijken, zielige zieke mensen, ik hoop dat ze nooit kinderen mogen krijgen en dat dit niet onbestraft blijft
Het erge nog.....ze hebben al kinderen......dat zo'n zieke, duivelse geest moeder mag zijn, onbegrijpelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Melis_je vr 17 aug 2012 - 7:00

Jeanette schreef:Dus ik zeg tegen haar; 'Nou, heb je zo weinig aan he als je 27 bent, stom wijf!' (......)

blaft die vent naar haar dat ze een hoer is en blablabla. Mijn moeder was verbaasd. Ik ben toen naar dat stel gegaan en heb hen gezegd dat ik dit vreselijk asociaal vind en dat ze niemand uit hoeven te schelden.

:O
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Tania vr 17 aug 2012 - 7:06

Jeanette schreef:Mijn broer heeft een lichamelijke beperking en hoeveel mensen hem niet als debiel beschilderen, echt ongelofelijk. Laatst was ik met hem in de stad en moest ik even cadeautjes bij de Bart Smit halen. Staan we aan de kassa, geeft de cassiere een kleurplaat van Wicky the Vicking aan mijn broer. (Mijn broer is overigens alleen spastisch aan zijn benen en kan binnenshuis gewoon lopen en is btw 27). Dus ik zeg tegen haar; 'Nou, heb je zo weinig aan he als je 27 bent, stom wijf!' Dat laatste was ook erg aso van mij, maar ik kan daar zo niet tegen. In plaats dat ze vraagt of hij daar in interesse in heeft, komt al heel anders over.

Verder liep ik pas bij het station en daar heb je van die zebra paden en daar blijven auto's overheen sjeesen als je zelf niet oversteekt. Stond er een oud stel (waren rond de 80) een flinke tijd te wachten, dus mijn moeder loopt daar naar toe om te helpen, blaft die vent naar haar dat ze een hoer is en blablabla. Mijn moeder was verbaasd. Ik ben toen naar dat stel gegaan en heb hen gezegd dat ik dit vreselijk asociaal vind en dat ze niemand uit hoeven te schelden. Echt, ze zeggen wat van de jeugd, maar die oudjes worden ook erger.

Wat vonden je broer en je moeder daarvan? Ik zou dat echt heel erg vervelend vinden als je dat zou doen ook al wil je alleen maar voor iemand opkomen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Sarah1985 vr 17 aug 2012 - 7:09

ik heb nog een asociale actie. Laatst waren we uit eten met mijn ouders. Mijn vader kan niet goed eten en maakt soms erg veel lawaai. Hij verslikt zich dan. Omdat zijn slikken niet meer werkt. Toen verslikte hij zich ook en dat maakte ook lawaai. Zeggen mensen naast ons. Nou moet dat nou zo raar. Graag zonder lawaai eten, want wij hebben er last van. Wij waren allemaal erg verbaast want het was best wel veel lawaai in die zaak
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Aimee vr 17 aug 2012 - 7:11

Ik ging vandaag zwemmen met mijn zoon en zusje. Bij de kassa zat de medewerkster te bellen (privé gesprek over een barbecue). Ze keek me niet aan en heeft geen woord tegen mij gezegd. Toen ze zag dat ik mijn pinpas pakte tikte ze een keer met haar vinger op het pinapparaat en ze gaf me het bonnetje, maar dat is alle interactie die we hebben gehad.
Toen we weg liepen vroeg ik extra hard aan mijn zusje of ik nou de asociale was, door haar te storen in haar telefoongesprek, maar ze keek niet op of om.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Parisienne vr 17 aug 2012 - 7:22

Ik vind het altijd zo asociaal om midden in de nacht op straat te gaan staan schreeuwen. Een tijd geleden, N. was toen ongeveer een half jaar, waren bij mij aan de overkant van de straat een paar jongens keihard op een deur aan het bonzen. N. schrok er wakker van en ik kreeg haar niet meer stil. Die jongens waren aan het schreeuwen en aan het bonzen om de persoon op de bovenwoning wakker te krijgen en om naar binnen te mogen. Niet normaal hard, om +/- 4 uur 's nachts. Er iets van zeggen wilde ik niet. Ik moest of naar beneden om naar buiten te gaan en naar ze toe te lopen of ik moest mijn raam open doen om vervolgens zelf ook te gaan schreeuwen of ze op wilden houden. Ik wilde N. niet alleen laten en ik wilde niet ook zelf staan schreeuwen, dus beiden was geen optie. Ik liep al een tijd met een huilende baby in mijn armen en kreeg haar niet stil, ze hielden niet op. Heb toen alle lichten in huis aangedaan, de Luxaflex omhoog en ben met N. wiegend in mijn armen voor het raam gaan staan. Ze hadden me al snel door en keken naar mijn raam. Heb ze toen weggewuifd met een wild armgebaar, in de hoop dat ze het doorhadden. Het hielp.. het bonzen hield snel op, ze gingen normaal praten en uiteindelijk weg Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Minx vr 17 aug 2012 - 8:50

Op dit moment vind ik mijn broertje vrij aso. Wij hebben thuis twee reserve fietsen. Mijn gewone fiets staat bij mijn vriend omdat ik daar meer fiets. Dus thuis gebruik ik een van de twee reserve fietsen. Nu staat een van de twee fietsen al een eeuwigheid bij een van de vrienden van mijn broertjes. En is mijn broertje op de andere fiets naar de stad waardoor ik dus niet weg kan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan vr 17 aug 2012 - 9:11

Van de week was iemand in de straat met een heel lawaaiig brommertje bezig, de hele tijd starten en de motor laten loeien. Het was vijf uur 's ochtends, Ezra was wakker en ik wilde dolgraag dat hij weer ging slapen, het was echt zó vervelend. Ik heb een paar keer om het raam te openen en er iets van te zeggen, maar ik dacht, dat is alleen maar nog meer onrust voor hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Alex vr 17 aug 2012 - 9:18

Onze buren zijn vet aso! We woonden hier ongeveer twee weken (in 2008) en met oudejaarsavond was de buurman met zijn zoons vuurwerk aan het afsteken. Terwijl ze de rotjes aan staken zei de buurman: 'Gooi ze maar bij de buren, die zijn toch niet thuis en anders wordt het hier in de tuin zo'n rommel.' Op dat moment stond mijn man in de tuin een sigaretje te roken, dus die liet weten dat de buren echt wel thuis waren en dat die er echt niet van gediend waren als er vuurwerk in de tuin werd gegooid. Het was gelijk stil Asociaal gedrag topic - Pagina 4 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Shisha vr 17 aug 2012 - 9:23

Mijn ex. We zagen elkaar alleen maar om het weekend dus ik vond het heel normaal dat we wel iedere dag even contact hadden. Maar toen hoorde ik dus ruim een week niks van hem. Hij nam de telefoon niet op en reageerde ook niet op smsjes. Toen meneer eindelijk weer eens belde zei hij dat hij druk was geweest en hij had geen tijd gehad om met mij te telefoneren/smsen. En waar was hij druk mee: Wow. Asociaal gedrag topic - Pagina 4 394967
Ik was vervolgens dus boos op en vond het echt een rare reden om geen tijd voor mij te hebben en vroeg mij ook serieus af wat hij dan belangrijker vond. Hij vond dat ik mij aanstelde en vervolgens heeft hij mijn moeder gebeld om te zeggen dat haar dochter een zeikwijf is.
De relatie was toen ook snel over.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Alex vr 17 aug 2012 - 9:26

Shisha schreef:Mijn ex. We zagen elkaar alleen maar om het weekend dus ik vond het heel normaal dat we wel iedere dag even contact hadden. Maar toen hoorde ik dus ruim een week niks van hem. Hij nam de telefoon niet op en reageerde ook niet op smsjes. Toen meneer eindelijk weer eens belde zei hij dat hij druk was geweest en hij had geen tijd gehad om met mij te telefoneren/smsen. En waar was hij druk mee: Wow. Asociaal gedrag topic - Pagina 4 394967
Ik was vervolgens dus boos op en vond het echt een rare reden om geen tijd voor mij te hebben en vroeg mij ook serieus af wat hij dan belangrijker vond. Hij vond dat ik mij aanstelde en vervolgens heeft hij mijn moeder gebeld om te zeggen dat haar dochter een zeikwijf is.
De relatie was toen ook snel over.

Hij belde je moeder??? OMG :O
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Phileine vr 17 aug 2012 - 9:32

Vorige week vond een collega op het werk het nodig om flink tegen mij te schreeuwen Rolling Eyes Er vinden regelmatig werkwijzingen plaats, maar ze vergeten om de werknemers daarover in te lichten. Ik was dus blijkbaar iets verkeerd aan het doen en dat deelde hij nogal snauwerig mee. Nou, prima, ik ging verder op de goede manier. Ik had daarna niks te doen en ging alvast met iets anders bezig. Komt diezelfde man er weer aan, schreeuwend, wat ik wel niet aan het doen was. Ehm, gewoon, aan het werk...Toen hij erachter kwam dat ik gewoon goed bezig was begon hij te mompelen. Maar geen excuses, terwijl ik dat best op zijn plaats had gevonden.

Ben benieuwd of hij morgen weer zo aardig doet laughcry
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Shisha vr 17 aug 2012 - 10:22

Alex schreef:
Shisha schreef:Mijn ex. We zagen elkaar alleen maar om het weekend dus ik vond het heel normaal dat we wel iedere dag even contact hadden. Maar toen hoorde ik dus ruim een week niks van hem. Hij nam de telefoon niet op en reageerde ook niet op smsjes. Toen meneer eindelijk weer eens belde zei hij dat hij druk was geweest en hij had geen tijd gehad om met mij te telefoneren/smsen. En waar was hij druk mee: Wow. Asociaal gedrag topic - Pagina 4 394967
Ik was vervolgens dus boos op en vond het echt een rare reden om geen tijd voor mij te hebben en vroeg mij ook serieus af wat hij dan belangrijker vond. Hij vond dat ik mij aanstelde en vervolgens heeft hij mijn moeder gebeld om te zeggen dat haar dochter een zeikwijf is.
De relatie was toen ook snel over.

Hij belde je moeder??? OMG :O

Ja Neutral
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  mzcharlotte vr 17 aug 2012 - 18:42

Heb je even?

Mijn zusje heeft zo ongeveer een jaar geleden mijn fiets geleend, eentje die ik heb om naar de stad te gaan en andere korte stukken te fietsen (een bijfiets). Ze is 3 weken geleden op vakantie gegaan en heeft mijn fiets bij mij afgeleverd omdat haar buren er moeilijk over deden dat ze de fiets in het portiek liet staan, die overigens heel ruim is en zij geen kelder heeft ivm antikraak. Ik stapte op de fiets om weg te gaan, maar ik was de wijk nog niet uit of ik ben terug gegaan; mijn fiets was ontzettend gammel. Ik ben linea recta naar de fietsenmaker gegaan, want naast dat de versnelling gewoon compleet kapot was, zat er een slag van hier en daar een centimeter in! Uiteindelijk heb ik de fiets met complete onderhoudsbeurt voor 91 euro laten maken. Ik vind het asociaal omdat ze zo met andermans spullen omgaat en omdat ze niks erover heeft gezegd.

Laatst was ik op een kruizing waar heel vaak wordt getwijfeld wie er voorrang had. Naar mijn idee zat degene die eigenlijk voorrang had erg te twijfelen of hij wilde mij voor laten. Dacht ik. Dus ik rij die weg op, propt ie zo zijn bus voor mijn auto en gaat voor mij stilstaan. Toen hij er weer klaar mee was, trok hij op, maar toen we eenmaal bij het tweebaansgedeelte kwamen, ging hij zo slingeren dat ik of andere weggebruikers er niet langs kunnen... Ik heb me daar zo over verbaasd.

Op een snikhete dag kwam ik thuis uit mijn werk, zo rond vijven als iedereen. Rond die tijd zijn de parkeerplekken aan mijn kant van de straat in de schaduw en de andere kant van de straat niet. Het is overigens allemaal betaald parkeren. Staat een van mijn buren zijn auto te wassen en hield hiermee twee parkeervakkan in de schaduw bezet. Aan de zonkant waren genoeg plekken vrij, maar ik moest die avondnog weg dus ik vroeg netjes aan die man of hij zijn auto alstublieft in 1 vak kon zetten. Begon hij een heel verhaal over dat hij anders niet om zijn auto kon lopen en dat hij geen ander moment had gezien, omdat hij heel de dag had gewerkt en blabla. Dus zei dat ik net zo goed een parkeervergunning had, waarop hij zei dat hij dat ook had. Toen ik hem liet weten dat het voor 1 vak was, zei hij dat hij dit met de buurman had overlegd en die het goed vond. Ik heb maar besloten aan de andere kant van de straat te parkeren, want met zulke argumenten kan ik niks. Normaal doe ik niet moeilijk over dat soort dingen.

Verder vind ik het asociaal dat mijn benedenbuurvrouw ruzie heeft met haar buurvrouw, omdat die buurvrouw haar niet persoonlijk had verteld dat ze een jaar of twee te leven heeft. Dat had ze weer van andere buren gehoord. Ik kan niet begrijpen dat ze dat niet naast zich neer kan leggen en er gewoon nog een leuke tijd van kan maken met die stervende buurvrouw.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Funk vr 17 aug 2012 - 19:21

Minx schreef:Mensen van een paar portieken verder hadden een complete camping opgezet midden op de straat. Daar waren ze vervolgens vrolijk aan het voetballen tussen de geparkeerde auto's. Na een week stonden alleen hun eigen autO's er nog. Ze reden steeds rondjes op de scooters die onwijs herrie maakten. En het ergste was dat dit 7 dagen per week (want werkloos) tot een uur of 1 's nachts door ging. Inmiddels zijn ze verhuisd naar het veldje aan de achterkant daar hebben wij er minder last van maar kan me niet voorstellen dat anderen er geen last van hebben.

Waar woon jij? Laughing Wij hebben echt preciés hetzelfde! Echt exact!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Niekske vr 17 aug 2012 - 19:33

Een paar jaar geleden had ik een flinke baaldag gehad op mijn werk. Toen ik in de trein naar huis stapte, met een salade voor onderweg, belde mijn vriend. Ik ben altijd veel te vroeg op het station, dus de trein vertrok pas over een kwartier en was nog erg leeg. Ik luchtte mijn hart tegen mijn vriend en het ging een beetje langs me heen dat er meer mensen instapten. Dat was dus wel aso van mij, dat ik wat luidruchtig aan het bellen was. Maar er staat ineens een oudere man naast me die uit het niks begon te schelden tegen me. Wat een trut dat is was, het boeide hem niet wat me dwars zat, ik moest mijn vuile bek houden etc... ik voelde me eerst nog schuldig over mijn telefoongesprek, maar ik stond hem toch ook verbaasd aan te kijken. Ik wilde tegen mijn vriend zeggen dat ik op ging hangen, begon die man aan mijn arm te trekken en bleef maar schelden. Ik hing maar op, komt ie naast me zitten! Hij dat hij hoopte dat ik zou stikken in mijn salade. Ik vroeg hem beleefd of hij aub weg wilde gaan, ik had toch opgehangen. Hij is nog even blijven zitten, heeft nog wat frustraties over me uit gegooid en is eindelijk gegaan... pfff!

Mijn huisbaas van mijn vorige appartement, deed niks aan onderhoud, alles wat stuk ging, was onze eigen schuld en hij wilde altijd geld voor reparaties. Hij woonde tegenover ons en hield volgens mij echt een logboek bij van wat er allemaal gebeurde. Hij kwam vaak om 11u 's avonds vertellen dat er de volgende dag iemand thuis moest zijn voor het een of ander. Ja dat had hij dan wel eerder kunnen melden, maar ik was gisteren wel erg laat thuis gekomen! Pardon? Dat bepaal ik toch zelf? Ben echt blij dat ik daar niet meer woon!

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Steep vr 17 aug 2012 - 19:51

xxDila schreef:Ik pas momenteel een week op een hond, een rottweiler. Omdat de hond niet altijd even goed naar mij luistert heb ik haar op het losloopveld altijd aangelijnd wanneer hier andere honden zijn.
Nu loop ik daarnet met haar komt er zo'n klein keffertje om de hoek gevlogen. Ik heb haar aan de lijn gedaan en naast mij laten zitten. Dat kleine hondje bleef maar blaffen en grommen.. Komt die eigenaar er aan en wat denk je dat hij zegt...
"Hou je hond eens bedwang, zie je niet wat hij met mijn kleine hondje doet?"
Pardon!?!?! :shock:
Mijn hond heeft niet 1 keer geblaft of omgekeken naar dat kleine hondje. Alleen maar zitten piepen omdat het een echte angsthaas is. Jouw hond gaat helemaal los.. En dan moet ik mijn hond in bedwang houden?!
Ik ben maar doorgelopen, te verbaasd om wat te zeggen en aan de andere kant te boos om iets op een normale manier te zeggen.

Welkom in mijn wereld, dit heb ik wekelijks (ik heb ook een rottweiler alleen luistert die wel goed), en ik geloof dat zelfs mijn hond er moe van is haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 20:30

Ik heb er trouwens nog een, vriend en ik zijn nog steeds verbaasd hierom:

Buurman ging op vakantie, zijn vader zou een week op zijn huis passen. Nu is het hier éénrichtingsverkeer en iedereen houd zich hier netjes aan omdat het anders echt gevaarlijke situaties oplevert. Vader van de buurman niet, die vond het onzin om steeds het rondje te moeten rijden om bij het huis te komen. Wij twijfelde of we er wat van moesten zeggen, we wilde niet meteen zeurderig over komen zeg maar.

Op een gegeven moment was mijn vriend een eind wezen rijden met de motor, zet deze weer in de schuur neer, loopt naar buiten om zijn helm af te zetten, draait zich om en ziet de vader van de buurman in de schuur staan.
Dit vond hij best vervelend, als iemand nou netjes vraagt of hij even mag komen kijken is dat best, maar dat een onbekende zomaar je schuur binnenloopt is wel raar. Mijn vriend maakte een opmerking in de trant van: goh, je mag wel even komen kijken hoor laughcry
Toen hij daarna vertelde dat hij bet niet prettig vind als mensen zomaar onze tuin in komen lopen en aan spullen gaan zitten, keek die vent al wat raar. Toen mijn vriend daarna vroeg of hij misschien in het vervolg netjes met de goede richting mee wou rijden, was mijn vriend een aso? :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 20:55

Ik ben trouwens zelf voor asociaal uitgemaakt vorige week. Asociaal gedrag topic - Pagina 4 1270000679

Het was half 2 's middags, en ik had de tuinradio bij mijn ouders aan staan. Op het volume waar hij altijd op staat, net hoorbaar als je in de tuin zit.


Toen kwam er een nummer op wat ik met mijn moeder altijd even heel hard draai ( 'ons' nummer, dat me door de moeilijke periode trok waar ik in zat ), en dat is ongeveer 3 minuten per dag.
De buurkinderen waren allemaal wakker ( ik draai geen harde muziek als ik weet dat er kinderen liggen te slapen of ziek zijn etc ) en ze waren lekker aan het spelen, dus ik dacht: yess, even ons nummer, even lekker de radio hard.

Komt de buurvrouw van mijn moeder meteen na die 3 min klagen aan de schutting: ik veroorzaakte burenoverlast en moest rekening houden met anderen. Het was ontzettend asociaal en kon echt niet. Ze zeek en zeek en klonk vanaf de eerste seconde knetterchagerijnig en boos. Haar dochter van 4 en zoontje van 6 waren gewoon vrolijk aan het spelen op dat moment, ik hoorde ze op de achtergrond.
Ik legde nog uit dat het maar om 1 liedje ging, ik niet de intentie had de buurt op de kop te zetten. Maar ze bleef boos en zichzelf herhalen.

Toen ben ik naar binnen gelopen en zei: zoek het uit zeg. Maar ik durfde de radio nog nauwelijks aan te laten, zelfs niet heel erg zacht.

Ben ik een aso of reageerde die buurvrouw overdreven?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 20:59

Jackie, je vriend is zeker niet asociaal. Ik vind die vader van de buurman pas een aso. Zelfs al ben je goede buren, ga je niet zomaar iemands schuur binnen. Zeker niet als diegene er zelf niet is.


Wbt dat 1 richtingsverkeer: daar had ik ook wat van gezegd, het lijkt me behoorlijk storend als het zich blijft herhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  SoGood vr 17 aug 2012 - 21:07

Mijn schoonmoeder zit in een rolstoel vanwege haar benen. Tijdje geleden werd ze door mijn schoonvader geduwd. Komt er volstrekt vreemde man naar mijn schoonvader toe en vraagt aan hem waarom zij in een rolstoel zit.
Ten eerste kan ze zelf ook praten, en ten tweede.. Wat gaat die man dat aan?! Wat ben je dan voor een rare vogel.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 21:18

Sogood schreef:Mijn schoonmoeder zit in een rolstoel vanwege haar benen. Tijdje geleden werd ze door mijn schoonvader geduwd. Komt er volstrekt vreemde man naar mijn schoonvader toe en vraagt aan hem waarom zij in een rolstoel zit.
Ten eerste kan ze zelf ook praten, en ten tweede.. Wat gaat die man dat aan?! Wat ben je dan voor een rare vogel.

Het lef he? Pfff.

Ik had tijdens mijn opname een medecliënte die in een rolstoel zit. Die heeft ook vaak last van het feit dat mensen diegene die haar duwen aanspreken. Ze is ziek, praat wat onduidelijk daardoor, maar is gewoon een hele zelfstandige intelligente vrouw. Ze stoort zich soms ook mateloos aan dat gedrag van mensen. Alsof je niet voor jezelf kan praten als je in een rolstoel zit.

Bovendien, waarom zou je willen weten waarom iemand in een rolstoel zit? Zo ongepast om dat te vragen, zeker aan een vreemde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Toet vr 17 aug 2012 - 22:19

Melis_je schreef:
Jeanette schreef:Dus ik zeg tegen haar; 'Nou, heb je zo weinig aan he als je 27 bent, stom wijf!' (......)

blaft die vent naar haar dat ze een hoer is en blablabla. Mijn moeder was verbaasd. Ik ben toen naar dat stel gegaan en heb hen gezegd dat ik dit vreselijk asociaal vind en dat ze niemand uit hoeven te schelden.

:O


Haha ja, dat viel mij ook als eerst op!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Lady Starstruck vr 17 aug 2012 - 22:33

Mijn BBQende onderbuurman met een gas BBQ. ik ben de beroerdste niet maar als de rookpluimen allemaal mijn huis in waaien word ik niet vrolijk van. Mijn vriend is er laatst in alle staten heen gegaan. Nu BBQt hij niet meer.

En mijn bovenbuurvrouw die altijd met hakjes door het huis heen loopt, en dat klinkt zo heerlijk door. Ik kan haar horen praten in de badkamer en ze draait regelmatig op zaterdag ochtend muziek. En als het nou goede muziek was, maar het is Nederlandstalige muziek :O
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes za 18 aug 2012 - 0:00

Alex schreef:Onze buren zijn vet aso! We woonden hier ongeveer twee weken (in 2008) en met oudejaarsavond was de buurman met zijn zoons vuurwerk aan het afsteken. Terwijl ze de rotjes aan staken zei de buurman: 'Gooi ze maar bij de buren, die zijn toch niet thuis en anders wordt het hier in de tuin zo'n rommel.' Op dat moment stond mijn man in de tuin een sigaretje te roken, dus die liet weten dat de buren echt wel thuis waren en dat die er echt niet van gediend waren als er vuurwerk in de tuin werd gegooid. Het was gelijk stil Asociaal gedrag topic - Pagina 4 394967
Oh, wat ontzettend asociaal zeg!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 4 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum