Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

asociaal gedrag in ov

+5
Clapperdie
loura
VeryCherry
SoGood
Gympie
9 plaatsers

Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty asociaal gedrag in ov

Bericht  Gympie vr 27 apr 2012 - 2:46

Ben ik de enige die dit constateert? Ik kom echt asociale mensen tegen. Mensen duwen je, geven je niet de ruimte uit te stappen, dringen voor. Echt bah, sommige mensen hebben volgens mij echt een stuk opvoeding gemist.

Ervaringen?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 3:31

Oh ja hoor, regelmatig. Dan zeg ik altijd gewoon: Misschien handig als je eerst mensen uit laat stappen voordat je jezelf naar binnen wurmt. (of iets anders dat op de situatie van toepassing is)

Doei, dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Net als van die mafkezen die keihard doorrijden bij een zebrapad. Of irritant toeristen die midden op de weg stil gaan staan met hun rode MacBike. Of zonder fiets, ook irritant. Laatst ben ik per ongeluk tegen een onoplettende toerist aangereden hahaha, het is dat het zeer deed anders had ik het haar verdiende loon gevonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  SoGood vr 27 apr 2012 - 3:34

Pas zat ik bij een vriendin in de auto, die maakte zich echt om iedere aso druk. Nou, daar begin ik echt niet meer aan, dan kan ik me de hele tijd wel druk maken. Iedere bumperklever mag er van mij langs hoor. Beter dan dat ie me kei hard raakt als ik ineens moet remmen. Nee, deze vriendin maakte er een spelletje van. "KIJK DAN! Ik ga echt niet opzij" asociaal gedrag in ov 394967



Edit: Oooh, in het OV. asociaal gedrag in ov 827601

Het is vrijdagmiddag tijd om naar huis te gaan..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 3:38

Sogood schreef:Pas zat ik bij een vriendin in de auto, die maakte zich echt om iedere aso druk. Nou, daar begin ik echt niet meer aan, dan kan ik me de hele tijd wel druk maken. Iedere bumperklever mag er van mij langs hoor. Beter dan dat ie me kei hard raakt als ik ineens moet remmen. Nee, deze vriendin maakte er een spelletje van. "KIJK DAN! Ik ga echt niet opzij" asociaal gedrag in ov 394967



Edit: Oooh, in het OV. asociaal gedrag in ov 827601

Het is vrijdagmiddag tijd om naar huis te gaan..

I hear ya. Ik word er ook echt een beetje niet grappig vervelend van. Zullen we gewoon gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  VeryCherry vr 27 apr 2012 - 3:46

Nee, daar heb ik geen last van.
Komt vast door mijn betoverend mooie uitstraling Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 3:54

Heb geen last van het OV want dat doe ik sporadisch. Associaal in het verkeer, ja daar erger ik mij wel aan. Vooral op de snelweg qua bumperklevers die doe ik expres even jennen helemaal als ze gaan toeteren of gaan seinen asociaal gedrag in ov 2474380249 Maar ik ben ook geen lievertje want ik heb ook zo mijn momentjes, ben ik heel eerlijk in. Zal niet bumerkleven en ben geen typ wat zit te vloeken en te tieren in mijn auto maar assosiaal hard rijden kan ik wel goed en dan bv op de snelweg en buiten de bebouwdekom. Binnen de bebouwdekom zal ik echt niet doen, levensgevaarlijk. Niet dat het andere ongevaarlijk is, maar besef wel waar het kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  loura vr 27 apr 2012 - 4:30

Powerbabe schreef:Oh ja hoor, regelmatig. Dan zeg ik altijd gewoon: Misschien handig als je eerst mensen uit laat stappen voordat je jezelf naar binnen wurmt. (of iets anders dat op de situatie van toepassing is)

Doei, dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Net als van die mafkezen die keihard doorrijden bij een zebrapad. Of irritant toeristen die midden op de weg stil gaan staan met hun rode MacBike. Of zonder fiets, ook irritant. Laatst ben ik per ongeluk tegen een onoplettende toerist aangereden hahaha, het is dat het zeer deed anders had ik het haar verdiende loon gevonden.

Ow die toeristen staat echt met stip op nummer 1 bij mij. Ik irriteer me mateloos aan ze. Ik moet echt ogen in mijn nek hebben als ik op de fiets zit. Ze steken overal over zonder op te letten, ze lopen op fietspaden, ze gaan niet aan de kant als je keihard belt.

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Clapperdie vr 27 apr 2012 - 5:12

Heel herkenbaar!

Vooral mensen die niet opstaan voor oudere mensen en dan net doen alsof ze het niet zien.

Ook mensen die op een 2-persoonsbankje zitten en dan expres aan het gangpad gaan zitten zodat er niet snel iemand naast kan zitten. en dan nog zuchten als iemand vraagt of ze daar mogen zitten..

Gelukkig hoef ik altijd maar 10 minuten in de bus te zijn.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Minx vr 27 apr 2012 - 5:36

Ohw ja vaak zat en als het even lukt ben ik zo lief dat ik dan de aso's blokkeer zodat iedereen normaal uit kan stappen. En de trein in stappen is echt altijd duw en trekwerk
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Gympie vr 27 apr 2012 - 5:54

Haha, lijkt me leuk met jou te reizen, fairytail. Zie het al voor me, een bodyguard die met gespreidde armen de menigte tegen houdt. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Minx vr 27 apr 2012 - 6:29

Heb laatst nog een paar jongens opzij gebeukt die in stapten terwijl er nog mensen uit aan het stappen waren. Dacht echt bekijk het jij gaat niet als eerste de trein nu in. Ben gelukkig niet een van de kleinsten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Lenthe za 28 apr 2012 - 6:15

Onopgevoede kinderen in de trein die lopen te gillen en rennen vind ik erg irritant. Ik neem het die kinderen niet kwalijk, maar wel hun ouders als ze er niets van zeggen (vandaag zat ik met een behoorlijk slaaptekort en lichte kater in de trein en waren er ook van die kids Neutral )
Mensen die gaan praten of bellen in de stiltecoupé (vooral op de rustige momenten, ga dan ergens anders in de trein zitten)
Stinkende mensen
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Lima za 28 apr 2012 - 6:25

Ben wel eens uit de trein gestapt onder politiebegeleiding, anders zou ik nu nog in de trein zitten denk ik :p

Maar verder heb ik er niet zoveel last van.

edit: owja stikende mensen. Zat een keer bij zo'n 4zits en toen kwamen er 3 van die oude rockers incl leren jasjes, bij mij zitten en die hadden allemaal een rook en koffie (is geen lekker ademcombi) adem, dat trek ik slecht in de ochtend.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Caribbeanlover za 28 apr 2012 - 6:32

Wat was er dan gebeurd?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Lima za 28 apr 2012 - 6:39

Ik neem aan dat die vraag voor mij is. Nou het had heel erg gesneeuwd die dag, dus er reden natuurlijk geen treinen. Na een paar uur zou er 1 trein gaan rijden, van A'dam naar Zandvoort. In Amsterdam CS was de trein al helemaal vol en kon echt niemand meer bij. Toen we bij sloterdijk aankwamen hoorde we heel hard gejuich van mensen, maar de trein reedvanwege overbevolking door en toen kwamen we in Haarlem aan, en daar moest een groot deel eruit, maar ook een heel groot deel erin. En dat uitstappen is toen onder politiebegeleiding gegaan, anders zou het waarschijnlijk een beetje mis gaan, met zo veel mensen die tegelijk uit en in de trein willen stappen. Het was wel een leuke ervaring. Het was ook heel gezellig in de trein, mensen gingen zingen en moppen vertelen, dat is dan het grappige aan Nederland.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

asociaal gedrag in ov Empty Re: asociaal gedrag in ov

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum