Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociaal gedrag topic

+41
Tiana
Stuiterbal
kajaka88
Magenta
Mint
Blond
Kowalski
Dolphinne
Linnie1985
Lady Starstruck
Toet
Steep
Niekske
Funk
mzcharlotte
Shisha
Alex
Parisienne
Aimee
Melis_je
Jeanette
Mari
Esperanza
CCC
xxDila
_Nina
Sarah1985
Atelier Madame
Xanna
Ibbeltje
Paper Crown
Caribbeanlover
Phileine
Snoes
Tania
Vanilla Queen
Susan
Minx
SoGood
Silver
luenca
45 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 2:11

Pff Stuiterbal wat stom zeg.


Ik belde vanmorgen mijn school op want ik wilde wat vragen. Ik werd eerst tig keer verkeerd doorverbonden, en toen ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg vertelde diegene mij dat mijn opleiding in februari zou starten in plaats van volgende week :O ik kreeg zowat een paniekaanval want ik heb geen brief thuisgekregen ofzo, en ik had alles al geregeld....
Toen ik zei dat ik het erg vervelend vond zei ze: 'Ik ga niet met u in discussie' Asociaal gedrag topic - Pagina 6 394967 en toen had ze me óók nog doorverbonden naar iemand die er helemaal niks mee te maken had.
Ik wilde ook helemaal geen discussie voeren met dat mens, ik wilde gewoon duidelijkheid.

Na een uur in de zenuwen te hebben gezeten werd ik teruggebeld, die informatie die die vrouw mij gaf klopte helemaal niet en mijn opleiding start gewoon volgende week. Ik heb helaas de naam niet meer onthouden, maar het was een erg raar en onprettig gesprek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes ma 20 aug 2012 - 2:18

Ook raar Zelda, om gelijk te zeggen "ik ga niet met u in discussie" Asociaal gedrag topic - Pagina 6 878948377

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 2:21

Ik werd vorige week gebeld door Essent die mij een energiecontract probeerden te verkopen. Voordat dat meisje van wal kon steken heb ik gelijk gezegd dat ik geen interesse had in een aanbieding en dat ze me niet weer hoefden te bellen. Toen werd ze boos Asociaal gedrag topic - Pagina 6 394967 En op een geergerde toon zei ze "Mevrouw, u laat mij niet uitspreken". Nee, dat klopt Asociaal gedrag topic - Pagina 6 3079029344 Maar of dat nou asociaal was van mij of van haar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Tiana ma 20 aug 2012 - 2:24

Ik werd van de week gebeld door Hi, dat ze me als trouwe klant een kado mochten geven: 2 maanden gratis spotify. Ik zei dat ik daar geen interesse in had en vervolgens ging hij allemaal vragen stellen waarom ik geen interesse had etc. En toen wilde hij me ook overhalen om het toch te nemen. Best opdringerig.. laughcry

Edit: een paar weken geleden waren ze ook al zo opdringerig. Mijn abonnement loopt binnenkort af en hij wilde een nieuwe voor me afsluiten. Dus ik vroeg alleen hoe duur een sim only abonnement zou zijn, krijg ik vervolgens een heel verhaal te horen en toen ik zei dat ik er nog even over na wilde denken, zei hij ooh dan bel ik morgen wel terug.. Dus ik zei nee dat hoeft niet, als ik het abonnement wil, sluit ik het wel in de winkel af. En boos dat hij werd.. laughcry


Laatst aangepast door Stylegirl op ma 20 aug 2012 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Rush ma 20 aug 2012 - 2:31

Zaterdag in de Aldi. Ik sluit, met 2 stokbroden, achter aan in de rij. Voor mij staat een ouder echtpaar met een kar vol boodschappen waar je u tegen zegt. De man van het stel zegt tegen mij; Je mag wel even voor gaan! Ik bedankte vriendelijk en zou om hen heen stappen waarop die vrouw van het stel tegen haar man zegt; Wat is dat nou Henk, ik wil helemaal niet dat ze voor gaat, waarom zeg je dat nou?. En vervolgens tegen mij; Blijf maar mooi staan waar je staat, wij hebben ook niet alle tijd!

Ik had echt zoiets van WTF. Een kwartier en €210 euro aan Aldi boodschappen (ze hadden de kar echt vol) kon ik eindelijk afrekenen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 2:31

Snoes schreef:Ook raar Zelda, om gelijk te zeggen "ik ga niet met u in discussie" Asociaal gedrag topic - Pagina 6 878948377
Ja ik vond dat echt zó stom! Zo ga je toch niet met mensen om? Ze had ook totaal niet geluisterd ook want ze dacht dus dat het over een totaal andere opleiding ging scratch hoezo klantvriendelijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 2:31

Rush schreef:Zaterdag in de Aldi. Ik sluit, met 2 stokbroden, achter aan in de rij. Voor mij staat een ouder echtpaar met een kar vol boodschappen waar je u tegen zegt. De man van het stel zegt tegen mij; Je mag wel even voor gaan! Ik bedankte vriendelijk en zou om hen heen stappen waarop die vrouw van het stel tegen haar man zegt; Wat is dat nou Henk, ik wil helemaal niet dat ze voor gaat, waarom zeg je dat nou?. En vervolgens tegen mij; Blijf maar mooi staan waar je staat, wij hebben ook niet alle tijd!

Ik had echt zoiets van WTF. Een kwartier en €210 euro aan Aldi boodschappen (ze hadden de kar echt vol) kon ik eindelijk afrekenen.
:O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Alex ma 20 aug 2012 - 2:53

Rush schreef:Zaterdag in de Aldi. Ik sluit, met 2 stokbroden, achter aan in de rij. Voor mij staat een ouder echtpaar met een kar vol boodschappen waar je u tegen zegt. De man van het stel zegt tegen mij; Je mag wel even voor gaan! Ik bedankte vriendelijk en zou om hen heen stappen waarop die vrouw van het stel tegen haar man zegt; Wat is dat nou Henk, ik wil helemaal niet dat ze voor gaat, waarom zeg je dat nou?. En vervolgens tegen mij; Blijf maar mooi staan waar je staat, wij hebben ook niet alle tijd!

Ik had echt zoiets van WTF. Een kwartier en €210 euro aan Aldi boodschappen (ze hadden de kar echt vol) kon ik eindelijk afrekenen.

OMG :O Wat een wijf, mijn hemel ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes ma 20 aug 2012 - 2:57

Zelda schreef:
Rush schreef:Zaterdag in de Aldi. Ik sluit, met 2 stokbroden, achter aan in de rij. Voor mij staat een ouder echtpaar met een kar vol boodschappen waar je u tegen zegt. De man van het stel zegt tegen mij; Je mag wel even voor gaan! Ik bedankte vriendelijk en zou om hen heen stappen waarop die vrouw van het stel tegen haar man zegt; Wat is dat nou Henk, ik wil helemaal niet dat ze voor gaat, waarom zeg je dat nou?. En vervolgens tegen mij; Blijf maar mooi staan waar je staat, wij hebben ook niet alle tijd!

Ik had echt zoiets van WTF. Een kwartier en €210 euro aan Aldi boodschappen (ze hadden de kar echt vol) kon ik eindelijk afrekenen.
:O
Inderdaad zeg :O

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Rush ma 20 aug 2012 - 3:01

Ja, ze was wel het zonnetje in de winkel zeg maar. Ze trok haar man ook alles uit de handen omdat hij het niet goed op de band zou leggen en ze keek me ook steeds aan, voordat haar man tegen me zei dat ik wel voor mocht. Ze wist echt wel dat er iemand stond te wachten met 2 dingen terwijl zij voor een weeshuis op de band aan het uitstallen was. Ik vind het niet erg om te wachten, zo werkt dat nou eenmaal, maar op deze manier. Asociaal gedrag topic - Pagina 6 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 3:55

Dat zijn allemaal mensen die zich graag even willen profileren. Dat zij wel even de baas zijn over jou. Ik vind het dan heel moeilijk om wijs te reageren. Het liefst wil ik hen dan weer overtreffen, maar door hun gedrag over te nemen, verlaag ik mijn winkansen alleen maar. Hoe pakken jullie dat aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan ma 20 aug 2012 - 4:35

Als ik iets zou zeggen, zou het waarschijnlijk iets zijn in de trant van: 'Hé, het was niet mijn idee hoor, om mij voor te laten, dus je hoeft mij niet zo vuil aan te kijken.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  FireButterfly ma 20 aug 2012 - 6:53

Ik spreek momenteel met een techniek om mijn stotter probleem te overwinnen. Altijd leg ik nadat ik me heb voorgesteld uit waarom ik op deze manier spreek als degene die ik bel of mij belt van niks weet.
Ik had iemand gebeld die ik heel vaag ken om hem succes te wensen met z'n afstudeer presentatie. Ik zag dat namelijk op de site van mijn studie staan dat hij volgende week afstudeert. Na mijn uitleg waarom ik op deze manier spreek, zei deze man: "Dan moet je mij niet bellen."
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Niekske ma 20 aug 2012 - 8:08

Ik vind het aso als mensen hun fiets voor het fietsenrek zetten ipv erin. Als je het rek niet wil gebruiken, zet je fiets dan ergens anders neer!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:09

FireButterfly schreef:Ik spreek momenteel met een techniek om mijn stotter probleem te overwinnen. Altijd leg ik nadat ik me heb voorgesteld uit waarom ik op deze manier spreek als degene die ik bel of mij belt van niks weet.
Ik had iemand gebeld die ik heel vaag ken om hem succes te wensen met z'n afstudeer presentatie. Ik zag dat namelijk op de site van mijn studie staan dat hij volgende week afstudeert. Na mijn uitleg waarom ik op deze manier spreek, zei deze man: "Dan moet je mij niet bellen."

:O
Wat een vreselijke eikel.

Zoals je zelf weet heb ik vroeger ook heel erg gestotterd en nu nog wel eens. Een vriend van mij heeft er ooit eens een grapje over gemaakt en daar ben ik toen heel pissig over geworden. Vroeger in de klas werd ik ook erg geplaagd doordat ik stotterde. Het kan zo pijnlijk zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  FireButterfly ma 20 aug 2012 - 8:20

Zelda schreef:
FireButterfly schreef:Ik spreek momenteel met een techniek om mijn stotter probleem te overwinnen. Altijd leg ik nadat ik me heb voorgesteld uit waarom ik op deze manier spreek als degene die ik bel of mij belt van niks weet.
Ik had iemand gebeld die ik heel vaag ken om hem succes te wensen met z'n afstudeer presentatie. Ik zag dat namelijk op de site van mijn studie staan dat hij volgende week afstudeert. Na mijn uitleg waarom ik op deze manier spreek, zei deze man: "Dan moet je mij niet bellen."

:O
Wat een vreselijke eikel.

Zoals je zelf weet heb ik vroeger ook heel erg gestotterd en nu nog wel eens. Een vriend van mij heeft er ooit eens een grapje over gemaakt en daar ben ik toen heel pissig over geworden. Vroeger in de klas werd ik ook erg geplaagd doordat ik stotterde. Het kan zo pijnlijk zijn...

Ik vind het echt het toppunt van asociaal gedrag. De reden dat ik het meld, is dat ik pas spreek na een aantal stappen voorbereiding. Dat kost even wat tijd.

Die man hoef ik nooit meer te spreken.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:20

Zelda schreef:
FireButterfly schreef:Ik spreek momenteel met een techniek om mijn stotter probleem te overwinnen. Altijd leg ik nadat ik me heb voorgesteld uit waarom ik op deze manier spreek als degene die ik bel of mij belt van niks weet.
Ik had iemand gebeld die ik heel vaag ken om hem succes te wensen met z'n afstudeer presentatie. Ik zag dat namelijk op de site van mijn studie staan dat hij volgende week afstudeert. Na mijn uitleg waarom ik op deze manier spreek, zei deze man: "Dan moet je mij niet bellen."

:O
Wat een vreselijke eikel.

Zoals je zelf weet heb ik vroeger ook heel erg gestotterd en nu nog wel eens. Een vriend van mij heeft er ooit eens een grapje over gemaakt en daar ben ik toen heel pissig over geworden. Vroeger in de klas werd ik ook erg geplaagd doordat ik stotterde. Het kan zo pijnlijk zijn...

Een ex collega van mij stotterde ook. Toen zij nog in een ander filiaal werkte kwam de film Gone in 60 seconds uit.
Toen ze aan de FL ging vragen of de film er nog was, kwam ze er niet uit, waardoor ze sixty... sixty... sixty seconds zei.
Waarop die boerenl*l zei: Het is Gone in 60 seconds, niet Gone in 180 seconds.
Toen ze dat tegen me vertelde vond ik dat zooo sneu van die gast! Echt, dat je je als volwassen vent niet weet te gedragen is tot daar aan toe, maar je personeel zo de grond in trappen en vernederen tegenover een hoop collega's én klanten is echt wel zo laag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:21

Firebutterfly: Wat zei je toen? Ik hoop dat je zakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  FireButterfly ma 20 aug 2012 - 8:23

Ik heb hem toch veel succes gewenst met z'n afstudeerpresentatie maar stiekem hoop ik wel dat hij zakt.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:23

Watermeloen: ik heb bijna exact hetzelfde vroeger in de klas meegemaakt. Bij wiskunde. Ik moest zes-honderd zes en zestig zeggen, en je raad al hoe dat ging natuurlijk....ik kwam er gewoon niet uit. Ik schaamde me echt kapot en de hele klas lag natuurlijk dubbel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Sterre ma 20 aug 2012 - 8:26

Wat een ass FireButterfly! Juist goed dat je iemand die je niet eens goed kent durft te bellen nu, lief dat je aan z'n afstuderen dacht. Maar hij was het niet waard, blijkbaar.

Hier ook een knap staaltje aso gedrag: van de week is er in onze brievenbus gepist of een of ander geel goedje doorheen gegooid. Hij hangt eigenlijk te laag om er fatsoenlijk in te kunnen pissen lijkt me, het gaat om een gewone brievenbus in de deur. Maar het was wel ontzettend goor, en vooral het idee dat mensen zoiets zomaar doen Evil or Very Mad

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 8:27

Wat naar, Zelda. Ik moet nu weer wennen dat je Zelda heet...
Dat soort dingen moeten echt heel streng aangepakt worden vind ik.
Als ik terug denk aan de pesterijen vroeger op de basisschool en de middelbare dan vraag ik me af wat de leraren daar uberhaupt deden. Niet zozeer voor mezelf, ik kon het best goed relativeren en de dag erna was ik het al zowat vergeten maar wat hebben sommige schoolgenootjes het te verduren gehad zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Rumble ma 20 aug 2012 - 8:36

Zelda, wat moet jij je verschrikkelijk hebben gevoeld zeg. Echt afschuwelijk lijkt me dat, zo'n pure vernedering.

Sterre, dat vind ik ook echt asociaal zeg. Gatverdamme. Hoe haalt iemand dat nou in zijn hoofd he.


De enige aso actie die ik laatst heb gezien is een auto die op de A10 pissig was op een andere auto en hem zo de weg afduwde de berm in. En toen keihard doorscheuren. Echt heel aso.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Lady Starstruck ma 20 aug 2012 - 8:36

Stuiterbal schreef:Nou normaal maak ik dat niet echt mee of ik let er niet op maar nu net kon ik er niet om heen.

Ik stond aan de kassa van de c1000 en er stond een man van rond de 45 achter mij en daarachter een jongere gast.
Bij de 45-er sloot een oudere man van rond de 70 aan waarom die jongere gast zegt, "meneer u moet achter aan sluiten"
Begint die oude man me een potje te schelden niet normaal.
Die jongere gast negeerde het eerst maar kon zich moeilijk beheersen. Meneer van 45 bemoeide zich er ook vrolijk mee en het had niet veel gescheeld of er werden klappen uitgedeeld !

Sorry hoor maar lekker a sociaal ! Ga toch naar buiten en vecht het daar gewoon uit ! Of bied je excusses aan voor het misverstand.

Want die oude man hoorde schijnbaar bij de 45-er

Ja ik heb een keer ook zoiets meegemaakt in de C1000. Werd gelukkig geen vechtpartij. Maar ik stond een keer in een mega lange rij, en er waren te weinig kassa's open. Stond er een man achter mij en die dacht dat ik ging voordringen (rij liep ook heel erg raar moet ik zeggen, snapte er geen bal van). Maar goed die man werd boos op mij. Hij zei: ga je voordringen dacht het niet! Ik moest die week ongesteld worden en moest toen om iedere scheet huilen, dus ik stond bijna te huilen ipv dat ik me vermande de stommerd die ik ben. Ik was nu namelijk toch een potje boos geworden als dit me weer was gebeurd.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  FireButterfly ma 20 aug 2012 - 9:37

Sterre schreef:Wat een ass FireButterfly! Juist goed dat je iemand die je niet eens goed kent durft te bellen nu, lief dat je aan z'n afstuderen dacht. Maar hij was het niet waard, blijkbaar.

Dank je wel.

Inderdaad, nogal een respectloze lul. In ieder geval, de meeste mensen reageren heel normaal. Ik blijf het wel zeggen totdat ik van de techniek af ben. Anders durf ik mijn tijd niet te nemen, die ik nodig heb.

Ik vind nog het ergste dat hij me succes wenste met mijn probleem nadat hij gezegd had dat ik hem niet moest bellen.

FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 6 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum