Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociaal gedrag topic

+41
Tiana
Stuiterbal
kajaka88
Magenta
Mint
Blond
Kowalski
Dolphinne
Linnie1985
Lady Starstruck
Toet
Steep
Niekske
Funk
mzcharlotte
Shisha
Alex
Parisienne
Aimee
Melis_je
Jeanette
Mari
Esperanza
CCC
xxDila
_Nina
Sarah1985
Atelier Madame
Xanna
Ibbeltje
Paper Crown
Caribbeanlover
Phileine
Snoes
Tania
Vanilla Queen
Susan
Minx
SoGood
Silver
luenca
45 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 7 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes ma 20 aug 2012 - 18:18

Sterre schreef:Hier ook een knap staaltje aso gedrag: van de week is er in onze brievenbus gepist of een of ander geel goedje doorheen gegooid. Hij hangt eigenlijk te laag om er fatsoenlijk in te kunnen pissen lijkt me, het gaat om een gewone brievenbus in de deur. Maar het was wel ontzettend goor, en vooral het idee dat mensen zoiets zomaar doen Evil or Very Mad
Jeetje zeg, dat snap ik écht niet dat mensen zoiets doen, bah.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 7 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Phileine ma 20 aug 2012 - 21:13

FireButterfly schreef:
Sterre schreef:Wat een ass FireButterfly! Juist goed dat je iemand die je niet eens goed kent durft te bellen nu, lief dat je aan z'n afstuderen dacht. Maar hij was het niet waard, blijkbaar.

Dank je wel.

Inderdaad, nogal een respectloze lul. In ieder geval, de meeste mensen reageren heel normaal. Ik blijf het wel zeggen totdat ik van de techniek af ben. Anders durf ik mijn tijd niet te nemen, die ik nodig heb.

Ik vind nog het ergste dat hij me succes wenste met mijn probleem nadat hij gezegd had dat ik hem niet moest bellen.


Wat lullig zeg :O Gelukkig dat de meeste mensen gewoon normaal reageren, maar toch vervelend dat er net zo'n sukkel tussen moet zitten die zo raar doet. In plaats van dat hij het nou gewoon waardeert dat je hem belt om hem te feliciteren met zijn afstuderen (ik zou het echt tof vinden als iemand mij daarvoor zou bellen). Ik heb als kind ook een jaar gestotterd en dat vond ik echt lastig. Bij mij is het 'vanzelf' overgegaan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum