Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociaal gedrag topic

+41
Tiana
Stuiterbal
kajaka88
Magenta
Mint
Blond
Kowalski
Dolphinne
Linnie1985
Lady Starstruck
Toet
Steep
Niekske
Funk
mzcharlotte
Shisha
Alex
Parisienne
Aimee
Melis_je
Jeanette
Mari
Esperanza
CCC
xxDila
_Nina
Sarah1985
Atelier Madame
Xanna
Ibbeltje
Paper Crown
Caribbeanlover
Phileine
Snoes
Tania
Vanilla Queen
Susan
Minx
SoGood
Silver
luenca
45 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:14

Jaja, dit topic staat ook op Viva, maar ik ben benieuwd of jullie nog asociaal gedrag hebben meegemaakt van anderen?

Bring it on :dance:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  luenca do 16 aug 2012 - 21:19

mijn huisgenoten zijn asociaal. maar misschien ligt het wel aan mij Rolling Eyes
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:21

Wat doen ze dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Silver do 16 aug 2012 - 21:23

Ik woon hier in een hofje, en er zijn mensen die rijden hier 50 km p/u terwijl er kinderen lees: hele kleine kinderen lopen. Onverantwoord asociaal rijgedrag.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:29

Ik was met mijn vriend naar de Jeans Centre geweest voor een nieuwe spijkerbroek. Daar stonden twee meiden (verkopers) en ze hadden zoveel lol met elkaar dat ze de klanten in de winkel vergaten. Vond ik niet zo netjes, maar vriend en ik zijn toch samen naar broeken gaan zoeken. Toen hadden we een leuke gevonden en ging vriend ze passen, maar we hadden steeds de verkeerde maat. Die broeken lagen erg hoog opgestapeld en ik stond dus behoorlijk moeilijk te doen in mijn eentje, hoor ik die meiden mij uitlachen omdat ik zo moeilijk stond te doen! Vervolgens begonnen ze tegen elkaar te klagen dat ze dat allemaal weer moesten opruimen. Echt zo belachelijk! Vraag dan of ik hulp nodig heb ipv mij uit te lachen. Ik heb de rest van de broeken in de winkel weggegooid en we zijn gegaan, daar kom ik nooit meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:31

Wat schandalig Peachy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  SoGood do 16 aug 2012 - 21:31

Peachy schreef:Ik was met mijn vriend naar de Jeans Centre geweest voor een nieuwe spijkerbroek. Daar stonden twee meiden (verkopers) en ze hadden zoveel lol met elkaar dat ze de klanten in de winkel vergaten. Vond ik niet zo netjes, maar vriend en ik zijn toch samen naar broeken gaan zoeken. Toen hadden we een leuke gevonden en ging vriend ze passen, maar we hadden steeds de verkeerde maat. Die broeken lagen erg hoog opgestapeld en ik stond dus behoorlijk moeilijk te doen in mijn eentje, hoor ik die meiden mij uitlachen omdat ik zo moeilijk stond te doen! Vervolgens begonnen ze tegen elkaar te klagen dat ze dat allemaal weer moesten opruimen. Echt zo belachelijk! Vraag dan of ik hulp nodig heb ipv mij uit te lachen. Ik heb de rest van de broeken in de winkel weggegooid en we zijn gegaan, daar kom ik nooit meer.

Over a-sociaal gesproken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Minx do 16 aug 2012 - 21:33

Mensen van een paar portieken verder hadden een complete camping opgezet midden op de straat. Daar waren ze vervolgens vrolijk aan het voetballen tussen de geparkeerde auto's. Na een week stonden alleen hun eigen autO's er nog. Ze reden steeds rondjes op de scooters die onwijs herrie maakten. En het ergste was dat dit 7 dagen per week (want werkloos) tot een uur of 1 's nachts door ging. Inmiddels zijn ze verhuisd naar het veldje aan de achterkant daar hebben wij er minder last van maar kan me niet voorstellen dat anderen er geen last van hebben.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:33

Sogood schreef:
Peachy schreef:Ik was met mijn vriend naar de Jeans Centre geweest voor een nieuwe spijkerbroek. Daar stonden twee meiden (verkopers) en ze hadden zoveel lol met elkaar dat ze de klanten in de winkel vergaten. Vond ik niet zo netjes, maar vriend en ik zijn toch samen naar broeken gaan zoeken. Toen hadden we een leuke gevonden en ging vriend ze passen, maar we hadden steeds de verkeerde maat. Die broeken lagen erg hoog opgestapeld en ik stond dus behoorlijk moeilijk te doen in mijn eentje, hoor ik die meiden mij uitlachen omdat ik zo moeilijk stond te doen! Vervolgens begonnen ze tegen elkaar te klagen dat ze dat allemaal weer moesten opruimen. Echt zo belachelijk! Vraag dan of ik hulp nodig heb ipv mij uit te lachen. Ik heb de rest van de broeken in de winkel weggegooid en we zijn gegaan, daar kom ik nooit meer.

Over a-sociaal gesproken.
Nou, als je zo behandeld wordt in een winkel snap ik wel dat je geen zin meer hebt om die broeken netjes op te vouwen. Ik zou het zelf niet doen, maar ik snap het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  luenca do 16 aug 2012 - 21:34

Zelda schreef:Wat doen ze dan?

laks zijn in het huishouden, ook in hun eigen taken. hard praten lachen en bezoek ontvangen die nog harder praat , als je zelf probeert te slapen. mn ene huisgenoot gooit met haar kitten en zet haar gerust buiten de deur. mn andere huisgenoot heeft zonder overleg de woonkamer ingericht, ik wilde daar wat van zeggen maar mn andere huisgenoot die me wel gelijk gaf, zei, laat t nou maar rusten. enfin, als ik dan een paar maanden later wat kleine assecoires erbij zet en het staat een paar dagen later gewoon in de ( muffe vochtige ) schuur Evil or Very Mad
zonder overleg op mijn kamers komen, om bijvoorbeeld iets te zoeken wat ze kwijt zijn, of om er iets neer te leggen. sindsdien doe ik ze op slot.
is dit nou asociaal of ben ik gewoon een moeilijk mens? ik zeg er niks van,want als ik dat doe krijg ik, vooral van die ene, zij is net 20 en woont voor t eerst op zichzelf, een sneer en word ik genegeerd. mn andere huisgenoot, 26, pakt het anders op, zal niet snel boos worden, maar verandering in brengen..tja
ik baal dat de wachtlijsten met huurwoningen hier zo verrekte lang duren Sad
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:36

Asociaal is een groot woord, maar ik vind het heel onbeleefd als je iemand tegemoet loopt, diegene kijkt je duidelijk aan, je zegt netjes gedag en vervolgens kijkt die persoon weg en zegt niks.

Wat ik wel echt asociaal vind, is als je bij het zebrapad ( zonder stoplicht ) staat te wachten, en er niemand stopt terwijl ze je duidelijk hebben gezien. Op een gegeven moment dwing ik het gewoon af, anders sta je soms echt te wachten tot je een ons weegt.


Laatst aangepast door PurpleSparkle op do 16 aug 2012 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 21:37

Ik had die broeken ook gewoon laten liggen, hoor. Ik neem aan dat ze niet bedoelt dat ze ze door de winkel heeft geslingerd, maar ik had ze ook niet meer opgevouwen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:43

Ik had verschillende maten broeken in mijn handen van het passen (niemand die mij daar mee hielp!). Dus ja, ik heb ze slordig teruggepropt. Ik ga ze niet meer opvouwen als ik zo behandeld ben. Normaal zou ik dat ook nooit doen, ik leg spullen die ik gepast heb zo netjes mogelijk terug. Maar dit ging mij iets te ver.

Edit: Dus niet dramatisch door de winkel gegooid, allen het schap in. Zo door de winkel smijten zou ik nooit doen! Asociaal gedrag topic 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Vanilla Queen do 16 aug 2012 - 21:45

Peachy schreef:Ik had verschillende maten broeken in mijn handen van het passen (niemand die mij daar mee hielp!). Dus ja, ik heb ze slordig teruggepropt. Ik ga ze niet meer opvouwen als ik zo behandeld ben. Normaal zou ik dat ook nooit doen, ik leg spullen die ik gepast heb zo netjes mogelijk terug. Maar dit ging mij iets te ver.

Edit: Dus niet dramatisch door de winkel gegooid, allen het schap in. Zo door de winkel smijten zou ik nooit doen! Asociaal gedrag topic 3079029344

nou ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Wink
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:47

Afgelopen zaterdag pakte ik een pak melk uit de koeling in de supermarkt, staa er een oude man naast mij die zegt: pak er ook eens een voor mij! Toen ik hem daarna zei dat ik dit asociaal vond en dat wanneer hij het gewoon had gevraagd ik het wel had willen doen, kreeg ik te horen dat de jeugd geen respect meer heeft voor de ouderen?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  SoGood do 16 aug 2012 - 21:47

Wegproppen of door de winkel slingeren vind ik nogal een verschil. Very Happy Ik las het te letterlijk, in dat geval had ik idd hetzelfde gedaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 21:50

Op zich zou het nog wel een stunt zijn. Of dat je alle broeken met de pijpen aan elkaar vastknoopt. Oh nee, dat valt wel op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Tania do 16 aug 2012 - 21:51

Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 21:53

Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.

Haha, wat achterlijk. Ik weet nog wel dat daar een keer een hele discussie over is geweest op het oude forum, ook iemand die het asociaal vond om producten met een latere datum te pakken.

Ik had gisteren trouwens een pakje geraspte kaas gekocht en daar zat schimmel op. Ik had het in de winkel niet gezien, thuis pas, maar ik vond het wel apart.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes do 16 aug 2012 - 21:55

Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.
Wat stom zeg. Ik neem ook echt geen pak melk mee als die morgen vervalt hoor.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:59

Snoes schreef:
Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.
Wat stom zeg. Ik neem ook echt geen pak melk mee als die morgen vervalt hoor.
Ik ook niet, ik zoek altijd producten uit met de laatst mogelijke datum. Dan maar asociaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:59

Sogood schreef:Wegproppen of door de winkel slingeren vind ik nogal een verschil. Very Happy Ik las het te letterlijk, in dat geval had ik idd hetzelfde gedaan.

Haha, dat dacht ik al. Dus heb het nog even verhelderd Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 22:00

Susan schreef:Op zich zou het nog wel een stunt zijn. Of dat je alle broeken met de pijpen aan elkaar vastknoopt. Oh nee, dat valt wel op.

Ja, dat zou wat zijn geweest! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Phileine do 16 aug 2012 - 22:00

Een van mijn huisgenoten heeft geloof ik net zijn relatie uit en was volgens mij zondagavond lekker op stap geweest. Prima natuurlijk, alleen 1 van zijn Duitse vrienden vond het nodig om lekker hard onder mijn raam te gaan praten. Ook vonden ze het leuk om lekker met het hek te gaan smijten (dat valt irritant hard in het slot). Het was half vijf in de ochtend! Ik heb het raam flink hard dichtgedaan en toen gingen ze meteen fluisterend de trap op, het huis in Asociaal gedrag topic 394967


Laatst aangepast door Phileine op vr 17 aug 2012 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Caribbeanlover do 16 aug 2012 - 22:01

Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken :roll:

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.

Ik had echt naar de manager gevraagd. Een ex collega had het hezelfde geval en toen heeft ze de manager erbij geroepen en terecht!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum