Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

+12
Middleme
Papillon
Pien
Try
Moonlight
Sarah1985
Mida4you
Cow
_Inge_
Sjaantje
Caroow
Blond
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:51

Ik heb een beetje zin om te lachen.

Ik ben echt enorm allergisch voor huisdieren. Maar ik hou wel van ze. Vertel eens de mafste verhalen van je huisdier! Of wat voor eigenaardig gedrag vertonen ze? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Blond vr 15 apr 2011 - 5:53

Otje loopt altijd met me mee naar de Spar, dan gaat hij buiten zitten wachten tot ik terug kom, en dan lopen we samen naar huis. Het is een kat bye the way!

Oh ja, en als hij aan de overkant van het water zit, en ik roep hem, kijkt hij op, kijkt me aan, en komt in galop naar huis toe. Om me vervolgens een kopje te geven Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 5:54

Waarschijnlijk is het helemaal niet grappig als je er niet bij was, maar ik vind hem wel leuk.

Wij hadden een kat met enorm veel haar, het leek echt een enorm beest. En we hadden een vierkante vissenkom. Komen we thuis, staat die kat tot halverwege zijn zij in die vissenkom. Waardoor er dus onderwater een heel iel katje stond, en bovenwater een enorme kater. En hij stond gewoon voor zich uit te kijken, vaag beest.

Okee, is niet grappig, had je bij moeten zijn smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:55

Caroow schreef:Waarschijnlijk is het helemaal niet grappig als je er niet bij was, maar ik vind hem wel leuk.

Wij hadden een kat met enorm veel haar, het leek echt een enorm beest. En we hadden een vierkante vissenkom. Komen we thuis, staat die kat tot halverwege zijn zij in die vissenkom. Waardoor er dus onderwater een heel iel katje stond, en bovenwater een enorme kater. En hij stond gewoon voor zich uit te kijken, vaag beest.

Okee, is niet grappig, had je bij moeten zijn smile

WHAHAHAHA klinkt héél komisch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 6:04

- als wij iets zoeken gaat Frank meezoeken...dan staat ie met zijn voorpoten op de bank en kijkt rond of kijkt ook onder de bank.

- als mijn man klust wil hij helpen. hij loopt er dan in de weg, babbelt wat in het rond en zit te kijken. zeg maar als papa en zoon.

- als ik hem roep komt hij van waaruit ook in galop naar me toe gerend voor een knuffel

- frank wil sochtends eten en gaat me dan wakker maken. dan gaat ie op mijn rug zitten of borstkas (auw) en heel dicht met zijn kop bij mijne. reageer ik niet snel genoeg dan gaat hij met zijn pootje dingen van mijn nachtkastje afschuiven en kijken of ik wakker wordt. lukt dit nog niet sprint hij op de tv en gooit de receiver eraf...succes gegarandeerd want dan wordt mijn man kwaad.

- als we bezoek hebben en we zitten in een soort kring, sluit hij de kring.

Frank is trouwens een kat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 6:08

Jul zit nu al zeker een halfuur een "gesprek" met een bos bloemen te voeren. Erg grappig voor 5 minuten maar niet voor een halfuur hoor!

Vroegah had ik nog een kat. Die woonde bij vrienden van mijn ouders op de boerderij. Die hadden katten nodig vanwege het voer voor de paarden en wij konden geen kat in huis vanwege de hond.
Amadeus heette het besstje. Als ik hem riep kwam ie aangerend, klom via mijn broekspijp omhoog en ging dan in mijn nek liggen. Dan sjokte we samen zo het hele weiland door Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 6:11

@mozz, serieus ik dacht dat het een hond was. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 6:14

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic IMG_1223

Need I say more??
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 6:15

Hihi, Sjaan... En bij thuiskomst is ineens je zak chips leeg. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  _Inge_ vr 15 apr 2011 - 6:16

Jules heeft gewoon altijd grappige dingen.
Ze is ook zo sneaky.. ze wil altijd iets wat de andere hond heeft. Terwijl ze zelf hetzelfde kluifje bijvoorbeeld heeft. Wacht ze net zo lang tot de andere hond niet meer aan het kluiven is, kijkt even of niemand oplet en pakt dan heeeeeeeeeel voorzichtig het kluifje weg. Pas probeerde ze ook een kluifje tussen de poten van 1 van mijn andere honden vandaan te trekken haha..

En verder is ze gewoon een supervrolijk hondje. Heb er nog 2, maar zij is wel speciaal. Ze knuffelt ook echt met je, pootjes op mn schouder en dan tegen je aan staan. zo lief.

En Nacho is 11..die heeft ook zijn eigen dingen, moest in het begin wel wennen aan hem. Ben gewend aan 2 honden die direct terugkomen als ik ze roep. Hij gaat eerst op zijn gemak op zoek naar een geschikte boom om tegen te piesen, ook al is het een paar 100 meter verderop. Heeft hij dat gedaan, dan komt hij pas terug.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 6:17

Aah die dingen doet Frits ook, Mozz! Dat 'meezoeken' en altijd mee lopen als je iets aan't doen bent Very Happy En hij gooit ook dingen van de kast af, als-ie aandacht wilt... Dan zit de hufter je ook nog gewoon aan te kijken zo van 'Werkte 't?'

Fritsie zit ook altijd op een stoel als we visite hebben, gewoon om zich heen te kijken.

Verder is-ie alleen een beetje lomp en niet altijd even slim.. Hij springt met regelmaat tegen 't raam aan, als-ie een vogeltje ziet.. Gewoon met een aanloopje en BAF! Raam... Of hij vergeet te remmen als-ie op de kast springt. Verder is-ie gewoon superlief. Hij kan niet miauwen, tenminste, ik heb 'm nog nooit horen miauwen! Maar als ik 's ochtends wakker word, komt hij ook slaperig uit z'n mandje en hoor ik een hele vage 'Prrauw', ook nog op een beetje vragende manier lijkt wel! En dan is 't steevast 'Goedemorgen ventiee' en dan komt-ie op m'n voeten liggen, midden in de hal, luidspinnend!

Oh en Fritsie melkt nog, alsof-ie een kittentje is, elke ochtend, middag, avond en één keer per nacht. Daarna valt-ie tegen me aan in slaap smile Hij wil nooit z'n snoepjes 'zomaar' krijgen; die moet ik de huiskamer in gooien, zodat-ie ze springend kan vangen of er achteraan kan 'jagen'. Als je 't zo op de grond legt voor 'm, zit-ie je aan te kijken van.. Er klopt iets niet Very Happy Andere manier waarop-ie wel op eet, is als je 'm voert, vanuit de hand dus.. Frits reageert perféct op z'n naam, zelfs door de telefoon en hij reageert op gefluit.

Oh én.. Frits kan geen koppies geven. Hij geeft kontjes... Een 'gewone' kat, geeft een gericht kopje tegen je hand, maar Frits maakt de bocht te vroeg, zodat je z'n kont mag aaien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Sjaantje vr 15 apr 2011 - 6:17

Bitterkoek_ schreef:Hihi, Sjaan... En bij thuiskomst is ineens je zak chips leeg. :P

Erger nog... ze werden 'boos' toen ik mijn hand er ook nog tussendoor probeerde te wurmen Rolling Eyes
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Cow vr 15 apr 2011 - 6:55

Mijn kat geeft savonds aan als ze het koud heeft, en wij dus vergeten zijn de electrische deken in bed aan te zetten, ze komt dan van bed om ons te halen om die dingen aan te zetten.
Overdag doet ze dat niet maar lost ze het zelf op;

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic 261288709_5_YW5l

Verder zijn bloemen gegarandeerd van een snelle dood. Ze worden gewoon tot 2cm boven de grond opgegeten.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:08

als ik dat zo lees zijn die van mij echt engeltjes! Ze gaan zelfs braaf zitten (op "commando") als ze eten krijgen!
Nou ja, behalve Zwelgje, die hangt in de haren van Leaf als ze hier is Very Happy

Mijn konijn Mascara kon rondjes draaien op commando, super cool!

Tris en Mozz, ik heb hardop zitten lachen om jullie verhalen smile Super cool Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Mida4you vr 15 apr 2011 - 7:12

Toen ik nog thuis woonde hadden mijn ouders een geit en een hond. Die speelde altijd samen met elkaar spelen, echt lollig. Het was op een gegeven moment zo erg dat onze hond ging bokken lol! En de geit ging liggen als een hond. Zo erg gingen ze in elkaar op haha.

Dit is ook zoiets van, daar had je bij moeten zijn :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  _Inge_ vr 15 apr 2011 - 7:18

pompidom schreef:als ik dat zo lees zijn die van mij echt engeltjes! Ze gaan zelfs braaf zitten (op "commando") als ze eten krijgen!
Nou ja, behalve Zwelgje, die hangt in de haren van Leaf als ze hier is Very Happy

Mijn konijn Mascara kon rondjes draaien op commando, super cool!

Tris en Mozz, ik heb hardop zitten lachen om jullie verhalen smile Super cool Very Happy

Ik hou juist van beesten met rare streken. Die van mij hebben ook hun brave momenten..maar ik zou gek worden van een hond die mij alleen maar volgt, dichtbij me blijft en nooit gek doet haha. Ik hou wel van die eigenwijze streken. Een hele baasgerichte hond is ook niets voor mij, ik wil wel dat ze ook lekker hun eigen gang gaan.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Sarah1985 vr 15 apr 2011 - 7:22

Onze kat is echt gek

Als wij bellen gaat hij bij ons zitten en steeds maaiwen, of als mijn man in zijn kantoor zit klopt de kat op de deur net zolang hij de deur open doet.

Hij heeft een hekel aan de postbode want als de post komt, zit hij bij de brievenbus den post terug te duwen Embarassed

Hij weet precies wanneer die eten krijgt. is elke dag rond kwart over 9

Als wij eten zit hij achter ons op de stoelleuning

Als de kat van de buurvrouw in onze tuin loopt word onze kat helemaal gek en springt bij de ramen omhoog en zit heel zielig te piepen.

Verstopt zich in de onmogelijkste hoekjes soms loop ik tijden te zoeken

Als mijn wekker sochtends gaat komt die bij me liggen en wil die een tijdje knuffelen. Bij mijn vorige mobiel had ik de wekker ook aan en dan drukte hij hem wel eens uit je hoefde de telefoon maar aan te tikken en was de wekker uit

Slaapt onder de dekens met een knuffeltje
Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic 932845134_5_fgcG

Het is vooral een hele lieve kat
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:26

Als ik met mijn duim en wijsvinger het oor van Carlos pak en er dan zachtjes overheen wrijf, dan likt hij met zijn tongetje aan wat er maar in de buurt is (mijn nek, mijn hand, een kussen, het dekbed) en zodra ik dat niet meer doe stopt hij ook. Zelfde als ik op een bepaald plekje op zijn rug kriebel. Kriebel ik daar niet, dan stopt hij ook met "kusjes geven".

En dit is niet zo gek, maar ik vind het wel altijd heel schattig: hij eet heel graag peterselie. Als ik hem een klein bosje peterselie geef is dit serieus binnen een of twee minuten op. Niet normaal, zo snel gaat dat. En als ik hem daarna knuffel ruikt hij helemaal uit zijn mond naar peterselie, ik vind dat zo schattig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Moonlight vr 15 apr 2011 - 7:28

Mijn hond voetbalt met me Very Happy als ik zeg zoek je balletje dan gaat ie als een gek naar de plek waar hij als laatst de bal heeft laten liggen. Hij heeft een tennisbal waar hij mee speelt, en dan springt hij op de bank en legt de bal tussen zijn voorpootjes. Dan kijkt ie heel stoer om zich heen zo van, wie doet me iets Laughing

En als je de bal naar hem schopt dan kopt ie 'm terug. Of hij blaft zonder geluid, dat is pas grappig. Net alsof hij snuft haha. Ik hou van dat gekke beest hug
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Try vr 15 apr 2011 - 7:36

Heb honderden verhalen maar zo zit mijn hondje nu bij me (ze wilde per se knuffelen en ik heb mijn laptop op schoot)
**


Laatst aangepast door Try op vr 15 apr 2011 - 12:23; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:44

Wat een heerlijke verhalen allemaal Laughing

Dat van dat meehelpen met klussen herken ik ook. Wij hebben 2 kittens, broertjes en ze zijn echt gek op elkaar. Likken elkaars kop helemaal schoon om vervolgens keihard achter elkaar aan te rennen en tegen deuren op te lopen. Het liefst 's nachts waardoor ik denk dat er een inbreker is en mijn vriend zuchtend en steunend heel het huis moet doorzoeken van mij.

Een van de kittens 'melkt' ook nog en sabbelt echt je hele kleren kapot als je niet oplet. Daarom hebben we tegenwoordig 'sabbeldekentjes'. Zodra hij wil melken geef ik zijn dekentje aan en dan grijpt hij ook echt naar zijn dekentje om te sabbelen. Heel schattig als hij dan met zijn dekentje tussen zijn pootjes ligt en in slaapt valt.

En de grootste hobby van de twee is al mijn knuffelberen slopen en dan het liefst de grootste die ik heb, 2 keer zo groot als de poesjes zelf, vind ik beneden. Daar lopen ze dan heel het huis mee rond wat er echt niet uit ziet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 8:29

_Inge_ schreef:
pompidom schreef:als ik dat zo lees zijn die van mij echt engeltjes! Ze gaan zelfs braaf zitten (op "commando") als ze eten krijgen!
Nou ja, behalve Zwelgje, die hangt in de haren van Leaf als ze hier is Very Happy

Mijn konijn Mascara kon rondjes draaien op commando, super cool!

Tris en Mozz, ik heb hardop zitten lachen om jullie verhalen smile Super cool Very Happy

Ik hou juist van beesten met rare streken. Die van mij hebben ook hun brave momenten..maar ik zou gek worden van een hond die mij alleen maar volgt, dichtbij me blijft en nooit gek doet haha. Ik hou wel van die eigenwijze streken. Een hele baasgerichte hond is ook niets voor mij, ik wil wel dat ze ook lekker hun eigen gang gaan.

ik heb het over poezen he smile
Oh ja, boef snurkt! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Try vr 15 apr 2011 - 8:33

pompidom schreef:
Oh ja, boef snurkt! angel
Mijn hondje droomt. Ze beweegt d'r pootjes, ze blaft zachtjes enzo, echt superschattig! smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  _Inge_ vr 15 apr 2011 - 8:41

pompidom schreef:
_Inge_ schreef:
pompidom schreef:als ik dat zo lees zijn die van mij echt engeltjes! Ze gaan zelfs braaf zitten (op "commando") als ze eten krijgen!
Nou ja, behalve Zwelgje, die hangt in de haren van Leaf als ze hier is Very Happy

Mijn konijn Mascara kon rondjes draaien op commando, super cool!

Tris en Mozz, ik heb hardop zitten lachen om jullie verhalen smile Super cool Very Happy

Ik hou juist van beesten met rare streken. Die van mij hebben ook hun brave momenten..maar ik zou gek worden van een hond die mij alleen maar volgt, dichtbij me blijft en nooit gek doet haha. Ik hou wel van die eigenwijze streken. Een hele baasgerichte hond is ook niets voor mij, ik wil wel dat ze ook lekker hun eigen gang gaan.

ik heb het over poezen he smile
Oh ja, boef snurkt! angel
I know, daarom zei ik ook beesten in het begin angel

Hier snurken 2 van mijn honden, nog hard ook. En Jules slaapt altijd onder een deken. 's nachts slaapt ze ook onder het dekbed, tegen mijn benen aan.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Pien vr 15 apr 2011 - 9:34

ik lees hier bij iedereen wel iets wat mijn kat ook doet of ooit heeft gedaan!!

zo snurkt hij, zo hard dat ik er wakker van word, hij komt bovenop me liggen als hij eten wilt, gooit dingen van mn nachtkastje en als dat uiteindelijk niet werkt zet hij het op een wake-up song, oftewel een miauwsong. verder pikt hij altijd mijn plekje in, ik heb op de bank een vaste plek waar ik het liefst zit, nu met mn bekkenpijn heb ik daar ook een voedingskussen en klein kussen liggen zodat ik me helemaal kan nestelen, sta ik even op, ligt hij er al weer!! ik kan echt nog wel uren door praten over zijn rare fratsen...


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic Empty Re: Gek-gedrag-en-maffe-verhalen-van-je-huisdieren-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum