Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociaal gedrag topic

+41
Tiana
Stuiterbal
kajaka88
Magenta
Mint
Blond
Kowalski
Dolphinne
Linnie1985
Lady Starstruck
Toet
Steep
Niekske
Funk
mzcharlotte
Shisha
Alex
Parisienne
Aimee
Melis_je
Jeanette
Mari
Esperanza
CCC
xxDila
_Nina
Sarah1985
Atelier Madame
Xanna
Ibbeltje
Paper Crown
Caribbeanlover
Phileine
Snoes
Tania
Vanilla Queen
Susan
Minx
SoGood
Silver
luenca
45 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Paper Crown do 16 aug 2012 - 22:01

Zelda schreef:
Snoes schreef:
Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.
Wat stom zeg. Ik neem ook echt geen pak melk mee als die morgen vervalt hoor.
Ik ook niet, ik zoek altijd producten uit met de laatst mogelijke datum. Dan maar asociaal.

+1. Wij zijn maar met zijn tweeen en de hele dag van huis, dus voor een pak melk bij ons leeg is zijn we minimaal 5 dagen verder. Reken maar dat ik dan een latere datum pak.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Tania do 16 aug 2012 - 22:02

Zelda schreef:
Snoes schreef:
Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.
Wat stom zeg. Ik neem ook echt geen pak melk mee als die morgen vervalt hoor.
Ik ook niet, ik zoek altijd producten uit met de laatst mogelijke datum. Dan maar asociaal.

Ik vind dat niet asociaal hoor. Wat in de winkel staat mag je toch gewoon kopen. Als ze eerst die andere willen verkopen moeten ze die met een latere datum maar niet in het schap zetten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Ibbeltje do 16 aug 2012 - 22:03

Tania schreef:
Zelda schreef:
Snoes schreef:
Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.
Wat stom zeg. Ik neem ook echt geen pak melk mee als die morgen vervalt hoor.
Ik ook niet, ik zoek altijd producten uit met de laatst mogelijke datum. Dan maar asociaal.

Ik vind dat niet asociaal hoor. Wat in de winkel staat mag je toch gewoon kopen. Als ze eerst die andere willen verkopen moeten ze die met een latere datum maar niet in het schap zetten.


Ik vind het ook niet aso.Bedoel ik betaal er voor en wil dan wel iets wat gewoon langer houdbaar is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Phileine do 16 aug 2012 - 22:04

Zelda schreef:
Snoes schreef:
Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.
Wat stom zeg. Ik neem ook echt geen pak melk mee als die morgen vervalt hoor.
Ik ook niet, ik zoek altijd producten uit met de laatst mogelijke datum. Dan maar asociaal.

Ik heb er nog nooit aan gedacht dat dát asociaal zou zijn Asociaal gedrag topic - Pagina 2 878948377 Ik kies ook altijd voor producten met een zo lang mogelijke houdbaarheidsdatum, omdat ik, zeker nu ik alleen woon, vrij lang met producten doe.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 22:05

Ik vind ook dat ze die producten met een latere datum dan maar later in het schap moeten leggen als ze die nog niet willen verkopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 23:05

Ik weet niet of het onder de noemer asociaal vind passen maar wat ik wel een beetje apart vond:

Ik was naar de mediamarkt gegaan en wilde een laptop kopen. Ik dus zo'n verkoper aan z'n mouw trekken dat ik een bepaalde laptop wilde. Goed, hij kwam dus aan met die laptop even later die hij uit het magazijn vandaan haalde. Hij staat zo voor me, zegt hij: deze laptop is heel makkelijk mee te nemen, ook licht van gewicht. Ik dacht dus van, hij wilde ermee zeggen dat het een goede keus van de laptop is.
Toen zei hij: maar.. dieven weten dat ook.
Toen dacht ik bij mezelf: verdenkt hij me er nu van dat ik de laptop wil stelen? Het was even stil, opeens houdt hij een papier voor mn neus, waar die opeens vandaan kwam, echt geen idee. Begint hij een heel verhaal over een verzekering, of ik die wilde. Ik zo, nee bedankt. Ging hij nog erover door waarom niet enz. Maar ik wilde die verzekering niet, toen was het van: nog iets anders erbij, een muis ofzo? Ik zo, nee dankje.
Vervolgens zegt hij zo: loop maar even mee naar de kassa, dan kan ik er nog een alarm om doen. Hij liep zo hard, ik stond nog bij de computers en hij was al bij de kassa, ook niet echt klantvriendelijk vond ik dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Xanna do 16 aug 2012 - 23:15

Ik ben een paar jaar geleden door een medewerker van de McDonalds indirect uitgemaakt voor hoer. Ze zei heel stoer tegen haar collega: 'Wie wil dit even aan die hoertjes geven?' Terwijl ze het zei had ze niet in de gaten dat het uitgifte raam open stond. Toen ze in de gaten kreeg dat we het hadden gehoord, moesten we onze bek houden, want het was niet aan ons gericht maar een grapje tegen haar collega Yes.

Ik weet niet of het onder asociaal valt, maar naar mijn idee ging ze haar boekje flink te buiten. Ik heb trouwens diezelfde avond gebeld naar de McDonalds om een klacht in te dienen bij de manager. Volgens de manager mochten we een gratis ijsje komen halen..laughcry Dat heb ik afgewezen en gezegd dat hij maar eens moest gaan werken aan de manieren van zijn personeel. Nou dat moest ik dat meisje maar vertellen; wat doet die manager: geeft hij mij haar aan de lijn! Ze bleef hoog en laag volhouden dat ze het niet had gezegd. Dus ik heb gezegd dat ik de verbinding ging verbreken en dat ze het wel van het hoofdkantoor zou horen..Uiteindelijk heb ik dan ook een klacht ingediend, McDonalds nam het serieus en heeft er werk van gemaakt.

Misschien heb ik het hoog opgenomen, maar ik laat mij gewoonweg niet door een puber uitmaken voor hoer, laat staan door een werknemer van een restaurant.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Atelier Madame do 16 aug 2012 - 23:22

_Jackie schreef:Afgelopen zaterdag pakte ik een pak melk uit de koeling in de supermarkt, staa er een oude man naast mij die zegt: pak er ook eens een voor mij! Toen ik hem daarna zei dat ik dit asociaal vond en dat wanneer hij het gewoon had gevraagd ik het wel had willen doen, kreeg ik te horen dat de jeugd geen respect meer heeft voor de ouderen?!

Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk! Ligt wel aan de toon hoe iemand het brengt natuurlijk.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes do 16 aug 2012 - 23:22

Zelda schreef:
Snoes schreef:
Tania schreef:Ik was met mijn moeder is bij de Aldi (veel moeite gedaan om mijn moeder daar mee naartoe te krijgen want ze vindt dat soort winkels eigenlijk maar niks). Pakt ze een pak melk maar die was maar tot de dag daarna goed, daarnaast stonden pakken die langer goed waren dus daar pakte ze er een paar van. Begint die man die aan het bijvullen is daar me toch een preek te geven over hoe asociaal het wel niet was dat ze die pakken met een latere datum pakte want die van die andere pakken moesten ze toch ook af dus dan moest ze die maar nemen. Dat kon ze toch zeker zelf ook wel bedenken Rolling Eyes

We hebben alles laten staan en zijn weggegaan.
Wat stom zeg. Ik neem ook echt geen pak melk mee als die morgen vervalt hoor.
Ik ook niet, ik zoek altijd producten uit met de laatst mogelijke datum. Dan maar asociaal.
Dat doe ik ook hoor. Als ze die producten met een latere datum nog niet willen verkopen, moeten ze die nog maar niet in het schap zetten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 23:29

Dat zou ik ook echt niet pikken inderdaad, Xanna!



Ik ben net boodschappen wezen halen op de fiets, bij de Jumbo hier heb je recht voor de deur een plein waar je de auto kunt parkeren en aan de zijkant zijn ook nog parkeerplekken, maar dan moet je misschien wel 5 meter verder lopen. Dat is voor sommige mensen erg lastig, die parkeren hun auto dan liever midden tussen de fietsen..
Zo net ook, het leuke was was dat er een groep van ongeveer 10 jongens aan kwam fietsen die hun fietsen rondom de auto hebben neergezet, autobestuurder is een poosje bezig geweest om onder toeziend oog van ondertussen ongeveer 25 man alle fietsen weg te halen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 23:34

Atelier Madame schreef:
_Jackie schreef:Afgelopen zaterdag pakte ik een pak melk uit de koeling in de supermarkt, staa er een oude man naast mij die zegt: pak er ook eens een voor mij! Toen ik hem daarna zei dat ik dit asociaal vond en dat wanneer hij het gewoon had gevraagd ik het wel had willen doen, kreeg ik te horen dat de jeugd geen respect meer heeft voor de ouderen?!

Ik vind dat nog wel meevallen eigenlijk! Ligt wel aan de toon hoe iemand het brengt natuurlijk.
Hij snauwde het naar me alsof ik een hond was die na 25 keer nog niet wilde gaan zitten ofzo. Andere mensen die om ons heen stonden reageerden ook allemaal verontwaardigd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Sarah1985 do 16 aug 2012 - 23:53

onze straat is een 1 richtingsverkeer en is een u vorm. Dus je kan zo doorrijden maar heel vaak gaan mensen aan de verkeerde kant erin. En ik kwam eens van de juiste kant en je kan amper aan de kant gaan en dat deed ik dus niet. Werd ik gewoon uitgescholden voor kutwijf. Terwijl hij verkeerd reed

En laatst was ik in de lidl in L.eeuwarden. Toen was er een groepje jongens van een jaar of 14 die wouden drank kopen. En dat kregen ze niet mee. Begonnen ze een partij te schelden van kanker dit kanker dat. Dus ik zo nou moet dat zo. Zeiden ze je moet je bek houden kanker hoer. Ze werden toen de winkel uitgezet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  SoGood do 16 aug 2012 - 23:54

Wat ik ook altijd verbazingwekkend en a-sociaal vind is wanneer personeel afgezeken wordt, waar jij als klant bij staat. Ik vind dat zo idioot! Of wanneer er flink over een collega wordt geroddeld. Hoe a-sociaal en onprofessioneel is dat? Ik maak dat soort dingen steeds vaker mee. Neutral
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Tania vr 17 aug 2012 - 0:02

Sogood schreef:Wat ik ook altijd verbazingwekkend en a-sociaal vind is wanneer personeel afgezeken wordt, waar jij als klant bij staat. Ik vind dat zo idioot! Of wanneer er flink over een collega wordt geroddeld. Hoe a-sociaal en onprofessioneel is dat? Ik maak dat soort dingen steeds vaker mee. Neutral

Ja dat vind ik ook aso. Ik heb het op mijn werk wel is meegemaakt dat een collega een andere collega zat af te zeiken tegenover familie van een client. Dat kun je echt niet maken .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 0:02

Xanna schreef:Ik ben een paar jaar geleden door een medewerker van de McDonalds indirect uitgemaakt voor hoer. Ze zei heel stoer tegen haar collega: 'Wie wil dit even aan die hoertjes geven?' Terwijl ze het zei had ze niet in de gaten dat het uitgifte raam open stond. Toen ze in de gaten kreeg dat we het hadden gehoord, moesten we onze bek houden, want het was niet aan ons gericht maar een grapje tegen haar collega Yes.

Ik weet niet of het onder asociaal valt, maar naar mijn idee ging ze haar boekje flink te buiten. Ik heb trouwens diezelfde avond gebeld naar de McDonalds om een klacht in te dienen bij de manager. Volgens de manager mochten we een gratis ijsje komen halen..laughcry Dat heb ik afgewezen en gezegd dat hij maar eens moest gaan werken aan de manieren van zijn personeel. Nou dat moest ik dat meisje maar vertellen; wat doet die manager: geeft hij mij haar aan de lijn! Ze bleef hoog en laag volhouden dat ze het niet had gezegd. Dus ik heb gezegd dat ik de verbinding ging verbreken en dat ze het wel van het hoofdkantoor zou horen..Uiteindelijk heb ik dan ook een klacht ingediend, McDonalds nam het serieus en heeft er werk van gemaakt.

Misschien heb ik het hoog opgenomen, maar ik laat mij gewoonweg niet door een puber uitmaken voor hoer, laat staan door een werknemer van een restaurant.
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als jij, kom nou zeg....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 0:08

Peachy schreef:Ik had verschillende maten broeken in mijn handen van het passen (niemand die mij daar mee hielp!). Dus ja, ik heb ze slordig teruggepropt. Ik ga ze niet meer opvouwen als ik zo behandeld ben. Normaal zou ik dat ook nooit doen, ik leg spullen die ik gepast heb zo netjes mogelijk terug. Maar dit ging mij iets te ver.

Edit: Dus niet dramatisch door de winkel gegooid, allen het schap in. Zo door de winkel smijten zou ik nooit doen! Asociaal gedrag topic - Pagina 2 3079029344
Ik zou achteraf de neiging hebben om die meiden met een stalen gezicht aan te kijken en bij een paar stapels nét even de onderste broek eruit te trekken. En dan vriendelijk groeten en weglopen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes vr 17 aug 2012 - 0:11

Sogood schreef:Wat ik ook altijd verbazingwekkend en a-sociaal vind is wanneer personeel afgezeken wordt, waar jij als klant bij staat. Ik vind dat zo idioot! Of wanneer er flink over een collega wordt geroddeld. Hoe a-sociaal en onprofessioneel is dat? Ik maak dat soort dingen steeds vaker mee. Neutral
Ja, dat vind ik ook echt heel asociaal. Ik snap echt niet of het nou zo'n grote moeite is om het personeelslid dan even apart te roepen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 0:22

Snoes schreef:
Sogood schreef:Wat ik ook altijd verbazingwekkend en a-sociaal vind is wanneer personeel afgezeken wordt, waar jij als klant bij staat. Ik vind dat zo idioot! Of wanneer er flink over een collega wordt geroddeld. Hoe a-sociaal en onprofessioneel is dat? Ik maak dat soort dingen steeds vaker mee. Neutral
Ja, dat vind ik ook echt heel asociaal. Ik snap echt niet of het nou zo'n grote moeite is om het personeelslid dan even apart te roepen.
Zo ben ik een keer enorm afgezeken door een collega in het bijzijn van een klant. Zo voor schut gezet voelde ik me, die klant heeft m'n collega toen nog een enorme sneer terug gegeven, dat ze het geen stijl vond.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 0:25

Xanna schreef:Ik ben een paar jaar geleden door een medewerker van de McDonalds indirect uitgemaakt voor hoer. Ze zei heel stoer tegen haar collega: 'Wie wil dit even aan die hoertjes geven?' Terwijl ze het zei had ze niet in de gaten dat het uitgifte raam open stond. Toen ze in de gaten kreeg dat we het hadden gehoord, moesten we onze bek houden, want het was niet aan ons gericht maar een grapje tegen haar collega Yes.

Ik weet niet of het onder asociaal valt, maar naar mijn idee ging ze haar boekje flink te buiten. Ik heb trouwens diezelfde avond gebeld naar de McDonalds om een klacht in te dienen bij de manager. Volgens de manager mochten we een gratis ijsje komen halen..laughcry Dat heb ik afgewezen en gezegd dat hij maar eens moest gaan werken aan de manieren van zijn personeel. Nou dat moest ik dat meisje maar vertellen; wat doet die manager: geeft hij mij haar aan de lijn! Ze bleef hoog en laag volhouden dat ze het niet had gezegd. Dus ik heb gezegd dat ik de verbinding ging verbreken en dat ze het wel van het hoofdkantoor zou horen..Uiteindelijk heb ik dan ook een klacht ingediend, McDonalds nam het serieus en heeft er werk van gemaakt.

Misschien heb ik het hoog opgenomen, maar ik laat mij gewoonweg niet door een puber uitmaken voor hoer, laat staan door een werknemer van een restaurant.

Oh wat erg! Ik vertel dit net aan mijn man en we liggen helemaal dubbel, ook al is het echt schandalig maar je omschrijft het heel leuk...met dat gratis ijsje laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  _Nina vr 17 aug 2012 - 0:29

Ik vind de schilders die nu op mij balkon bezig zijn asociaal, schreeuwen, met een 'mogolenstem' meezingen, uit het niets brullen, roken... maargoed, is maar tijdelijk, is ook wel een beetje de mentaliteit, en zal daarom ook niets zeggen en hooguit mijn wenkbrouwen ophalen, maar ik heb daar helemaal niets mee.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  xxDila vr 17 aug 2012 - 0:35

Ik pas momenteel een week op een hond, een rottweiler. Omdat de hond niet altijd even goed naar mij luistert heb ik haar op het losloopveld altijd aangelijnd wanneer hier andere honden zijn.
Nu loop ik daarnet met haar komt er zo'n klein keffertje om de hoek gevlogen. Ik heb haar aan de lijn gedaan en naast mij laten zitten. Dat kleine hondje bleef maar blaffen en grommen.. Komt die eigenaar er aan en wat denk je dat hij zegt...
"Hou je hond eens bedwang, zie je niet wat hij met mijn kleine hondje doet?"
Pardon!?!?! :shock:
Mijn hond heeft niet 1 keer geblaft of omgekeken naar dat kleine hondje. Alleen maar zitten piepen omdat het een echte angsthaas is. Jouw hond gaat helemaal los.. En dan moet ik mijn hond in bedwang houden?!
Ik ben maar doorgelopen, te verbaasd om wat te zeggen en aan de andere kant te boos om iets op een normale manier te zeggen.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 1:10

'Mot je 'ns effe luisteruh' als eerste begroeting aan de telefoon van klanten na mijn keurige goedemorgen/middag met blabla van blabla. Ik vind dat zo aso! Mijn nekharen gaan dan echt overeind staan en ik heb gelijk geen zin meer in dat gesprek. Ik heb dan alleen maar zin om te roepen 'Ik MOET helemaal NIKS!' . In het begin dacht ik ook echt dat klanten boos waren om iets omdat ze zo reageren maar meestal is er gewoon niks aan de hand.




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes vr 17 aug 2012 - 1:26

Ik kan ook echt een boek schrijven over hoe asociaal sommige patiënten op mijn werk zich gedragen/hoe onbeleefd ze kunnen zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan vr 17 aug 2012 - 1:34

Tania schreef:
Sogood schreef:Wat ik ook altijd verbazingwekkend en a-sociaal vind is wanneer personeel afgezeken wordt, waar jij als klant bij staat. Ik vind dat zo idioot! Of wanneer er flink over een collega wordt geroddeld. Hoe a-sociaal en onprofessioneel is dat? Ik maak dat soort dingen steeds vaker mee. Neutral

Ja dat vind ik ook aso. Ik heb het op mijn werk wel is meegemaakt dat een collega een andere collega zat af te zeiken tegenover familie van een client. Dat kun je echt niet maken .

Dat had ik ook laatst bij de AH to go, dat de (blijkbaar) filiaalmanager het meisje achter de kassa continu zat af te zeiken, ze schreeuwde de opmerkingen ook gewoon dwars door de hele winkel heen. Op een gegeven moment zei ik tegen die filiaalmanager: 'Ik ben echt blij dat ik hier niet hoef te werken.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  SoGood vr 17 aug 2012 - 1:35

Goed gezegd Susan. Hoe werd er toen gereageerd?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 2 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum