Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociaal gedrag topic

+41
Tiana
Stuiterbal
kajaka88
Magenta
Mint
Blond
Kowalski
Dolphinne
Linnie1985
Lady Starstruck
Toet
Steep
Niekske
Funk
mzcharlotte
Shisha
Alex
Parisienne
Aimee
Melis_je
Jeanette
Mari
Esperanza
CCC
xxDila
_Nina
Sarah1985
Atelier Madame
Xanna
Ibbeltje
Paper Crown
Caribbeanlover
Phileine
Snoes
Tania
Vanilla Queen
Susan
Minx
SoGood
Silver
luenca
45 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Linnie1985 za 18 aug 2012 - 0:06

In italie: een of andere vent die op de snelweg in het midden blijft rijden, en wij hem dus niet in kunnen halen. En daar maar blijven rijden. Mijn vriend was het zat, en heeft even zn toeter later horen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Dolphinne za 18 aug 2012 - 9:08

Ik heb meerdere ergernissen.
De laatste dagen vooralde bovenburen. Hun balkon zit boven mijn achterdeur naar de tuin. De laaste dagen speelt het buurjongetje regelmatig met water op het balkon. Logisch met dit warme weer en heb ik ook geen probleem mee op zich. Maar hij gooit hele emmers tegelijk over het balkon wat allemaal precies voor mijn deur op de grond terecht komt en bij mij dus ook naar binnen spettert. En daarna moet het balkon weer schoongemaakt worden en gooit moeder er dus nog 2 emmers achteraan :S...
Als ik er wat van zeg wordt ik door vader meteen uitgescholden....

De buren naast me hebben de hele dag de piratenzender aan staan in huis en dan zitten ze buiten achter in de tuin met zn allen. Ik heb dus de hele dag gratis muziek :nopompom:
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Ibbeltje za 18 aug 2012 - 22:55

Linnie1985 schreef:In italie: een of andere vent die op de snelweg in het midden blijft rijden, en wij hem dus niet in kunnen halen. En daar maar blijven rijden. Mijn vriend was het zat, en heeft even zn toeter later horen.


Je kunt hem dan toch links voorbij ? Of was het daar druk?


Maar jeetje wat komen er hier een aso dingen voorbij zeg. Bij sommige voorbeelden zit ik met open mond.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 23:21

Linnie1985 schreef:In italie: een of andere vent die op de snelweg in het midden blijft rijden, en wij hem dus niet in kunnen halen. En daar maar blijven rijden. Mijn vriend was het zat, en heeft even zn toeter later horen.

Italiaanse rijstijl. Asociaal gedrag topic - Pagina 5 394967 Het verbaast me dat ik daar geen ongelukken heb gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Linnie1985 zo 19 aug 2012 - 6:45

Ibbeltje schreef:
Linnie1985 schreef:In italie: een of andere vent die op de snelweg in het midden blijft rijden, en wij hem dus niet in kunnen halen. En daar maar blijven rijden. Mijn vriend was het zat, en heeft even zn toeter later horen.


Je kunt hem dan toch links voorbij ? Of was het daar druk?


Maar jeetje wat komen er hier een aso dingen voorbij zeg. Bij sommige voorbeelden zit ik met open mond.

We wilden hem heel graag voorbij, maar als iemand zo in het midden rijd, kan dat gewoon niet het is een 2 baans snelweg en je kan gewoon omdat het best wel smal is er echt absoluut niet langs...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Kowalski zo 19 aug 2012 - 7:07

Dropdraakje schreef:
Linnie1985 schreef:In italie: een of andere vent die op de snelweg in het midden blijft rijden, en wij hem dus niet in kunnen halen. En daar maar blijven rijden. Mijn vriend was het zat, en heeft even zn toeter later horen.

Italiaanse rijstijl. Asociaal gedrag topic - Pagina 5 394967 Het verbaast me dat ik daar geen ongelukken heb gezien.

Haha inderdaad! Tijdens onze roadtrip een paar weken geleden hebben we ons ook echt verbaasd over de italiaanse rijstijl, asociaal én levensgevaarlijk! Trouwens ook over de scooters die even hard (of nog harder) meescheuren op de snelweg (in de bergen!), waarop jongens in een korte broek zitten en meisjes met een zomerjurkje achterop, zonder helm! Maargoed, dat terzijde, heeft weinig met asociaal gedrag te maken Asociaal gedrag topic - Pagina 5 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Blond zo 19 aug 2012 - 8:36

Toet schreef:
Melis_je schreef:
Jeanette schreef:Dus ik zeg tegen haar; 'Nou, heb je zo weinig aan he als je 27 bent, stom wijf!' (......)

blaft die vent naar haar dat ze een hoer is en blablabla. Mijn moeder was verbaasd. Ik ben toen naar dat stel gegaan en heb hen gezegd dat ik dit vreselijk asociaal vind en dat ze niemand uit hoeven te schelden.

:O


Haha ja, dat viel mij ook als eerst op!

Nou inderdaad zeg, ik vind jouw reactie Jeanette asocialer dan die van de winkel medewerkster. Je kan dat ook netjes zeggen, het was niet haar bedoeling om rot over te komen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Blond zo 19 aug 2012 - 8:38

Ik heb trouwens zin in een hele asociale actie.

In mijn wijk komt een zendmasten van KPN. Nu is er een protestgroep opgestaan, en die hebben overal spandoeken gehangen met 'Stop de zendmast'. Ik heb zo'n zin om de touwtjes daarvan door te knippen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Alex zo 19 aug 2012 - 20:13

Chance schreef:
Toet schreef:
Melis_je schreef:
Jeanette schreef:Dus ik zeg tegen haar; 'Nou, heb je zo weinig aan he als je 27 bent, stom wijf!' (......)

blaft die vent naar haar dat ze een hoer is en blablabla. Mijn moeder was verbaasd. Ik ben toen naar dat stel gegaan en heb hen gezegd dat ik dit vreselijk asociaal vind en dat ze niemand uit hoeven te schelden.

:O


Haha ja, dat viel mij ook als eerst op!

Nou inderdaad zeg, ik vind jouw reactie Jeanette asocialer dan die van de winkel medewerkster. Je kan dat ook netjes zeggen, het was niet haar bedoeling om rot over te komen.

Mee eens.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 20:52

Pfoe, vanochtend in de trein. Ik zat in een stiltecoupé en dat ging een heel eind zoals het hoorde. Het is altijd prettig als je weet dat er consensus is over hoe we ons gedragen :-).
Totdat een telefoon ging en het meisje naast mij een uitgebreid gesprek ging voeren over haar liefdesleven. Het leek ook niet alsof ze van plan was om op te hangen, dus op een gegeven moment wees ik naar de sticker boven haar, waar 'stilte' op staat. Madam keek ernaar, en zei vervolgens: "Dat is dan jammer voor je, want dit is even heel belangrijk." Vervolgens ging ze tegen de persoon aan de telefoon vertellen wat een triest wijf er naast haar zat dat haar vertelde "wat ik moet doen". Dan voel ik mijn bloed wel redelijk koken, ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Alex zo 19 aug 2012 - 21:20

Rood schreef:Pfoe, vanochtend in de trein. Ik zat in een stiltecoupé en dat ging een heel eind zoals het hoorde. Het is altijd prettig als je weet dat er consensus is over hoe we ons gedragen :-).
Totdat een telefoon ging en het meisje naast mij een uitgebreid gesprek ging voeren over haar liefdesleven. Het leek ook niet alsof ze van plan was om op te hangen, dus op een gegeven moment wees ik naar de sticker boven haar, waar 'stilte' op staat. Madam keek ernaar, en zei vervolgens: "Dat is dan jammer voor je, want dit is even heel belangrijk." Vervolgens ging ze tegen de persoon aan de telefoon vertellen wat een triest wijf er naast haar zat dat haar vertelde "wat ik moet doen". Dan voel ik mijn bloed wel redelijk koken, ja.

:O Daar zou mijn bloed ook van gaan koken, wat een mens!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 21:27

Gisteravond een man in het park die z'n broek naar beneden trok en zich ging aftrekken terwijl ie naar ons keek. Dat vond ik best aso, aangezien er vlak daarnaast kleine kinderen in het speeltuintje aan het spelen waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 21:29

Rood schreef:Pfoe, vanochtend in de trein. Ik zat in een stiltecoupé en dat ging een heel eind zoals het hoorde. Het is altijd prettig als je weet dat er consensus is over hoe we ons gedragen :-).
Totdat een telefoon ging en het meisje naast mij een uitgebreid gesprek ging voeren over haar liefdesleven. Het leek ook niet alsof ze van plan was om op te hangen, dus op een gegeven moment wees ik naar de sticker boven haar, waar 'stilte' op staat. Madam keek ernaar, en zei vervolgens: "Dat is dan jammer voor je, want dit is even heel belangrijk." Vervolgens ging ze tegen de persoon aan de telefoon vertellen wat een triest wijf er naast haar zat dat haar vertelde "wat ik moet doen". Dan voel ik mijn bloed wel redelijk koken, ja.

Ik heb een keer in een stiltecoupé gezeten waar twee vrouwen enorme ruzie hadden, omdat de een iets tegen haar man had gezegd en dat van de ander niet mocht, omdat het een stiltecoupé was Asociaal gedrag topic - Pagina 5 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Alex zo 19 aug 2012 - 21:30

Dijn82 schreef:Ik heb een keer in een stiltecoupé gezeten waar twee vrouwen enorme ruzie hadden, omdat de een iets tegen haar man had gezegd en dat van de ander niet mocht, omdat het een stiltecoupé was Asociaal gedrag topic - Pagina 5 394967

lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan zo 19 aug 2012 - 21:32

Ik snap wel dat hele gesprekken in de stiltecoupé niet de bedoeling zijn, maar ik vind het wel overdreven dat sommige mensen er al iets van zeggen of gaan zuchten als je even je telefoon opneemt om te zeggen hoe laat je aankomt en het daarbij houdt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 21:36

Inderdaad, of als je even iets aan degene met wie je reist vraagt. Volgens deze mevrouw moest het echt doodstil zijn in een stiltecoupé, want daar betaalde zij x euro aan haar reisabonnement voor. Het was stiekem heel grappig, omdat het zo ontzettend ironisch was, maar we hebben toch maar even een conducteur gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Atelier Madame zo 19 aug 2012 - 21:58

Oehh de stiltecoupe heerlijk onderwerp van discussie altijd. Verschrikkelijk die bejaarden altijd die niet snappen dat ze gewoon stil moeten zijn. Maar ik heb ook wel is gehad dat mijn vriend en ik in een stiltecoupe gingen zitten. We zeiden toen de trein nog stil stond even wat tegen elkaar in de trant van waar we moesten overstappen ofzo. Begon een vrouw toch te voeteren dat we stil moeste zijn en of we niet uit onze doppen konden kijken. Pardon we waren net 10sec binne en reden nog niet eens. Vervolgens ging ze wel constant lopen hoesten en kuchen. Daar hebben we express veel om zitten zuchten angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Blond zo 19 aug 2012 - 22:05

Een goede vriendin van me vindt de stiltecoupé onzin en gaat ook rustig daar zitten bellen/kletsen. En ze is een partij beledigd als iemand haar op het 'stilte' teken wijst.
Ik vind het echt asociaal. Ik zocht de stiltecoupé altijd op als ik Engelse teksten moest lezen voor mijn studie en het dan zo irritant als mensen toch gaan zitten kletsen.
En als je het toch onzin vindt, dan zoek je toch even verder naar een niet stilte coupé. Die zijn er in overvloed.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan zo 19 aug 2012 - 22:08

Soms is er alleen maar plek in de stiltecoupé. Ik ga dan niet uitgebreid zitten kletsen, maar ik ben ook niet van plan om de hele reis te blijven staan omdat ik misschien ergens tijdens de reis een keer even kort iets wil zeggen. Als je met het openbaar vervoer reist kun je niet verwachten dat het de hele reis lang muisstil is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Mint ma 20 aug 2012 - 0:11

Ik was laatst bij een lunchroom en zag allemaal muggen op een broodje zitten. Ik zei tegen de verkoper ' er zitten ook allemaal muggen op dat broodje'. Toen zei hij 'Ja, dat zie ik ook wel.' En daar kon ik het mee doen. laughcry
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Jeanette ma 20 aug 2012 - 0:16

Tania schreef:
Jeanette schreef:Mijn broer heeft een lichamelijke beperking en hoeveel mensen hem niet als debiel beschilderen, echt ongelofelijk. Laatst was ik met hem in de stad en moest ik even cadeautjes bij de Bart Smit halen. Staan we aan de kassa, geeft de cassiere een kleurplaat van Wicky the Vicking aan mijn broer. (Mijn broer is overigens alleen spastisch aan zijn benen en kan binnenshuis gewoon lopen en is btw 27). Dus ik zeg tegen haar; 'Nou, heb je zo weinig aan he als je 27 bent, stom wijf!' Dat laatste was ook erg aso van mij, maar ik kan daar zo niet tegen. In plaats dat ze vraagt of hij daar in interesse in heeft, komt al heel anders over.

Verder liep ik pas bij het station en daar heb je van die zebra paden en daar blijven auto's overheen sjeesen als je zelf niet oversteekt. Stond er een oud stel (waren rond de 80) een flinke tijd te wachten, dus mijn moeder loopt daar naar toe om te helpen, blaft die vent naar haar dat ze een hoer is en blablabla. Mijn moeder was verbaasd. Ik ben toen naar dat stel gegaan en heb hen gezegd dat ik dit vreselijk asociaal vind en dat ze niemand uit hoeven te schelden. Echt, ze zeggen wat van de jeugd, maar die oudjes worden ook erger.

Wat vonden je broer en je moeder daarvan? Ik zou dat echt heel erg vervelend vinden als je dat zou doen ook al wil je alleen maar voor iemand opkomen.

Ik weet dat mijn broer het erg vind om deze reacties te krijgen, maar zal het nooit zo zeggen. Hij moest overigens wel keihard lachen, omdat ik het er uit floepte. Soms moet ik ook even niet een flapuit zijn. laughcry

En bij het tweede verhaal was mijn moeder te flabbergasted om er iets van te zeggen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Minx ma 20 aug 2012 - 0:50

Ik bedenk me nu nog een leuke Very Happy

Ik was onderweg met de trein en reisde in de spits. Voor de kenners de trein van half 8 Amersfoort Schiphol. Ik stap de trein binnen en het is daar altijd druk. Ik zie nog twee vrije plekken dus denk mooi ik kan zitten. Daar aangekomen zie ik twee koffers die plek bezetten dus ik vraag of ik daar mag zitten. Met veel gemopper kon het. Vervolgens komt er iemand aan die aan mij vroeg of hij op de andere plek mocht zitten. Ik antwoordde dat dat natuurlijk mocht alleen dat het mijn koffers niet waren. Vervolgens begint die vrouw tegen over me boos te reageren, want waar moest ze haar koffers nu kwijt. Heb haar verteld dat het niet mijn probleem is. Zegt ze tegen mij dan moet je maar niet in de spits reizen. Vervolgens kreeg ze de hele coupe over zich heen. Ik lag helemaal in een deuk, wat een zuur wijf was dat en het mooiste was nog ze ging op huwelijksreis.

De stilte coupe is ook altijd zo'n leuke. In de spits vind ik het niet erg als mensen er praten. Dan vind ik zitplaatsen belangrijker dan stilte. Buiten de spits heb ik er regelmatig wat van gezegd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Magenta ma 20 aug 2012 - 0:51

Oké, niet heel erg aso, maar toch. Ik was net mijn baantjes aan het trekken in het plaatselijke zwembad. Ik zwom keurig langs de kant en was niemand tot last. Ik was de enige jongere in het zwembad, de rest waren allemaal oudere mensen. Anyway, komt er een dame het water in en gaat precies in mijn baantje zwemmen. Nadat we elkaar al twee keer bijna geraakt hadden, en ik echt niet verder naar de kant kon, kreeg ik een snauw van haar of ik niet ergens anders kon gaan zwemmen.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  kajaka88 ma 20 aug 2012 - 1:11

Gisteren 2 asociale dingen meegemaakt binnen 10 minuten. We waren naar Borkum geweest en hadden het eerste treintje richting de boot genomen. Wij zaten boven op het dek en vanwege de hitte wilde natuurlijk iedereen lekker buiten zitten. Tegenover ons zat een vrouw die een enorme tas naast zich had staan. Even later komt er een man aan die gaat naast die vrouw zitten en gaat gewoon met zijn voet op het bankje waar mijn vriend zat zitten(daar was nog een plek vrij). Mijn vriend zegt je gaat me toch niet vertellen dat je je voeten hier neer gaat leggen. Krijgt ie als reactie van ja nou hijs helemaal dik en als advies van de dokter moet ik hem hooghouden. Waarop mijn vriend nog iets heeft gezegt van nou dan heeft de dokter vast ook gezegt dat je thuis moest blijven als je dr zo'n last van hebt. Heb daarna mijn vriend maar een duwtje gegeven want had geen zin in een rel. Die man liet zijn voet overigens gewoon liggen, ranzigert. De vrouw liet in eerste instantie ook gewoon haar tas staan, pas nadat mijn vriend haar gevraagt had, omdat er een vrouw met een kindje echt heel graag wilden zitten, kon ze hem met veel moeite eraf zetten.. Niet te geloven!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Stuiterbal ma 20 aug 2012 - 2:02

Nou normaal maak ik dat niet echt mee of ik let er niet op maar nu net kon ik er niet om heen.

Ik stond aan de kassa van de c1000 en er stond een man van rond de 45 achter mij en daarachter een jongere gast.
Bij de 45-er sloot een oudere man van rond de 70 aan waarom die jongere gast zegt, "meneer u moet achter aan sluiten"
Begint die oude man me een potje te schelden niet normaal.
Die jongere gast negeerde het eerst maar kon zich moeilijk beheersen. Meneer van 45 bemoeide zich er ook vrolijk mee en het had niet veel gescheeld of er werden klappen uitgedeeld !

Sorry hoor maar lekker a sociaal ! Ga toch naar buiten en vecht het daar gewoon uit ! Of bied je excusses aan voor het misverstand.

Want die oude man hoorde schijnbaar bij de 45-er
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 5 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum