Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Asociaal gedrag topic

+41
Tiana
Stuiterbal
kajaka88
Magenta
Mint
Blond
Kowalski
Dolphinne
Linnie1985
Lady Starstruck
Toet
Steep
Niekske
Funk
mzcharlotte
Shisha
Alex
Parisienne
Aimee
Melis_je
Jeanette
Mari
Esperanza
CCC
xxDila
_Nina
Sarah1985
Atelier Madame
Xanna
Ibbeltje
Paper Crown
Caribbeanlover
Phileine
Snoes
Tania
Vanilla Queen
Susan
Minx
SoGood
Silver
luenca
45 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan vr 17 aug 2012 - 1:36

Ze zei niks, maar ze zei ook niks vervelends meer tegen dat meisje, dus het hielp wel, in elk geval voor even.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  CCC vr 17 aug 2012 - 1:42

Xanna schreef:Ik ben een paar jaar geleden door een medewerker van de McDonalds indirect uitgemaakt voor hoer. Ze zei heel stoer tegen haar collega: 'Wie wil dit even aan die hoertjes geven?' Terwijl ze het zei had ze niet in de gaten dat het uitgifte raam open stond. Toen ze in de gaten kreeg dat we het hadden gehoord, moesten we onze bek houden, want het was niet aan ons gericht maar een grapje tegen haar collega Asociaal gedrag topic - Pagina 3 3079029344.

Ik weet niet of het onder asociaal valt, maar naar mijn idee ging ze haar boekje flink te buiten. Ik heb trouwens diezelfde avond gebeld naar de McDonalds om een klacht in te dienen bij de manager. Volgens de manager mochten we een gratis ijsje komen halen..Asociaal gedrag topic - Pagina 3 394967 Dat heb ik afgewezen en gezegd dat hij maar eens moest gaan werken aan de manieren van zijn personeel. Nou dat moest ik dat meisje maar vertellen; wat doet die manager: geeft hij mij haar aan de lijn! Ze bleef hoog en laag volhouden dat ze het niet had gezegd. Dus ik heb gezegd dat ik de verbinding ging verbreken en dat ze het wel van het hoofdkantoor zou horen..Uiteindelijk heb ik dan ook een klacht ingediend, McDonalds nam het serieus en heeft er werk van gemaakt.

Misschien heb ik het hoog opgenomen, maar ik laat mij gewoonweg niet door een puber uitmaken voor hoer, laat staan door een werknemer van een restaurant.

Jeetje wat een verhaal... Mijn vriend is ook restaurant manager bij de Mc. en wanneer dit bij hem gebeurd zijn er behoorlijke gevolgen. Ook erg onprofessioneel om dat meisje aan de telefoon te geven, vind in dit geval dat de manager ook flink fout zit en mag hopen dat hier ook wat mee gedaan is binnen Mc. Donalds Nl.

Het gratis ijsje word wel vaker gebruikt ja... maar goed, kan me voorstellen dat je daar niet echt happy van word.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 1:45

Confusion schreef:'Mot je 'ns effe luisteruh' als eerste begroeting aan de telefoon van klanten na mijn keurige goedemorgen/middag met blabla van blabla. Ik vind dat zo aso! Mijn nekharen gaan dan echt overeind staan en ik heb gelijk geen zin meer in dat gesprek. Ik heb dan alleen maar zin om te roepen 'Ik MOET helemaal NIKS!' . In het begin dacht ik ook echt dat klanten boos waren om iets omdat ze zo reageren maar meestal is er gewoon niks aan de hand.
Dat vind ik het meest verschrikkelijke om aan het begin van een gesprek te moeten horen. Dan is het gesprek voor mij eigenlijk al afgelopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  SoGood vr 17 aug 2012 - 1:46

Mijn baas kan mij trouwens ook best vaak afdoen bij klanten. Ik denk dan altijd maar dat hij niet mij, maar zichzelf dan voor lul zet. Ik vind het niet echt professioneel overkomen namelijk. Hij moet ook altijd een schuldige vinden, koste wat het kost. Beetje jammer..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Phileine vr 17 aug 2012 - 2:25

Confusion schreef:'Mot je 'ns effe luisteruh' als eerste begroeting aan de telefoon van klanten na mijn keurige goedemorgen/middag met blabla van blabla. Ik vind dat zo aso! Mijn nekharen gaan dan echt overeind staan en ik heb gelijk geen zin meer in dat gesprek. Ik heb dan alleen maar zin om te roepen 'Ik MOET helemaal NIKS!' . In het begin dacht ik ook echt dat klanten boos waren om iets omdat ze zo reageren maar meestal is er gewoon niks aan de hand.




Ik moet meteen weer denken aan mijn vorige baan als ik dit lees Asociaal gedrag topic - Pagina 3 394967 Voor mij was de toon dan ook al meteen gezet. Wat ik ook altijd zo onbeschoft vond, was mensen die mij even meedeelden wat voor kutbaan ik wel niet had. En het eeuwige gemiep over het controleren van gegevens aan het begin van het gesprek....echt, in de tijd dat die mensen zeurden hadden we de gegevens door kunnen nemen Asociaal gedrag topic - Pagina 3 394967
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 2:39

Ik weet niet of het door andere ook aso gevonden wordt maar ik vond het verdomde vervelend.

Gisteren in het vliegtuig heeft er een kind voor ons echt 1.5 uur lang lopen schreeuwen. Maar niet van huilen (ik bedoel dat snap ik.. kun je niets aan doen als ouder) maar echt gewoon 'gilletjes'.. En zoo hoog ik moest op een gegeven moment mijn oren gewoon dichthouden, kreeg er nog net geen koppijn van :P

En die ouders zaten maar leuk te lachen en te doen. Daarna gingen ze beetje blaadjes lezen ofzo.. En kind bleef maar doorgaan.. whaaa ik werd er zo gek van.. je kunt na een paar gilletjes toch wel zeggen dat ze even rustig moet doen laughcry (was denk ik 1/1.5 jaar).

Vond het kind dus niet aso.. maar die ouders wel.. hou gewoon even rekening met de rest van het vliegtuig pleasee Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Xanna vr 17 aug 2012 - 2:40

chococupcake schreef:
Xanna schreef:Ik ben een paar jaar geleden door een medewerker van de McDonalds indirect uitgemaakt voor hoer. Ze zei heel stoer tegen haar collega: 'Wie wil dit even aan die hoertjes geven?' Terwijl ze het zei had ze niet in de gaten dat het uitgifte raam open stond. Toen ze in de gaten kreeg dat we het hadden gehoord, moesten we onze bek houden, want het was niet aan ons gericht maar een grapje tegen haar collega Asociaal gedrag topic - Pagina 3 3079029344.

Ik weet niet of het onder asociaal valt, maar naar mijn idee ging ze haar boekje flink te buiten. Ik heb trouwens diezelfde avond gebeld naar de McDonalds om een klacht in te dienen bij de manager. Volgens de manager mochten we een gratis ijsje komen halen..Asociaal gedrag topic - Pagina 3 394967 Dat heb ik afgewezen en gezegd dat hij maar eens moest gaan werken aan de manieren van zijn personeel. Nou dat moest ik dat meisje maar vertellen; wat doet die manager: geeft hij mij haar aan de lijn! Ze bleef hoog en laag volhouden dat ze het niet had gezegd. Dus ik heb gezegd dat ik de verbinding ging verbreken en dat ze het wel van het hoofdkantoor zou horen..Uiteindelijk heb ik dan ook een klacht ingediend, McDonalds nam het serieus en heeft er werk van gemaakt.

Misschien heb ik het hoog opgenomen, maar ik laat mij gewoonweg niet door een puber uitmaken voor hoer, laat staan door een werknemer van een restaurant.

Jeetje wat een verhaal... Mijn vriend is ook restaurant manager bij de Mc. en wanneer dit bij hem gebeurd zijn er behoorlijke gevolgen. Ook erg onprofessioneel om dat meisje aan de telefoon te geven, vind in dit geval dat de manager ook flink fout zit en mag hopen dat hier ook wat mee gedaan is binnen Mc. Donalds Nl.

Het gratis ijsje word wel vaker gebruikt ja... maar goed, kan me voorstellen dat je daar niet echt happy van word.

Dat hij mij dat meisje aan de telefoon gaf vond ik ook gewoon niet kunnen! Maar die restaurantmanager was zelf echt een kneus van een jaar of 20 die er echt geen kaas van gegeten had..

Maar ik vind wel dat McDonalds NL het goed heeft op gepakt, van hoger hand zou het worden besproken met de restaurantmanager van die avond en dat meisje kreeg een waarschuwing en mogelijk haar ontslag. McDonalds heeft mij nog benaderd of ik op de hoogte wilde blijven van het interne onderzoek, maar dat vond ik weer een beetje te. Ik heb mijn punt gemaakt en dat was voor mij wel voldoende. No way dat ik daar heen terug ging voor een ijsje.. laughcry

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Xanna vr 17 aug 2012 - 2:46

Charlie schreef:
Xanna schreef:Ik ben een paar jaar geleden door een medewerker van de McDonalds indirect uitgemaakt voor hoer. Ze zei heel stoer tegen haar collega: 'Wie wil dit even aan die hoertjes geven?' Terwijl ze het zei had ze niet in de gaten dat het uitgifte raam open stond. Toen ze in de gaten kreeg dat we het hadden gehoord, moesten we onze bek houden, want het was niet aan ons gericht maar een grapje tegen haar collega Yes.

Ik weet niet of het onder asociaal valt, maar naar mijn idee ging ze haar boekje flink te buiten. Ik heb trouwens diezelfde avond gebeld naar de McDonalds om een klacht in te dienen bij de manager. Volgens de manager mochten we een gratis ijsje komen halen..laughcry Dat heb ik afgewezen en gezegd dat hij maar eens moest gaan werken aan de manieren van zijn personeel. Nou dat moest ik dat meisje maar vertellen; wat doet die manager: geeft hij mij haar aan de lijn! Ze bleef hoog en laag volhouden dat ze het niet had gezegd. Dus ik heb gezegd dat ik de verbinding ging verbreken en dat ze het wel van het hoofdkantoor zou horen..Uiteindelijk heb ik dan ook een klacht ingediend, McDonalds nam het serieus en heeft er werk van gemaakt.

Misschien heb ik het hoog opgenomen, maar ik laat mij gewoonweg niet door een puber uitmaken voor hoer, laat staan door een werknemer van een restaurant.

Oh wat erg! Ik vertel dit net aan mijn man en we liggen helemaal dubbel, ook al is het echt schandalig maar je omschrijft het heel leuk...met dat gratis ijsje laughcry .

Haha, laat je eerst uitmaken voor hoer en dan denken ze dat je nog terug komt voor een ijsje..Ik was alleen terug gegaan wanneer ik dat ijsje in haar mooie gezichtje had mogen smeren angel


Laatst aangepast door Xanna op vr 17 aug 2012 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Susan vr 17 aug 2012 - 2:47

Toen ik net van de middelbare school was, had ik een baantje op een kantoor, ik moest iemand vervangen die zes weken op cursus ging. Het bleek alleen dat die persoon universitair opgeleid was en de werkzaamheden nogal ingewikkeld waren. Ik werd in een half uur erg beknopt ingewerkt door een nogal erg bitchy type. Toen ze klaar was zei ze dat ik maar moest laten zien dat ik het kon, dus ik pakte de map met instructies erbij, maar die pakte ze meteen af, het moest uit mijn hoofd. Toen ik me vervolgens omdraaide naar de computer viel ze uit dat ik haar wel aan hoorde te kijken en dat het niet de bedoeling was dat ik met mijn reet naar haar toe ging zitten. Op een gegeven moment was ik helemaal in tranen, toen kreeg ik van die andere (die dus zes weken wegging) nog te horen dat ik zo onvolwassen was omdat ik huilde en in het eindgesprek zei de afdelingsmanager dat ik nog maar goed moest nadenken over de opleiding die ik wilde gaan doen (die daar echt niets mee te maken had) want dat ik er misschien wel niet sterk genoeg voor in mijn schoenen stond.

Later heb ik nog een keer een brief geschreven met wat er precies was voorgevallen en toen heb ik van diezelfde manager wel excuses gekregen en ik mocht eventueel nog een keer op gesprek zodat hij persoonlijk zijn excuses kon aanbieden, maar dat laatste heb ik niet meer gedaan. Wat een naar bedrijf was dat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Paper Crown vr 17 aug 2012 - 2:50

Weet je wat pas asociaal is, hoe sommige trambestuurders tegen mensen en dan bejaarden in het bijzonder, doen. Echt in en in triest. Als zo'n mensje nog niet eens haar portemonneetje heeft weggestopt de trambestuurders niet zachtjes aan wegrijden, nee! Maar in 1x die klote tram optrekken zodat ze gewoon bijna vallen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 2:53

Paper Crown schreef:Weet je wat pas asociaal is, hoe sommige trambestuurders tegen mensen en dan bejaarden in het bijzonder, doen. Echt in en in triest. Als zo'n mensje nog niet eens haar portemonneetje heeft weggestopt de trambestuurders niet zachtjes aan wegrijden, nee! Maar in 1x die klote tram optrekken zodat ze gewoon bijna vallen.
Dat doen ze ook vaak als ik mijn kind bij me heb (in de bus) strontvervelend is dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Snoes vr 17 aug 2012 - 2:53

Ach jeetje Susan, wat een verhaal. Alsof je zomaar alles in één keer moet weten na een opleiding van een halfuur? En dan de map met instructies nog afpakken ook, dat snap ik niet. Waarom maken ze die map dan als je het toch niet mag gebruiken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Paper Crown vr 17 aug 2012 - 2:57

Zelda schreef:
Paper Crown schreef:Weet je wat pas asociaal is, hoe sommige trambestuurders tegen mensen en dan bejaarden in het bijzonder, doen. Echt in en in triest. Als zo'n mensje nog niet eens haar portemonneetje heeft weggestopt de trambestuurders niet zachtjes aan wegrijden, nee! Maar in 1x die klote tram optrekken zodat ze gewoon bijna vallen.
Dat doen ze ook vaak als ik mijn kind bij me heb (in de bus) strontvervelend is dat.
Echt niet normaal! Met kind en kinderwagen heb ik ook wel eens gezien inderdaad.
Ik heb er wel eens wat van gezegd toen zo'n vrouwtje viel terwijl ik opstond zodat zij kon zitten. Ik zei tegen de trambestuurder: 'Meneer, waarom trekt u nou de hele tijd zo op?! Die mevrouw is net gevallen..' zegt Sjonnie op zijn Amsterdams: 'Eh, mevrouwtje nie zo zeike, ik doe ook maar muh weruk. Weet jij wel wat zo'n boete kost voor te laat komen!? Ik kom de Godganse dag te laat door zulke mensies..' Asociaal gedrag topic - Pagina 3 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Esperanza vr 17 aug 2012 - 3:01

chococupcake schreef:

Jeetje wat een verhaal... Mijn vriend is ook restaurant manager bij de Mc. en wanneer dit bij hem gebeurd zijn er behoorlijke gevolgen. Ook erg onprofessioneel om dat meisje aan de telefoon te geven, vind in dit geval dat de manager ook flink fout zit en mag hopen dat hier ook wat mee gedaan is binnen Mc. Donalds Nl.

Het gratis ijsje word wel vaker gebruikt ja... maar goed, kan me voorstellen dat je daar niet echt happy van word.

Misschien een happy meal?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Atelier Madame vr 17 aug 2012 - 3:08

Confusion schreef:'Mot je 'ns effe luisteruh' als eerste begroeting aan de telefoon van klanten na mijn keurige goedemorgen/middag met blabla van blabla. Ik vind dat zo aso! Mijn nekharen gaan dan echt overeind staan en ik heb gelijk geen zin meer in dat gesprek. Ik heb dan alleen maar zin om te roepen 'Ik MOET helemaal NIKS!' . In het begin dacht ik ook echt dat klanten boos waren om iets omdat ze zo reageren maar meestal is er gewoon niks aan de hand.




Omg dat klinkt me zo ontzettend bekend van toen ik nog op een klantenserivce werkte Laughing

'Ik heb het heeeeeele weekend wakker gelegen ervan'
'Ja ik betaal al zoveel premie waarvoor ben ik dan verzekerd'
'heeee weiffie luister is ff'

Nee echt verschrikkelijk...
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Mari vr 17 aug 2012 - 3:27

Er stond een paar maanden geleden een vrouw bij mij aan de deur met een enquete. Ze vraagt of het uitkomt, ik zeg, nee ik heb vesite (zaterdagavond) Of ik een afspraak met haar kon maken, dan kon ze een keer 20 minuten langskomen voor een onderzoek over veiligheid in de buurt.

Ik gaf aan dat ik daar niet aan mee wilde doen, toen zei die mevrouw ''ik vind het triest dat jij op zo'n jonge leeftijd op deze manier in het leven staat''.

Ik heb gezegd dat ik niet van dat soort uitspraken gediend ben en de deur dicht gedaan.

Vervolgens een mail naar haar werk gestuurd dat ik het nou niet bepaald een normale manier van omgaan vind.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 3:39

Ik wil bij deze mijn vriend nomineren.

Hij is nu met een vriend weg, maar we hadden afgesproken dat ik vanavond nog naar de winkel kon want ik moet nog een cadeautje halen en morgen heb ik geen tijd. Ik bel hem op en hij zegt dat hij niet vóór sluitingstijd van die winkel thuis is. Dus ik was behoorlijk geïrriteerd, begint hij ineens te brullen dat hij er geen zin in heeft en dat hij gaat ophangen en hangt meteen op. :nopompom: serieus, soms is het zo'n droplul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Paper Crown vr 17 aug 2012 - 3:42

Pff! Maar waarom moet je op hem wachten dan Zelda? ivm je zoontje? Kan die niet mee?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 3:48

Paper Crown schreef:Pff! Maar waarom moet je op hem wachten dan Zelda? ivm je zoontje? Kan die niet mee?
Omdat ik eigenlijk even alleen wil gaan, en als ik mijn zoontje mee moet nemen dan kan ik niet rustig naar een cadeautje zoeken, dan zit ik alleen maar op hem te letten.
Oooh ik zit me hier nu zo te ergeren he laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 3:52

En nu nomineer ik mijn zoon: hij gooit een heel pak hagelslag om zo op de tafel :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 4:08

Klinkt als een dikke baaldag, Zelda. Asociaal gedrag topic - Pagina 3 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 4:12

Dropdraakje schreef:Klinkt als een dikke baaldag, Zelda. Asociaal gedrag topic - Pagina 3 1371890812
Niet echt een baaldag, maar dat was even een minder momentje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Jeanette vr 17 aug 2012 - 5:55

Mijn broer heeft een lichamelijke beperking en hoeveel mensen hem niet als debiel beschilderen, echt ongelofelijk. Laatst was ik met hem in de stad en moest ik even cadeautjes bij de Bart Smit halen. Staan we aan de kassa, geeft de cassiere een kleurplaat van Wicky the Vicking aan mijn broer. (Mijn broer is overigens alleen spastisch aan zijn benen en kan binnenshuis gewoon lopen en is btw 27). Dus ik zeg tegen haar; 'Nou, heb je zo weinig aan he als je 27 bent, stom wijf!' Dat laatste was ook erg aso van mij, maar ik kan daar zo niet tegen. In plaats dat ze vraagt of hij daar in interesse in heeft, komt al heel anders over.

Verder liep ik pas bij het station en daar heb je van die zebra paden en daar blijven auto's overheen sjeesen als je zelf niet oversteekt. Stond er een oud stel (waren rond de 80) een flinke tijd te wachten, dus mijn moeder loopt daar naar toe om te helpen, blaft die vent naar haar dat ze een hoer is en blablabla. Mijn moeder was verbaasd. Ik ben toen naar dat stel gegaan en heb hen gezegd dat ik dit vreselijk asociaal vind en dat ze niemand uit hoeven te schelden. Echt, ze zeggen wat van de jeugd, maar die oudjes worden ook erger.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 5:59

Wow Jeanette, dat laatste, wat erg.

Ik zie nu op dr. Phil een stel uit Amerika dat een stervend meisje treiterde :O ongelofelijk....al is dit niet alleen enorm asociaal, dit gaat gewoon alle boekjes te buiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  luenca vr 17 aug 2012 - 6:10

Zelda schreef:Wow Jeanette, dat laatste, wat erg.

Ik zie nu op dr. Phil een stel uit Amerika dat een stervend meisje treiterde :O ongelofelijk....al is dit niet alleen enorm asociaal, dit gaat gewoon alle boekjes te buiten.

ik ben ook aan het kijken, zielige zieke mensen, ik hoop dat ze nooit kinderen mogen krijgen en dat dit niet onbestraft blijft
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Asociaal gedrag topic - Pagina 3 Empty Re: Asociaal gedrag topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum