Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 4 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 19:04

Parel, ik kan me voorstellen dat het niet meer lukte na 9 kilo. Ik was gewoon benieuwd waarom je er voor gekozen had. Succes! Je bent er bijna!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 4 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Parel vr 10 aug 2012 - 20:18

Ja! Dank je, bijna eindelijk weer mezelf! Ik zie dit ook echt als een grote kans naar een beter en leuker leven, dus de motivatie is er wel! Je moet verplicht met 6 weken een eetweek, dus 2 shakes en een maaltijd, om je lijf niet te laten vergeten hoe het moet en zodat je niet gaat jojoën. Dat is nu nog 4 volle weken, en dan denk ik dat ik ook gewoon afbouw en stop.

Het is trouwens wel heel erg leuk als mensen het gaan zien!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Jasmina vr 10 aug 2012 - 21:18

Nog geen grammetje afgevallen..... Rolling Eyes confused :shock: :O laughcry thumbdown

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  blondje1313 vr 10 aug 2012 - 21:20

Hoe lang ben je al bezig Jasmina?

Mijn gewicht schommelt heel erg.
Voor de bbq vanavond heb ik twee groenteburgers voor mezelf gehaald en voor de rest heb ik ook alleen groente om te bbq'en. Als ik dan ook rustig aan weet te doen met het stokbrood en de sausjes gaat het nog wel meevallen.

Parel, erg knap dat je het volhoudt met alleen 3 keer een shake op een dag, ik heb tussendoor altijd zoveel zin om te snaaien.
Hoe doe je dat eigenlijk op het werk, of eten jullie toch al niet met de kinderen mee?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pannetoet vr 10 aug 2012 - 23:00

Jeetje dames wat is er veel bijgeschreven.. Ik heb wel alles doorgelezen maar om nu op iedereen te gaan antwoorden word een beetje veel Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 4 253468018 Misschien moet ik iets vaker hier komen

Voor alle nieuwelingen: Superleuk dat jullie meeschrijven!

Ja dat 'stofje' zit blijkbaar in alle shakes, daar had ik ook al naar gevraagd.. ze adviseerde mij ook om een dieet te volgen waarbij je 'normale' dingen eet ook ivm mijn darmen zoals Sonja Bakker e.d. alleen sta ik zelf een beetje sceptisch tegenover SB omdat daar destijds heel veel over werd gezegd dat je te weinig mag eten? Naja ik ga even rondspeuren want ik wil maandag toch wel weer verder! Ik heb vanmorgen 2 crackers gegeten met kaas, niet heel slecht toch?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 23:07

Parel, fijn om te horen dat je je goed voelt.

Blondje, ik vind barbecuen altijd erg lekker. Mijn grootste valkuil is alles er omheen. Vlees eet ik nooit zoveel, maar de rest.

Ik ben vanmorgen een uurtje wezen steppen. Het was wel weer inkomen na de vakantie, maar ik mag niet klagen. Mijn moeder komt zo met broodjes. Ze gaat bij de slager vleeswaren halen, lekker! Ik vind dat zo lekker, "verse" broodjes met "verse" vleeswaren.

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 10 aug 2012 - 23:35

Ja heerlijk, verse broodjes! Ik ben sowieso mn hele leven al gek op brood(jes), kan ik de hele dag wel eten... Ik ga morgen ook BBQen en eet dan ook niet zoveel vlees, maar dat stokbrood enzo, hmm! Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 23:43

Ik ben ook echt een "broodeter." Ik heb dat liever dan warm avondeten. Heerlijk. Ze is onderweg. Ik heb al honger.

Gast
Gast

Bericht  dr_oupy za 11 aug 2012 - 1:29

blondje1313 schreef:.

Parel, erg knap dat je het volhoudt met alleen 3 keer een shake op een dag, ik heb tussendoor altijd zoveel zin om te snaaien.
Hoe doe je dat eigenlijk op het werk, of eten jullie toch al niet met de kinderen mee?

Ik werk op een kinderdagverblijf, wij eten wel mee met de kinderen, maar omdat ik nu een shake neem doe ik dat dus niet. Meestal zitten we met de kinderen aan tafel rond half 12, maar dat is gewoon te vroeg voor mijn shake, dus dat doe ik rond een uur of 1 en dan liggen de meeste kinderen op bed, de kinderen vragen niet waarom ik niet eet, als ze zelf maar hun boterhammen krijgen vinden hun het wel goed Wink
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jasmina za 11 aug 2012 - 3:08

@Blondje: Ik ben nu ongeveer een week bezig met wat minder eten. En sowieso geen lekkers meer.. Moet me alleen nog inschrijven bij de sportschool ;-)

Er is een leuke inspirerende site beforeandafter op tumblr.

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Parel za 11 aug 2012 - 5:54

Wij eten warm op het kdv waar ik werk, en we hebben kindjes van 0-4 dus tijd om mee te eten is er niet! Ik gooi het gewoon ergens tussendoor! Wel lief dat je eraan denkt!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet za 11 aug 2012 - 6:59

Ik hou ook zo erg van belegde broodjes! Pistoletje uit de oven met sla en kipkerrie..hmm! Of broodje beenham van de V&D, ook zo lekker!

@ Parel: Heb jij tussendoor geen honger dan..?

Ik ben vandaag even bij de bijenkorf geweest en ik ga maandag van start met.........Dr. Frank! Zijn 3de boek (Snel slank met Dr.Frank) omdat die mij het meeste aansprak qua eten. Alleen het avondeten zal ik aanpassen omdat ik wel samen met mijn vriend wil eten en het een beetje overdreven vind om voor mijzelf én voor hem te koken. Ik heb vandaag iig mijn beweging wel gehad »
- Eerst lopen naar het station om met de trein naar de stad te gaan (Ong. 2 km)
- Toen vanaf het station in de stad naar het centrum & weer terug (In totaal ong. 3km)
- Vanaf het station weer naar huis lopen (Ong 2km)
Was ik net thuis..komt mijn vriend eraan 'Ga je even mee naar de stad? Ik wil die en die schoenen hebben..' En toen begon het hele lopen weer van voor af aan Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 4 253468018
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Parel za 11 aug 2012 - 20:28

Haha ikzelf, heb je iig genoeg lichaamsbeweging gehad!
Ik heb geen honger tussendoor, maar kijk erg uit naar weer normaal eten dus heb wel trek haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  May za 11 aug 2012 - 22:10

Nou me vanochtend gewogen, de weegschaal doet het weer, en het viel niet heel erg tegen. 83.1 ben ik nu. Had 84 gegokt, dus ben wel tevreden met mijn startgewicht. Mijn eerste doel is onder de 80 te komen en mijn einddoel is 70 kg. Hopen dat het me dit keer wel gaat lukken.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss za 11 aug 2012 - 22:30

Ik heb gefaald. Van die twee kilo die eraf was vrijdag zit er nu alweer 1,3 kilo aan :O Gisteren niet goed opgelet met eten en drinken en dat gaat vandaag ook niet lukken met een verjaardag en een BBQ!
Ben ook ongesteld geworden, dus dat scheelt misschien ook nog wat, maar vanaf morgen moet ik weer heel goed mn best gaan doen!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Blond za 11 aug 2012 - 22:34

Dit weekend is voor mij ook geen succes. Nou ja, als ik weer werk(morgen dus) gaat het vast weer goed smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 23:03

Ik wil mij ook komen melden, als dat mag?
Ben een week of 8 geleden begonnen, omdat mijn weegschaal toen echt een idioot gewicht aangaf. Dat gewicht kan niet geklopt hebben omdat ik 4 dagen later ineens 3 kilo minder woog. Dus ik ben uitgegaan van het laatste gewicht. Sindsdien ben ik 5 kilo afgevallen! Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 4 281626781

Overigens val ik af door middel van koolhydraatARM te eten (en dus niet koolhydraatvrij). Als ontbijt eet ik 1 koolhydraatarme boterham, met als beleg dat waar ik zin in heb. Rond een uurtje of 9/10 neem ik nog zo'n boterham. Als lunch eet ik bijna elke dag een bak rauwkost (die snijd ik elke ochtend) en 1 keer per week eet ik iets uit de kantine. In de avond eten we koolhydraatarm, meestal zoek ik een zooi recepten voor een hele week. Voor mijn vriend is het koolhydraatarm eten ook goed ivm zijn suikerziekte, dus we slaan 2 vliegen in 1 klap.

Daarnaast ga ik 2x per week naar fysio-fitness ivm revalidatie van een blessure.

Overigens was mijn startgewicht 88.7 kilo (bij 1.73 lengte). De maandag voor mijn vakantie woog ik 83.2 kilo. Tijdens de vakantie heb ik niet echt opgelet, dus ik vermoed dat er wel weer wat aanzit. Dat merk ik morgenochtend (maandagochtend is mijn weegdag).

Gast
Gast

Bericht  dr_oupy za 11 aug 2012 - 23:47

Gezellig dat je ook mee komt schrijven Oreo!

Gister heerlijk gefietst door de polder, met mijn hondje voor in de bak! Was erg lekker, ongeveer een rondje van 10 km. Vandaag gaan we barbecueën, niet teveel vlees eten, en vooral veel salade! En na het eten maar een eind lopen met mijn hondje. Heb een beetje het idee dat ik even stil sta met afvallen, maar goed beter stil staan dan aankomen.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 0:29

Mag ik vragen waarom jullie allemaal zeggen "niet te veel vlees eten"? Heeft dat te maken met de vetten/eiwitten die er in zitten?

Gast
Gast

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 12 aug 2012 - 0:55

Ook ik wil mij hier graag aanmelden!

Sinds maart 2011 ben ik meer op mijn gewicht gaan letten (ben toen ten huwelijk gevraagd) en er sindsdien 3 kg af. Nu ga ik over 6,5 week trouwen en wil er graag toch nog wat meer kilootjes van af.

Ik heb mij vanochtend gewogen en weeg nu 71,6 kg en mijn streefgewicht vorig jaar maart was 65 kg met de trouwerij. Dat gaat, vrees ik, niet meer lukken, dus ben al blij met rond de 68 kg.
Hoop dat ik eind september in dat gewicht in mijn trouwjurk sta te stralen!

Probeer er op te letten door doordeweeks niet meer te snoepen, 2 keer per week te gaan spinnen, thee i.p.v chocolademelk op mijn werk te drinken (werk 4 dagen per week) en elke dag een flesje water te drinken.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Isis zo 12 aug 2012 - 1:29

Ik meld me ook. Ik heb daarstraks een foto gezien van mij gisteren en jeetje, ik ben echt verdikt! Deels te wijten aan medicatie die ik helaas moet blijven nemen (antidepressieva) dus het zal wat tijd vergen maar ik ga er nu toch echt voor! Ik ben al een tijd bezig met water drinken ipv frisdrank en koffie zonder suiker. Verder ben ik begonnen met paardrijden en wandel ik vaak. Ik ben van plan om terug naar de sportschool te gaan, meer fruit te eten en mijn porties aan te passen.

Nog een snelle vraag; ik lust geen yoghurt/kwark, wat is een goed alternatief als ontbijt? Nu eet ik een kom Special K maar ik hoorde dat daar veel calorieën in zitten?
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Isis zo 12 aug 2012 - 1:30

Oh ja, ik ben 1m74 en weeg nu 81 kg. Ik wil weer 70 kg minstens wegen.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 2:55

Isis, waar je ook wel op moet/kunt letten is het aantal koolhydraten (waarvan suikers). Dat is ook vaak een grote boosdoener. Zo zijn wij er achter gekomen dat in de cruesli (met rozijnen) van Quaker (paarse pak) minder koolhydraten en suikers zitten dan in die van AH eigen merk..

Gast
Gast

Bericht  dr_oupy zo 12 aug 2012 - 3:32

Door de vetten inderdaad, nou zijn de sausjes natuurlijk veel erger, maar daar hou ik toch al niet zo van, dus dat scheelt.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 4:03

Oh, oke smile Dan kijk ik er op een iets andere manier tegenaan, ik vond het al zo raar.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: