Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 5 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Jade zo 12 aug 2012 - 20:02

Mijn weekend was echt dramatisch! Heb chips, Maltesers en een magnum gegeten! Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 5 1270000679

Vanmorgen gewogen, en nu heb ik spijt! Logisch natuurlijk.

Vanaf vandaag wil ik echt weer fanatiek beginnen, maar ik vind het echt ontzettend moeilijk!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 5 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 20:10

Mijn weekend was ook drama (wat eten betreft dan). Deze week heb ik ook nog allerlei afspraken staan, dus dat zal ook niet al te best worden. Ik probeer er het beste van te maken. Gelukkig, ben ik niet aangekomen.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 12 aug 2012 - 20:12

Ik heb een erg leuk weekend gehad, maar niet goed voor de lijn, zaterdag en zondag wel beide dagen een fietstocht gehad. Maar ook beide keren op terrassen gezeten en daar een paar biertjes gedronken, zaterdagavond bbq en een paar roseetjes, gisteren uit eten met frietjes en mayo. Wel 's avonds niets meer gehad (gisteren een schaaltje komkommer, dat was nog gesneden over van de bbq). Vanmorgen 76,2 kg, hopelijk aanstaande maandag een kilo minder!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bliss zo 12 aug 2012 - 22:31

Pff ik ben het goede gevoel weer ff helemaal kwijt geloof ik! Denk dat die twee kilo er alweer aan zitten en de motivatie is weer ver te zoeken. Als ik ongesteld ben, heb ik gewoon altijd zin om van alles te eten!! Ik hoop in elk geval dat als ik volgende week weer aan het werk ben, ik samen met de regelmaat ook de motivatie weer terug vind...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall zo 12 aug 2012 - 23:28

Mijn weekend was ook slecht! Heb ook helemaal niet erop gelet eigenlijk, vanaf vandaag weer wel. Ik heb wel hardgelopen en dat ging best goed, ook nog een stuk gefietst met mijn vriend dus het dat maakte het iets minder erg Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 5 394967

Bliss als ik ongesteld ben heb ik ook zin in ALLES, vooral chocolade en heel veel vette dingen, ik neem dat dan ook gewoon (niet alles natuurlijk, maar waar ik écht het meeste zin in heb) omdat ik er anders toch zin in blijf hebben, en als je daarna weer gewoon doorgaat is het ook geen ramp natuurlijk!

Hoeveel was je aangekomen Jade? Gewoon weer doorgaan, je bent zo goed bezig! Soms inderdaad moeilijk om de motivatie te behouden.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 13 aug 2012 - 3:46

Ik meld me hier even af en kom volgende week maandag hopelijk met hernieuwde motivatie terug! (en met een groter aantal af te vallen kilo's laughcry)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  May ma 13 aug 2012 - 4:08

Wat vervelend dat jullie zo slecht gaan. Hier gaat het gelukkig wel goed, had gisteren alleen wel echte snaaitrek. Maar gelukkig had ik nog een paprika liggen dus heb ik die lekker opgegeten en toen was de snaaitrek ook weg.
Ook begint mijn lijf nu eindelijk een beetje te wennen aan het vele drinken, dus hoef niet meer 2 keer per uur naar de wc en er 's nachts ook geen 3 keer meer uit. Vannacht gelukkig maar één keer, dus hopen dat het zo blijft haha.

Ik hoop dat de rest ook de motivatie weer kan vinden!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 6:37

Jammer Bliss, hopelijk heb je snel de motivatie terug!

Jammer voor ook de andere dames, dat het de afgelopen weken iets minder goed is gegaan. Maar, deze week weer met frisse moed er tegenaan, toch?

Hier een blije weegschaal! Ik was niét aangekomen! Jeuj! Vanmorgen braaf mijn salade gesneden en die tussen de middag naar binnen gewerkt. Voor de grap had ik 't bakje op de weegschaal gezet: 475 gram salade! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 7:07

Ik wil ook weer (meer) afvallen. Voel me dikker dan ooit, ook al ben ik (bijna) niet aangekomen :nopompom: Misschien niet het beste moment om af te willen vallen, maar wil toch wel meelezen /posten hier als dat mag smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 7:09

Natuurlijk, Pippa! Gezellig!

Ik wil gaan hardlopen, maar het regent, bah! Voor de rest gaat het wel goed. Ik merk dat ik moeite heb om genoeg te drinken. Dat heb ik altijd al gehad. Ik zet nu gewoon iets neer en dat moet ik dan op drinken. Iemand nog tips?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 7:23

Hoeveel drink je op een dag, en wat vind je (wel) lekker om te drinken? Ik heb altijd flesjes water of een kan water/limonade binnen handbereik staan, en drink ruim 2.5/3 liter per dag, dus herken het sowieso niet... maar desnoods wekker zetten of elke keer als je langs de keuken komt een glas water, en bij elke maaltijd sowieso een glas water nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 7:25

Ik drink veel water op mijn werk en thuis. Vooral met dit weer. Ik probeer zo'n 1,5/2 liter per dag te drinken, maar ik vergeet het gewoon. Ik zet het voor me neer en dan moet ik me er echt toe zetten om het op te drinken. Anders vergeet ik het.

Gast
Gast

Bericht  May ma 13 aug 2012 - 7:35

Ik zet een kan drinken naast me neer en in het begin had ik gewoon een wekkertje staan dat ik elk half uur een glas moest drinken en voor ik weg ga ook. Nu een paar dagen verder gaat het eigenlijk automatisch. Heb nu bijvoorbeeld al zeker 2 liter op.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rebecca ma 13 aug 2012 - 8:24

Hier gaat het na een aantal slechte dagen vandaag eindelijk weer goed smile
Vorige week was echt drama! We gingen naar trouwlocaties kijken, dat was 3 avonden steeds rond etenstijd dat we op pad moesten, dus of vroeg eten, of een broodje, met steeds als gevolg dat we dan na afloop weer honger hadden en nog maar even een ijsje gingen halen. En ik had sowieso al de hele week steeds zo veel honger!
Maar vandaag gaat het prima, nu volhouden! Ik denk dat het bij mij net als bij Bliss vanaf volgende week beter zal gaan als het ritme van werken weer terug is.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:31

Ik denk dat het bij mij volgende week ook beter gast. Dan heb ik eindelijk weer ritme, haha!

Gast
Gast

Bericht  Feline ma 13 aug 2012 - 9:08

Even kort.. maar ik volg geen dieet (ja, het date-stress-dieet) en eet wat minder koolhydraten.. onderstaande foto's zijn 1,5e maand verschil ongeveer. Geen idee wat ik weeg. 1 broeksmaat verschil (niet quoten uiteraard)

Laatst aangepast door Feline op ma 13 aug 2012 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss ma 13 aug 2012 - 9:10

Wow, je ziet er goed uit Feline!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline ma 13 aug 2012 - 9:18

Tnx.. Voel me niet heel fijn maar qua gewicht zit ik wel lekkerder in m'n vel.. Shirtjes staan net wat leuker nu! En m'n been houdt minder vocht vast!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss ma 13 aug 2012 - 9:19

Je ziet er hartstikke strak uit! Misschien moet ik ook eens van dit soort foto's maken ter motivatie...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:22

Feline, ik zie een duidelijk verschil. Je hoeft echt niet onzeker te zijn. Je ziet er super uit!

Gast
Gast

Bericht  Feline ma 13 aug 2012 - 9:22

Haha, ben echt nog niet strak hoor smile Verre van! Maar ga deze week weer beginnen met zware fysiotherapie (conditie en krachttraining dus hoop dat ik daar m'n lovehandles en beenflufjes mee weg krijg smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond ma 13 aug 2012 - 23:12

Zo, hier gaat het prima smile. Er ligt alleen nog een banaan voor mn neus als ochtend tussendoortje, maar ik heb er echt geen zin in. Gisteravond ook nog gesport (BodyBalance) en ik denk dat ik donderdag & vrijdag met de fiets naar mijn werk ga (8 km enkele reis).

Ik probeer trouwens ook af te vallen door 's ochtends en tussen de middag minder koolhydraten te eten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Pannetoet di 14 aug 2012 - 2:50

Hoiiii dames..!

Ik ga zo even alle hopelijke succesverhalen van de afgelopen dagen doorlezen maar eerst heb ik een tabel gemaakt. Alle meiden die hier meeschrijven/meelijnen (Op alfabetische volgorde) staan erin + hoeveel je wil afvallen.. misschien dat er ook nog huidig en streefgewicht bij bijkomt.. Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 5 253468018 Hoevaak zal ik deze posten? Eens per week, per 2 weken, per maand misschien? Wat vinden jullie handig?

Naam:
Wil graag afvallen……
Bliss
10kg
Blondje1313
10kg
Chance

Dr. Oupy
30kg
Feline

Gympie
3kg
Ik_zelf_87
10kg
Isis
11kg
Jade
5kg
Jasmina
10kg
Kamperseboekenwurm
4kg
Lana

Liv
10kg
Luc
10kg
May

Oreo
8kg
Pippa
7kg
Rebecca
6kg
Sugarfall
3kg

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op di 14 aug 2012 - 4:47; in totaal 2 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:04

Ik zie mijn naam niet staan? Ik wil 10 kilo afvallen.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall di 14 aug 2012 - 3:12

Fijn dat het zo goed gaat Chance Very Happy

Ik heb me vanochtend gewogen en ik had er echt niks van verwacht (ongezond gegeten het weekend), maar ik ben 400gram kwijt! Haha, was echt een beetje verbaasd. Niet heel veel maar het begin is er. Vanavond weer een rondje hardlopen of fietsen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: